Македонска фирма е строила участъка от АМ "Струма", където стана катастрофата

39-километровата отсечка от пътен възел Даскалово до Дупница бе открита в края на януари 2007 година

Обратно в новината

Коментари - Македонска фирма е строила участъка от АМ "Струма", където стана катастрофата | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Боко е виновен. Станишев , който е строил магистралата е невинен. Комитова, която поддържа магистралата е невинна. Всички от Бсп са невинни, всички от Герб са виновни. Да живеят всички бесепета по Земните кълбета.

Китайска фирма е строила участъкът във който падат един два ковид самолета българи всеки ден. Не албанци.

Ето какво намерих в "МЕДИАПУЛ" - интересно четиво, не мислите ли? https://www.mediapool.bg/otkrit-e-parviyat-14-km-uchastak-ot-struma-mezhdu-dolna-dikanya-i-dupnitsa-news209205.html Открит е първият 14 км участък от "Струма" между Долна Диканя и Дупница 12:27 | 23 юли 2013 | Терзиева пожела лек път на шофьорите по първия участък от "Струма", сн. БГНЕС Първият участък от автомагистрала "Струма" между радомирското село Долна Диканя и Дупница бе открит във вторник от министъра на регионалното развитие Десислава Терзиева. Символично през новия пътен участък преминаха няколко автомобила, а движението за всички превозни средства става възможно от 13 часа.  Знеполският епископ Йоан освети трасето и пожела щастливо пътуване на българските и международни шофьори.  От днес ще можем да пътуваме много по-бързо, безопасно и сигурно, заяви Терзиева. Тя обясни, че пускането на новия участък съкращава пътуването с 30 минути. Вече е разрешена скорост от 120 км в час по цялото трасе от пернишкия квартал "Даскалово" до Дупница, а през август ще бъде подписан акт 16 и ще отпадне ограничението от 120 км, съобщи Лазар Лазаров, председател на Управителния съвет на Агенция "Пътна инфраструктура".  Терзиева коментира, че пускането на участъка от Долна Диканя до пътен възел Дупница – Север е много важен не само за строителите, за транзитно преминаващите, но и за живеещите в двете общини, през които този път минава. Една от основните цели на нашето правителство е извеждане на държавата по пътя на икономическия растеж, заяви регионалният министър. Затова ще продължим да изграждаме такива инфраструктурни обекти, които ще ни свързват с европейската пътна мрежа, допълни тя.  Общата дължина на лот 1 от "Струма" Долна Диканя - Дупница е 16.78 км. В движение бяха пуснати 13.98 км от участъка и две пътни връзки "София - Дупница“ и "Дупница - София“. Останалите 2.8 км от участъка ще бъдат въведени в експлоатация до края на август. По договор срокът на завършване на обекта е 1 септември 2013 г., но движението по готовия участък се пуска предсрочно, за да се улесни трафикът в посока Кулата.  На обекта има 18 големи съоръжения- 4 моста, 7 подлеза, 6 надлеза и един виадукт. Проектът се съфинансира от Кохезионния фонд на Европейския съюз и държавния бюджет чрез Оперативна програма "Транспорт“ 2007 - 2013 г.  Изпълнител на отсечката е консорциум между "Главболгарстрой Инфраструктурно строителство”, "Пътстрой 92” и италианската "Импреза”. Консултант на обекта е ДЗЗД "Инфраструктура магистрални пътища”.  Съвсем скоро се очаква да започнат и строителните работи по изграждането на втория участък от автомагистралата – от Дупница до Благоевград, чиято дължина е 37.484 км. И този обект ще се изпълнява от същия консорциум като първия лот.

" Вместо за 32 млн. лв. с ДДС отсечката е направена за 97 млн. лв." Ние даже знаем и в чие чекмедже са отишли милионите, а сега става ясно и с какво плевнелиева е заслужила да стане президент.

Какво значение има кой е строил участъка? Що за тъпа статия ? И на черен път да караш , ако караш внимателно , не си зареден с олио ( не твърдя , че автобуса е бил ) ако всичко е изправно , шофьорът е опитен , не би трябвало да са стига до такава катастрофа . В случая нещо не е било наред , може би шофьорът е заспал или е направил грешка , или пък гумата е гръмнала преди удара и е причинила излизането извън контрол -възможните причини са много . Но дали македонска фирма е строила , или Бойко сам я е построил , или Мая Общата е осигурила парите със шундата си е изключителна олигофренска статия търсеща да натисне най-долните страсти в части от населението . Дир-Боклуци на заплата.

МОЛЯ ви НЕ използвайте тази Трагедия За Създаване на НАСТРОЕНИЯ!!! Кой ,Кога ,Как и т.п. е Строил този път АБСИЛЮТНО НЕ е ПРИЧИНА за тази Катастрофата. Автобуса е имал Достатачно Сцепление със Пътната Настилка!!!

Стига вече, явно е един баир по нанадолнището с кофти вираж и съмнително качество, ама и с космическа технология да е построена, има човешки фактор, има техническа неизправност, една мъгла води до същите трагедии! Що за тъпотия, кой строил, кой градил, кой е архитекта, поименен списък на работниците дето не изкарахте... мир на праха им на хората и се запрете, че днес журналята счупиха тъпомера, ужас!

Създава напрежение ? Има ли някой малко пътувал в Европа или останалия цивилизован свят,че да не каже: В България пътища и т.н магистрали са трагино зле и опасни! А кой е поддържал тази отсечка и колко пари е прибрал,някой проверявал ли е? И мнооого още въпроси Ето така корупцията убива!

Кой и кога поддписва пуска на пътя в експлоатация?!

Обаче защо сигурно чехъла и Бочко не са им платили

Абе хора, срете се. Проявете малко почит към паметта на загиналите.

БСП е построила отсечката на смъртта! БСП изгони народа в чужбина,при БСП започна най голямата смъртност в света,превърнаха болниците в търговски дружества още тогава,при БСП се нарязаха заводите на скрап,лошото е,че ГЕРБ просто продължи политиката на БСП и не промени почти нищо,а сега БСП се завръща на бял троянски кон и ще управлява отново България,явно ще и тури кръста...

Турското робство, Русия и партизаните за виновни :( Много идиот в тази държава бе, брате...

Брато, нещо бъркаш времената и хората ... Затварянето на заводи, Рязането на танкове и ракети се извършваше от либерасти ! Такива, като тебе по това време крещяха да ги затваряме по-бързо, че са нерентаблини и в бюджета не остава (какво да се краде). Виж нарязването на роторите на 1 и 2 блок на АЕЦ Козлодуй го извърши Боцко с къртачка за асфалт. Заснето е от много телевизии. В Унгария го показаха като нагледна илюстрация на балкански манталитет. Правителството "Боце 1".

че ГЕРБ нали са копелетата на БКП-БСП.....не врат, а шия!

При Иван Костов от СДС и после при НДСВ приватизираха и унищожаваха.

Абе цървул, ти можеш ли да четеш? 2007г. е открита. Премиер беше другаря ти Станишев! Плевнелиев няма никакво отношение към оскъпяването.

Троловете на ГЕРБ взеха вече да крият построеното от Боце - толков е лошо и некачествено ! Построена е 2007 ама някой друг път. Построена е 5 години по-късно !

е бил син и комсомолски секретар на партията майка....баща му е бил от дърта коза - БКП яре!

Ясно е на българите , щом Плевналиев е Регионален Министир и е Оскъпен 3 пъти , от 30 става 92 милиона ! Бог да ги прости Убитите !

Пак гербаджийска схема, от 30, взели 100млн и айде чао, магистрала Тракия преди Бургас е като албански второстепенен път. Това трябва да се разследва!

Той беше кмет 2007!!!

Че се свършиха българските фирми, че с машите данъци почнахме да хрантутим цеъвули, които ни обиждат всякак. Нямам думи какви са смешници нашите по тирани!!

Софийското околовръстно го правиха турски фирми

Т.нар. журналисти, моля проверявайте какво пишете! Участъкът от “Струма” от Долна Диканя до Дупница не е пуснат през 2007 г., а години по-късно!!! Не че е от значение за полиналите души (да е светла Паметта им), но вие вече прекалявате с ирелевантните глупости…

Резултатът ще е, че "в знак на съпричастност" нашето правителство ще свали ветото на РСМ. Пък дали има конспирация или е случайно, всеки сам си решава.

Бог да прости загиналите! В България 95% от пътищата са много по -лоши от този, причината за трагедията не е в пътя!

Три пъти по скъпо и четири пъти закъснение по време на Бсп,а Своге КОЙ го е строил.Но сега реставираха ,,големите строители,,оня шкондра чегърташе ,а никакви мерки по пътищата.А защо направиха Институт по безопасност за какво получават заплати и каква е тяхната отговорност

Не съм експерт ама за времето в което хората от зад са избили стъклото и 7 души са излязли, напълно е могъл шофьора да отвори вратите или друг. На мен лично ми говори, че шофьора е получил здравен проблем и не е имало адекватност. И другото, което е, че автобуса като е минал през мантинелата може да е разбил резервоара и затова да е избухнал автобуса. Ноо кой съм аз да коментирам технически неизппавности.

Шофьорът вече е бил мъртъв.

Нафта така не можеш да я запалиш.

Има мнение, че не е била нафта а бензин.

Би ли посочил бензинов модел над 50 местен автобус. Това което казвам е , че пожарът не е тръгнал от резервоара.

Верно кой си ти че да коментираш нещо де не си го виждал, а само ръсиш версии по думи на неграмотни джурналя?!

Ако беше строена по времето на ГЕРБ, досега 100 пъти да са повторили, че те са виновни, но понеже топката е в БСП, няма проблем. Ще преговаряме пак да са в управлението. Извън политическите битки, лека им пръст на хората, много голяма трагедия. Според мен е човешка грешка, шофьорът на автобуса е взел грешни решения за скорост и т.н.

защото за пътищата на Герб с експертизи на асфалта се доказа, че не съдържа тва , което трябва да съдържа! Промит мозък такъв!

Герб та Герб и все това ти е в ума. Този участък точно не е строен от Герб. Както и да е, но изчакайте поне да мине техническата експертиза

А на бас, че поне 2 пъти е ремонтиран от Герб.

Основният проблем е още при самото проектиране ! Вместо да се направи тунел в участъка Студена - Диканите , е проектиран път който противоречи на всякаква идея за магистрален такъв. Друг е въпроса как е одобрен този проект.

Хубаво преди 14г те са я строили а през следващите 10г кой я е обгрижвал? Защо маркировката не се вижда в томното? Това да не е маркировка от преди 14г?

Глупостите ги плещиш ти тролче ! Изобщо някога минавал ли си оттам ?

При тройната коалиция беше по три,сега при петорната ще видим....

Манджукова цъфна в Съвета на директорите на фирмата! Пак крали и пак нищо не направили

Трудни са нашите магистрали за шофиране, не са маркирани добре, не са обезопасени, отводняването им куца, завоите са твърде резки и изхвърлящи, наклоните не са съвсем по изискванията и навсякъде има бордюри, на които пък съвсем не им е мястото на магистрала изобщо.

Трудни са шофьорите, които карат по тях, но също и по другите пътища. Липсва им отговорност към другите, колегиалност и прекалено много са безмозъчно-рисковите дебили.

Проектирането на самия път е било грешно. Само идиот може да сложи отбивка преди завой...

А точно преди отклонението за тази чешмичка десният завой е много остър за магистрала и то с обратен наклон, повтарям с обратен наклон. Минавал съм поне 100 пъти от там, затова винаги го имам в предвид като карам. Хубаво,там на това отклонение спират често тирове, но защо пък там веднага след завоя и в наклона го направиха. На този участък на места има ограничения от 120, но си стоят зелените знаци за магистрала,даже 1 път едни пернишки полицаи ме глобиха след бензинонстанцията на Лукойл, бил съм със 126, а знаците за магистрала. И тогава ми казаха, че нямала Акт 16. Еми тогава им казах-махнете знаците и сложете други.....Но...жалко за жертвите...

Никога не е имало знаци за магистрала. Има за скоростен път, именно заради липсата на акт 16. Десният завой изобщо не е остър. ТИРове спират, защото от едно време има чешма на отбивката.

Е зелените табели за какъв път са?

По-лесно се краде от нов строеж , отколкото от ремонт.

Така е!

Имало е взрив. Избити са. Ако беше само катастрофа, да загинат 10-15 души. Други да се борят за живот. Ама изведнъж 45 човека??? Много съмнително.

Автобусът се е бил обърнзл и не са могли да излязат през вратите. Задушили са се, а после са изгорели

И какво мешате в това нещастие Радев и Бойко. Заслужавате да ви еба т докато не ви разцъфне г ъза, и не само, но и да се изпразнят вътре.

на село и керемидите биели. Е ви сега ще ни крадете националните герои а?

Боклук

Коя я бил строил, кой колко е краднал... Какво значение има сега? 1.Ама нощ било, мокро било . Участъка бил проблемен. Егати глупостите. Като имаш намалена или ограничена видимост увеличаваш дистанцията и намаляш скоростта.... 2.Спирачките му това, спирачките онова.... Автобуси, както и камиони трябва да имат изправни спирачки разбира се, но при продължителни спускания, това се прави на скорост, а не да пипаш непрекъснато спирачката. /то и за лека кола е така де/ . Спирачката лекичко, да обира инерцията... 3.Взрив имало - няма да е от туби с нафта, нафтата и в пластмасова туба да я возиш, пак не се пали. Вероятно бензин, от еФтинкия сме возили, кой знае в какви съдове.... 4.Един Шафьор, вероятно преуморен.... 5. 45-46 души вече не са сред нас.... 6.Оставаме ние тука да коментираме, нали разбираме от всичко - политика, бокс, футбол, магистрали, асфалт, нано-частици ит.н. И като открием причината каква ще е ползата? Да има с какво да се облайваме? Ганьооооооо.....

Били са 4 автобуса. Минал първият - всичко наред. Минал вторият - всичко наред. Минал третият - всичко наред. Минавал четвъртият и изведнъж, пътя се скапал, и автобуса катастрофирал. Логиката на Радевците...

А може би един имал късмет, втори, трети, а червъртия нямал.

Нали, нали... късмет са имали и всички коли, и камиони преминавали от там... само тоя пусти автобус, нямал... щото, нали... автомобилите не се карат с умения, а с късмет...

2 години И ще потулят случая Най много някой паметник на направят

За залятото село Бисер от държавен язовир, делото почна 9 години по-късно и го върнаха. И после прокуратурата ще се хвали, как напечатала 300 тома материали. Кой ще ги чете? Кой ги е писал? Трябва над 10 листа да се връща и да ги глобяват екологично за хартията.

През 2010 година Росен Плевнелиев, тогава министър на регионалното развитие, съобщи пред медии, че строежът на участъка се е оскъпил 3 пъти и е завършен с 4-годишно закъснение. Вместо за 32 млн. лв. с ДДС отсечката е направена за 97 млн. лв.

Въпреки че бе пуснат за движение още в началото на 2007 г. до 2013 година участъкът от Даскалово до Долна Диканя не бе въведен в експлоатация заради грешки в кадастъра, а допустимата скорост бе 90 км/час.

4 години го строят комуняги.. днеш Рубленчо отще 0.5 млрд гушна... сещай се.

Жалко. Много жалко. Сега не могат да се оправдаят дежурно с ГЕРБ - единствените виновни, и които крадат в тая държава.

Можем защото вие ако не помните ние помним че лично Бойко разпореди от 90 км да се направи ограничението на 12о км. И познай даже го има в интервю как казва че ще го разпореди!!!!

Типична бг черта, да се прехвърля отговорност. Не съм аз, не съм аз....Ами нали някой е приел обекта, а този някой се казва Станишев. Ами нали някой не е обезопасил пътя, а този някой е другарката Комитова. Сега хунтата на Мунчо, като гузни, почнаха да се оправдават...На всички е ясно, че в продължение на месеци се е крало и нищо не се е свършило. Сега се вижда, че корупцията и кражбите са опасни за живота на хората. Виновните трябва да се издирят и даже обесят на площада. Трябва да се каже СТИГА, вие сте опасни за живота ни.

Защо в тази отсечкаима ограничение 120км/ч, след като по правилник, максимално разрешената скорост по магистрала е 140км/ч. Да не би защото радиусите на завоите, не отговарят на изискването за такива на автомагистрала? Значи платено като за магистрала, но получен скоростен път. Отделно,от това: точно в този участък откосите на ската ги ремонтират вече няколко пъти и все издържат от ден до пладне, като още след пускането на участъка, откосите започнаха да се рушат.

сам

Ирония....

С този автобус Днес са загинали 6 пъти повече българи!!! Така им е било писано

Демек, Буци не се е изходил там при строежа, изходил се е само при пускането, узаконяването, тестовете и лентосреза...

Чети по-внимателно: Лентата я е срязал Станишев 2007г, а по план е трябвало 2004. Буци тогава е бил само кмет, т.е. до околовръстното.

И са го сторили Батко и братко, на Първанката аверчетата , заради които после спряха и финансирането от ЕС

Айди стига де, един два пъти да съобщите за трагедията, но вие се уляхте. Всеки ден умират по 200-300 от ковид, българите си имаме много повече умрели на ден, но какво да се прави, такъв е живота.

Типична бг черта, да се прехвърля отговорност. Не съм аз, не съм аз....Ами нали някой е приел обекта. Като не е бил наред защо са го пуснали? Сега ГЕРБ, като гузни, почнаха да се оправдават...На всички е ясно, че в продължение на години се е крало. Сега се вижда, че корупцията и кражбите са опасни за живота на хората. Виновните трябва да се издирят и даже обесят на площада. Трябва да се каже СТИГА, вие сте опасни за живота ни. Всички заплатаджии да слагат робошките и да ходят сега да свалят телата..

9 загинали поради пожар в дом за възрастни 45 изгорели като факли в автобус поради необесопасен път 254 починали от ковид поради антиваксърска политика Комунизмът е опасен за здравето и живота!

АБе Бойко е виновен! В следващите години все той ще е виновен. Както на Бойко все предишните му бяха виновни.

Е то няма държава Македония, пък македонска фирма била строила?!? Да не е СЕВЕРНО македонска фирмата?

Не е. Севрна Македония е географска област. Фирмата е РСМ.

Бог да прости жертвите и да даде сили на близките им! в автобуса е имало голямо количество нафта в туби заради ниската и цена в Турция! Вероятно шофьора е заспал и се е слущила бедата. Какво набеждавате АПИ,временното правителство и нам си кой...

Не са носили нафта, заредили са на бензиностания 10-15км преди инцидента. Имало е и втори шофьор.

И какво.? Кой каза че трасето не е в ред. Друг е въпросът кой как шофира на чужда територия/ непозната добре предполагам/, нощем, мокра настилка в планински район.