Шофьорката, управлявала колата на ”Тракия”, остава в ареста

Жената, управлявала лекия автомобил, ударила странично автобуса на АМ "Тракия", е задържана за 72 часа.

Обратно в новината

Коментари - Шофьорката, управлявала колата на ”Тракия”, остава в ареста | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

А тези защо са живи? https://www.youtube.com/watch?v=CoM2SDWGQbU Ударът изглежда доста по-сериозен от страничното ожулване при нашата катастрофа. Колата се забива доста рязко в предна лява гума, а при нас в нбагажника... И при китайците шофьорът и манителата обръщат автобуса... Просто мисли...

Малко прибързано обвиниха за всичко жената. А на собственика на фирмата пак друг му е виновен. Помните ли това? https://dnes.dir.bg/obshtestvo/katastrofa-mvr-trakia-avtobus-26529714

Добро утро! Най ми хареса един коментар на форколега как Амер полиц кола избутвала коли. Ми аз съм гледал на живо понеже имам 500 000 мили със същите коли- Шеви-каприз; Краун виктория; мъркюри полис интерсептър; линкълн таункар;линкълн лимостреч и др., всички отвътре -Форд в8 -4,3 /4,8 л . а отвън с тенекии както вече ги изброих. Тегло 2,3/2,8 тона. Произведени за полицията и като станат на 60- 100 хил мили ги продават на търг за таксита. Ако може специалистите да ми обяснят по-подробно как стават нещата защото с моя недостатъчен опит от 7 500 посещения на летищата О'Хеър / Мидуей; 3-4 000 ЛаГуар/ ДжейЕфКей и др., се чувствам недостатъчно подготвен, та и аз да науча нещо ново. Може и тест комисия да се състави и да се явя дистанционно на проверовъчен тест. Развеселихте ме и в нарушение ще си отворя една 330-бира БУШ. В Амер правилник за движ по пътищата за допустим алкохол 0,8% на стр 36 има нарисувани 3 пълни чаши- под 1-ва пише нещо 12-OZ.BEER.- аз го разбирам като Ози Озбърн.Ако някой знае повече да помага.

Чикагски полицай пита емигрант-шофьор: Как го рабираш този надпис в Правилника за движение- под пълна чаша- 12-OZ.-BEER? Го разбирам- така:" Ози обърни 12 бири".

За да вдигне левите колела във въздуха шофьора на автобуса трябва рязко да завие наляво. А вместо да завие надясно за падне отново на земята, той е завил още наляво и се е обърнал. Или е слаб шофьор или е искал да притисне колата за да я накаже. Не виждам как лек автомобил ще обърне тежък автобус.

Добре де, водачът на автобуса ДАЛИ Е ОЧАКВАЛ, че една ЧУКУНДУРКА, ще го фрасне с ускорението си, за да ИМА И ВРЕМЕ този човек/водача на автобуса, да предприеме каквато и да е маневра??? Аз НЕ ВЯРВАМ, защото този човек е карал в НОРМИТЕ на закона и на държавата и на фирмата си, и една чукундурка със самочувствие, че МОЖЕ ДА СИ КАРА, ДА СЕ РАЗСЕЙВА, ДА ИЗПРЕВАРВА в това време и "ангелът да я пази"....и да пази ТЕЗИ ОКОЛО НЕЯ....! ПРОСТО ЗАБРАВЕТЕ, че може да има РЕД В ДЪРЖАВА, в КОЯТО НЯМА СМЪРТНО НАКАЗАНИЕ ЗА ТАКИВА БЕЗОТГОВОРНИЦИ..., ЗА УБИЙЦИ, ЗА ДРОГИРАНИ, ЗА ВСЯКАКВИ ПРЕСТЪПНИЦИ...!!!!!!!!!!!!!!!!!

Смятам, че в случая тая селянка на волана е изпреварвала най-малко с ускорение 110 км/ч след като автобуса е карал с 93 км/ч в този момент и от закона на физиката скоростта и УСКОРЕНИЕТО в този случай са изиграли ролята на брутален удар, а не толкова тонажа на лекия автомобил и ако ударът е бил в лява предна гума...трагедията е факт! А селянката може и да се е присягала за GSM-а си, защото за много БЕЗОТГОВОРНИЦИ на пътя и този закон не важи....!

Важна е страничната сила, а не насочената напред , но все пак Силата на удара J =1/2 m.V.V . Като от 110 извадиш 95 =15. Или 15 х 15 х 1/2 х 1 500 кг = 112 х 1500 = 168 000 Джаула. Тази сила не е достатъчна да измести 15 000 кг. Ма аз съм прост, нека друг да смята и сравнява." В Русия съм, в Русия съм"

Чета си аз коментарите от статията - като цяло правилно мислещи хора пишат, защо така по пътищата 85 % обаче ми бибиткат и се чувстват прецакани когато спазвам ограниченията? Да не би аудиторията на dir.bg да е много умна, и тук да пишат само умни и интелигентни хора?Останалите 15%???

ХОРАаа.., научете се да сте отговорни в живота си, особено, когато сте зад волана и се научете да СПАЗВАТЕ ЗАКОНИТЕ на тази държава, защото те не са създадени да се нарушават, а да се СПАЗВАТ и да ви пазят от грешки!!! И наистина ВЪЗПИТАНИЕТО е основната причина, за хаоса, който създавате, смятайки, че светът е създаден само за простаците!!! А за ВОДАЧА НА АВТОБУСА, имам преки наблюдения от поведението му на волана, тъй като ми се налагаше често да пътувам по тази отсечка и ще кажа, ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ВНИМАТЕЛЕН човек и с чудесна концентрация зад волана, с една дума истински ПРОФЕСИОНАЛИСТ, който чудесно си тежи на мястото!!! А доста уроди комплексари се изживяват навсякъде около нас и по-скоро са за лудница и за затвора да чукат камъни, а не да кесат там с телевизор и GSM и храна, която е НЕЗАСЛУЖЕНА! ЖАЛКО за НЕВИННИТЕ ЖЕРТВИ!!!

Добре Михайлова, повярвах ти. Тъпо, че по грешка ти дадох плюс. От мен да мине.

деер

На умряло куче -нож вадят! Утре версията ще се смени и кой ще доказва причината?

Да не дава Господ! Нито за едните, нито за другите е добре. Какъв ще е живота на близките на жертвите или на 29 годишен човек зад решетките...

Какво значение има че през 2016г.жената е употребила алкохол още я държи махмурлука от тогава ли,важното е че сега не е,може да е виновна но не гледайте назад във времето,а да гледат сега моментното и състояние

А имало ли е аварийна лента? Ако е имало, много път има до канавката!

papion

Тази танк да беше карала, та да направи такава катастрофа. И кифлата кара с висока скорост, изпреварва и се навежда нещо там да види! Боже, слез и си вземи вересиите. Като ти шуми, намали, отбий, пък слушай. А то сега какво, направо реклама на "Рено"-Нашите коли рейсове обръщат!

Първо рязко свиване вляво за да уплаши кифлата, после самият той уплашен рязко вдясно и в канавката. Това е. Най слабите ученици по физика ставаха следователи в полицията.

Като си фантазираш забравил си момента в който като изплаши кифлата ще изплаши и тези вътре в автобуса и това ще му е последния курс изобщо с автобус.

Нали ви се е случвало тирове, камиони, автобуси да ви отнемат предимството на магистралата, престроявайки се в лява лента без мигач, без огледала, единствено водени от идеята че са големи и задния ще се съобрази с тях въпреки че е предприел вече изпреварване. Защо се отхвърля версията: рейса започва изпреварване по описания начин, някъде по средата се зажулва с реното и рейсаджията стреснат от случилото се върти рязко волана надясно и ето го резултата. Още повече че на показаните снимки гумите на автобуса са насочени надясно. Защо

Джулия

На мен лично ми се е случвало много пъти точно бусове и тирове да ми отнемат предимството, и не само в България. Аз отдавна имам принципа да им отстъпвам. Няма как лека кола да спечели в една такава надпревара.

Да се въведе изпит по физика за шофьори на автобуси. При висока скорост и рязко завиване наляво автобусът се преобръща надясно. Рязко е завил наляво защото не иска кифлата да го изпревари и искал само да я изплаши. Да ама не. Илюзията на кифлата е, че тя е завила надясно и е блъснал в рейса. Много бързо случилото се не позволява на пътниците да преценят реално.

Прави ми впечатление ,че Вие разбирате от всичко ,особено от физика.Почти винаги пишете глупости и то с доста голяма злоба.БРАВО, СПЕЦИАЛИСТ ПО ВСИЧКО.Станете политик !

Написаното се отнася за Лудиямакс.

Слаб водач! Ивкони и другите плачат за шофьори на автобуси,защото добрите стават тираджии за по 3 К евра на месец.От този нищо не е ставало,сега ще намерят и свидетели,че кравата,като бутнала слона отстрани и той излетял.... глупости!

може пари за тир да няма. те са си техни или на роднини.

Имал голям стаж...... на 33 години и вече притежава D и Е....ще стане без връзки, ама наесен.Досега той имал ли е нарушения? За това се мълчи!

Имал е "леки" провинения, но не казват от какво естество. Докато за шофьорката изпяха и майчиното й мляко.

ако е взел категорията на 18 има 15 години стаж като водач на тешкотоварни превози.

Ако познаваше закона за движение по пътищата щеше да знаеш , че няма нужда от връзки за да се сдобиеш с категории , глупако !

Предваритело я обявиха за виновна.Това,че колата й е във ред не означава,че причината е в нея,нали и автобуса е нов и в изправност.Откъде се вижда,че тя го е ударила отстрани, а не той нея.Засега е очевидно само,че водача на автобуса е навил силно в дясно и се е хвърлил отстрани.Това е положението-проблем на правоприлагането!

Да се занимаваш с радиото, да палиш цигара, да си лафиш с пасажер, когато изпреварваш, е не само тъпо - идиотиз*м е! Ако шофиращата наистина го е направила, дано получи възможно най-голямата присъда. Но аз едно не мога да разбера - следствието не е приключило. В начален етап е. Чакат се експертизи, търсят се очевидци. А в медиите изтича информация не от друг, а от самия наблюдаващ прокурор, който обяснява какво била казала жената, какви провинения имала преди години и как шофьора на автобуса нямал вина, а шофорката на реното била виновна! Какво е това безобразие? Как го реши това, преди да е приключило досъдебното производство, г-не Ангелов? Тази жена няма ли достъп до адвокат да я светне, че не трябва да дрънка каквото й падне, преди да са излязли резултатите от всички експертизи и да са събрани достатъчно доказателства, за да й се повдигне обвинение? Имам странното чувство, че шофьорът на автобуса не е невинен, но ще натресат цялата вина на жената-шофьор и ще си измият ръцете. А това е опасно за всички защото ако водача на автобуса е небрежен и/или некадърен/психически нестабилен, той не би трябвало да заема такава длъжност. Отвратена съм от прокуратурата в България. Такъв непрофесионализъм едва ли има другаде по света.

По принцип не се става лесно шофьор на автобус, но ако този е станал по втория начин такъв, отдавна да са го усетили от фирмата и да са го уволнили.

Джулия

Така е, съгласна съм, че лесно не се става шофьор на автобус. Но факта, че е имал "леки провнения" (каквото и да значи това), ме навява на мисълта, че не би трябвало да е шофьор на автобус защото това говори за нестабилна психика. Явно от фирмата не са обърнали достатъчно внимание.

И това че шофьорът на автобуса се връща от почивка... АБСОЛЮТНО НИЩО НЕ ОЗНАЧАВА...... Просто при удара се е стреснал и е изкарал автобуса извън магистралата. При тези нови автомобили много често шофьорите се изнасят от комфортното и монотонно шофиране на магистрала... Друг е фактът че на това място е ЛИПСВАЛА МАНТИНЕЛА която е могла да задържи автобуса на платното

И все пак си безмозъчен, след като вземаш филмите за база сравнение. Ти по филмите може да видиш всичко - просто съвремените компютри и софтуер могат да сътворят чудеса във филмите.

МПС по принцип става по-малко стабилни при високи скорости, това най-добре се усеща при страничен вятър, колкото по-бързо се кара толкова колата започва повече да се клати. Като нищо колата е влязла под предното или задното колело, след като автобуса се е повдигнал на една страна. Другата причина може колата да е ударила автобуса и шофьор да се е паникьосал, но това е малко вероятно, човека е бил с много години стаж като шофьор.

Прави разлика между филми и реалноста. До колкото се сещам със Сандра Бълок атобуса беше направил парабола, като прескочи през прекъснатия мост. За да стане таков нещо, трябва реално нещо да повдигне автобуса и да го пусне след това.

Най_правдива ми се вижда версията ,за шофьорка,карала над 120км.,кривнала към автобуса,защото е говорила по телефона или друга глупост.А автоб.шофьор може би в тази секунда е погледнал в огледалото,направил е рязка маневра и хоп в канавката.Иначе кола да подмести рейс е смешно

център на тежестта. Той зависи от размерите и при завой или завой след удар в този случай се измества извън превозното средство. Самата тежест на возилото участва в наклона. Искам да докажа, че автобус се управлява добре от водач на автобус, не просто водач на МПС. Това е, което може да направи собственикът на тази фирма с 8 инцидента за 10г. А цялата вина остава за водачката на лекия автомобил. Но, ако е бил опитен, е щял да реагира по спокойно и правилно.

измествал се бил извън ХАХАХХАХАХ ти се изказа бе пич

от физиката. Има такава наука.

глупости. работата е там,че не е трябвало да прави нищо. особенно резки движения.

ВНИМАВАЙ-ПРЕДВИЖДАЙ-ИЗБЯГВАЙ! Това са трите основни елементарни действия на шофьор на автобус и въобще на шофьор които почти никой не спазва в бг. А да не говорим че май никой не ти обръща внимание на тях при обучението. В този контекст като съм зад волана като видя около себе си жена да кара очаквам всичко, дори да спре насред пътя и да запали цигара...

При скорост на автобуса 95 км/ч, лекият автомобил го е надминавал със скорост не по малака от 100км/ч. При тази височина,автобусът е нестабилен и един силен удар, защото силата на удара е в зависимост от скоростта на лекия автомобил, може да го наклони опасно, канавката е помогнала за наклона. Всички други причини са отпаднали, алкохол, заспиване, техническа неизправности остава само една. Миг невнимание и вече си убиец.

За да стане по принцип изпреварването бързо едва ли разликата във скоростите е само 5км/ч

А ми просто пpъдлaтa e блеела на някъде, говорела по телефона или си е оправяла грима! Никаква повреда не е имало. Просто се чуди как да се оправдае! Накрая ще бъде условна присъда! Все пак е била с кола и само 6 души да загинали! Нали така г-н Цацаров и уважаеми правораздаватели!

А защо не направят разпечатка,на телефона на шофьора,на автобуса и да се разбере дали по време на катастрофата е говорил по него?

Според мен,автобусът първо се е ударил в реното и след като задрямалият шофьор се е стреснал от удара,рязко е завъртял волана на дясно и е обърнал автобуса.

Тука има колега/и/ във Форума, който много обижда, само праща да се гледа в ютюб как бръмбар обърнал слон. И си сменя постоянно никовете. Мноооого така ми се струва по някои признаци, с главно внимание на усърдието и др., че е същият който 24 часа/денонощие плюва по други съфорумци на политически теми. Алоу, баровец, Аз съм 50/ 50 от времето БГ/ЮеС. А не е тайна , че в ЮеС като работиш лесно се изкарват $$$. Понеже обиждаш не с факти, а с прости каруцарски епитети и плювки ще получиш една сборна контраобида в информационен вид -дигитал от дистанция. Не е голям проблем за целта да се хвърлят $$$ или $$$$ и да ти се свалят координатите и други диджитал дейта. След което да се споделят във Форума. И ще те имаш сърбеж от благодарности франко кефали- местни томахавки или продукт от Тесла, ама не от Ел. Ей , а ТеслА от БГ Желез.ЕЙ.- феро маркит. Без значение дали си , или не си под закрила на Американско, Руско, Ватиканско или кое да е посолство.

Много ми е интересно, аджеба, как човек се "навежда" да намали радиото в колата си. Шофьор съм от 25 години и кола с вграден "веф" под педалите или в пода не съм виждал. Но така или иначе е фатална грешка, при всякаква скорост над, може би 15км/ч, водачът на превозно средство да си отвлече вниманието, всичко става за част от секундата...

ФАКТ 1 - всички се возят без колани, което е основна причина за високата смъртност при този инцидент с почти нов автобус! Същото е и с автомобилите, може да е последен модел с 50 звезди на EURONCAP, но няма ли колани за всички пасажери в автомобила при удар вътре всички тела се разхвърчат и жертви или поне тежко ранени няма как да има. ФАКТ 2 - шофьора както обяснява - завъртях надясно, автобуса вече беше на 2 гуми, после завъртях наляво и т.н. ... това е абсолютно неправилна реакция на водача на автобуса в този момент ... той просто допълнително е разлашкал автобуса, който се е преобърнал

Не си слушал внимателно. Шофьорът каза само за въртене волана наляво! Явно че лъже. Найвероятно е въртял само надясно. А защо не е натиснал спирачка въобще не е ясно. С две думи той не е професионалист. Но вината е на шофьорката предимно т к тя е първопричината.. След това имаме неправилна реакция на шофьора.

Абсолютно не лъже. Логично е всичко: удара кара автобуса да се повдига леко на дясно и да ръгне на дясно. Шофьорът му опитвайки се да го овладее инстинктивно завива наляво (може и рязко да го е направил) в следствие на което към кинетичната енергия от удара се наслагва и центробежната сила, което повдига левите колела на автобуса. Той продължава да се движи на десните си колела само и е неуправляем, което каза и самия му шофьор. И всичко това става за части от секундата. Просто не е трябвало да завива на ляво. Но "след като се обърне каруцата..."- думи и теории много, които няма да поправят случилото се....

Един куп "специалисти" изказаха съмнения, че едналека кола, 10 пъти по лека от автобуса може да го преобърне, един куршум, хиляди пъти по лек от човека го убива, тази пикла на 29 години е убиеца и трябва да изгние в затвора.

да се птовери жената от реното за психолекарстба.защо шофиора на автобуса завива на десно,тои е изгубил контрол. *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

Мир на загиналите. Вечна им памет. Да бъдем по-добри

Амин

Всички караме, автомобили и би трябвало да знаем какво се е случило за да не го допускаме пак. Затова: След като реното е изблъскало буса трябва да има удар и явна видима вдъбнатина от него. Такава няма. Удар в предното колело нищо не може да промени защото автобусът има 2,5 оборота на пълен ляв /десен волан за разлика от леката кола 1,5 оборота. Не може колата с удар в колелото да промени ъгъла му без да счупи кормилните щанги или рейка. А това може да се установи. Здрави ли са -там удар не е имало. Почина И. Чубриков, остави завещание, че когато си е взел БГРеното от гаража на Пожарната и там се е пазила катастрофиралата и изгоряла Сф 9999, колата е била ударена и отпред и отзад, но отзад повече смачкана. Или излиза вярна версията, че А е спряла преди да се удари в резервоара и ...///.. след това с трактор е допълнително силно натикана в резервоара, но е останала смачкана и отзад, което е крайно неприлично за офисиалната версия. Затова е подписал декларация, че ще мълчи до гроб. Разгеле, къде е следата от мощния удар с който 1,5 т кола изблъсква 15 тона автобус?

Напиши това нещо в ю тюб и гледай. После ела да кажеш дали удар в колелото или предната броня на автбус не може да го обърне. Bus rollover in central china Гледай клипчето и ела пак да пишеш глупости. Почти идентична ситуация: магистрала, прав участък, рейса в дясна лента, автомобил движещ се в лява лента го удря, рейса се обръща. Само че ужким спрелите китайци са с колани и смърт няма.

Антончо, човекът пита къде реното е ударило автобуса , защото дори малка вдлъбнатина не се вижда. Даже може само да е засякло автобуса без контакт и водачът като свие рязко надясно волана да изгуби контрол , след това да опита корекция на обратно и става неконтролируемо положението. Неслучйно е посочен и случаят със Бог да прости Гунди- Джулиета 9999. Тука сега ще се намесят платени експерти защото фирмата е на дпс и цвгцв и нищо няма да се разбере. Защо не се показват следите от гумите на буса? Значи нещо се крие. Може да е атентат, едно пиропатронче на кормилните щанги, задества в определен момент по дистанц способ и готово. а женичката с реното може да е "случаен" елемент или избрана за жертва. НО трябва да се провери и докаже от НЕЗАВИСИМА КОМПЕТЕНТНА ЕКСПЕРТИЗА!! Ние да си приказваме така без да знаем всички подробности е губене на време. Да решваш уравнение като липсват величини, нищо не става. Грешно условие=грешно решение.

Ренто, ти тиражираш лъжи, не по темата, но чисти лъжи и клевети покрай Алфата на Гунди. Тя беше изложена и я видяха много хора след катастрофата. Нищо не са крили властите. А сега ти си взимаш грях на душата, като ровиш в паметта и кокалите на загиналите за да се направиш на умен, какъвто не си.

омня ли си каква е по-нататъшната съдба на шофьота на зила и на началника на близката пожарна след края на юни '71? От вестниците сме чели, че малко преди това в алфата се е качил трети човек. Ако вестниците лъжат съмненията са неоснователни.

шофьора на рейса е карал полузадрямал, както обикновено. изведнъж го събужда трясък отляво и айде в канавката.

NA

Ъъъъъ, преките очевидци не са ли спрели да помогнат?!?!?!? Не мога да си представя, че ще стане свидетел на подобно нещо и ще продължа.....

Когато започнат да те мъкнат по полицейски управления и нескончаеми дела в съда без нищо да се променя, катоси губиш времето и средства, ще започнеш да отминаваш...

Каквото и да се говори, първопричината е "шофьорката"!Кат е голямата работа - кифла с нея е имало мъж, защо ли той не е шофирал?С чий ум ще се навежда или завърта по време на изпреварване, когато трябва всички сетива да са на осем?И за къде по дяволите толкова много е бързала, като е опитала да изпревари автобуса, движещ се с 95 километра в час?Искала е да излети или какво?Жалко за толкова убити и още повече ранени, а ако имаме правосъдие на шматката трябва да и лепнат поне 20 години и да не и стигнат на родата финансите, за да се наплати.

Да, трябва да се вземат сериозни мерки , не защото водача е жена, не защото е имала провинение, а защото безотговорното шофиране се е превърнало в напаст.Кифли и кифльовци постоянно дърдорещи по телефона, оправяне на грим и червило в най-натоварения трафик, а една всяка сутрин я засичам се дондурка с кафето в джипа.Половината пари от глобите за катаджиите и тази порочна практика ще изчезне за нула време.А за не подаване на сигнал с мигачите -дранье здраво.И психо изпита трябва да е сериозен-разни хиперактивни и инфантилни нямат място зад волана.

Да изпревариш на магистралата автобус, движещ се с 95 километра в час, е нещо съвсем елементарно. Но - изпреварвайки, да се занимаваш с кой знае какво разсейващо, е повече от елементарно плиткоумие. А после да съчиняваш разни много важни и приоритетни шумове си е паническо търсене на оправдание заради причинената касапница.

1. "Водачката на лекия автомобил има тежко провинение преди две години, свързано с употреба на алкохол, а шофьорът на автобуса има леки провинения"??? Какви са те?!!! Особено на водачката, която "без музика не може"???!!! 2. Не оправдавам напълно и шофьора на автобуса, но може ли всеки един от нас да предвиди, че както си кара правилно и някой "колега" се натресе от която и да е страна какво ще стане?

А защо не го оправдаваш напълно? Защото не е Батман ли?

е, как бе, той "анализатор" аако беше на мястото на шофьора щеше да овладее положението, съмняваш ли се?

Много теории и нищо полезно. И всичко това нямаше да пише ако нашите мили народни избраници бяха гласували във всяко МПС да има регистратор. Камера която записва движението на автомобила и скоростта. Само , че това у-во ако го имаше в много случаи властимащите щяха да останат без обезщетения от застрахователите. И сега заради тях гадаем какво се е случило. КАТ ще правят експерименти за да разберат точно какво се е случило и т.н. Иначе трябваше само да се види какво записали регистратори и вече всичко щеше да е приключило.

Мухльо, хората от село и не трябва да излизат. Като са наизлезли, ето какво става. Плевен май беше град. И по-добре социализъм, защото ти явно и не знаеш какво е комунизъм, от колкото тая анархия и пир на низшите същества като тая твар.

Тоя нов автобус не може да няма заводска камера. Ми те навремето имаха поне два телевизора и видео магнетофони за по 1000лв, за да забавляват пътниците. Сега камерите са по 30€.

Така . Карам почти 40 години всеки ден кола . Опита ми подсказва , че истината по случая се замазва ! Не може такава малка кола да обърне автобус ! Може само да провокира погрешна реакция на шофьора на автобуса , която да доведе до преобръщане , като например рязко завъртане на волана ! Грешка която не би допуснал опитен шофьор ! Някой с много пари се безпокои за рейтинга на Юнион Ивкони !

Обърнете внимание ,че няма следи от удар от колата върху рейса !

"Грешка която не би допуснал опитен шофьор" А ако ТИ караш по магистрала и някой от ляво се доближи опасно до твоята кола, НЯМА ли да избягаш надясно? Да не говорим ако този от ляво те нацепи! Така че НЕ ГОВОРИ ЗА ГРЕШКА НА ШОФЬОРА НА АВТОБУСА! Въпроса е, ако я намаше тази "шофьорка" с колата, щеше ли да стане тази катастрофа! Отговора е НЕ! Научете се да различавате ПРИЧИНА от СЛЕДСТВИЕ! Причината НЕ е шофьора на автобуса! Причината е "шофьорката"! Следствието е катастрофата!

не оспорвам вината на водачката на лекия автомобил ! Мнението на колеги в бранша с автобусен превоз , съвпада с моето ! Разрови се по форумите !

Ти поставяш неизпълними изисквания към интелекта на почти всички пишещи тук, особено на по-горния.

Може

опитът ти подсказва? и какъв ти е "опитът"? колко пъти си карал автобус и те е удряла странично кола?

И 140 години да караш всекидневно кола, този факт не те прави нито доказано добър шофьор, още по-малко експерт по ПТП-та и най-малко физик:)

Тая лъже според мен. Нещо са се заглавичквали с другия в колата и убиха 6 човека. Кой нормален човек ще тръгне да намаля радио по време на изпреварване.

Ако радиото е било в скута на оня до нея ...

Не показват снимки на реното, не показват снимки на автобуса от близки, журналистите обикновено обикалят като хиени по съседи и близки да разпитват за участниците в птп-то. Показаха интервю с шофера на рейса, неговата гледна точка. Защо скриха гледната точка на жената. Ще ви кажа - защото натъманяват нещата жената да е виновна. Да ако е самокатастрофирала в автобуса има вина, но нефелните действия на шофьора са причина да се обърне. Защото е карал със скорост несъобразена с пътните условия - любим катаджийски приом. Сега медии, журналисти му постлаха добре и подготвят обществото че той вина няма. Има защото е карал автобуса. А случая е кофти защото пътниците не са били с колани и обезщетение от застраховки няма да видят, няма и мантинела за което вина има боко, защото той е на всяка манджа мерудия и много обича да открива незавършени пътища. Къденго сега да каже защо така, нали е разбирач от пътнл строителство. Никоя медия не поставя остро въпроса защо там няма мантинела а е магистрала.

Ами защото липсата на мантинела е условие, не причина за катастрофата и жертвите. Това ти и Бойко не може да го разберете, но е по силите на всеки обикновен разумен човек. Разбираш ли, мантинелата не се е махнала специално за случая - няма си я и преди и след събитието. Затова е условие, не причина, нито следствие. И за да не драскате заедно с журналистите - същото е с коланите - те са условие, не причина за жертвите.

колко прибра от несложените мантинели, а?

Само че това с мантинелата и коланите примат такъв, наистина е условие. Но хората инжинери и подобни професиии занимаващи се с проектиране на пътища и мпс са поставили тези условия с цел всички неизвестни рискове да бъдат намалени до минимум. Защото ако имаше мантинела, рейса вероятно нямаше да се обърне. Ако хората бяха с колани жертвите и ранените ще са в пъти по-малко, а може и да няма такива. От снимките се вижда че автобуса просто се е катурнал на една страна, не се е въртял през таван. НЕЛЕПО КАТУРВАНЕ ЕДИНСТВЕНО ПОРАДИ ЛИПСА НА МАНТИНЕЛА!!!!!!!! И сега ако имахме журналисти на място трябва да разкатаят боко и апи от въпроси. Колко ремонта направиха на тракия, кой се подписа върху разрешението за ползване и пускане на пътя след ремонт в експлоатация, кой е взел комисионна за това, кой се бие в гърдите че прави пътища. А? Защото е многожгот боко да отиде да си прави пр и да реже лентички. колко отсечки направиха на които забравиха да сложат отбивки за населените места около новите отсечки? Пускат нещо в експлоатация и 1 месец след това започва ремонт. Ама тогава боко го нема да каже защо ремонтират. Тръгнал пожарникар на политик да се прави........

"Тогава се навела да намали радиото в колата и загубила управление..." На тази къде й е радиото, под седалката ли?