Коментари - Курумбашев: Таяни върна пакета "Мобилност" 1 в комисията, няма да се гласува в ЕП днес | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Победа !! Ще мога свободно да си спя 4-5 месеца в кабината за 1500-1600 еврака на месец. Обичам живота и шефа си.

Антонио Таяни след разговора с Бойко - отегля гласуването на Мобилност 1

Чета коментари , че отишли в Брюксел да стачкуват чорбаджиите и техните любовници , чета също и , че шофьорите щели да получат по-добри условия на труд от “плана Макрон” 1. драги ми наивници , и в здравеопазването на БГ има чорбаджии ама никога не сте им виждали лицата ?, а те си разпределят 7 милиарда от нашите пари-данъци и за разлика от шофьорите ( без специално мед. образование) санитари , сестри и федшери на мин заплата от 560 лева , шофьорите ЗАПОЧВАТ ОТ 2000 лева , и го докарват май докъм 4-5000лв ! 2. а г-м Макарон изобщо не се е загрижил за БГ шофьорите , а по-скоро за собственото си политическо оцеляване -след метежите с жълтите жилетки и последиците за Френската икономика като цяло !!!

Пиян ли си?

Мина зима, дойде лето. Поклон на Бате за което!

Българската мафия победи и в Брюксел. Радвайте се робове, ще си останете роби!

Това сигурно заради срива във Франкфурт, на литовски гласове ли разчитаме, те ще гласуват както им нареди Макрон, ние сме едно с Вишеградската четворка, Нинова го разбра, вероятно и Борисов, но той не може да тръгне срещу германските си създатели.

Като се има предвид , че НЕ може да се вярва на нито един от Вас , дето '' УЖ '' сте народните ни представители , и ''УЖ'' сте щели да се грижите за държавата и хората , а всеки знае че единственното което ви е грижа са вашите собственни ДЖОБОВЕ - ЗАЩО трябва да се вярва на Таяни ???????

Направиха си поредната екскурзийка до Брюксел едни ''протестиращи'', други си трупнаха един пиар за ''успешна работа'' ама нещата са си пак в блатото нали???? Луди пари се дават за издръжката на милионния сигурно еп дето един куп евродепутати, с техните ''консултанти'' администрация и какво ли не цица едни пари дето други ги изработват с труда си а не с разходки и клати краци..

Се опитва да защити обикновенният човек.Какви пенсий ще вземат като ги осигуряват на 560лв,а техните колеги от западна Европа.След време обикновеният човек ще отчете ,,колко е бил прав Макрон,,въпреки ,че аз лично не го харесвам.Ще намалят печалбите и любовниците и ще дават повече на пчеличките които им добиват меда

За да се реши проблемът е нужно да се спре да се крещи. Лошото е, че в последно време се чуват гласовете само на най-шумните. Истината е някъде по средата, защото и Макрон не е прав и ние не сме прави. Ясно е, че трябва да се забрани да се работи без отпуска в продължение на дълъг период. Не може всеки работохолик, който няма нужда от социални контакти да бъде оставен да заема работно място на нормални хора. Но е глупаво камионите да се връщат у дома. Кой ще ги следи, защо да се харчат пари за администрация?

Казаха Президента говорил с някаква си стюардеса и...отпада закона

Е..ти отвратителния и антропологически несимпатичен елемент.Дремаха и проспаха там казуса 5 години и сега, когато всичко е почти предрешено завиха като на умряло.Оня ден 3-ма дори не се явиха на гласуването и може да си представим как ходят на работа в други дни.Да се чуди човек какви по-важни дела от това може да има един измекяр. Ако има морал в тая държава нито един от сегашните,изпратени в Брюксел плазмодии не трябва да бъдат включени в ничия партийна листа за изборите.

Злобата ти мрачи мисълта... Успокой са и бистри акъла...после по пиши

Единственото решение което може да задоволя донякъде и западните страни , и източна Европа , е да се въведат минимално заплащане на шофьорите , и обща данъчна ставка за абсолютно всички превозвачи в ЕС . Ама специално нашите политици от всички партии ще ревнат , защото това ще даде вяра и увереност на робите в България , че могат да разчитат на ЕС , за да се освободят от безбожната експлоатация на която сме подложени от българските чорбаджии ! Та ти таковам и политическата класа , щом Бареков се оказа единственият с нормална човешка позиция !

Решът ли западняците - ши го приемат От нас протестите - от тях, приемането!

Вашето 1 предложение с останалите 1599 наистина правят 1600. Но вашето 1 е за "Почивка на парламента в 23 за тоалетна и бързо шмъркане"

Хак да й е Бареката на Другарката Нешка Робева! На рамо да си го носи и питки да му пече!

QDD

Не сте много наясно с тези неща. 1. Спят в кабината, защото има много малко хотели с охраняеми паркинги за камиони и при кражба застрахователите не плащат, ако камионът и стоката са оставени без надзор. Много шофьори предпочитат да спят в кабините си, случва се често да платят за хотел (за сметка на фирмата) и пак да нощуват в камионите. 2. Най-често работят по 2-3 месеца без да се прибират (ако искат може да работят и повече по тяхно желание), но като се приберат отпуската им е 20-30 дни, понякога и повече. Къде го има другаде това, на 3 месеца 1 месец почивка. 3.Парите, които получават, в повечето случаи са над 1900-2000 евро на месец, така че биха могли да си спестяват и за пенсия.

Не знам кога българите ще разберем , че щом едно нещо непрекъснато го отлагаш то рано или късно ще го приемат ! По-добре рано щото като е късно повече боли !

браво на слугите ми Първият в България суперавтомобил "Бугати Широн" на стойност зашеметяващите 5 милиона лева бе доставено от производителя на собственика – транспортния бос Ваньо Алексиев. Шефът на най-голямата у нас фирма за всякакъв вид превоз "Биомет" Най-скъпата кола в света бе поръчана от Ваньо Алексиев в края на 2016 г. на изложение в Женева, където бе представена. Впечатляващото возило е с мощност без аналог – 1500 конски сили, като ускорява от 0 до 100 км за рекордните 2,5 секунди. От модела "Бугати Широн" до този момент са произведени 396 от общо 500 бройки, а производствената цена на колата е фиксирана на 2,4 милиона евро. Транспортирането отнема още около 15 000 евро. С данъците, таксите и застраховките, които другаря Ваньо е платил за единственото "Бугати Широн" в България, цената на автомобила надхвърля 5 милиона лева. Алексиев е основател и собственик на транспортната фирма "Биомет" Фирмата му разполага с над 500 тира и има офиси и складове в Испания, Англия и Франция. Твърди се, че Алексиев притежава апартамент от 500 квадрата в центъра на Париж, лятна вила в Монте Карло, жилище в Лондон и къща в Барселона. В България баровецът живее в просторна къща в квартал "Бояна". Това са пенсиите на милиони соц.труженици с по 40 г.стаж в България.Иронично казано докато те са строили НРБ-то и пенсионите им осигуровки бяха опапкани от партията майка...на този са му купували скъпи играчки щото баща му е бил "нещо" си в Уругвай. През 1990г.чичо Андрю Луканович раздал куфарчетата и нашето момче открило фирма.Започнало да обслужва нишите оставени от соц.транспорта и станало честен милионер. След уточнението за тате от ДС и "Тексим" става ясно защо няма нужда от машинации. Благословията на ДС е достатъчна за регистрираните през 1990-та и 1991-ва бизнеси.

Няколко неща от пакета трябва да се приемат задължително да са се защитят интересите и правата на хората от тази тежка професия ,първото и най важно е да се сложи минимален осигурителен праг в бранша за целият ЕС ,това е международен транспорт така ,че може да се наложи за да не осигуряват нашите шефчета на 500 лева ,другото е правото на почивка ,но не в кабината на 1.5 кв метра където въздуха се изчерпва за един час а в нормални условия ,естествено и правото на месечна почивка при семействата ,това са елементарни трудови права които ако ЕС не може да наложи ,значи не може да защитава гражданите си от алчните и безскрупулни работодатели .

май наличните български депутати си заслужават мястото в европарламента

Българските медии представят пакета "Мобилност" като нещо ужасно зло! Всъщност той изцяло защитава правата на шофьорите, но на забогателите наши транспортни босове не им оттърва да плащат повече - за заплати ,за хотели, за почивки и т.н. Те искат да продължат да третират работниците си като роби - да спят, да се хранят и да ходят по естествени нужди едва ли не в в кабината на камиона. Има един интересен факт, шефовете на транспортни фирми могат да платят самолетни билети и да закарат под строй хората си до Брюксел, но нямат и намерение да им дават повече заплати! Интересно защо и дано някой журналист посмее да ги попита?!

Моля Ви първо да четете , преди да пишете подобни коментари !!! Много сте се загрижили за българските шофьори / чист популизъм / , обаче когато трябва да се върне в БГ без да е доставил товара , от другият край на Европа , кой ще плаща тия загуби ..... ? Да не говорим , че всичко ще започнат да шофират като луди и катастрофите на пътя ще се увеличат още повече !!!!! Стига с тоя барековщина , че вече стана заразна .........

БАРЕКА ли ще е ''новият'' месия и спасител на България - Да НЕ дава Господ ?!

Лелче популизъм ли е ,че осигуряват шофьорите на 500 лв . и ,че ще получат пенсии колкото чистачка ,популизъм ли е правото да спиш и почиваш като нормален човек а не като куче в кабината зиме и лете ,популизъм ли е елементарното човешко право да видиш семейството си поне веднъж месечно .

Първо " лелче " ще викаш на жена си !!! Второ от къде се навъдихте все пишман икономисти , с тези си простотии ще фалирате цели сектори , на и без това лабилната ни икономика ! Тогава ще си стоят в къщи при семействата и всичко ще е наред или .......... ? Оставете хората сами да си преценят , всички правим жертви в крайна сметка , и на никого не е лесно !

Този курумбашко вероятно живее с илюзията, че е някакъв фактор в куку АЕЦ козлодуй, или, не дай боже, в политиката? А двата апартамента в Брюксел и във Виена ще каже ли за кого ги е закупил? А подарените от червените мафиози ТЕЦ-ове? Нека има смелоста да разкаже за съвместяването на това, което прави с това, с което се перчи като говори.