Комисия прие разширение на синята зона и премахване на "служебен абонамент" в София

Ще бъде въведена забрана за влизане на автомобили на определени места и във времеви периоди

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Бахти идиотите!

Ние сме страшни овце, стрижат ни и си мълчим. Някои от далите предложението може ли да обясни, каква полза има обществото от тази промяна ? Просто отиват повече средства за крадене в центъра за градска дебилност.

Е то го пише в началото на сатията- повишаване на събираемостта

Коя ще капката, която ще прелее чашата за Данчето Фандъкова и столичнити общинари от ГЕРБ? А) Инсинерстора за боклук Б) Безобразното презастрояване В) Фалита на Софийски Градаски Транспорт Г) Фалита на Топлофикация София Е) Обособяването на столичните улици в частен паркинг за чорбаджия #кой

Ще бъде въведена забрана за влизане на автомобили на определени места и във времеви периоди - а кога ще има забрана да се диша в София без заплащане ?!?

Е па немое да одиш то кенфо с трошлека.

Супер. Ще има по-малко УФСЕ от провинцията ползващи частни автомобили.

Повишаване на приходи е коренно различно от повишаване на събираемост!

Надявам се скоро да направите синя зона и двора ми, нямам търпение да плащам за да мога да паркирам на собствената си земя!

Цяла София трябва да е зона! Приходи ще има когато всички отдаващи имотите си ги регистрират в общините и наемателите с по 2-3 коли си плащат за това! По двама работници с 2 коли пък собствениците на имот да го....

улицата в центъра ПРЕД блока ти, НЕ е твоя !!!!

Глупаво предложение, ако цяла София стане зелена зона то няма да може да се използва автомобил в рамките на града защото където и да пристигнеш престоя ти е ограничен до 4 часа. Цяла София само на градски транспорт - апсурд, пък и да не забравяме пандемията. Правилният подход е да се стимулира използването на лични МПС.

Нали се сещате, че току що са гласували до се плащат 900 места абонамент на частно-държавната фирма от бюджета и оделно се отказват от още 450 места, които ще се плащат от гражданите. Т.е. ще прелеят едни пари за крадене допълнително. Екстра! И това ако не е финансова инжекция! Плюс разширената зона!

Нито е на частната фирма, която печели от нея!

Гербавите крадат като за последно. Десетки милиони изчезват в ЦГМ и джобовете на шайката

Селянко, ти в София идвала ли си?

Май ние сме идиоти че търпим

Ти нали продаде нивата и вече си софиянец

Направо на входовете на кенефа заедно с табелите софия да сложат синя зона и служебен абонамент

Явно тези със служебния абонамент и другите тарикати се побъркаха. Яко псуване. Държа колата си в гаража си и пътувам с нея само извън София. За града си има градски транспорт или таксита. Това, че всеки наемател на гарсониера иска да сложи два таралясника в градинката пред блока или чиновник да си паркира колата пред Агенцията/Министерството .... хайде стига. Има градски транспорт и "двойката" - леви, десни с краката по тротоара /полезно е/.

Марш на село, там единствената зелена зона е поляната.

Спре ли чужд автомобил пред блока ще следва погром тогава!

У село София е така. Виж по света, по големите градове е пълно с паркинги - безплатни и платени, дори в центровете на градовете. За разлика от село София, управлявано от учителка по руски и долнопробна еднокнижна мутра. Ама какво му обяснявам на Вуте, той от Софето не е излизал, завалията.

И кое точно не разбра с граховото си зърно, че си се семял и то с глас? А в допълнение, само за информация, доста над 50 години живея в София.

Поредната простотия - актовно се пречи на хората да си свършат някаква работа. С такива мерки не се бодобрява въздуха в София, нито пък хората стават по-здрави - напротив във време на пандемия или сезонен грип лапат бацили в градския транспорт и после пълнят болниците и гушата на фармацевтичните компании. А в действителност какво е замърсяването от личен автомобил - сутрин средно време за придвижване до работното място 40 минути и толкова вечер на прибиране, през останалото време някой друг замърсява - ТЕЦ, служебни автомобили, ......

Дай пример. Поне един пример за столица в Европа, където в централната част ще си намериш безпроблемно място за паркиране /безплатно или платено/.

Ходи пеша бе

пречи да си свършиш работата. От "Служебен абонамент" ще минеш на платен паркинг или ще преоткриеш удоволствието от сутрешните разходки.

човека си плаща сина зона и паркира пред блока ти. Улицата да не твоя. А недай си боже да е на гости на някой як и див съсед. Хем бой от двамата, хем ........ и на двамата, а пък и ........ Мани -мани. Не се захващай и си плащай на СО или продай таралясника.

Отвори Гугъл мапс и разгледай картата на столиците, които те интересуват, там са си отбелязани паркингите. Тези, за които потвърждавам от първа ръка са Букурещ, Будапеща, Варшава, Париж и Виена.

Будапеща и Виена - не. Взимаш рента кар и обикаляш като изоглавен да си търсиш място. Испания - Аликанте, валенсия - паркираш на поне 5 преки от мястото, което ти трябва. В Букурещ и Париж не съм бил. Може и да има място за безпроблемно паркиране, но не в центъра.

Пеша! 7 - 8 км до работното място или до там където имаш да свършиш някаква работа?

Супер!!! Значи дай само да събираме повече пари! Който иска да кара кола - да си плаща! Няма подобряване на инфраструктурата, няма озеленяване, няма изграждане на многоетажни паркинги, няма ел-скутери, тротинетки или електромобили в зоната, няма облагородяване, няма спонсориране при закупуване на електромобили... абе изобщо едно голщяяяяяяямо НЯМА!!! И не съм изненадан - това е напълно в стила на 12г управление на ГЕРБ + Фъндъкова! Глупост и късогледство на 5-та степен...

Зоните бяха въведени само около институциите и за да се съберат пари за буферни паркинги. Но премитнаха и в жилищните райони а паркинги няма ,превърнахасе в рекет на населението.

Проблемът не е в това, че рано или късно ще направят цяла София платена зона, проблемът е, че 80% от тези пари се грабят.... а парите са десетки милиони на месец...

Да не може да ходиш бунак.

Можеше и по зле да е, като в Атина примерно.

Има колелета, градски транспорт. 7 км. е нищожно разстояние