Курумбашев: Таяни върна пакета "Мобилност" 1 в комисията, няма да се гласува в ЕП днес
Цялата листа за вота изчезна от страницата на парламента, казва той
Обратно в новинатаКоментари - Курумбашев: Таяни върна пакета "Мобилност" 1 в комисията, няма да се гласува в ЕП днес | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
П.К. (нерегистриран)
Този курумбашко вероятно живее с илюзията, че е някакъв фактор в куку АЕЦ козлодуй, или, не дай боже, в политиката? А двата апартамента в Брюксел и във Виена ще каже ли за кого ги е закупил? А подарените от червените мафиози ТЕЦ-ове? Нека има смелоста да разкаже за съвместяването на това, което прави с това, с което се перчи като говори.
коментар (нерегистриран)
Българските медии представят пакета "Мобилност" като нещо ужасно зло! Всъщност той изцяло защитава правата на шофьорите, но на забогателите наши транспортни босове не им оттърва да плащат повече - за заплати ,за хотели, за почивки и т.н. Те искат да продължат да третират работниците си като роби - да спят, да се хранят и да ходят по естествени нужди едва ли не в в кабината на камиона. Има един интересен факт, шефовете на транспортни фирми могат да платят самолетни билети и да закарат под строй хората си до Брюксел, но нямат и намерение да им дават повече заплати! Интересно защо и дано някой журналист посмее да ги попита?!
Жена !!! (нерегистриран)
Моля Ви първо да четете , преди да пишете подобни коментари !!! Много сте се загрижили за българските шофьори / чист популизъм / , обаче когато трябва да се върне в БГ без да е доставил товара , от другият край на Европа , кой ще плаща тия загуби ..... ? Да не говорим , че всичко ще започнат да шофират като луди и катастрофите на пътя ще се увеличат още повече !!!!! Стига с тоя барековщина , че вече стана заразна .........
Чикаго (нерегистриран)
Лелче популизъм ли е ,че осигуряват шофьорите на 500 лв . и ,че ще получат пенсии колкото чистачка ,популизъм ли е правото да спиш и почиваш като нормален човек а не като куче в кабината зиме и лете ,популизъм ли е елементарното човешко право да видиш семейството си поне веднъж месечно .
Жена !!! (нерегистриран)
Първо " лелче " ще викаш на жена си !!! Второ от къде се навъдихте все пишман икономисти , с тези си простотии ще фалирате цели сектори , на и без това лабилната ни икономика ! Тогава ще си стоят в къщи при семействата и всичко ще е наред или .......... ? Оставете хората сами да си преценят , всички правим жертви в крайна сметка , и на никого не е лесно !
аха (нерегистриран)
май наличните български депутати си заслужават мястото в европарламента
Чикаго (нерегистриран)
Няколко неща от пакета трябва да се приемат задължително да са се защитят интересите и правата на хората от тази тежка професия ,първото и най важно е да се сложи минимален осигурителен праг в бранша за целият ЕС ,това е международен транспорт така ,че може да се наложи за да не осигуряват нашите шефчета на 500 лева ,другото е правото на почивка ,но не в кабината на 1.5 кв метра където въздуха се изчерпва за един час а в нормални условия ,естествено и правото на месечна почивка при семействата ,това са елементарни трудови права които ако ЕС не може да наложи ,значи не може да защитава гражданите си от алчните и безскрупулни работодатели .
Ваньо Бугатито (нерегистриран)
браво на слугите ми Първият в България суперавтомобил "Бугати Широн" на стойност зашеметяващите 5 милиона лева бе доставено от производителя на собственика – транспортния бос Ваньо Алексиев. Шефът на най-голямата у нас фирма за всякакъв вид превоз "Биомет" Най-скъпата кола в света бе поръчана от Ваньо Алексиев в края на 2016 г. на изложение в Женева, където бе представена. Впечатляващото возило е с мощност без аналог – 1500 конски сили, като ускорява от 0 до 100 км за рекордните 2,5 секунди. От модела "Бугати Широн" до този момент са произведени 396 от общо 500 бройки, а производствената цена на колата е фиксирана на 2,4 милиона евро. Транспортирането отнема още около 15 000 евро. С данъците, таксите и застраховките, които другаря Ваньо е платил за единственото "Бугати Широн" в България, цената на автомобила надхвърля 5 милиона лева. Алексиев е основател и собственик на транспортната фирма "Биомет" Фирмата му разполага с над 500 тира и има офиси и складове в Испания, Англия и Франция. Твърди се, че Алексиев притежава апартамент от 500 квадрата в центъра на Париж, лятна вила в Монте Карло, жилище в Лондон и къща в Барселона. В България баровецът живее в просторна къща в квартал "Бояна". Това са пенсиите на милиони соц.труженици с по 40 г.стаж в България.Иронично казано докато те са строили НРБ-то и пенсионите им осигуровки бяха опапкани от партията майка...на този са му купували скъпи играчки щото баща му е бил "нещо" си в Уругвай. През 1990г.чичо Андрю Луканович раздал куфарчетата и нашето момче открило фирма.Започнало да обслужва нишите оставени от соц.транспорта и станало честен милионер. След уточнението за тате от ДС и "Тексим" става ясно защо няма нужда от машинации. Благословията на ДС е достатъчна за регистрираните през 1990-та и 1991-ва бизнеси.
Илиян (нерегистриран)
Не знам кога българите ще разберем , че щом едно нещо непрекъснато го отлагаш то рано или късно ще го приемат ! По-добре рано щото като е късно повече боли !
Ами... (нерегистриран)
Хак да й е Бареката на Другарката Нешка Робева! На рамо да си го носи и питки да му пече!
карапан (нерегистриран)
Вашето 1 предложение с останалите 1599 наистина правят 1600. Но вашето 1 е за "Почивка на парламента в 23 за тоалетна и бързо шмъркане"
Гаргамел
Решът ли западняците - ши го приемат От нас протестите - от тях, приемането!
Ганьо Балкански
Единственото решение което може да задоволя донякъде и западните страни , и източна Европа , е да се въведат минимално заплащане на шофьорите , и обща данъчна ставка за абсолютно всички превозвачи в ЕС . Ама специално нашите политици от всички партии ще ревнат , защото това ще даде вяра и увереност на робите в България , че могат да разчитат на ЕС , за да се освободят от безбожната експлоатация на която сме подложени от българските чорбаджии ! Та ти таковам и политическата класа , щом Бареков се оказа единственият с нормална човешка позиция !
Ренегат (нерегистриран)
Е..ти отвратителния и антропологически несимпатичен елемент.Дремаха и проспаха там казуса 5 години и сега, когато всичко е почти предрешено завиха като на умряло.Оня ден 3-ма дори не се явиха на гласуването и може да си представим как ходят на работа в други дни.Да се чуди човек какви по-важни дела от това може да има един измекяр. Ако има морал в тая държава нито един от сегашните,изпратени в Брюксел плазмодии не трябва да бъдат включени в ничия партийна листа за изборите.
Гаргамел
Злобата ти мрачи мисълта... Успокой са и бистри акъла...после по пиши
Гаргамел
Казаха Президента говорил с някаква си стюардеса и...отпада закона
Пак да кажа (нерегистриран)
За да се реши проблемът е нужно да се спре да се крещи. Лошото е, че в последно време се чуват гласовете само на най-шумните. Истината е някъде по средата, защото и Макрон не е прав и ние не сме прави. Ясно е, че трябва да се забрани да се работи без отпуска в продължение на дълъг период. Не може всеки работохолик, който няма нужда от социални контакти да бъде оставен да заема работно място на нормални хора. Но е глупаво камионите да се връщат у дома. Кой ще ги следи, защо да се харчат пари за администрация?
3 (нерегистриран)
Направиха си поредната екскурзийка до Брюксел едни ''протестиращи'', други си трупнаха един пиар за ''успешна работа'' ама нещата са си пак в блатото нали???? Луди пари се дават за издръжката на милионния сигурно еп дето един куп евродепутати, с техните ''консултанти'' администрация и какво ли не цица едни пари дето други ги изработват с труда си а не с разходки и клати краци..
Само за протокола (нерегистриран)
Като се има предвид , че НЕ може да се вярва на нито един от Вас , дето '' УЖ '' сте народните ни представители , и ''УЖ'' сте щели да се грижите за държавата и хората , а всеки знае че единственното което ви е грижа са вашите собственни ДЖОБОВЕ - ЗАЩО трябва да се вярва на Таяни ???????
Единствено Барека (нерегистриран)
Се опитва да защити обикновенният човек.Какви пенсий ще вземат като ги осигуряват на 560лв,а техните колеги от западна Европа.След време обикновеният човек ще отчете ,,колко е бил прав Макрон,,въпреки ,че аз лично не го харесвам.Ще намалят печалбите и любовниците и ще дават повече на пчеличките които им добиват меда
Само за протокола (нерегистриран)
БАРЕКА ли ще е ''новият'' месия и спасител на България - Да НЕ дава Господ ?!
Хмм (нерегистриран)
Това сигурно заради срива във Франкфурт, на литовски гласове ли разчитаме, те ще гласуват както им нареди Макрон, ние сме едно с Вишеградската четворка, Нинова го разбра, вероятно и Борисов, но той не може да тръгне срещу германските си създатели.
Лари (нерегистриран)
Българската мафия победи и в Брюксел. Радвайте се робове, ще си останете роби!
Обикновен Българин (нерегистриран)
Чета коментари , че отишли в Брюксел да стачкуват чорбаджиите и техните любовници , чета също и , че шофьорите щели да получат по-добри условия на труд от “плана Макрон” 1. драги ми наивници , и в здравеопазването на БГ има чорбаджии ама никога не сте им виждали лицата ?, а те си разпределят 7 милиарда от нашите пари-данъци и за разлика от шофьорите ( без специално мед. образование) санитари , сестри и федшери на мин заплата от 560 лева , шофьорите ЗАПОЧВАТ ОТ 2000 лева , и го докарват май докъм 4-5000лв ! 2. а г-м Макарон изобщо не се е загрижил за БГ шофьорите , а по-скоро за собственото си политическо оцеляване -след метежите с жълтите жилетки и последиците за Френската икономика като цяло !!!
Гаргамел
Антонио Таяни след разговора с Бойко - отегля гласуването на Мобилност 1
хахаххххаа (нерегистриран)
Пиян ли си?
Фен (нерегистриран)
Мина зима, дойде лето. Поклон на Бате за което!
ШАФИОРИН МАЗОХИСТ (нерегистриран)
Победа !! Ще мога свободно да си спя 4-5 месеца в кабината за 1500-1600 еврака на месец. Обичам живота и шефа си.
QDD
Не сте много наясно с тези неща. 1. Спят в кабината, защото има много малко хотели с охраняеми паркинги за камиони и при кражба застрахователите не плащат, ако камионът и стоката са оставени без надзор. Много шофьори предпочитат да спят в кабините си, случва се често да платят за хотел (за сметка на фирмата) и пак да нощуват в камионите. 2. Най-често работят по 2-3 месеца без да се прибират (ако искат може да работят и повече по тяхно желание), но като се приберат отпуската им е 20-30 дни, понякога и повече. Къде го има другаде това, на 3 месеца 1 месец почивка. 3.Парите, които получават, в повечето случаи са над 1900-2000 евро на месец, така че биха могли да си спестяват и за пенсия.
НАЙ
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
Американски служител: САЩ тайно са доставили ракети с голям обсег АТАКМС на Украйна
Полша ще помогне на Украйна за връщането на мъжете, подлежащи на военна служба
Борисов: Поздравявам новата сглобка, ще се изредят още 5-6 служебни правителства
Фолк певицата Дебора, хваната да шофира с близо 3 промила: Бавно разграждам алкохола
Полша ще помогне на Украйна за връщането на мъжете, подлежащи на военна служба
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
Американски служител: САЩ тайно са доставили ракети с голям обсег АТАКМС на Украйна
"Послание към Путин": Байдън подписа закона за военната помощ за Украйна, Израел и Тайван
Борисов: Поздравявам новата сглобка, ще се изредят още 5-6 служебни правителства