Коментари - Международният влак от Букурещ блъсна пешеходец в Русе (снимки) | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

да бе онуй локомотивче нафтово червено само с една кабина или по средата или малко по към единия край щеше да пуфка постоянно принципно ,тъй барем по тупурдия може се огледа човек какво става

Крайно време е да започнем да посттавяме надлези не само на такова кръстовище. Безсмислени зебри, безсмислени светофари насред булеварда, които затрудняват претоварения трафик са предпоставка за редица инциденти и ежеминутен тормоз за шофьори и пешеходци. Да не говорим, че много от тези невралгични точки са в близост до училища или детски градини.

Ти виждал ли си възрастен да минава по надлези или подлези? :) А аз не.

те едни стъпалообирудвани оридори под или над же че то :( де им е рампата:)

а не е ли по-лесно да спрем да блеем нанякъде, докато пресичаме линията? Доста по-лесно за изпълнение и съвсем нормално поведение, г-н Надлез Подлезов.

Сигурно е мислел че в е с предимство

Преди 30г живеех в този регион. Точно зад ВТУ “”Ангел Кънчев” сега русенски университет. ЖП линията тогава нямаше ограда и можеше да се мине отвсякъде. Предполагам , че и тогава е имало произшествия , но се е съобщавало. По целия “бял” свят ЖП линиите са заградени. Ако има място за пресичане , то е означено със 1000 знака, че трябва да се оглеждаш, правиш го на свой риск и винаги има червен светофар. Машиниста не е виновен а за дъртака това е естествена селекция.

Пак изкукали дрътняци. Заради тях машиниста ще го отнесе. Няма ли изкукалите дрътняци да изчезнат най-сетне? Като са изкукали, да ги прибират родбините им, да ходят по социални домове, а не да скитат имда създават опастности. То и така вече, навсякъде я влак, я дръндолет 100г., я някаква ограда някой строи "бизнес" прави, пари теоши...

Време е за промяна на правните норми и влаковите композиции да не се задържат при огледите на местопроизшествиета. Основания: 1. Гражданите нямат работа на ж.п.линията;2. Спирачния път на композициите на практика прави спирането безмслено , дори и машинистите да забележят минаващия или стоящия на линията човек...

отвсякъде оградено &с зелен плет и с квадратчеста ограда ? & с камери където все още няма надлез или подлез ? дронове патрулиращи по протежение ѝ? ами тонове желязо+акумулирана кинетична енергия+налична предвид масата на обекта потенциална енергия не спират аламинут отведнъж поне според дотук действащи спирачни системи възможности ,живи&здрави

"Гражданите нямат работа на ж.п.линията." А как , според теб, трябва да се пресече линията? С прескок, с летене, или копане на тунел? Човекът е пресичал на РАЗРЕШЕНО място. Просто, не е оценил правилно конкретната ситуация. И си е платил за това.

във века &предходния такъв на толкоз много произведени електронни&електротехн.джаджи как пък не бяха примерно идейно монтирани аларма+светоДиодни лампички&радиоВълнов предавател сързан с пусков им механизъм та щом далекостоящи от тях фотоКлетка,обемен датчик\сензор бива задействан (в обхват ѝ,му навлезе влак) &пуща сигнал безЖично ->светл./звук.сигн-я в зона пешеходно проходим прелез,но трасе понякога се обхожда пеш от длъжн.лице -же пе ец или се ремонтира от него или жп група,може би тогаз да се деактивира временно датчика,сензора,фотоКлетката &ако иде влак да се активира пак

Бягай бързо да видиш дали е станало на пешеходна пътека и да кажеш да или не овреме докато е топла новината. Пък после ще ти разкажа как един някогашен търговец си избирал качествен чирак ...

На пешеходен път е, ама влака е с предимство. Пиши сега как се избира чирак.

Какъв пешеходец ви гони, 'пешеходец' е понятие от движението по пътищата и няма отношение към движението на влаковете. Ето една дефиниция от викито: Пешехо̀дец е участник в движението, който се намира на пътя, не извършва каквато и да е работа на него и не използва моторно превозно средство, за да стигне до желаната дестинация. Влаковете не вървят по пътищата ...

как така не върши нищо ... чува ,вижда,мирише нещо намиргащо се в окръжаваща го среда&информация за това ->центр.(главен) мозък в кафа му за прием&анализ&решение,а то ж.п.си е железен път,и да бута или дърпа количка (която си е прев.средство) пак е пешеходец па даже &он си е прев.средство щот кундурите му му транспортират него самия; то много сложно&скъпо да се тури по един "обемен датчик" или фотоСензор\фотоКлетка и еле покриващ зоната на кой да е прелез с (не)пешеходен достъп да прати на секундата сигнал->влака&веднага да набие спирачки ама тъй измайсторено че да е осуетено премахване или повреда

Значи, сулчаят е като във влака за Одеса!... Горските животни от софийския зоопарк (мечката, вълкът, лисицата и заека), за добро поведение, били наградeни с екскурзия с влак до техните побратими в зоопарка в Одеса... Пътувайки, поо едно време на заека му се припикало, а и огладнял, но тоалената във влака не била почистена, а и нямало сървис във влака Заекът с последни усилия се стискал и на гарата в Букорещ слезна да се облекчи и да хапне нещо. Когато се върнал в купето, забелязал, че куфарът му го няма. Понечил да попита къде е, но другите животни мълчали гледали лошо и той си затраял. В същото време мечката си дояла баничката, която носила, и бръкнала за салветка, за да си изтрие пръстите, но като не я намерила, се огледала и като видяла нещо рунатво и пухкаво (заекът), го хванала, изтрила се и го изхвърлила през прозореца. Заекът паднал в една мека никва, където селяни оряли и го спасили. След този случай заекът разправял за премеждието си и така възникнала прикказката. Та и нашата работа...

Много тъпо Прокопи, много тъпо!

бавно бързо не стойте пред движещо се превозно средство (то на фотоси е румънски сименс нафт."дезиро",познаващо се по врати окраска в долна им част несъцветна с тези на бдж) или на по-малко от поне 2 м странично от него ,живи здрави