Коментари - Километрично задръстване на АМ "Тракия", след като камион с въглища се преобърна | dnes.dir.bg

Коментари - Километрично задръстване на АМ "Тракия", след като камион с въглища се преобърна | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Над 3/4 от тежките катастрофи са поради несъобразена скорост, неправилно изпреварване и самонадеяно каране на млади пишман шофьори, които създават огромни проблеми на пътя. Убеден към, че не камионът и шофьорът му са виновни за произшествието, а го е засякъл точно такъв млад идиот, който си е въобразил, че е на Формула 1. Вчера, само за маршрута ми от София към Бургас, най-малко 30 подобни изцепки на пътя, и все от такива гъзари на по 20-тина години, ми изправиха косата. А как да реагира дори професионален шофьор с огромен опит, когато кара тежък камион и е засечен рязко от подобен кретен? Знаете ли с каква инерция при 20 тона товар може да спреш, завиеш или да не блъснеш този изрод, който внезапно те блокира? И той, изродът, ще се измъкне и избяга напред, а огромните проблеми остават за теб, професионалния шофьор, който вместо да смачка наглеца, хем го спасява, хем предизвиква страшни проблеми за себе си...

Обзалагам се, че е бил претоварен. Но, най-вероятно е бил в списъка на ДАИ за НЕ проверка!

Всеки ден някоя магистрала е затворена заради обърнат камион и често има човешки жертви. Кога ще се засили контрола за гумите на камионите? Всички карат с изтрити гуми и то регенерат, които в тези жеги, просто се разкъсват в движение. Сериозни глоби са необходими. Защо колите ги спират и им мерят грайфера в милиметри в началото на зимата, а камионите си карат с гладки гуми?

Регенаратите трябва да бъдат забранени!

и дали ще спрем изродите млади гъзари с мощни коли, които са основната причина за тежките произшествия...

6 загинали за 1 ден!?! То и в Украйна сигурно няма 6 загинали за 1 ден, народее!

Не разбраха ли тези, че рибай-стека няма да свърши, къде са се разбързали!?

защо в последно време 90% от катастрофите са с участие или предизвикани от тирове. Време р това да се регулира. Тировете трябва да бъдат сериозно намалени. Е много градове основната работа е тираджия. Не дме длъжни да търпим некадърниците на пътя, за който тираджиите не плащат толкова, колкото рушат!

Ти ли си ?

Много разумен коментар. Ако се направят няколко клипа "как да се преминава в стеснението при задръстване" с участието на КАТ, преминаването ще бъде по-лесно в такива ситуации - по германски.

"От началото на август, при 194 тежки катастрофи у нас животът си са загубили 21 души, а 261 са ранени." Има няма 7-8 дни. Това е стряскащо, пътищата ли, хората ли, климата ли не е важно, но както е тръгнало за август може и да има 700-800 тежки ПТП и 80-90 загинали. Може ли нещо да се направи по въпроса, най-вероятно не, защото наситеността с МПС в Б-я е примерно колкото в Германия, но тука е Б-я с нейните пътища и българите с манталитета си. Българинът е своенравен, не зачита законите, по-скоро приема закона като пожелание, а не като изпълнение.

Карам кола тук, имам опит в шофирането във Великобритания и Израел, а наскоро имах възможността да покарам и в Германия за седмица. Нашето тук няма нищо общо със шофирането по магистрала. В другите две места, коягото има ограничение 80, всички карат с толкова. Ако е 120, пак го спазват. Изключение е Германия, където няма ограничения на скоростта и на места можеш да караш с повече от приетото в България 130 или Англия 110. Въпросът е в това, че знаците са за всички, независимо дали си с БМВ, порше или дачия /89 г./. Ако някой с по - бавна кола задминава, този отзад го пази на разумно разстояние и изчаква, докато приключи маневрата. Съответно, този с маневрата, щом приключи, веднага му дава път. Ако видят някой да се включва във второстепенен път на магистрала, веднага му правят път, като се преместват при възможгност в съседната летнта, вдясно. Тук, ако някой с по - бавна кола дръзне да изпревари, веднага се намира отзад някой келеш с мерцедес /1992/, който си показва хормоните и постиженията в живота, яхвайки го отзад. Ако видят, че с евключваш отдясно от второстепенен път, дава газ. Да не минеш, а той да се наложи да намали. Така става катастрофите. Проблемът е в потентността на българските шофьори. Нека си мерим п-----е само на определените за това места, където има кой да ни оцени. Останалото е простотия и комплексарщина, заради която умират хора, а сакатите го помнят за цял живот. Бих предложил на управляващите да въведат правилото: Ако си причинител на катастрофа, при която има ранени или жертви- задължителна присъда и стажуване като санитар в Пирогов - черепно - мозъчна хирургия. Може и в моргата.

+ Не става само с ядене ! Иска и акъл.

късмет, че НЕ Е СПУКАНА ПРЕДНА ГУМА - щоТуй автомагистрално движение с поне 14 в часова секунда линейни метра по видимо намокрен дъждовно асфалт си е затруднено-рисково, живи + здрави

Това не е никаква АМ, а недомислен и зле изпълнен скоростен път.

имате право, че не е никаква АМ ... съгл. чуто в запис на новинарска днешна дата телевиз. емисия: ,,шофьорът е превозвал два тона въглища и в движение е спукал задна лява гума, загубил е управление и се е ударил в мантинелата" , добре, че не са били режещи или запалими неща, разумната, живи и здрави (външен вид отляво по дължина на товарн. автомобил https://ibb.co/T0YYYym - ще е тук най-много до 8 февр 2024)

А това "Ренде" дали има право да превозва ДВА ТОНА ?

Къде са тръгнали да го карат тоз кумюр? Ний отдавна минахме да се топлим на дърва. Държавата ни ги дава за 50-60 лв/кубик, от Дианета ни покриват 20-30 лв и за 10 кубика плащам максимум 300 лв, щот' някой път дават за изборите безплатно или пара на ръка.

Родата е там и събира кюмюра със всички сили. Скоро ще проправим път на бледиликите негодници. Ще целуват ръка, че и по-надолу. Като са прости и си създават проблеми, ние няма да им ги решаваме срещу нищо!

Така ще бъде още дълго,докато началник на ДАИ е някакъв си от Трудови войски!

Ли са дистанционните на камионите ?

Да!

Магистралите увеличават трафика - много хора правят пътувания, които не биха направили, ако нямаше магистрала. И като се увеличи движението, най-малката пречка - някакво преминаване от 2 в 1 лента и т.п. - създава огромни тапи, още повече, че всеки трябва да намали като минава покрай мястото, да снима ил да спечели една безценна позиция в колоната вместо от двете ленти да се съединят на скорост като цип...

Колко са тъпи германците и как яко са се минали с тия техните магистрали !

А там няма тапи и задръствания, така ли? Напротив, има даже повече. Разликата е, че хората са разбрали, че това е положението, и не си мислят, че този или онзи им е крив. А на местата за съединяване го правят на скорост, вместо като нас да се бутат като овце на мост докато никой вече не може да мръдне. Това как минава трафикът в задръствания зависи повече от шофьорите, отколкото от "ДАИ". Малко по-грамотно и ефективно каране - без резки спирания, без ненужно бутане - вдига пропусквателната спосбност по теснините многократно.

Тъпанарите от ДАИ кога ще се размърдат,за да ни спасят от камиони-убийци?Не се е минало и ден без обърнат камион на АМ "Тракия"!

Накюмюрили са се на магистралата от рано. И днес тапи, и днес обърнати камиони. МВР как са, наспаха ли се? Това да обърнеш камион се оказа не чак толкова трудно, всеки ден някой успява...