Китайци може да инвестират в магистрала ”Черно море”

Китайски инвеститори проявяват интерес към магистрала "Черно море"*. Строежът й може да започне най-рано след две години.

Обратно в новината

Коментари - Китайци може да инвестират в магистрала ”Черно море” | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

val55

Панорамна магистрала /скоростен път/ трябва да има от Резово до Дуранкулак, но още по добре е да има железопътна линия. По нея могат да се движат освен влакове, и хибридни автобуси с двойно предназначение /шосе и линия/. Пък, и по нея е по безопасно да се превозват радиоактивни материали от новата АЕЦ на комшиите. Ще станем еко отвсякъде на една педя земя.....с една дума и в тъмното, ще се познаваме кой кой е....:) :)...

как защо китайци?-с тях ще върви двойният стандарт на далаверата...ще има две содни книжки за отчитане и много кинти....ха ха ха ....

Pesh0

и защо китайци да я строят ? За да може някой да иска пари за преминаване ? Можем да си я построим сами с пари от европа .

Китайски инвеститори проявяват интерес към магистрала "Черно море"*. Строежът й може да започне най-рано след две години. Като чета тези глупости, си мисля не е ли по-добре да дойдат само китайките и то не до две години а веднага.

Много , ама много странно - "десният" Бойко построи магистрали, които са безплатни за народа (с 80% финансиране от Европа). Уж "левият" Станишев и министрите му все напират да ни пробутват платени магистрали - такива, по които ще се движат (и ще си плащат) предимно богатите. И кое му е "социалното" на това.... не разбрах. Или пак иде реч "за едни комисионни"?

не са Китайци а Катарци -любимия номер на власта сегашната и предната еда замискирват АРАБСКИ ИНВЕСТИЦИОННИ ФОНДОВЕ като китайски фирми иинвеститори ;сегашното правителство еспонсорирано от банкера Цветан Василев които вьрти арабски и руски сирийски капитали

Какви китайци? Нали имаме "бежанци" и Сталинка каза да ги ИНТЕГРИРАМЕ ...с нашите цигани шмекери по една лопата,кирка и количка и да започнат от УТРЕ! Сега остава да дойдат и 23 милиона китайци!

абе, на тая няма ли кой да и каже, че един министър поне трябва да е сресан. Имам чувството че цялото правителсво приличат на плъхове и хлебарки...

Освен,че винаги има вид на току-що излязла от под нечия маса-несресана и винаги с размазано червило-някой трябва да й наложи да спре да ходи с прилепнали ултракъси поли.Неподходящи,както за възрастта й,така и за фигурата й.

И АЗ МОГА ,И КИТАЙЦИТЕ МОГАТ ............................ама магистралата си сака Бойко!

А защо бе изроди да не си я построим ние с помощ от еврофондовете и да не плащаме в последствие такси. Защо искате да направите платени и Хемус и Черно море? Ейй, какъв бой ще ядете в края на цялата система

защото така ще си получат комисионната венага, в брой и няма да отговарят повече за нищо.

Защо ни занимават с глупости. Асфалт не се яде. Нали така беше или нещо се е променило?

И дедовия ще инвестира, и той.

Тъпотии - за какво е тая магистрала? За некакви там няма и 50 км , докато качиш на 150 км/ч и трябва да спираш!

да разделят лентите може, но чак магистрала ...

"Китайци може да инвестират в магистрала "Черно море" То за можене всички могат. И аз мога. Ама дали?

Тази как лъже само. Има проект за четирилентовия до Сл.Бряг, но парите са спрени, точно от това правителство. За това - догодина пак ще има катастрофи по това направление Бургас-Слънчев бряг!

Европа НЕ СЧИТА ТОЗИ ПЪТ ЗА ВАЖЕН и затова няма да даде пари. Искаме подаяния от ЕС, но си плащаме вноската и после чакаме да ни одобрят проекта??? Китайци, руснаци, катарци ( Бойко ги търси тях ), .... не ги интересува, имат си интерес.

Я Фикуса да рипне срещу китайските колонизатори!

Ако трябва някой да инвестира,това са българските ОЛИГАРСИ...Китайците да си решават въпроса с прираста и невъжможността да се справят с него и да не ни пробутват нискокачествените си продукти,а ние да не се чувстваме длъжни да им помагаме/презарвативи дал,Господ/и да си спасяваме собствената икономика!Ако не си помогнем сами и Господ няма да ни помогне!

Най-натоварения път през лятото.Не се намери кой да инвестира - тесен и доста опасен път.

ocmpuemo@

Със същата тежест, но с по-голяма достоверност мога да генерирам и следната новина: "Китайци може и да не инвестират в магистрала "Черно море"."

Дали няма да екзекутират ако караме с превишена скорост...?

по добре без катар.ще построят и някоя дямя по патя за вярващите ни!!!достатачно е че сега им храним талибаните!!! *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

Браво!!! Най-накрая Експертно Правителство, което да каже твърдо НЕ на европейските пари, които са ни подарък, и да заложи на китайските инвестиции на принципа на плановете за магистрала Тракия, които долните гербери провалиха!! НЕ на ЕС, ДА на СССР и Китай!

дали ЕС или СССР все ще го ядем! Единственото което може да се опитаме да направим е да си изберем чии Тур ни харесва повече!

В единият случай ЕС ни дава 80% от парите и ползваме магистралата безплатно, в другия случай китайците дават парите срещу държавно гарантиран заем и строят път с гарантиран трафик, а ние плащаме, за да го използваме. Ти прецени сам.

Не е 103 км Варна-Бургас бе,сега е 130 км! Питайте преди да пишете бе

Абе ти не четеш ли, че толкова ще е новия път.

от център до център или от табела до табела?

От единия край на пътя до другия.

За да може едно трасе да е панорамно, тоест да се наслаждаваш на панорамата, а не да си зает да гледаш пътя и със шофиране, то трасето трябва да бъде ЖП. ЖП-то трябва да се обслужва от няколко модерни и хубави влака. Плюсовете от ЖП трасе: 1. По-евтино строителство. 2. Заема по-малко площ, което означава по-малко отчуждаване, тоест по-малко пари. 3. Използва електричество за задвижване и е напълно екологично чист.

Ама това е вярно за нормалните държави! В България, железницата изпълнява единствено социална функция - от една страна обслужва мангасарите по забутаните краища на страната за без пари, а от друга има една камара служители, които нищо не правят и вземат заплати! В този ред на мисли, апелирам към правителството да прехвърли БДЖ към социалното министерство! Даже ще може да настаним и социално слаби или бежанци по вагоните и да ги разкарваме из страната! "Опознай родината за да я обикнеш"! Такава обич ще настане...

Значи железницата трябва да се закрие и България завинаги да си остане ненормална държава, пълна с тъмни балкански субекти, около 7 милиона.

"След две години" Това като пожелание на петилетката ли е?

Пък ние може да инвестираме в доставка на ориз. И без това идват празници, ще съборим "Гошо" иска или не иска.

Инвестиция срещу какво? Какво ще искат в замяна?

Ще изнасяме сирийци срещу инвестиции в магистрали...........

може да инвестират, ама......може и да не инвестират. То и Аржентина може да инвестира, че Германия - да не малка, и тя може, АМА НЕ ИСКАТ. Но могат. Кога? Китай след две години, другите - по-късно..........

Щом ще има инвеститор значи ще е платена... и кво излиза уж "лявата БСП" прави платени магистрали а ГЕРБ правеше безплатни...

Може би, най-вероятно, имаме воля...

дано да не правят мостове китаиците че напоследък им падат

Китайците един пръст ако вкарат в процепа и сме удавени. Арабските емигранти ще ни се сторят като туристки монахини. За две седмици могат да дотласкат първия си милион с все триади, кучеяди и прочие.

Този Коридор 8 трябва да се развива като ЖП трасе. Едва ли някой има познат или познат на познат който поне веднъж да е чул някой през годините да е пропътувал или да е имал намерение да пропътува от начало до край този коридор с какъв да е автомобил?

Става дума за превоз на стоки, а не да си развяваш задника...

Стоките също пътуват. И то повече пътуват, ама едва ли си избират подобни идиотски маршрути. Заради цената разбира се, околната панорама не ги интересува!

Ако не са северно корейци вообще не ги хвалете .

Е хубаво, ама от кога ги чакаме да започнат с тези инвестиции, за които се говори сигурно от 10 години?! Каква новина е това!? Можело да инвестират?!

Ей тия ако си докарат и работниците сигурно ще я построят за един уикенд.

ами ако работниците останат тука?!?!?:)))

Абе те и катарците щяха да инвестират, ама...