Коментари - Километрично задръстване на АМ "Тракия", след като камион с въглища се преобърна | dnes.dir.bg

Коментари - Километрично задръстване на АМ "Тракия", след като камион с въглища се преобърна | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Накюмюрили са се на магистралата от рано. И днес тапи, и днес обърнати камиони. МВР как са, наспаха ли се? Това да обърнеш камион се оказа не чак толкова трудно, всеки ден някой успява...

Тъпанарите от ДАИ кога ще се размърдат,за да ни спасят от камиони-убийци?Не се е минало и ден без обърнат камион на АМ "Тракия"!

Магистралите увеличават трафика - много хора правят пътувания, които не биха направили, ако нямаше магистрала. И като се увеличи движението, най-малката пречка - някакво преминаване от 2 в 1 лента и т.п. - създава огромни тапи, още повече, че всеки трябва да намали като минава покрай мястото, да снима ил да спечели една безценна позиция в колоната вместо от двете ленти да се съединят на скорост като цип...

Така ще бъде още дълго,докато началник на ДАИ е някакъв си от Трудови войски!

Ли са дистанционните на камионите ?

Колко са тъпи германците и как яко са се минали с тия техните магистрали !

Родата е там и събира кюмюра със всички сили. Скоро ще проправим път на бледиликите негодници. Ще целуват ръка, че и по-надолу. Като са прости и си създават проблеми, ние няма да им ги решаваме срещу нищо!

А там няма тапи и задръствания, така ли? Напротив, има даже повече. Разликата е, че хората са разбрали, че това е положението, и не си мислят, че този или онзи им е крив. А на местата за съединяване го правят на скорост, вместо като нас да се бутат като овце на мост докато никой вече не може да мръдне. Това как минава трафикът в задръствания зависи повече от шофьорите, отколкото от "ДАИ". Малко по-грамотно и ефективно каране - без резки спирания, без ненужно бутане - вдига пропусквателната спосбност по теснините многократно.

Къде са тръгнали да го карат тоз кумюр? Ний отдавна минахме да се топлим на дърва. Държавата ни ги дава за 50-60 лв/кубик, от Дианета ни покриват 20-30 лв и за 10 кубика плащам максимум 300 лв, щот' някой път дават за изборите безплатно или пара на ръка.

Това не е никаква АМ, а недомислен и зле изпълнен скоростен път.

"От началото на август, при 194 тежки катастрофи у нас животът си са загубили 21 души, а 261 са ранени." Има няма 7-8 дни. Това е стряскащо, пътищата ли, хората ли, климата ли не е важно, но както е тръгнало за август може и да има 700-800 тежки ПТП и 80-90 загинали. Може ли нещо да се направи по въпроса, най-вероятно не, защото наситеността с МПС в Б-я е примерно колкото в Германия, но тука е Б-я с нейните пътища и българите с манталитета си. Българинът е своенравен, не зачита законите, по-скоро приема закона като пожелание, а не като изпълнение.

Много разумен коментар. Ако се направят няколко клипа "как да се преминава в стеснението при задръстване" с участието на КАТ, преминаването ще бъде по-лесно в такива ситуации - по германски.

защо в последно време 90% от катастрофите са с участие или предизвикани от тирове. Време р това да се регулира. Тировете трябва да бъдат сериозно намалени. Е много градове основната работа е тираджия. Не дме длъжни да търпим некадърниците на пътя, за който тираджиите не плащат толкова, колкото рушат!

Ти ли си ?

Да!

Не разбраха ли тези, че рибай-стека няма да свърши, къде са се разбързали!?

6 загинали за 1 ден!?! То и в Украйна сигурно няма 6 загинали за 1 ден, народее!

Всеки ден някоя магистрала е затворена заради обърнат камион и често има човешки жертви. Кога ще се засили контрола за гумите на камионите? Всички карат с изтрити гуми и то регенерат, които в тези жеги, просто се разкъсват в движение. Сериозни глоби са необходими. Защо колите ги спират и им мерят грайфера в милиметри в началото на зимата, а камионите си карат с гладки гуми?

Карам кола тук, имам опит в шофирането във Великобритания и Израел, а наскоро имах възможността да покарам и в Германия за седмица. Нашето тук няма нищо общо със шофирането по магистрала. В другите две места, коягото има ограничение 80, всички карат с толкова. Ако е 120, пак го спазват. Изключение е Германия, където няма ограничения на скоростта и на места можеш да караш с повече от приетото в България 130 или Англия 110. Въпросът е в това, че знаците са за всички, независимо дали си с БМВ, порше или дачия /89 г./. Ако някой с по - бавна кола задминава, този отзад го пази на разумно разстояние и изчаква, докато приключи маневрата. Съответно, този с маневрата, щом приключи, веднага му дава път. Ако видят някой да се включва във второстепенен път на магистрала, веднага му правят път, като се преместват при възможгност в съседната летнта, вдясно. Тук, ако някой с по - бавна кола дръзне да изпревари, веднага се намира отзад някой келеш с мерцедес /1992/, който си показва хормоните и постиженията в живота, яхвайки го отзад. Ако видят, че с евключваш отдясно от второстепенен път, дава газ. Да не минеш, а той да се наложи да намали. Така става катастрофите. Проблемът е в потентността на българските шофьори. Нека си мерим п-----е само на определените за това места, където има кой да ни оцени. Останалото е простотия и комплексарщина, заради която умират хора, а сакатите го помнят за цял живот. Бих предложил на управляващите да въведат правилото: Ако си причинител на катастрофа, при която има ранени или жертви- задължителна присъда и стажуване като санитар в Пирогов - черепно - мозъчна хирургия. Може и в моргата.

Регенаратите трябва да бъдат забранени!

Обзалагам се, че е бил претоварен. Но, най-вероятно е бил в списъка на ДАИ за НЕ проверка!

имате право, че не е никаква АМ ... съгл. чуто в запис на новинарска днешна дата телевиз. емисия: ,,шофьорът е превозвал два тона въглища и в движение е спукал задна лява гума, загубил е управление и се е ударил в мантинелата" , добре, че не са били режещи или запалими неща, разумната, живи и здрави (външен вид отляво по дължина на товарн. автомобил https://ibb.co/T0YYYym - ще е тук най-много до 8 февр 2024)

късмет, че НЕ Е СПУКАНА ПРЕДНА ГУМА - щоТуй автомагистрално движение с поне 14 в часова секунда линейни метра по видимо намокрен дъждовно асфалт си е затруднено-рисково, живи + здрави

+ Не става само с ядене ! Иска и акъл.

А това "Ренде" дали има право да превозва ДВА ТОНА ?

Над 3/4 от тежките катастрофи са поради несъобразена скорост, неправилно изпреварване и самонадеяно каране на млади пишман шофьори, които създават огромни проблеми на пътя. Убеден към, че не камионът и шофьорът му са виновни за произшествието, а го е засякъл точно такъв млад идиот, който си е въобразил, че е на Формула 1. Вчера, само за маршрута ми от София към Бургас, най-малко 30 подобни изцепки на пътя, и все от такива гъзари на по 20-тина години, ми изправиха косата. А как да реагира дори професионален шофьор с огромен опит, когато кара тежък камион и е засечен рязко от подобен кретен? Знаете ли с каква инерция при 20 тона товар може да спреш, завиеш или да не блъснеш този изрод, който внезапно те блокира? И той, изродът, ще се измъкне и избяга напред, а огромните проблеми остават за теб, професионалния шофьор, който вместо да смачка наглеца, хем го спасява, хем предизвиква страшни проблеми за себе си...

и дали ще спрем изродите млади гъзари с мощни коли, които са основната причина за тежките произшествия...