Неразрешена маневра причинила крушението на ”Коста Конкордия”

Председателят на управителния съвет и изпълнителен директор на компанията "Коста Крочере" (Costa Crocere) заяви, че грешка на капитана е причина за катастрофата на италианския туристически кораб. Капитанът извършил неразрешена маневра за промяна за зададения курс. Според някои тази маневра била от каприз.

Обратно в новината

Коментари - Неразрешена маневра причинила крушението на ”Коста Конкордия” | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Господа, всичко е ясно. Капитанът е виновен. За да командва кораб, той трябва да има разрешение за промяна на курса. То се издава управителният съвет на собствениците, универсално е за пространството, времето и климата, а при нужда се доставя някак. Споменатият висш управителен ОРГАН за управление на плавателни съдове раздава на капитана картите, на които курсът е означен с линия, а рифовете - с джокери. Но... Капитанът е взел джокерите в колодата за шест дами - пика, каро, спатия, купа, брюнет и блонд. Ужасна грешка! Последната, както знаете, подвежда, но още първата е хватална...

Подобно поведение на капитан на такъв кораб е меко казано недопустимо. Да отговаряш за кораб дълъг 300 м. с 4 хил. души на борда е като да отговаряш за космическа совалка - дори повече. Сега този случай да влезе в учебниците по морско дело и обучение на капитани като пример за убийствена немарливост и нехайство.

Ачев Айде сега им върни рушвета на хората от тоя контракт че не са го изкарали целия. За господата от Министерството на Транспорта и Министерството на Правосъдието за ваше сведение господин Ачев им взима по 100-200 евра комисионна на ръка за всеки подписан контракт на моряците като се извинява че италианците видиш ли не му плащат нищо за посредническата му деъност. Да го оплаче човек направо