Китайци може да инвестират в магистрала ”Черно море”
Китайски инвеститори проявяват интерес към магистрала "Черно море"*. Строежът й може да започне най-рано след две години.
Обратно в новинатаКоментари - Китайци може да инвестират в магистрала ”Черно море” | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
val55
Панорамна магистрала /скоростен път/ трябва да има от Резово до Дуранкулак, но още по добре е да има железопътна линия. По нея могат да се движат освен влакове, и хибридни автобуси с двойно предназначение /шосе и линия/. Пък, и по нея е по безопасно да се превозват радиоактивни материали от новата АЕЦ на комшиите. Ще станем еко отвсякъде на една педя земя.....с една дума и в тъмното, ще се познаваме кой кой е....:) :)...
стиф (нерегистриран)
как защо китайци?-с тях ще върви двойният стандарт на далаверата...ще има две содни книжки за отчитане и много кинти....ха ха ха ....
Pesh0
и защо китайци да я строят ? За да може някой да иска пари за преминаване ? Можем да си я построим сами с пари от европа .
Петров (нерегистриран)
Китайски инвеститори проявяват интерес към магистрала "Черно море"*. Строежът й може да започне най-рано след две години. Като чета тези глупости, си мисля не е ли по-добре да дойдат само китайките и то не до две години а веднага.
Нещо се обърках... (нерегистриран)
Много , ама много странно - "десният" Бойко построи магистрали, които са безплатни за народа (с 80% финансиране от Европа). Уж "левият" Станишев и министрите му все напират да ни пробутват платени магистрали - такива, по които ще се движат (и ще си плащат) предимно богатите. И кое му е "социалното" на това.... не разбрах. Или пак иде реч "за едни комисионни"?
Шейх Шанфар (нерегистриран)
не са Китайци а Катарци -любимия номер на власта сегашната и предната еда замискирват АРАБСКИ ИНВЕСТИЦИОННИ ФОНДОВЕ като китайски фирми иинвеститори ;сегашното правителство еспонсорирано от банкера Цветан Василев които вьрти арабски и руски сирийски капитали
обекта (нерегистриран)
Какви китайци? Нали имаме "бежанци" и Сталинка каза да ги ИНТЕГРИРАМЕ ...с нашите цигани шмекери по една лопата,кирка и количка и да започнат от УТРЕ! Сега остава да дойдат и 23 милиона китайци!
кой (нерегистриран)
абе, на тая няма ли кой да и каже, че един министър поне трябва да е сресан. Имам чувството че цялото правителсво приличат на плъхове и хлебарки...
Да добавя.. (нерегистриран)
Освен,че винаги има вид на току-що излязла от под нечия маса-несресана и винаги с размазано червило-някой трябва да й наложи да спре да ходи с прилепнали ултракъси поли.Неподходящи,както за възрастта й,така и за фигурата й.
Sangre sica
И АЗ МОГА ,И КИТАЙЦИТЕ МОГАТ ............................ама магистралата си сака Бойко!
Митко (нерегистриран)
А защо бе изроди да не си я построим ние с помощ от еврофондовете и да не плащаме в последствие такси. Защо искате да направите платени и Хемус и Черно море? Ейй, какъв бой ще ядете в края на цялата система
кой (нерегистриран)
защото така ще си получат комисионната венага, в брой и няма да отговарят повече за нищо.
28025 (нерегистриран)
Защо ни занимават с глупости. Асфалт не се яде. Нали така беше или нещо се е променило?
баба (нерегистриран)
И дедовия ще инвестира, и той.
Тъпотии (нерегистриран)
Тъпотии - за какво е тая магистрала? За некакви там няма и 50 км , докато качиш на 150 км/ч и трябва да спираш!
е.. (нерегистриран)
да разделят лентите може, но чак магистрала ...
mitaka (нерегистриран)
"Китайци може да инвестират в магистрала "Черно море" То за можене всички могат. И аз мога. Ама дали?
ХХХ (нерегистриран)
Тази как лъже само. Има проект за четирилентовия до Сл.Бряг, но парите са спрени, точно от това правителство. За това - догодина пак ще има катастрофи по това направление Бургас-Слънчев бряг!
Смислов (нерегистриран)
Европа НЕ СЧИТА ТОЗИ ПЪТ ЗА ВАЖЕН и затова няма да даде пари. Искаме подаяния от ЕС, но си плащаме вноската и после чакаме да ни одобрят проекта??? Китайци, руснаци, катарци ( Бойко ги търси тях ), .... не ги интересува, имат си интерес.
OZZY (нерегистриран)
Я Фикуса да рипне срещу китайските колонизатори!
кво ти пука (нерегистриран)
Ако трябва някой да инвестира,това са българските ОЛИГАРСИ...Китайците да си решават въпроса с прираста и невъжможността да се справят с него и да не ни пробутват нискокачествените си продукти,а ние да не се чувстваме длъжни да им помагаме/презарвативи дал,Господ/и да си спасяваме собствената икономика!Ако не си помогнем сами и Господ няма да ни помогне!
Иво (нерегистриран)
Най-натоварения път през лятото.Не се намери кой да инвестира - тесен и доста опасен път.
ocmpuemo@
Със същата тежест, но с по-голяма достоверност мога да генерирам и следната новина: "Китайци може и да не инвестират в магистрала "Черно море"."
Минчо Минчев
Дали няма да екзекутират ако караме с превишена скорост...?
hahahara (нерегистриран)
по добре без катар.ще построят и някоя дямя по патя за вярващите ни!!!достатачно е че сега им храним талибаните!!! *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.
Красная Кухая ЛЕйка
Браво!!! Най-накрая Експертно Правителство, което да каже твърдо НЕ на европейските пари, които са ни подарък, и да заложи на китайските инвестиции на принципа на плановете за магистрала Тракия, които долните гербери провалиха!! НЕ на ЕС, ДА на СССР и Китай!
Колега, (нерегистриран)
дали ЕС или СССР все ще го ядем! Единственото което може да се опитаме да направим е да си изберем чии Тур ни харесва повече!
Красная Кухая ЛЕйка
В единият случай ЕС ни дава 80% от парите и ползваме магистралата безплатно, в другия случай китайците дават парите срещу държавно гарантиран заем и строят път с гарантиран трафик, а ние плащаме, за да го използваме. Ти прецени сам.
Ало,редактора, (нерегистриран)
Не е 103 км Варна-Бургас бе,сега е 130 км! Питайте преди да пишете бе
123 (нерегистриран)
Абе ти не четеш ли, че толкова ще е новия път.
Как го смяташ: (нерегистриран)
от център до център или от табела до табела?
61 (нерегистриран)
От единия край на пътя до другия.
99 (нерегистриран)
За да може едно трасе да е панорамно, тоест да се наслаждаваш на панорамата, а не да си зает да гледаш пътя и със шофиране, то трасето трябва да бъде ЖП. ЖП-то трябва да се обслужва от няколко модерни и хубави влака. Плюсовете от ЖП трасе: 1. По-евтино строителство. 2. Заема по-малко площ, което означава по-малко отчуждаване, тоест по-малко пари. 3. Използва електричество за задвижване и е напълно екологично чист.
Прав си! (нерегистриран)
Ама това е вярно за нормалните държави! В България, железницата изпълнява единствено социална функция - от една страна обслужва мангасарите по забутаните краища на страната за без пари, а от друга има една камара служители, които нищо не правят и вземат заплати! В този ред на мисли, апелирам към правителството да прехвърли БДЖ към социалното министерство! Даже ще може да настаним и социално слаби или бежанци по вагоните и да ги разкарваме из страната! "Опознай родината за да я обикнеш"! Такава обич ще настане...
И ти си прав. (нерегистриран)
Значи железницата трябва да се закрие и България завинаги да си остане ненормална държава, пълна с тъмни балкански субекти, около 7 милиона.
Sergo (нерегистриран)
"След две години" Това като пожелание на петилетката ли е?
Да (нерегистриран)
Пък ние може да инвестираме в доставка на ориз. И без това идват празници, ще съборим "Гошо" иска или не иска.
АВ (нерегистриран)
Инвестиция срещу какво? Какво ще искат в замяна?
Как какво? (нерегистриран)
Ще изнасяме сирийци срещу инвестиции в магистрали...........
тъй, тъй (нерегистриран)
може да инвестират, ама......може и да не инвестират. То и Аржентина може да инвестира, че Германия - да не малка, и тя може, АМА НЕ ИСКАТ. Но могат. Кога? Китай след две години, другите - по-късно..........
Аз (нерегистриран)
Щом ще има инвеститор значи ще е платена... и кво излиза уж "лявата БСП" прави платени магистрали а ГЕРБ правеше безплатни...
Да ви таковам в таковата! (нерегистриран)
Може би, най-вероятно, имаме воля...
ceco (нерегистриран)
дано да не правят мостове китаиците че напоследък им падат
Сакън (нерегистриран)
Китайците един пръст ако вкарат в процепа и сме удавени. Арабските емигранти ще ни се сторят като туристки монахини. За две седмици могат да дотласкат първия си милион с все триади, кучеяди и прочие.
ацарид (нерегистриран)
Този Коридор 8 трябва да се развива като ЖП трасе. Едва ли някой има познат или познат на познат който поне веднъж да е чул някой през годините да е пропътувал или да е имал намерение да пропътува от начало до край този коридор с какъв да е автомобил?
... (нерегистриран)
Става дума за превоз на стоки, а не да си развяваш задника...
Ацарид (нерегистриран)
Стоките също пътуват. И то повече пътуват, ама едва ли си избират подобни идиотски маршрути. Заради цената разбира се, околната панорама не ги интересува!
Источно православен (нерегистриран)
Ако не са северно корейци вообще не ги хвалете .
?! (нерегистриран)
Е хубаво, ама от кога ги чакаме да започнат с тези инвестиции, за които се говори сигурно от 10 години?! Каква новина е това!? Можело да инвестират?!
Sashkodg (нерегистриран)
Ей тия ако си докарат и работниците сигурно ще я построят за един уикенд.
Sangre sica
ами ако работниците останат тука?!?!?:)))
Хммм (нерегистриран)
Абе те и катарците щяха да инвестират, ама...
НАЙ
"Изведнъж ослепяхме напълно". Какво се случи при второто руско нахлуване край Харков
Кирил Петков: Видях как си отиде един човешки живот, с охрана съм заради заплаха
Още един млад живот остана на пътя
Сашко от Перник се изгуби пак, но вече отново е в прегръдките на баща си
Румен Радев определи като невъзможна военната победа над Русия
Кирил Петков: Видях как си отиде един човешки живот, с охрана съм заради заплаха
Румен Радев определи като невъзможна военната победа над Русия
"Изведнъж ослепяхме напълно". Какво се случи при второто руско нахлуване край Харков
Сашко от Перник се изгуби пак, но вече отново е в прегръдките на баща си
Още един млад живот остана на пътя