Македонска фирма е строила участъка от АМ "Струма", където стана катастрофата

39-километровата отсечка от пътен възел Даскалово до Дупница бе открита в края на януари 2007 година

Обратно в новината

Коментари - Македонска фирма е строила участъка от АМ "Струма", където стана катастрофата | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Китка шарена

И какво.? Кой каза че трасето не е в ред. Друг е въпросът кой как шофира на чужда територия/ непозната добре предполагам/, нощем, мокра настилка в планински район.

Бог да прости жертвите и да даде сили на близките им! в автобуса е имало голямо количество нафта в туби заради ниската и цена в Турция! Вероятно шофьора е заспал и се е слущила бедата. Какво набеждавате АПИ,временното правителство и нам си кой...

Е то няма държава Македония, пък македонска фирма била строила?!? Да не е СЕВЕРНО македонска фирмата?

АБе Бойко е виновен! В следващите години все той ще е виновен. Както на Бойко все предишните му бяха виновни.

9 загинали поради пожар в дом за възрастни 45 изгорели като факли в автобус поради необесопасен път 254 починали от ковид поради антиваксърска политика Комунизмът е опасен за здравето и живота!

Типична бг черта, да се прехвърля отговорност. Не съм аз, не съм аз....Ами нали някой е приел обекта. Като не е бил наред защо са го пуснали? Сега ГЕРБ, като гузни, почнаха да се оправдават...На всички е ясно, че в продължение на години се е крало. Сега се вижда, че корупцията и кражбите са опасни за живота на хората. Виновните трябва да се издирят и даже обесят на площада. Трябва да се каже СТИГА, вие сте опасни за живота ни. Всички заплатаджии да слагат робошките и да ходят сега да свалят телата..

Айди стига де, един два пъти да съобщите за трагедията, но вие се уляхте. Всеки ден умират по 200-300 от ковид, българите си имаме много повече умрели на ден, но какво да се прави, такъв е живота.

Демек, Буци не се е изходил там при строежа, изходил се е само при пускането, узаконяването, тестовете и лентосреза...

С този автобус Днес са загинали 6 пъти повече българи!!! Така им е било писано

сам

Ирония....

Защо в тази отсечкаима ограничение 120км/ч, след като по правилник, максимално разрешената скорост по магистрала е 140км/ч. Да не би защото радиусите на завоите, не отговарят на изискването за такива на автомагистрала? Значи платено като за магистрала, но получен скоростен път. Отделно,от това: точно в този участък откосите на ската ги ремонтират вече няколко пъти и все издържат от ден до пладне, като още след пускането на участъка, откосите започнаха да се рушат.

Типична бг черта, да се прехвърля отговорност. Не съм аз, не съм аз....Ами нали някой е приел обекта, а този някой се казва Станишев. Ами нали някой не е обезопасил пътя, а този някой е другарката Комитова. Сега хунтата на Мунчо, като гузни, почнаха да се оправдават...На всички е ясно, че в продължение на месеци се е крало и нищо не се е свършило. Сега се вижда, че корупцията и кражбите са опасни за живота на хората. Виновните трябва да се издирят и даже обесят на площада. Трябва да се каже СТИГА, вие сте опасни за живота ни.

Жалко. Много жалко. Сега не могат да се оправдаят дежурно с ГЕРБ - единствените виновни, и които крадат в тая държава.

През 2010 година Росен Плевнелиев, тогава министър на регионалното развитие, съобщи пред медии, че строежът на участъка се е оскъпил 3 пъти и е завършен с 4-годишно закъснение. Вместо за 32 млн. лв. с ДДС отсечката е направена за 97 млн. лв.

2 години И ще потулят случая Най много някой паметник на направят

Били са 4 автобуса. Минал първият - всичко наред. Минал вторият - всичко наред. Минал третият - всичко наред. Минавал четвъртият и изведнъж, пътя се скапал, и автобуса катастрофирал. Логиката на Радевците...

Въпреки че бе пуснат за движение още в началото на 2007 г. до 2013 година участъкът от Даскалово до Долна Диканя не бе въведен в експлоатация заради грешки в кадастъра, а допустимата скорост бе 90 км/час.

4 години го строят комуняги.. днеш Рубленчо отще 0.5 млрд гушна... сещай се.

Коя я бил строил, кой колко е краднал... Какво значение има сега? 1.Ама нощ било, мокро било . Участъка бил проблемен. Егати глупостите. Като имаш намалена или ограничена видимост увеличаваш дистанцията и намаляш скоростта.... 2.Спирачките му това, спирачките онова.... Автобуси, както и камиони трябва да имат изправни спирачки разбира се, но при продължителни спускания, това се прави на скорост, а не да пипаш непрекъснато спирачката. /то и за лека кола е така де/ . Спирачката лекичко, да обира инерцията... 3.Взрив имало - няма да е от туби с нафта, нафтата и в пластмасова туба да я возиш, пак не се пали. Вероятно бензин, от еФтинкия сме возили, кой знае в какви съдове.... 4.Един Шафьор, вероятно преуморен.... 5. 45-46 души вече не са сред нас.... 6.Оставаме ние тука да коментираме, нали разбираме от всичко - политика, бокс, футбол, магистрали, асфалт, нано-частици ит.н. И като открием причината каква ще е ползата? Да има с какво да се облайваме? Ганьооооооо.....

на село и керемидите биели. Е ви сега ще ни крадете националните герои а?

Чети по-внимателно: Лентата я е срязал Станишев 2007г, а по план е трябвало 2004. Буци тогава е бил само кмет, т.е. до околовръстното.

И какво мешате в това нещастие Радев и Бойко. Заслужавате да ви еба т докато не ви разцъфне г ъза, и не само, но и да се изпразнят вътре.

Боклук

А може би един имал късмет, втори, трети, а червъртия нямал.

Имало е взрив. Избити са. Ако беше само катастрофа, да загинат 10-15 души. Други да се борят за живот. Ама изведнъж 45 човека??? Много съмнително.

По-лесно се краде от нов строеж , отколкото от ремонт.

Можем защото вие ако не помните ние помним че лично Бойко разпореди от 90 км да се направи ограничението на 12о км. И познай даже го има в интервю как казва че ще го разпореди!!!!

И са го сторили Батко и братко, на Първанката аверчетата , заради които после спряха и финансирането от ЕС

Не са носили нафта, заредили са на бензиностания 10-15км преди инцидента. Имало е и втори шофьор.

А точно преди отклонението за тази чешмичка десният завой е много остър за магистрала и то с обратен наклон, повтарям с обратен наклон. Минавал съм поне 100 пъти от там, затова винаги го имам в предвид като карам. Хубаво,там на това отклонение спират често тирове, но защо пък там веднага след завоя и в наклона го направиха. На този участък на места има ограничения от 120, но си стоят зелените знаци за магистрала,даже 1 път едни пернишки полицаи ме глобиха след бензинонстанцията на Лукойл, бил съм със 126, а знаците за магистрала. И тогава ми казаха, че нямала Акт 16. Еми тогава им казах-махнете знаците и сложете други.....Но...жалко за жертвите...

Проектирането на самия път е било грешно. Само идиот може да сложи отбивка преди завой...

Трудни са нашите магистрали за шофиране, не са маркирани добре, не са обезопасени, отводняването им куца, завоите са твърде резки и изхвърлящи, наклоните не са съвсем по изискванията и навсякъде има бордюри, на които пък съвсем не им е мястото на магистрала изобщо.

Никога не е имало знаци за магистрала. Има за скоростен път, именно заради липсата на акт 16. Десният завой изобщо не е остър. ТИРове спират, защото от едно време има чешма на отбивката.

Така е!

Трудни са шофьорите, които карат по тях, но също и по другите пътища. Липсва им отговорност към другите, колегиалност и прекалено много са безмозъчно-рисковите дебили.

Манджукова цъфна в Съвета на директорите на фирмата! Пак крали и пак нищо не направили

При тройната коалиция беше по три,сега при петорната ще видим....

За залятото село Бисер от държавен язовир, делото почна 9 години по-късно и го върнаха. И после прокуратурата ще се хвали, как напечатала 300 тома материали. Кой ще ги чете? Кой ги е писал? Трябва над 10 листа да се връща и да ги глобяват екологично за хартията.

Хубаво преди 14г те са я строили а през следващите 10г кой я е обгрижвал? Защо маркировката не се вижда в томното? Това да не е маркировка от преди 14г?

Основният проблем е още при самото проектиране ! Вместо да се направи тунел в участъка Студена - Диканите , е проектиран път който противоречи на всякаква идея за магистрален такъв. Друг е въпроса как е одобрен този проект.

Глупостите ги плещиш ти тролче ! Изобщо някога минавал ли си оттам ?

Ако беше строена по времето на ГЕРБ, досега 100 пъти да са повторили, че те са виновни, но понеже топката е в БСП, няма проблем. Ще преговаряме пак да са в управлението. Извън политическите битки, лека им пръст на хората, много голяма трагедия. Според мен е човешка грешка, шофьорът на автобуса е взел грешни решения за скорост и т.н.

Не съм експерт ама за времето в което хората от зад са избили стъклото и 7 души са излязли, напълно е могъл шофьора да отвори вратите или друг. На мен лично ми говори, че шофьора е получил здравен проблем и не е имало адекватност. И другото, което е, че автобуса като е минал през мантинелата може да е разбил резервоара и затова да е избухнал автобуса. Ноо кой съм аз да коментирам технически неизппавности.

Шофьорът вече е бил мъртъв.

Не е. Севрна Македония е географска област. Фирмата е РСМ.

Нафта така не можеш да я запалиш.

Бог да прости загиналите! В България 95% от пътищата са много по -лоши от този, причината за трагедията не е в пътя!

Нали, нали... късмет са имали и всички коли, и камиони преминавали от там... само тоя пусти автобус, нямал... щото, нали... автомобилите не се карат с умения, а с късмет...

защото за пътищата на Герб с експертизи на асфалта се доказа, че не съдържа тва , което трябва да съдържа! Промит мозък такъв!