Магистрала ”Струма” се пропука 2 г. след откриването
Трасето на автомагистрала "Струма" след Дупница се пропука само година и осем месеца след откриването й. Пукнатините се дължат на свлачище и се отстраняват.
Обратно в новинатаКоментари - Магистрала ”Струма” се пропука 2 г. след откриването | Днес.dir.bg
Коментари
Лиляна Памлова е некадърен министър и трябваше много отдавна да бъде отстранена. На нейното място трябва да дойде министър стоителен инженер - ПГС или пътно строителство. Това некадърно същество е завършило икономика, матистър и доктор по международни икономически отношевия. Общо взето съмнително и лаладжийско образование. Магистралите на Тато още не са мръднали.
,,Некачествените" соцмагистрали издържаха 40 години,а качествените на магистрали на Бойко и Лилето Павлова не издържаха и 2-3 години.Необходимо е контрол по строителството им от страна на Л.Павлова и комисините взимани от обръчите от фирми на Герб ,да паднат на 10%.Контрола над строителните фирми на магистрали и автопътища е висша форма на доверие Лиле.
Сега Бойко "примиера" да плаща. Нали те с мижавия Плевнелиев я строиха. Защо журналята не го питат, ама нали им плаща какви въпроси да му задават. Да спрем да плащаме винетки, веднага и завинаги. Всички да се обединим, поне от тук да започнем!!!!
Е какво две години са малко така ли ,аз знам за пътища ,които и една зима не могат да изкарат и всичките строени от фирми близки до Борисов и мутрите от 90 -те.Две години са си постижение ,явно и затова се прави тази реклама ,ЦЕЛИ две години ,браво ,добре че не е била пусната през тези две години ,иначе резултата щеше да е 2 коли минаха без да има пукнатина ,но на третта кола не издържа и се пропука.
Срещу Музикалния театър в София няма свлачище, а пукнатината на асфалта се увеличава, увеличааааава.
Ако и метрото го правят така,както магистралите -не ми се мисли какво може да се случи! Ленторезачката бърза с откриванията и "усвояването" на средства , ама да не е за сметка на "черни забрадки"!
Понеже тук има много коментари и намеци, предлагам Премиерът и фирмите, строители на въпросната магистрала, д аотидат в Турция и да "обследват" магистралата в Турция от Анкара на югоизток и да видят какво съоръжение е тя , какви товарни камиони (като тонаж) се движат по нея и при какви атмосферни условия целогодишно, и в какво състояние е съоръжението.
дне счух тъпанар на летището - "асфалт ни съ иде ама ГРЕБ е голяма работа....2 тотален аненцефал
Бацко и котараците Му да връщат комисионката и да укрепят пътя. Архитектът ,геолоцзите всички да отговярят пред закона за разпиляване на обществени и европейски пари ; До като пътищарската мафийка не изпълни занданите ще има дупки и пълнене на джобчета на избрани с потта на народеца ни!
Това пропадане е в следствие на свлачище. Същото това свлачище правеше и проблеми при строителството. Защо не е съобразено нямам си и на идея, явно е до пари. Сега обаче ще трябва да го стабилизират със стена или друг метод.
В ЛИБИЯ И ТУНИС,БЕЛГИЯ ,ХОЛАНДИЯ И НОРВЕГИЯ, ОЩЕ СЪЩЕСТВУВАТ ПЪТИЩА В МНОГО ДОБРО СЪСТОЯНИЕ, ПРАВЕНИ ОТ ГЕРМАНЦИТЕ ПРЕЗ ВСВОЙНА!ЗА СЪЖАЛЕНИЕ КЪМ НАСТОЯЩИЯ МОМЕНТ СМЕ ЧЛЕН НА НАТО И НЕ МОЖЕМ ДА ОБЯВИМ ВОЙНА НА ГЕРМАНИЯ!ЕДИНСТВЕНАТА МИ НАДЕЖДА Е ЛУДОТО ПЕТЛЕ СИДЕРЧО ДА ИЗИСКВА РЕФЕРЕНДУМ ПО ВЪПРОСА!....ДОКАТО 20-40% ОТ МАТЕРИАЛИТЕ СЕ СПЕСТЯВАТ ЗА КОМИСИОННИ ,КАРТИНКАТА С ПЪТИЩАТА НИ ЩЕ Е ТАКАВА!ЗАТОВА СПАСЕНИЕТО НИ Е САМО ЕДНО:НЕЗАБАВНА ВОЙНА С ГЕРМАНИЯ!
Ние, българите правим всичко от ден до пладне, особено последните години. Виж, на маса нямаме равни ! Добре че и децата не си правим с ръце....................
Боко така строи магистрали че да може през 1-2 години пак да дойде и да реже лентички. Вече по повод завършилия ремонт. И съчетава полезното с приятното. Хем банковата сметка се пълни , хем си прави PR.
А възможно ли е наводненията да са виновни?
Важно е Лилянка партизанка да вземе паричките за верните си другари от дпс. Качеството не е важно...Да се крадат пари от бюджета и да се слугува на чуждоземните господари това е належащото...
Всеки който пътува малко повече може да се съгласи, че в България магистрала е термин, който съществува основно на хартия. Нашите "магистрали", в най - добрият случай могат да се класифицират като първокласен европейски път. Макар че ... Има участъци които са по - зле и от третокласен такъв ...
Виновен за Струма е Орешарски и работодателя му Путин.
Преди 1989г. целият народ крадеше и беше малко или много доволен.Соца беше най-крадливото общество.
"Най-крадливото"..., ама държавата имаше пари за всичко и народа имаше доста по-висок стандарт на живот.
Видно от видеото, че е дефектирал участък с голям насип. Не става въпрос за свлачище в естествения терен, а за свличане на насипа. Ясно е, че при направа на насипа има отклонение в технологията при направа на насипи (влажност на земните маси при валиране, брой преминавания и типа на валяците и др.). Трябва да се вземе предвид и естествения процес на слягане на насипа, който е най-голям през първите 5 години от насипа. Не става въпрос за некачествени материали, а за технология на извършване на земни работи.
Хайде, осигурявайте милионите за магистралите, че лято иде, дебеловратите трябва за два часа да са до морето. А другите, в останалата част на България - кучета ги яли...
И за това ли влязохме в Европа? Да може да се краде?. Не съм социалист но трябва да призная че преди 89-та по-малко се крадеше,повече се работеше и магистралите издържаха повече време.
Бацко и Лилето да пошат незабавно :"Именувам се..." Пред разследващите.... Защо не е укрепено свлачището предварително,като е било известно трасето от 2005 г.? Комисионките кой взе? Сега да плаща!
Явно мишките са изяли парите за материалите! А някои казваха ,че асфалт не се яде! ;-)
Без намеса на Б.Б . нищо не става.Той дава той взима.Чрез министрите си съобщава къде какво става и цари мир и едно чувство чисто.... ЛЮБОВ
Министър Лиляна, или ген.Бойко Борисов как още не са изригнали, че за това напукване на магистрала "Струма" е виновен бившият Премиер Орешарски. Строена е тази магистрала и по-негово време!
Боко толкова време беше чирак при Тато и нищо не запомни . Нали ти каза човека : това дето аз съм го построил ти не можеш да го боядисаш . Пример - Тракия след 30 години безстопанственост , вече била за ремонт . Струма - 500 дни след откриване то и тя за основен ремонт . Много бързаш многоо . Царя преди да си върне България изчака едни 800 дни а е къде , къде по възрастен от теб .
Ушите ни проглушиха с тия магистрали как били строили, какви работни места създавали какви инвеститори щели да привлекат, а сега ква стана тя ... така са ги сторили, че издържат по няколко месеца ... Със санирането ще е същата трагедия - много реклама, много приказки накрая един гол ...
Да нали? Няма да забравя как се изсипа цялото правителство с кирки и лопати на първа копка на една малка отсечка от магистралата до Шумен. Има-няма беше към 3 километра май ако не бъркам или малко повече. Обаче се снимаха за всички телевизии!
Пък в нашто селу духа вятър. Не беше духало пет дни и сега изведнъж вятър. Никоя институция не е проявила интерес. Не знам дали да емигрирам .
Еееех, Бойко Бойкооо! Какви ги говореше ти, каква я свърши?
Аз съм казал! Ще наказвам! Ще уволнявам! Дал съм пари, да се оправи! Ако не оправят всичко в срок, ще плащат глоби! Всичко трябва да е по конец! Имам в джипката отзад едно кученце. Такова, плюшено, дето му се клати главата. Искам като мина по магистралата кученцето да спи! Все едно стоим на място!
Б.Б. е елементарен и с голямо его, едва ли е тайна за някого. В случая вината е на фирмата, изпълнила поръчката и на качествения контрол след това. Страната ни е малка, всеки познава някого. Питайте след 2-3 питиета някой, който работи в пътното строителство, за какви нарушения и масова практика става дума.
Дойдоха ГЕРБ на власт и всичко запо- чна да се пропуква.
Каквито са управляващите ни-президента,министър председателя и министърката,таквива са ни пътищата.Аванти,комисионни и фирми офшорки.
Ако подобно нещо станеше по времето на лошия социализъм отговорните за това се обвиняваха в саботаж към държавата и ги чакаше много години затвор. Сега това се приема като нормален природен процес и никой никаква отговорност не носи. Хубаво е сега да се живее в България, особено тези, които са "усвоили" парите....
Глупости на търкалета, другарю...Ти живял ли си в лошия социализъм- май тц...Тогава: просто нямаше това да се знае от такива многознайковци като теб, щеше да струва многократно повече / за сметка разбира се на друго нещо - например да платиме 1 лев на ден на селскостопанския работник - за справка баба ми 1,20 на ден ?!?!?! и не спорете защото е документирано/...Аааааа и нещо друго - такъв строй като социализъм или комунизъм никъде и под никаква форма не е съществувал както е НАПИСАНО ДА БЪДЕ, съществува само в главите на такива като теб...Айде със здраве
Само, че твойта баба с тези 1,20 лева на ден можеше да се издържа, да си плаща тока и водата а някои по замогнали се стопанства можеха да си позволят да пращат кооператорите на екскурзии по морето или в чужбина в разгара на лятото. Недей да вярваш какво ти наливат в главата за времената на "лошия" социализъм, не си живял тогава и по-добре си замълчи!!!
Ако е свлачище, къде са геоложките изследвания, къде са проектантите? Пукнатините, както и кръпките по асфалта се обработват с газова горелка, за да се създаде здрава връзка(заварка) между ново и старо. "Специалистите" от АПИ, завършили всякакви други университети, но не ВИАС, не са чували за това.
Бойчо махай тъпата министърка, не може на такова министерство - адвокат - г--зче да е шеф тук тебва яка ръка без компромисна .Господ ни се разгневи за тъпизмите със стиропори.Ти знаеш ли ,че ние имаме най добрите норми в Европа за топлоизолация в стойтелството през 1964 г но народецът ни е беден и не се харчи за излишното.Ти ще направиш на 100 човена стиропора а останалите живеят в къшички със четворки, НАЛИ ВИДЯ КАВИ СА КЪЩИТЕ В ПЕРНИК .в ТАКИВИ ЖИВЕЕ НАРОДЕЦА СПРИ Я С ТОЗИ СТИРОПОР И СЛОЖИ ТАМ СВЕСТЕН ЧОВЕК
аматьори, пратете ги в Рим, да се научат да правят като старите римски пътища и акведукти, издържащи по 2500 години, без асфалт и без цимент.
Не си хабете пари и сили да укрепвате а заобикалйте. Така е като се дават обществени поръчки на свои хора и на инженеринг т.е този който строи и да проектира.Това са различни дейности и не трябва да се изпълняват от свързани лижа. Ако е имало проучване ,а то е било задължително , че е свлачище трябвало е да се заобиколи. СВЛАЧИЩЕ НЯМА СПИРАНЕ !!!!!!!!!