Магистрала "Марица" отново е на вълни
От двете посоки - към София и обратно Свиленград, в десните ленти е опасно за шофиране, задължително трябва да се кара в скоростната
Обратно в новинатаКоментари - Магистрала "Марица" отново е на вълни | Днес.dir.bg
Коментари
Магистралата я строиха Агромах - Пътища ПЛОВДИВ ( един и същ собственик) // НЕДОСЕГАЕМ !!!! Нали изтеглиха милиони в чували за Хемус ? Пияндето Рашков се хвалеше, че ги е разкрил?!? И какво - нищо!!!! Сега пак ще е нищо !
Защо ли??? Кой ще отговори - позабравения Каскет на Вишински, по-полулярен като "защитникът на гешефтарите Гешев", ПростоКиро или банкянската мутра от СИК "Ало, Ваньо"???
И какво от това? Да има някой наказан, някой осъден? Някой да е върнал откраднатото? Или само си пишем за да дразним хората, на които и без това не им пука и пак тичат да гласуват за същите крадци и мошеници?!
Вижте "Витошка", паветата до едно хлопат, но всички сигнали се стопират за да изтече гаранцията!
Пътни строители ИСА 2000 така строят под мъдрото ръководство на банкянският инжинерен гений.
В България не трябва да се правят пътища защото всички карат като малоумни дано всички фирми спрът да работят
А после тези ми стачкуват да получат държавни пари преди да са свършили добра работа. ще трябва да има хора в затвора за крадене на пари и лошо качество на инфраструктурата ни!
Гарантирано от ПП ГРОБ... Крадем качествено, строим некачествено..
Значи АМ Марица е магистрала дето киломеър магистрала струваше някъде 26 млн. лв. това преди 6-7 г беше! После се оказа, че сме дали ей така 4 милиарда лева не едни фирми ей така да имат да построят АМ Хемус! И сега се оказа, че нито парите са на линия нито магистралата Хемус имаме нито има виновни! Отделно, че някви автомагистрало "строители" През ден през два протестират в София къде били ония милиарди левове дето държавата им дължала рииш ли! Та това е гарантирано от ГЕРБ и герберастията!!!!
Ало ГЕРоБари, загробих те Българи. През последните три години и един метър магистрала не е построен, бе пипон. Всичко в тази страна където пипахте загробихте и усрахте и още много години ще мерише след Вас и много поколения трябва да работят да изчистят л.йната на Боци Тиквуняка и на гробарите. Но споко, г-н Магнитски идва тихо, бавно и леко влиза.
Това, че Буци гепа 3 милиарда от магистрали не е проблем за българите, но покупката ми на къща до Варненското езеро за 300 000, която не е от законно получената партийна субсидия, на да кажем, че е, е "национална катастрофа". Уважаеми сънародници, на 02.04.2023 е крайно време да вземете съдбата си в свои ръце, защото тя зависи точно от ВАС! Време е за ВЪЗРАЖДАНЕ!!
Затова Бойо показва на чуждите гости магистралите от хеликоптер. Колко много е построил.
защото тия дето крадат от магистрали и от всичко и всички, ще ги изберат. За да крадат.
Защо ББ не е в списъка Магнитски.
Извадил е някоя връзка, или по-вероятното действал е само с подставени хорица и си е прикрил следичките.
Хахаха, нали Баце ви беше построил магистрали - хахаха! Ето ги неговите магистрали, нон-стоп в ремонт, за чеп за зеле не стават.
Няма основа. Затова санкционират разни хора от ГЕРБ по Магнитски. Парите за пътища и болници бяха откраднати от Бойко и приятелите му.
На тази "магистрала" изядох 2 нита в двете гуми по-миналата седмица. 1400 лв назад за 4 гуми ... мисля да пратя фактурката на АПИ
В Германия пътищата са строени след ВСВ с цимент и още са здрави ? Тук строят с нови технологии и материали и резултатите са трагични още на първата година от пускане в експлоатация.
То само АМ Марица да е. Витиня между Джъмбо София и Яна е на цунамита и в двете посоки, край Богров звукозащитните пана са изпадали, мрежата против птици след Джъмбо, и в двете посоки е като след бомбардировка, изгнили знаци има по целият път до Ботевград, разрухата е пълна, а иначе тупаните управляващи се хвалеха как били събрали 700 милиона от винетки. Събрали ги ама в джобовете си. Скапана държава.
Дано ГЕРБ да спечелят на изборите, че да ни направят още такива страхотни магистрали! Голям кеф да караш по 200 млн. и да пукаш гуми!
Браво на Бройко и Пеевски. И на покровителстваните от тях строителни фирми.
Пилота не ви е виновен,а този от списъка "Магнитски",Влади Горанов,който даде парите по нареждане на Бай-Ганьо за некачествената магистрала.
Гарантирано качество от,, боко тиквата мутропитек,,
Да, ама лумпените пак ще си го изберат да ни "води" към "светлото бъдеще", воглаве с лумпения пролетарият на приматите от въZраждане. Нещастна България, какво ни сполетя, да ни управляват и да бъдат избирани и преизбирани все едни и същи прости, нискочели, еднокнижни, но нагли и лъжливи, безсрамни крадци и лъжци!
все някоя Марица трябва да има вълни. Ако не е реката, то магистралата. Или да я преименуват тази магистрала, или да накарат Марица пак да тече обилно. Как ли? Е, мали са се цанили управленци, ще намерят начин.
Това от леки автомобили не е станало. Или да се увеличат драстично тол таксите за автобуси и камиони или магистралите да се направят платени за всички и да се премахне винетката за леки автомобили.
Прав си! Не леките автомобили са причината за това състояние на пътищата. Основно е изначално калпавото им строителство. И то не поради неумение, а за да се краде! Така че, кокото и високи пътни такси да сложат, нещата няма да се оправят! Интересно бащицата сега кой ще определи като виновник!
Нищоправеца Мунчо да я оправи, оффф ама сега като се замисля май няма да стане
А кой така некадърно я построи тази магистрала? Боко тиквата. Сега летвички ли да подлагат отдолу, че да не пропада, като няма изградена здрава основа. В заключение: Прост народ, слаба държава.
"След спешни ремонти за още 50 милиона лева се стигна и до ОЛАФ (Европейската служба за борба с измамите) за злоупотреба по изграждането на участъка на "Марица", която се оказа и най-скъпата досега. Изграждането й надхвърли 200 милиона лева."
Било на вълни??? "ВЪЛНАТА НА ГЕРБ" ни удари. Бият се в гърдите какво са построили, а как са го направили е друг въпрос. Крали та крали и сега се чудим защо бил такъв асфалта? Ами питайте ББ!!!
е небходим някакъв вид ремонт. Построена 2015 , сега 2023та , няма как да е ок всичко. 3 години ще станат от както протежетата на Радев управляват. Поне табели и ограничения да бяха сложили!
Мразя Кирчо и Кокорчо, ама на баце магистралите са такива. Кажете за кой да гласувам?
другарю Магнитски? Май за свои хора си затваряш очите, а.
Схемата е някой от господарите да спечели търга, след това да подхвърли някаква част от парите на фирма подизпълнител, която ще се чуди как с толкова малко пари да извърши строителството. Принудени са да пестят от всичко - от материали, от работници... Но си траят щото иначе няма да получат поръчка никога повече.
Гласувайте за ГерП, те строят най-евтино и най-качествено. Само Боци ще дострои хубавите магистрали !
Когато се прави същото е логично и резултатите да са същите. Кое се промени в строителството, проверките, влаганите материали ... търгове, комисионни, измами? Едни и същи схеми, хора, сценарии, никой никога не конфискува от крадците брутално, както в Италия, Германия.
Имам познат, които беше подизпълнител по проектите за магистрали преди години. Той ми беше казал тогава - при предишните беше 50 на 50 - взимат 50% в джоба, с другите правиш пътищата. При баце е 20 на 80….
Магистралите не са вечни. Последният участък на АМ Марица е пуснат в експлоатация на 29 октомври 2015. Седем години и нещо. Натоварването от товарни автомобили е 4 пъти над проектното. По западните стандарти отдавна е време за ремонт.
Ами спирайте ги тези тирове . Съсипаха ви асфалта , дето не става за нищо. Хората отдавна карат на контейнери . Товарят се на вагоните, пристигат на съответното място, разтоварват се във логистичните центрове , разпределя се стоката по клиенти. Няма тирове, няма проблеми. Оправете си БДЖ и готово.
И от къде намери информация за проектното и реалното натоварване ? И кой, как и защо е приел толкова ниско проектното натоварване ?
Нормално е на стотици хиляди километри построени магистрали да има стотина километра брак.
500 хиляди км
Борисов е ясен. Ама и той ги къдреше как едва ли не сам бил посторил нещо. Не е строил нищо сам. Други са били на сторежите. Айде той е виновен. Да. нема спор. Ама от шефа на сторителната фирма, през инженерите, строителен надзор, работниците. А шефовете на доставчиците с некачествените материали, техните бригадири, работници и прочие. Кметовете, гражданите и журналята, дека ще пътуват по тоя път. Никой нищо не е казал. Сега все Банкянския нерез виновен. Къде бехте вие бе мижитурки. Все политиците ви виновни. А шефовете, инженерите, бачкаторите? НЕ??? Света вода ненапита, мама им. Не знаели какво правят? Знаели са. Взели са си парите и са бегали. Сега да си трошат старите БМВ-то на същия път.
Абсолютно съм съгласен. Кражбите са ясни, но некадърието в България на всички нива също е чутовно. Много рядко се срещат отговорни хора, които си вършат работата съзнателно и качествено.
Заради всички тези фирми по веригата на усвояване на парици е имало устно нареждане от големия вожд. Картите са раздавани по братски, по пиянски, по дружбашки / от футболното игрище, наравно с кифтетата, дето маат докат си раздават благините. Така се случва тук последните 30 години. Клета селска територия.
Спомнете си като беше кмет на София как ремонтира бул "Цариградско шосе".
Пусната чисто нова 2015 г., а, ако може да се вярва на заглавието, "отново" ще рече, че поне за втори път за краткия си живот от 7 г. и нещо става на вълни. Машала, Боци ага, строителю неземен!