Километрично задръстване на "Тракия" след верижен удар с ранени на участък в ремонт
Сблъсъкът е станал в началото на пътния ремонт на 66 километър в посока Бургас
Обратно в новинатаКоментари - Километрично задръстване на "Тракия" след верижен удар с ранени на участък в ремонт | Днес.dir.bg
Коментари
Не са виновни окаяните ни пътища ,а манталитета подхранен от безнаказаност ! Жалко за пострадалите и загиналите !
Ако случайно някой не знае магистралите на Хитлер, построени в десетилетието преди войната още се ползват.
Естественно че ремонти се правят през лятото, на едно място ще е юни, на друго през юли, всички искаме да няма дупки. Но друг е проблема със сигнализацията. Където съм бил в други страни поне на 4-5км. със светеща табела се съобщава за Ремонт. поне км. преди ремонта се започва плавно затваряне на едната лента, като има и "буферен" камион преди ремонта да поеме удара на некой разсеян шофор. Така се прави на магистрали където се кара бързо. А каква е организацията по нашите пътища всеки знае. В случая близките могат да осъдят строителната фирма за "несъобразени" мерки по безопасност на пътя. Някъде съм забелязвал полицейска кола да стои 2-3км. преди ремонта, това има голям дисциплиниращ ефект.
Шишо-Бакшишо УСВОИ няколко стотин милиона с тия ремонти насред лято! А вие, лумпени, плюйте "мутрата"!
Лято е, хората излизат в отпуск, пътуват . Движението е много повече и натоварено Защо има ремонти. Направете д руг път за тировете.
Средата на годината и само 227 загинали (лека им пръст на хората). В едни далечни години по това време вече бяха 400-500, а до края на годината удряха 1000. Има надежда!
за да бъде ремонт на магистрала, трябва мерките за безопасност да са като в Германия и да се работи денонощно вкл. събота и неделя. така разбирам аз нещата! минавам след 18ч.там нама никой!
а за по-наблюдателните, забелязхте ли как за около седмица, след знаковото убийство в ЮАР, по пътищата какво затишие беше, дори кайени кротко се подмотваха в средна лента и др. тем-подобни наточени немски возила ... един не ми присветна с фарове в крайна лява лента, но всичко бе до време, и сега пак отново си е джурасик
От личен опит в БГстан се кара средно с 10-20-30 км над ограничението. Топа при окраничение 140 прави 160-170. Това е "тарикатската скорост" Хем си по-бърз от мършите хем не газиш закона мого... Та в този ред на мисли крайно време е максималната скорост на нашето подобие на магистрали да стане 110 за да може горните олигофрени да карат със 140 макс. Скорост предостатъчна за всички - 20те минути, които ще спестите не си заслужават
Не в болницата за преглед, направо да ги карат в психиатрия за освидетелстване... Така и не се научиха да спазват дистанция олигофрените недни!
Ми ко да коментираме.... има едни, които излизат веднъж на 3 години от града. Те не карат с повече от 70, някои дори карат с 60 през цялото време без да ускоряват или намаляват, без значение знаците. После има едни комплексари, кото карат все едно са в компютърна игра. Те не знаят какво е дистанция, нито спирачен път и си мисля, че физичните закони не важат за тях, както и разбира се, че слънцето изгрява и залязва за тях. Тук автомобилът няма значение - имам както със скъпи, така и с таратайки! И след това идват баш батките с русите кукли със скъпи дрешки, които карат задължително много мощни автомобили, които обикновено прелитат със скорост, близка до тази на светлината. Тия също не мислят, че физичните закони важат за тях, но мисля, че не вярват слънцето да изгрява и залязва за тях, затова са в отделна категория. Разбира се, има 4-та категория, която за защстие става все по-многобройна, и това са тези, които спазват закона. Та лятото, като се съберат всичките категории на пътя, става баси чудото - чове да се чуди дали отляво или отдясно ще го натресат! Резултатът е плачевен и в това време на годината не ходя никде с кола, ако не се налага, и винаги се кръстя на всеки 10 минути. Примерно в петък, като пътуваха всички за джулая, между Китен и Поморие, където стана катастрофата днес или вчера, на 3 пъти щяха да ме избутат в канавката, защото един съвсем нормален мъж на нормална възраст от категория 1 се влачеше с 40, а тия от категория 2 не можеха да чакат, но не можеша и да преценят разстоянието между автомобилите, особено страничното.... Изобщо положението е траги-комично... като силиконката на един дебелак с прескъпа кола, която на закуска в хотела така се беше опаковала с маркови дрехи, че едва не си разби мутрата в палачинките, защото се спъна в марковите си чехли. Да не говорим, че си вдигаше марковите слънчеви очила, за да види какво си слага в чинията.
Скапани, некадърни папагали, псевдожурналпeдepyги, катастрофата стана на 800м ПРЕДИ ремонта, не в участъка с ремонта!
Новите автомобили, трябва да ги ограничат заводски да не вдигат повече от 40 в града и 90 извън града, като във формула 1 като влезеш в бокса и се ограничава скоростта. Тогава доста ще намалеят произшествията. Състезателите започвайте с минусите, тапанари.
Това дето Бай Тошо построи, сега за 34 години "свобода и демокрация" дори не можете да го пребоядисате... А от това което окупаторите с четирите бази ви наредиха да унищожите още има за крадене и продаване !!
Ти от твоето село кога за последно си излизал бе чичак?
И как така са се блъснали задните? Нали ужким са били с дневни светлини, които "подобряват възприемането на превозното средство в светлата част на денонощието" и "светлините спасяват живот"?!! Ама ако може, някой политлобист да ми отговори!
Ако ще цялата клета Територия в самолетна писта да се превърна, малоумното стадо пак ще си троши главата.
Абсурдно е да затварят за ремонт в най натоварените месеци. Освен това трябва да се спре тежкия транспорт лятото, развивайте товарния жп превоз.
Не мога да си обясня... Боко уж толкова магистрали построи, пък тая Тракия не може един уикенд да мине без километрични задръствания и тежки катастрофи... по празници и отпуски да не говорим...
Само един малък жокер - има т.нар. подбалкански път. Докато идиотите се изтрепват по Тракия, вие може да си карате съвсем спокойно по него, че и хубави старопланински гледки има. Преодолейте го малко това его. Да, няма как да покажете колко може да вдигне колата ви, няма как да се изтъпанчите на някой с по-евтина кола от вашата, няма да имате шанс да присветнете на този дето кара "само" със 140 в лявата лента и ви бави...Но поне ще стигнете живи.
Там риска е най голям! Така пишат реномираните GPS страници! Двупосочно движение, без мантинели! Риска да срещнеш джигит(ОЛИГУФРЕН, ИДИОТ, МАНГАЛ) е в пъти по-голям! За другото не споря, изключителна природа! Ама тя не от днес! Преди 50 години като пътувах спокойно по пътищата пак я имаше! Сега се кръстя преди път! Природата, макар и много замърсена пак я има, ама хората ги няма вече!
Налага ми се да пътувам често по Тракия и винаги се изненадвам от келяво позиционираните заграждения без достатъчна пътна маркировка.
ДЕБИЛИ, НАУЧЕТЕ СЕ ДА ПАЗИТЕ ТРИ СЕКУНДИ ДИСТАНЦИЯ
Може и за 30-ти път да го пиша! В UK , ако не си спазил дистанция и не броиш до три бавно, преди да тръгнеш на кръстовище-не взимаш лайсенс бе идиот4ета! Аре напънете се да помислите,що така ? Няма и да го измислите, щото имате 3 средно по математик и физика взети заедно!
Вярно е е тва за ОК , за неспазване дистанция три секунд на скоростен път, за залепяне до бронята на тоя отпред и за преминаване от лента в лента и за каране в дясна лента когато не изпреварваш късат. Мен скъсаха два пъти. Първо се изших в едно кръгово тарикатската пред една кака имаше време да се вмъкна, и изпитващия директно ме върна в тест центъра за опасно шофиране, втория път на скоростен път щото изпреварих един в дясна лента , аз си карах със 70 (.лимита) в лява , настигам един в дясна лента , който кара с около 60 и го изпреварвам и пак бааам , скъса ме ипитващия. Докатао не се кротнах да им спазвам всички правила до буквичка за бозопасно толератнто шофиране не можах да взема лценза
Някой ще ми обясни ли защо българинът седнал в ламарини се превръща в такъв идиот?
Защото е идиот и преди да седне там. Щом докара Потника, Дабилите, Пепетата, а сега и унука на ДС, какъв да е
Проблем в задкормилното устройство... Много къса дистанция и висока скорост - резултата е налице !
Минавам по магистралата от време на време, и никога не съм видял хора да работят в заградените участъци край София. Камионът изглежда ги е засякъл, което е грубо нарушение. Стига сте злобели, ами кажете каква му е регистрацията.
Няма адекватна сигнализация по пътищата при ремонтна дейност. Някакъв агент тука сравнява България с Германия - АЛОУ ГЕРМАНИЯ ИМА 33000 км магистрали а ние колко имаме 500 км? Или 700? И не могат да ги ремонтират?! Кви ремонти бе? Германците на опасните места слагат камери за скорост. Преди всеки ремонт има ЗВЕРСКА СИГНАЛИЗАЦИЯ ПОНЕ 3 КИЛОМЕТРА ПРЕДИ РЕМОНТА!!! ПОСТРАДАЛИТЕ, ОСЪДЕТЕ ФИРМАТА ЗА РЕМОНТА И ПОДАЙТЕ ИСК СРЕЩУ ПОЛИЦИЯТА, КОЯТО НЕ Е ПРИНУДИЛА И ПРОВЕРИЛА СИГНАЛИЗАЦИЯТА НА ТОЯ РЕМОНТ!
Без да онивинявам родните състезатели, но типично по български винаги започваме да правим ремонти на магистралите в т. нар. "отпускарски месеци"
още по гергьов ден там беше затворено и пак не се работеше, вчера минах от там и пак не се работеше, тогава за какъв ремонт говорите???
Според мен на такива под 21 години не трябва да се издават книжки, но също и на такива над 60 години да им се отнемат.
А най-добре на никой да не дават. Така като няма коли по пътищата, няма да има и ПТП-та.
Що имало ремонти лятото? А кога? На Коледа? Да се полага асфалт като завее виелица ли? В Германия магистралите са постоянно в ремонт, има километрични участъци с ограничения 50 км/ч и даже специални радиостанции да съобщават трафика и застръстванията. Но ганьо дето е дал 50 евро винетка иска всичко да му е гладко и яко за да може да изтърбуши таралясника с 200 докато бърза за плажа..
Важното е, че Академикът ни за Премиер от "Послушковци на Посолството" и ДеБъ, обяви война на "Войната по пътищата" чрез преасфалтиране в полза на фирми приближени то ГЕРБъ и ДПСето... Всичко си е по старому, само дето също като ремонта в центъра на София, до Александър Невски дето е затворено от една година и STRABAG не работи ама грам, а само имитират дейност за да усвоят едни пари... Та и по магистрала Тракия и в цялата ни държава е така - имитира се дейност, крадат се едни БАЯ пари, а ние всички обикновени хора мрем в мизерия и се озлобяваме от гнусната действителност....
" По първоначална информация водачът на товарния автомобил е предприел намаляване на скоростта и влизане във въпросната пътна лента, а в задната част на камиона са се ударили последователно три леки автомобила." ----- Тояга, здрава тояга му трябва на българският шофьор. Брутални глоби, конфискуване на имането-колата и всички ще станат хрисими.
И при нови и при стари управлаващи ремонт, на ремонта, на ремонта, на ремонта... при това в най-натоварения трафик през лятото. Пълна тъпанарщина.
Българската тъпанарщина да минеш пръв. Като в Лидъл като отворят нова каса. Ще се изпотрепят. ЕДИН ДА ПРЕДРЕДРЯТ И СА СИ ОПРАВИЛИ ДЕНЯ.
Всяко лято едно и също. Почне сезона а малоумниците почнат ремонти през 50км.Страшни малоумници. Най късно до 15ти юни трябва да са приключили всякави ремонти. Те тогава се сещат да ремонтират ремонта от миналата година
Много разбираш ти от ремонти, пътен строител, експерт! Ходи карай в Германия, там магистралите са постоянно в ремонт, има километрични участъци с ограничения 50 км/ч и даже специални радиостанции да съобщават трафика и застръстванията. Но ганьо дето е дал 50 евро винетка иска всичко да му е гладко и яко за да може да изтърбуши таралясника с 200 докато бърза за плажа..
Всяка година и на всеки празник,събота и неделя е така. Започват се ремонти . Да се види ,че правят нещо. А през останалото време от годината се подпират на лопатите. Вече нямат косми под мишниците:). Наблюдавайте за да видите ,трима стоят, един рине ,багериста цъка на телефона.Пък за сигнализацията да не говорим. Как пък един не се намери с повече акъл.
пълна магистрала - едни карат 80 км , други летят с 140 км в час и нагоре... всеки представя номера си, според степента на отклонението си...
То вече минаването по АМ Тракия е като тото, ако успееш да я минеш без ПТП си оцелил джакпота! Едно че всяко лято правят ремонт, освен това безразборно седят знаци и маркировка на места където ремонт вече няма, но знаците за него седят, а там където има предупрежденията и отбивката са супер скъсени и трябва да биеш зверски спирачки да не оттървеш стеснението. Апропо аз винаги карам с около 110км/ч и пак ми изкачаха изневиделица отбивката. А най вбесяващо е че всъщност никой не бачка по тия отбивки, само седи техникаи нерви се могат и оочесват около нея.
ама иначе ченгетата дето искат 10% отгоре се крият по сенките на магистралата вместо да си вършат работата....
щото селяндурите като видят ограничение и стеснение, вместо да намалят се фърлят в лявата лента и дават газ, не дай Боже някой да ги превари с 5 метра, защото пишките ще им омалеят!
Трябва да се кара по-смирено и с дистанция. Не агресивно.
Уфффффф. ,май до декември няма да се прибираме в София... Все се намира по някой шофьор, който все ''не е разбрал'', че цяло лято по АМ Тракия текат ремонти на определени участъци и предизвиква верижно ПТП....Карайте по- нормално, закъде сте се разбързали толкова- за Оня свят, ли....
Кой идиот реши точно сега в сезона да прави на всеки 20 км по Тракия ремонти? Що за тъпотия е това и тормоз? Защо не се работеше по мантинелите, примерно, през април май? Тази дейност и на дъжд става. Как се планират тия идиотски ремонти, които убиват хора и пречат на туризма! Вече ми идва байгън да правя уикенди в петък- то е страшна мъка!
зимата като падне сняг ли ?!?
Цялата зима бе с положителни температури! Не е момента юли и август! Има март, април, май, половин юни, септеври и октомври, ноемри...
Юли и август е жега! Най-добре да седиш ма климатик. Аз ходя ма почивка първата половина на юни или септември - не е жега, няма мухи