”Еърбъс” кацна ”по корем” в Канада, 25 пътници са пострадали
Самолет на "Еър Канада" направи твърдо приземяване на летището в Халифакс по време на снежна буря, влачейки се по корем 330 метра преди да спре извън пистата.
Обратно в новинатаКоментари - ”Еърбъс” кацна ”по корем” в Канада, 25 пътници са пострадали | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Асан (нерегистриран)
Бреййй, много джилязу ку бях наблизу с каруцата ...
Учуден и Възмутен От Пилотите (нерегистриран)
Абе, големи парчета! Що не се разпаднал! Ще е по-лесно да се извозва! За това са виновни пилотите! Не могат да катастрофират като над Алпите!
da (нерегистриран)
Тъпо Седларов, много тъпо.
Лубиц (нерегистриран)
Много съм добър. И от оня свят ги свалям самолетите
Ме'мед (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Перник (нерегистриран)
Сега тоя самолет го изчукват, пребоядисват и го продават втора употреба за България и подобни страни
Дада (нерегистриран)
Е няма нужда - имало си е пилоти, които очевидно са допуснали грешка довела до този инцидент, но определено не са го нпаравили умишлено
един българин (нерегистриран)
Няма ли поне днес да се намери един свестен коментар? Като че ли ние не летим със самолети. Като че ли това не може да се случи на всеки от нас. А то всъщност се случва. Само че в автомобилни катастрофи. Млади и зелени тийнейджъри без книжки се пробват на мощните коли на родителите си колко могат да вдигнат в пияно състояние, но на никой не му пука. Много важно че няма книжка. То с книжка всеки може нали? А в тоя ред на мисли, нека кажем една добра дума за пилотите. Браво на тях, добре е че има много такива екипажи на самолети, които са с акъла си (въпреки стреса и тежките условия на работа). Браво на тези пилоти които в трудни моменти няма да се поколебаят, няма да изпаднат в паника и ще направят всичко по силите си да спасят пътниците на борда. Това не е първият случай, няма и да е последния. За съжаление стават катастрофи.
евротрол (нерегистриран)
Нима Путин??
48 (нерегистриран)
Изоставаш Асане, изоставаш. Никой вече не събира желязо. Чети книжки и ще разбереш, че повече далавера има в пластмасовите бутилки.
18 (нерегистриран)
нещо много авиокатастрофи станаха напоследък, то вече ден няма без новини за катастрофирал самолет
46 (нерегистриран)
A колко стават по пътищата? Никой не си прави сметка, че по пътищата по света ежедневно сигурно умират толкова хора, колкото в самолетни катастрофи за 10 години! Просто на авиоинцидентите се обръща много повече внимание, естествено, защото са и много по драматични!
бг (нерегистриран)
за мен си е най-елементарна човешка грешка: решението за кацане е рутинно и е право на екипажа-командира и очевидно това не е било правилното решение... трябвало е да се пренасочи към най-близкия аеропорт..
Владо (нерегистриран)
Ае стига си манипулирал, всеки ден имало новини. Случили се 2 катастрофи в последния месец и айде - всеки ден имало. По пътищата умират няколко милиона годишно, при самолетни катастрофи са под 1000. Годишно.
а ми сега (нерегистриран)
Да някой е нацелил ILS-a
васко
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Apple juice (нерегистриран)
Американците пак тестват нов лазер:)))
Български Ескимос (нерегистриран)
Еарканада си е компания с доказано висока безопасност на полетите, но природата е нещо с което не може да се бориш и трябва да се съобразяваш. Взели ведндъж неправилно решение за кацане при тези условия все пак пилотите се справят достатъчно добре за да няма жертви. Нека погледнем какво ства с земният транспорт при подобни условия и тогава да съдим въздушният
Трафик (нерегистриран)
Пилотите са впримчени в банкови проблеми и това се използва от компаниите да ги мародерстват със заплахи за съкращения. Пилотите не може да са придатъци към машините като в чаплиновите "модерни времена", колкото и да се иска на компаниите в ламтежа им за печалби на техен гръб. Защото и от пилотите зависи много...
Дру (нерегистриран)
Ми къде са ви обувките бе, селяни? По чорапи седяли, гадост
ОТНОВО С ЕЪРБЪС-320... (нерегистриран)
ОТНОВО С ЕЪРБЪС-320... Май трябва да се замислим, след като същият тип френски самолет се разпадна преди години насред Атлантика...
? (нерегистриран)
Много обичате драмата. Какво е виновен Еърбъсът, че пилотът не кацнал както трябва?
гост (нерегистриран)
:) сега разследващите ще открият, че на пилота внезапно му е залютяло на очите и затова е разбил самолета
!?! (нерегистриран)
Не, ма!
Кибик (нерегистриран)
Тия в Халифакс са изтеглили дългата клечка... Слава Богу! Но отново А320. Какво се случва?
Пичът от народа (нерегистриран)
Язък. Чакали са 50 мин. и самолетът не се е запалил. Това с този тип самолети вече намирисва на конкурентна война.
777 (нерегистриран)
пилотска грешка, не виждаш ли?
Apple juice (нерегистриран)
Нещо бъркаш, онзи инцидент беше с А330.
васко
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Apple juice (нерегистриран)
То е ясно, американците са пуснали ХААРП:)
Иванов (нерегистриран)
И да си в Канада не е много стока.
гост (нерегистриран)
хм, ами ако пилота вземе решение да се отклони на друго летище и после му четат конско, че можел да кацне и на първото, дали няма да са виновни мениджърите му в този случай?? просто размишлявам
Ташак (нерегистриран)
Летищните такси растат, а пилотските заплати падат. Затова пилотите все повече предпочитат да не кацат на летищата...
васко
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
въпрос (нерегистриран)
Сега и на този ли пилот му търсят скъсан болничен лист за деня на полета?
42 (нерегистриран)
Май някъде нещо ми се мерна, че по тия надуваемите пързалки трябва да си без обувки...
42 (нерегистриран)
Всички дето са притеснени, че самолетите много падат... те и преди си падаха пак толкова, ама не пишеше, та бяхте спокойни. Като стане нещо с влак, след това 2 седмици само с влакови катастрофи ви хранят... То и затова по времето на бай Тошо беше спокойно. Никой нищо не пишеше, освен как громим капитализма, пък и за това се оказа, че са ни лъгали.
българина (нерегистриран)
За пръв път да съм щастлив, че не съм канадец.
$ (нерегистриран)
и малко КИТ и стари весвици!
САМЫЙ ВЕЖЛИВЫЙ ИЗ ЛЮДЕЙ
На ЛЮБИЦ му се отлепила ретината , а на тоя пилот му паднало изкуственото око в чашата с ракията, та затова сигурно са се сгромолясали};-))))
ха ха ха хи хи хи (нерегистриран)
1000000000000000000000000000000000000000000000+
Иванов (нерегистриран)
- 10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 - нулирах ти коментара
гейски клубове (нерегистриран)
Еър Канада,Луфтханза ..........The Sunday Express: Лубиц е бил скрит гей, наричан от колегите си "Доматения Анди" Пилотът камикадзе търсил в интернет сайтове с хомосексуална порнография и секс извращения
Канадец (нерегистриран)
Г-н Иванов, стойте си в задунайская губерния дето е много стоково, а аз ще си стоя в Канада дето е нестоково.
321 (нерегистриран)
Очебийно и наложително е, че с промяната на климата, трябва и да се променят конструкциите на самолетите, нещо, за което писах и преди по подобен повод. Но до промяната на конструкцията по-евтино за фирмите е да продължат да използват вече закупените самолети и да изплащат обезщетения.
по чорапи (нерегистриран)
Канадците имат страшни пилоти!!! Пътниците, които реват по че били по чорапи на земята, да не мрънкат,защото другия път може да са като пътниците на джърмануинкс.
парчета месо (нерегистриран)
Хората винаги са неблагодарни, когато са спасени и винаги мрънкат, че някой не е направил повече за тях. Може би очакват да им поднесат чаша горещ чай?
чудя се (нерегистриран)
Какъв съм, след като харесвам да гледам лезбийки?
Иванов (нерегистриран)
Какво четеш тогава български форуми? Може би да си сигурен, че не си се прецакал или да се подиграваш на довчерашните ти сънародници?
Миии (нерегистриран)
какво да кажа, летял съм десетки пъти с а319 или 320 из Европа, доста съм се друсал понякога, тресе яко при лошо време, буря, особено когато се минава през облачния слой, но както се вижда и сега от новината, самолетчето е "стабиуно". Да ви кажа и записът от кутията на фаталния от джърмънуингс ме "успокои", че все пак пилота е причинил трагедията (ако е вярно де). Тези самолети летят десетки години и имат стотици полети, всеки самолет, изпитани са. Така че подозирам още такива новини да изДИРят в следващите няколко седмици, надявам се без тежки случаи, обаче на който му се налага ще си лети и това си е.
НАЙ
Връщат тленните останки на цар Фердинанд I в България
Взаимни обвинения между блогъра Симон Милков и директора на "Исторически парк" Ивелин Михайлов
Големи закъснения на влаковете оставиха пътници да чакат на гарите с часове и в събота
Русия обяви, че е превзела пет села в Харковска област
Полицаи откриха 13-годишното момче от Хасково, обявено за общодържавно издирване
Връщат тленните останки на цар Фердинанд I в България
Стотици хора бяха евакуирани от Харковска област след руска атака
Русия обяви, че е превзела пет села в Харковска област
Анатомия на американските избори – кой и как избира президента на САЩ
Нов многохиляден протест в Грузия, САЩ обезпокоени от "отстъплението от демокрацията"