Шофьорката, управлявала колата на ”Тракия”, остава в ареста

Жената, управлявала лекия автомобил, ударила странично автобуса на АМ "Тракия", е задържана за 72 часа.

Обратно в новината

Коментари - Шофьорката, управлявала колата на ”Тракия”, остава в ареста | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

КОЙТО Е ШОФИРАЛ ПОДОБНО НЕЩО ЗНАЕ, ЧЕ ТОЗИ АВТОМОБИЛ НЯМА КАК ДА ОБЪРНЕ АВТОБУСА, ВСИЧКО Е СВОБОДНИ СЪЧИНЕНИЯ НА ХОРА,КОИТО НЕ СА СЕ ВОЗИЛИ В АВТОБУС ! ИМА ГРЕШКА НА АВТОБУСНИЯ ШОФЬОР !

Нали е имало и свидетели на удара(карали са след автобуса) - те какво ПОТВЪРДИХА?

Така е, ама от удара на тази гугудка, шофьорът на автобуса е загубил управление и е паднал в канавката. Дори и да е завил рязко на дясно, това е било заради нея, то отстрани лесно да се говори теоретично, ама на пътя със 100км./ч не е толкова лесно. Масово жените си повярваха на пътя. Масово кифлеят.

Абе странно защо се мълчи, нали е имало разпит, какво казва женската водачка. Защо се е ударила в автобуса.

На прав участък защо би се ударил в друго МПС освен ако не е човешка греша !!!

Ама то е така, ама да кажат защо, нали са я разпитали, да обясни.

Има грешка на природата, и ти си типичното доказателство. Дай да дадем медал на тъпага путка, а, щото видиш ли, льольо не вярвял на очевидците и на експертите.

Вече има виновни... Всичко е ОК !

Не ми се връзва - шофьора на автобуса казва, че е завил наляво, за да опита да овладее автобуса, а на снимката гумите са извити в дясно...

Слушала чалга, навела се да за загаси радиото и убила хората.

За шофьори на междуградски автобуси, само водачи от 40 до 55 години. Хора с малко житейски опит са и с по-малко правилни реакции!

Сигур е гледала да се лайкне във фейса- докато изпреварва!

Не мисля , че има значение какво точно правила ! Късно е !

При положение , че този автобус е прехвърлен през 2 пътни ленти в канавката при странично стълкновение с лека кола, КАКВО ОСТАВА ПРИ ЧЕЛЕН УДАР напр. с ГЪЛЪБ !?

Простотия ,невежеството и безотговорното шофиране водят до трагедии ! А тъпанари без опит коментират хора с опит !

От нова тв пък съобщиха че бус се е обърнал отново на магистрала Тракия в който е имало 9 души. Пътуват линейки от Ямбол.

не виждам за какво да е в ареста - направила е лека катастрофа от невнимание. автобусният шофьор е причинил тежка катастрофа от липса на опит -независимо,че по документи има такъв-знаем колко струват документите в България.

Видиш ли в ясен и слънчев ден на кръстовище- кола със пуснати чистачки,вместо мигачи - Пази се- вътре е жена ,която се готви да завива незнайно накъде !

Ако си беше стояла край печката ,сега 10 българи да са живи!

Хайде сега жената , защото се е натресла отгоре му ще я оневиним пък ще обвиним шофьора.Вината си е нейна и трябва да си понесе отговорността.

Версия- Реното по някаква причина се е ударило странично леко в автобуса. От възникналия шум, а вероятно и от гледката в ляво огледало водачът на автобуса се е стреснал, дръпнал е рязко волана надясно за да избяга от реното,но повече от допустимото, при рязката маневра е изпуснал машината да отиде много вдясно, излязъл е от асфалта, наклонил се е и натътък процесът става неуправляем. Всичко става много бързо и няма време за размисъл, действа само някакъв инстинкт, ако е предварително заложен и да не дава Господ никому да се случва подобно нещо. Ако се видят следите в последните 100 метра на колата и буса нещата ще се избистрят. Кола 1,5 тона вкл 2 чов, по никакъв начин не може да избута със страничен удар 10 т бус с 4 тона пътници= 14-15т. Вижда сея че колата и на буса им няма нищо, къде е смачканата част на буса-няма. Сега вече в игра влизат интересите и всеки ще доказва, че другият е виновен. Водачът на буса е бил поставен при неочаквано екстремна ситуация и не е могъл да направи друго. Може и да не е внимавал за секунда. приказките, че реното се подпъхнало под буса и го повдигнало са смешни и как може да се пъхне пък му няма нищо?Жалко за загиналите и ранените. Карайте по-бавно и по възможност не си отклонявайте вниманието

Точно това е станало! Много добре обяснено!

Ами ако беше прочел преди да пишеш, щеше да разбереш.

По-скоро си е правила селфи как изпреварва за да го джасне после във фейса за лайкове.

Няма да е трудно да се изчисли , че колата физически не може да "избута" автобуса. Друго е , че водачът е изпаднал в стресова ситуация ... ?

Такива като теб и онея, дето твърдяха за над 300 загинали при пожара в Кемерово трябва да ги линчуват. Капиш?

,,Тогава се навела да намали радиото в колата и загубила управление,,,...в момент на изпреварване...??? проблемът е че при някои видове личности не могат да вършат повече от една деиност...!!! липсва синхронизиране което води до дезорганизация...!!! водачките го правят по често при разговор със събеседник до тях да се обръщат към него с главата...!!! а тя е само ,,една,,...!!! по възможно е да е звънял ,,жсм-а,,...!!!

Преди години при приземяване на военно-транспортен самолет на чуждестранно летище за 4-5 секунди се създаде максимално екстремна ситуация застрашаваща с пълна катастрофа -удар на 14 т машина с 3 тона гориво, 5д екипаж и 17 пасажера при около 195 км/ч в бетонна писта. Само вниманието не на пилотите, а на борд инженера ни спаси от гибел. Поради внезапно появил се силен пулсиращ страничен вятър, пилот-стажант, който е изтребител и няма опит на конкретния самолет, но трябва да навърти лет, часове, самолетът се клати странично и докосва пистата само с едното дясно колело- крайно опасно в авиацията. След това самолетът подскача и има опасност да направи козел,пак докосва пистата и пак подскача. пилотите се панират и не могат да овладеят машината. Достатъчен е още един подскок и машината изгубила подемна сила се срива с удар в бетона, колесниците се чупят, задират в бетона, искри и пажар. Който е оцелял от удара ще изгори. В този критичен момент бординж, който обаче е ПРОФЕСИОНАЛ И ВНИМАВА дърпа един лост /флюгер/, обръща тягата обратно и гаси 3-тия сегмент/подскок от козела и самолетът докосва пистата с 2-те колела. Иначе смърт. Така спаси самолета и хората. Ако той не внимаваше/ Случката е опростена за краткост./.

Жалко- толкова отишли на вятъра съдби. Абе внимавайте като карате бе хора. Уважавайте се взаимно на пътя!

Автомобилът е ударил предната лява гума на автобуса, автобусният шофьор също е дръпнал волана надясно и така е станало произшествието. Хората няма да се върнат, а и не са били с колани в автобуса-всеки се смее, че има монтрани колани и никой не ги закопчава.

Ако е имало само съприкосновение, в никакъв случай автобусът не би могъл да бъде изтласкан от лекия автомобил в канавката. Да направят следствен експеримент! Аз ще карам автобуса с 93 км/ч, а на това келешче, шофьора му дайте едно "Рено" и да ме блъска както си иска! Всичко друго са приказки под шипковия храст! На тази "погребална" фирма не й е за първи път!

Браво на тоя прокурор! Що не сканира протокола за оглед и да го пусне в медиите? Още веднъж ако се изкаже, няма защо да предявява материалите. Кой е говорителя на тая прокуратура?

Прав си....Така е...особенно като се движат в една посока,на сух път... Тоя,просто е дремел,стреснал се е и навил рязко волана ....при тази скорост...сцепление и самата конструкция на автобуса/по-висок е,отколкото широк и пътниците са високо разположени/много ясни,че ще се....обърне !

Иначе мутрите, които попиляват дискотеката и пребиват персонала, ги задържат за най-много 24 часа..., защото...нямало опасност да се укрият или да повлияят на следствието...! Тази, очевидно или ще повлияе на следствието, или ще дунхе за Ю.Африка...с парите, които са й останали след покупката на реното!

Нормално е жената на леката кола да е виновна. Фирма Ивкони е богата с много пари, и в никакъв случай не може да е виновна. Освен това автобуса тежи 8 тона, а леката кола цели 20 тона. Дето се казва само от вятъра като мине покрай автобуса, и го праща извън пътя.

Виж, ако е ударено предното ляво колело и това се потвърди, ами виновна е. Въпреки, че е неумишлено.

В you tube има клипове как леки автомобили обръщат тирове при съприкосновение.

Шофьорът на автобуса може да се е стреснал, но обвинението сигурно са го стреснали, за да иска 72 часа задържане.

кола 1 тон може да обърне камион 20 тона при страничен удар. зависи къде и как го удря. нямаш никаква представа за физическите закони и за динамика при такива скорости и при транспортни средства на 4 колела. това не ти е игра с камиончета на пода под масата.

За всички големи "разбирачи" как една малка кола не може да избута и обърне автобус, препоръчвам да погледнат в тубата каква е техниката на американската полиция за спиране на кола при преследване. Един лек страничен удар/докосване с предния десен калник в задния ляв на преследваната кола, я прави да танцува и се върти по платното като пумпал. Физика...ама тя не важи за Ганьо...Ганьо знае всичко най-добре!

Абе хора, като гледам май никой от вас нищо не разбира от шофиране . Как е възможно при една от най-опасните маневри,,изпреварване" ти да обръщаш внимание на ,,някакъв шум "и да търсиш радиото!? Ако е така - то това е престъпна немарливост! Или това е версия подадена от адвоката...

Като ви чета се убеждавам , че трябва да има матура и по физика ! Тук виждам някакви нови физични закони !

Покажете ѝ мусарата да я видим тая карачка? Не разбрах правили ли са ѝ проба за алкохол/дръги-дръги?

Автобусът тежи между 15 и 18 тона - не е възможно "Рено", което тежи около 1 тон, да промени траекторията на автобуса. Автобусът е висок и съответно е доста устойчив и стабилен при рязко спиране по права линия, но ако шофьорът е направил рязка маневра е много лесно да го извади от траектория и да го обърне дори и без да е имало контакт с автомобила. Тоест неопитен или разсеян (най- вероятно с телефон) водач на автобуса.

абсолл'тно възможно е колата да обърне автобуса в движение при тази скорост. не просто е възможно, а е слино вероятно. при 10 такива удара, поне в 6-7 ще го преобърне. имаш доста невярна представа за тези съприкосновения и ефекта от тях.

Абе "мухлясъл философ".... Завършил съм елитна гимназия с 5,66 в зрелостното по физика през 1975-та/когато не си бил роден и ср. образование тогава бе на по-високо ниво от днешното висше/,същата година влязох сю5,00 във тех.ВУЗ!Карах казарма....танкист....и най- важното....от 16-годишенмсъм си все водач,започвайки с едно Балканче ! От 1978....89 имам 15 ОФИЦИАЛНИ СТАРТА НА РЕГЛАМЕНТИРАНИ ОКРЪЖНИ И РЕП.РАЛИТА! С КАТЕГОРИИ И ПРАКТИКА СЪМ И БЛИЗО 2 МЛН. БЕЗАВАРИЙНИ КМ ЗАД ГЪРБА У НАС И ЕВРОПА... ТИ ЛИ ЩЕ МИ КАЖЕШ ,КОЛКО СЪМ КОМПЕТЕНТЕН БЕ? ГЛУПАК....ТРОЛСКИ !

Кола и автобус се движат в съседни ленти, с приблизително еднаква скорост........в една и съща посока. Колата залита за миг надясно към автобуса. За удар ли става дума тука или за странично допиране ? Ако автобусът не я 'настъпи' с предна лява гума, никакси няма как да излезнат сметките. То всеки реагира паникьосано, но нали затова си водач на автобус, бе брачет ? Не на каруца. Аз съм виждал пред мен камион на магистралата да гръмне предна лява гума с 95 км/ч и не можа да изпусне лентата. На двайсе метра пред мен.

В Северна Америка как се оправдаеш, че си погледнал към радиото, копчетата на парното и тн, си загубил делото. Директно си под точка careless driving (безотговорно каране). И си загинал.......Точно като обвинението несъобразена скорост в България, ако ще да е била и 5 км/ч.