Коментари - Кола пламна в паркинга на метрото при стадион "Васил Левски" | dnes.dir.bg
назад

Кола пламна в паркинга на метрото при стадион "Васил Левски"

Инцидентът предизвика задръстване на столичния бул. "Драган Цанков"

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - Кола пламна в паркинга на метрото при стадион "Васил Левски" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Колата да не е на ток? Че напоследък те се палят най-често

еднопосочните улици - от 100% нарушители 90% го правят нарочно. тук от 100% собственици на таратайки с газови 100 % знаят, че не трябва да влизат в подземни паркинги и 100% от нарушителите го правят нарочно

газовата си е тънкана.

Мисля има закон от години - БЕЗ ГАЗОВИ УРЕДБИ НА ЗАКРИТ ПАРКИНГ...ама олигофрена си е олигофрен

Перукан нарочно си е оставил майбаха с дефектното газово в подземния за да попречи на протеста на феновете довечера.

Като гледам част от коментарите - вярно 80% от народа са дебили! Първо - НИКЪДЕ няма закон забраняваш на автомобили с газова инсталация да паркират в закрити паркинги. Забраната е за закрити паркинги, които нямат нужната вентилация за това! В случая паркинга на стадиона не е такъв. Там има необходимото за да може автомобили с газови инзталации да спират долу, просто трябва да бъде на определени места. Проблема с газовите, не е че нещо е под налягане и т.н. и т.н.. Там проблема е свързан с факта, че пропан-бутана е по-тежък от въздуха и при евентуален теч може да се образува натрупване на газ, което да доведе до пожар (по -скоро до експлозия последвана от пожар). По тази причина, паркингите трябва да имат подходящата вентиалциаонна система, която да позволи да разсейва подобни газови джобове. От съображение за сигурност, пропан-бутана, който по своята физика няма мирис, се ароматизира, за да се идинтифицира по-лесно евентиално изтичане. Освен с пропан-бутан има автомобили с метан. Там пък ситуацията е още по-проста. Метана е по-лек от въздуха и дори евентиално изтичане не може да доведе до ситуация образуване на джоб с висока концентрация и евентуален взив. При едно качествено монтиране и отговорно техническо обслужване, подобни системи са не по-малко безопасни, а в някои аспекти дори са по-безопасни от класическите горива в това число и от електричките. Проблема е, че обикновенно хората, които прибягват до монтирането на такива системи с цел намаляване на разходите силно пренебрегрват техническата им подръжка, а и много често се опитват да пестят дори от елементи при монтаж. Това обаче не означава, че всички автомобили с газови системи са бомби на пътя- напротив, в повечето от тях газовите инсталации са по-безопасни от конвенционалните им горивни системи. В конкретния случай. Паркинга позволява паркиране на закрито на коли с газова уредба. Колата е "започнала да дими"! Това подсказва проблем с електрическата система или теч на масло върху изпускателната система - казано по друг начин, проблема не е бил в газовото оборудване на колата, а по-скоро в лоша техническа подръжка (въпреки че съм виждал и чисто нови коли от магазина с конвнционално гориво да горят като факли от технически проблеми).

Тази е била съвсем без нюх, един грам газ да изтече смърди ужасно на чесън, а при нея е изтекло голямо количество за да се получи запалителна смес.

Нищо не е изтекло. Четете бе хора "Колата е започнала да дими" Аз газ, която да дими, не съм виждал...

не мож научи ганя, он че си паркира къде иска

В този паркинг има само 12 места за автомобили с газови инсталации, в 9.15 сутринта вече няма места в него, но за сметка на това Метрополитен продават местата за краткосрочно паркиране с договори за месечен целодневен абонамент.

Поне да беше използвала и главна буква. Учи се в първи клас в училище.

Хм а гумените маркучи и пластмасите в досег до горяща газ въобще не димят ???

Доди от село , купи си жип и му тури газова ! Не се научиха , че газта е за готвене !

Зависи дали е име, или нарицателно. В случая е нарицателно.

На мен така по време на каране ми се скъса маркуча за газ след изпарителя, газовата беше на 3 години, нищо не се запали, но почна да дими и да мирише яко, отбих и спрях, после викнах човек да ми смени маркуча с нов. Не знам, но не ми се струва нормално маркучи на 3 години да сдават багажа, тоест частите с които ни правят газовите са некачествени, а само да кажа, че газовата си я правих в оторизирах и рекламиран сервиз, дадох близо 2000 лева, тоест газовата не е правена в гаража на дедо Пешо и пак имах проблем.

Ами има маркучи за 3 лева линейния метър, а и такива за 40 лева, разликата е фундаментална щото тия от 40 издържат на по 25 бара работно налягане и чак на 100 бара се разкъсват. Когато се прави газова тези неща се уточняват със сервиза, 99% от хората обаче идея си нямат от тези неща, принципно не би трябвало и да си имате, все пак те са специалисто, обаче тука е България и в 9 от 10 случая ще ви минат с евтините маркучи и ще гепнат парите от разликата.

да не е като "дизеловата" кола а Лутън където изгоряха 1500 коли. Никой не смее да каже, че електричка