Коментари - Красимир Вълчев: Обучението в електронна среда не е повишило средните резултати от матурата | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Обучението в електронна среда, така нареченото дистанционно, беше между 30ина и в най-добрите случай, почти изклчения, до 3/4 от обема(да кажа и качеството?) на това в конвенционалната присъствена форма. Има още много да се работи, вероятно не с тези кадри, но понеже самохвалството е присъщо на гербокадрите, да не се учудваме на формата на изказа му.

Щом приравнихте матурата с изпитите в ВУЗ ! Повече няма какво да се коментира !

Електронното обучение е ПЪЛНА ПАРОДИЯ! Чудя се тези хора наистина ли са толкова луди или се правят на луди. То децата в класната стая не слушат, а какво остава от "обучение" през монитора. Уважавам учителите, но успяха да глътнат заплати без да направят нищо насреща. Те не са виновни... Обаче айде стига с това ЕЛЕКТРОННО ОБУЧЕНИЕ.

Материала за 7ми клас е прекален. Не може да искаш да знаят БеЛ за 3 години назад, да им вкарваш нови предмети като Химия и т.н Или учат само БГ или не искаш толкова много от тях. В момента 90% не им пука за НВО-тата понеже са претоварвани със страничен материал!!!.

Когато трябваше да изкарат еднакво интелигентни определи групи хора в Белград през 1991 г. Имаше въчроси: "майка ти мъж ли е или жена?". Групи от хора дето напиваха децата си за да просят по-ефективно. Та значи на матурата прескочили летвичката от 30 см.

Направо спирайте училищата. И без това 90% са селски дебили с недоразвити мозъци. Дали ще ходят на училище - няма значение.

Ти кога си бил в 7 клас ?!

Ай, ай. Горките им недоразвити мозъчета. А да висят у фейка по цял ден инда плюскат дюнери - това не ги претоварва, а? Мърши.

Толкова много пари гълтат без да вършат нищо ама компаниите ги държат с години. Я си гледайте вашето канче, че българинът е експерт във всяка една област, само не и в тази, в която работи.

Обучението в електронна среда не е повишило средните резултати от матурата ------- УСПЕХА НА УЧЕНИЦИТЕ, С ПОЛОВИН ЕДИНИЦА, СПРЯМО ПЪРВИЯТ СРОК! ПЪЛЕН ПРОВАЛ Е ТОВА ЕЛЕКТРОННО ПРИСЪСТВИЕ...НЕ "ОБУЧЕНИЕ", А ИМЕННО "ПРИСЪСТВИЕ"!

Няма обучение в електронна среда за 98,5% от учениците! Това е химера. А резултатите от матурата са дори по-ниски от миналата година и затвърждават тенденцията за постоянно намаляване на количеството и на качеството на получените знания. Ако матурата тази година бъде оценена с критериите от 2010г средната успеваемост ще е някъде 3,15-3,20 по шестобалната оценъчна система.

За слушането -- май в къщи с родителите слушат повече. Даже ако трябва да повтарят изслушаното може да са по-добре. Виж като трябва да говорят те самите, да решават задачи или да мислят, положението е различно. То да говориш с компютър си е тъпо. Между другото министъра е най-разумният министър от всички в ЕО като казва че трябва да има нормално присъствени обучение следващата година. Дай да видим да не му дърпат ушите в Брюксел.

Тренировки за онлайн тестове трябват - липсват такива в държавните училища. Ако искаш детето ти да е грамотно и да е в състояние да издържи тестовете, формата е платено образование - твърдде скъпо, за да може семейство с 2 деца в училищна възраст да си го позволи.

Този сайт смърди на комунизъм.

По-добре да закрият МОН и да оставят нещата както са били в средновековието. Който иска - учи. МОН усвоява "едни пари", печата учебници, не осигурява подготвителна подготовка за тестване в реално време, за да има часпром! Двойката е за МОН - нагли, лапащи, неадекватни!!!!!!!!

Нищо подобно! Един добър учител винаги може да намери начин адекватно да преподава, анализира и контролира дистанционния процес на обучение. Некадърният намира оправдания - както обективни, така и субективни. Би било добре да се проследи учебният процес в електронна среда, като се изисква представяне на своеобразно портфолио от всеки учител на преподавания материал - електронни ресурси от взаимовръзката учител-ученик, както и резултатът от усвоеното.

Що за министър е този ?! Всички нормални университети умножават оценката от кандидат-студентския изпитпо математика с коефициент 1,5 или 2 като балообразуваща ! Причината е, че от матурата по математика е изхвърлена стереометрията. Как ще стават инженери без такива знания бе, калинки от МОН ??

А учителите им какви са? Давате ли си сметка?

Какъв е този страничен материал, с който са им напълнени главите - може би "новостите" в чата или новото гадже от ФБ? Не разбирам.

гоу дъ фък!

Електронното обучение ще допринесе до задълбочаване на затъпяването на младите хора в страната. То е част от цялостната стратегия за обезличаването на Българският народ. Разобличителя

На България инженери не и трябват. Само чистачки, миячки, санитари, сервитьори, болногледачи, селскостопански работници! Това е бъдещето на България в ЕС.

Тестовете са на ниво умствено изостанал. Ако дебилчетата и с тях не могат да се справят, смятай!

Нали това ви е мечтата? Телефон, Народна кола, ядене, пиене, сране, ебане, мол? Каквонсе оплаквате, плебеи?

Не знам на какво смърди сайта, но резултатите говорят сами. МОН оправя всяка грешка с две нови - по-големи. МОН - трябваше да осигури подготовка за онлайн тестване в реално време !!!!!!! Браво само на учителите! Водеха занятията и се стараеха с всички сили Какви пари, за какви платформи се усвояват от МОН-ските чиновници, след като се ползват безплатни ресурси на нета - класни стаи, поща, и всичко останало на хартия?

Програмата в 7 клас е УЖАСНА!!! Претоварва децата и така се размиват ПРИОРИТЕТИ ЗА БГ И МАТЕМАТИКА! АКО Децата не си ПЛАЩАТ ЗА ЧАСТНИ УРОЦИ няма да изкарат и 3 на НВО-то! (Аз не мисля,че е нормално да плащаш частни уроци, защо ходят на училище?)

Двойката е за селските виндебилчета с недоразвитите мозъчета. Огледало на самите вас.

Учителите бяха на ниво. Къде беше МОН, какви тренировъчни платформи за онлайн тестване осигури? МОН явно не знае какво е онлайн - пишат на хартия, пращат по мейл. Това онлайн ли е? Да видят Cisco Academy - това е онлайн.

МОН или си няма идея какво е онлайн обучение или тарикатства. Онлайн е Cisco Academy като пример - и там всички, дори без начално подготвително ниво, успяват - учат - тестват! Това да слушаш урок, да пишеш домашно на хартия и да го пращаш по мейл съвсем не е това, за което претендират и се тупат в гърдите. Учителите се постараха - браво! Но нямат поддръжката, за която се плаща на МОН-ските калинки.

Как ще ги повиши бе, кретен, то задълбочава кризата с обучението на младите хора!

Присъствената форма както и дистанционната не са добри за всички. Трябва да има избор на родителя и те трябва да са равностойни. При положение че резултатите не са по ниски е очевидно коя форма е по-добре и това е дистанционната за масата от децата.

Виждате ли какви са, хора? Първо проглушиха света колко иноватилни и напреднали били методите им, сега самата главичка отрича и под сурдинка си иска пак старото статукво! Утре ще върнат и дневниците, и отчетите, и присъствената книга дори! И сте им поверили децата си....Чудя се и на вас.

Не сме очаквали нещо друго!

Българският политик неминуемо свързва властта с пържолата, бута, жената, парата, златото. Парата е символът на властника в България. Той иска пари, пари, пари. Иска злато, злато, злато. Иска къщи, къщи, къщи. Иска вили, вили, вили. Иска коли, коли, коли. И не за свои сметка - а за сметка на партията си, на държавата си, на народа си. Това властогонство е бясна болест - който е ухапан веднаж от нея умира цял живот, като бесен. И е бесен зa власт - срам и позор, но е така. Ние никога не сме успели, господин Памукчиев, да озаптим това чувство за властогонство.

Учителите си понесоха кръста - браво на тях. МОН не си свърши работата - можеха бързо да подготвят онлайн подготвителни тестове - с трудност съответстваща на реалните тестове. За да могат децата да свикнат, да си направят изводите и да са готови. Защо не си свършиха работата МОН-ските калинки. Учителите се справиха!

Краси "Просветата" и Ваня "Щастливата" Кастрева са захлебили милиони левове от обществени поръчки и подкупи. Ало, прокуратурата, къде спиш?

Сутри нормалният човек като стане .отива до тоалетнатна .после удря един душ.за да е адекватен .ама май ,че кото те гледам ти си пропуснал първия час от деня смотаняк.

Малко информация за другаря Вълчев. И два скромни въпроса. Какво общо има той с образованието? Има ли поне един ден педагогически стаж? Красимир Вълчев Лични данни Роден 9 юни 1975 г. (45 г.) София, България Националност България Университет Икономически университет – Варна Професия финансист • политик Красимир Вълчев в Общомедия Красимир Вълчев е български финансист и политик. От 4 май 2017 г. е министър на образованието и науката в третото правителство на Бойко Борисов.[1] Биография Роден е на 9 юни 1975 г. в София.[1] Израства в село Априлово, община Гълъбово.[2] До осми клас учи в училище „Васил Левски“ в Гълъбово, а средното си образование завършва в Строителния техникум в Стара Загора.[2] Завършва Икономически университет – Варна и е магистър по публични финанси. Преминава обучение по „Бюджет и финансово управление“ в университета „Дюк“ – САЩ.[1] Придобива опит в сферата на финансиране на образованието; оценка и наблюдение на изпълнението на европейските предприсъединителни програми.[1] Кариера в изпълнителната власт През 2002 г. започва работа в Министерството на финансите. От 2003 до 2009 г. е експерт в дирекция „Държавни разходи“, която се занимава с планиране, изпълнение, анализ и оценка на бюджетни разходи. Красимир Вълчев участва в разработването и изпълнението на секторните и бюджетната политики. От септември 2009 г. до февруари 2017 г. е главен секретар на Министерството на образованието и науката. Занимава се с управление на администрацията и бюджета на ведомството, координира функционирането на отделните структури и звена към МОН, участва в процеса на формиране и изпълнение на политиките в сектора. В периода от ноември 2013 г. до август 2014 г., е директор на дирекция „Бюджет и финанси“ в Министерството на външните работи. От април до май 2017 г. е началник на отдел в дирекция „Финансиране на общините“ в Министерството на финансите. Назначен е за министър на образованието и науката на 4 май 2017 г. от 44-тото Народно събрание.[1]

Тъжното е, че не са се повишили знанията (даже драстично са намалели), а не резултатите от изпитите. От гледане само на оценки сме я докарали до тука! Но, щом и министърът се интересува предимно от оценките....всичко губи смисъл!

Резултатите от матурите са малко по-високи от предишната година, което вероятно е свързано с трудността на изпита. Значително по-високи са по английски, малко по-високи са по български език и литература. Това показва, че обучението в електронна среда не е повишило средните резултати от матурата. М?

Красимир Вълчев някой ще го попита ли, какъв се явява на е най- големият издател на учебници? Май беше "Просвета"...

За повишени резултати може да се говори при повишена сложност на матурата. Задачите бяха като за седмокласници.

И този господинчо е американско мекере целящо затриване на нацията ни, на отчет при Мустафа

Не гледай резултатите от матурата! Гледай колко елементарни бяха задачите за зрелостниците!

То няма чистачки, миячки, санитари, болногледачи... емигрираха за по- добро заплащане. В Бг всичкото е държавен чиновник.

Присъственото обучение е най-добрият вариант за образованието. Електронното обучение е изолация от естествената среда - липсват контакти със съученици и състуденти, с преподаватели и това води до неумение да се общува с други хора. Дори до неумение да се изразяваш и да иззказваш собствено мнение. Тестовете за изпитване с варианти за отговори могат да доведат до неграмотност и до неумение на писмено изразяване. Електронното обучение е вариант за времето на грипни ваканции, за да не се губи ритъмът на учене и да се пропилява ценно време.

Въпрос за 6 ца:Красимир Вълчев България кой щат е на Америка?

Комунизъм са стотиците хиляди държавни чиновници, държавните бензиностанции, държавния хазарт, наливането на пари в Балкантурист, казармата, доброволците по селата, което не мина, държавните пари в частна банка... найс, а?

Няма нужда от платено образование. Учениците са цял ден в училище. Имат предостатъчно време за "тренировки".

Значи МОН дава по-лесна матура, отчита по-високи резултати на учениците тази година, и решава, че онлайн обучението не е добро като присъственото? Че то няма причинно следствена връзка между условието и извода. Хайде, да се се обясняват по-високите резултати с по-лесната матура е едно на ръка, но да не би децата да са я направили тази лесна матура? От МОН снижават критериите, после решават, че онлайн образованието им е криво. То като е присъствено, всяка година отчитат сума ти двойки на матурите. Като че ли не формата на образованието е проблем, а съдържанието, методите, средата и управлението от страна на МОН.