Камион блъсна и уби служител на ДАИ край София

Служител на ДАИ загина, след като бе блъснат от камион с българска регистрация по време на проверка на главния път София-Калотина, съобщиха за Дир.бг от МВР.

Обратно в новината

Коментари - Камион блъсна и уби служител на ДАИ край София | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

НЕСПАЗВАНЕ на ЗДП от страна на ДАИ!!! Да не говорим за спиране на автомобилите, каращи под АДР!!! Газовози, бензиновози и други от тоя тип се спират и от ДАИ, и от КАТ, на ВСЕВЪЗМОЖНИ места, но НЕ и както е указано в закона правилника за приложението му! ТОВА са РЕЗУЛТАТИТЕ !!!

Това в случая е малкото зло, колкото и гадно, и тъжно да звучи! Представете си ситуацията с бензиновоз и директен удар! Колко щяха да бъдат човешките жертви? За материалните няма да питам, те няма да са съществени, сравнени с човешкият живот!

Гледам много големи разбирачи сте всички по темата, но сега ще дам малко инфо как се прави в Европа.Проверяващия орган отвежда камионите на паркинги или пътни отбивки,може и в индустриални зони, но никога не се прави контрол на пътното платно.Проверката на камион е по дълга от колкото на кола, защото има документи на товара, на ремаркето , на камиона-влекач и на водача заедно с инфото от тахографа.Всичко това обаче се знае от служба ДАИ, но се работи по български т.е. прави се контрол на самия път, с което се застрашава сигурността на всички, включително на проверяващия.Ако се случи нещо на пътя автомобила на контролния орган винаги е отзад на камиона с включени специални светлини, за да предупреждава идващия трафик.Елементарно и просто упражнение, но българите не умеят да го правят.

прав си много колега какво прави там .???

Най-тъпото е че така нареченоте инспектори се водят големи експерти по движението, а реално не могат да спрат камион на безопасно място за всички участници в движението. Лично аз много пъти съм попадал на спрял Камион за проверка или пък автомобил, на такова място, че ако сам спреш там ще те глобят че не си сложил обезопасителен триъгълник.

Как ще бъде съден шофьорът, предизвикал това нещастие?? Пак убийство по непредпазливост ли?? По тоталитарно време ЗДП беше регламентирано, ЧЕ предизвикалият катастрофа водач на МПС употребил алкохол се приема от съда за утежняващо вината обстоятелство. Т.е. ако си пил и се качиш в МПС като водач умишлено искаш да предизвикащ ПТП с неясен изход и ако има смъртен край съдът трябва да приеме, че ти нарочно си го предизвикал!!

"Работи в ДАИ от 2009 година ...." Значи е подсигурил децата си и няма защо да се притесняваме за тях!

Това е единственият речитатив на фатмаците. Товарни камиони не се спират за проверки като леките коли. Че и леки коли не се спират по "български". За да се спират на пътя коли за проверка, ако не са спряни в движение заради пътно нарушение, се обозначава мястото, пускат се полицейски светлини , указващи ленти и знаци за кои точно превозни средства е проверката и ще бъдат спирани. Товарни камиони се извеждат извън пътят на локални пътища. Товарните камиони се инспектират от специална служба само за тях. 11 - та година съм шофьор на товарен камион в САЩ в моя фирма с лиценз на превозвач. Никой не прави такива спирания на пътят на тежки коли. Защото е незаконно като противоречие на сигурността на пътят. Виждал съм много пъти обозначения и и спиране на леки коли на аварийната лента в акции против наркотици и алкохол. Но законът гласи, че ако има спряна кола на аварийната лента , всеки шофьор е длъжен да намали или да се премести в другата лента. Ако има спряла полицейска кола с пуснати светлини и не може да се престрои, шофьорът е длъжен да намали скоростта. Обикновенно до 20-40 км/ч. Когато обикновен катаджия спре в нарушение камион, прави му акт за нарушение правилата на пътят. За проверка на камион като тежкотоварно превозно средство се вика втора полицейска кола на дот. Този полицай започва инспекция на товарното превозно средство . От товара до регистрационните документи и времето за каране. Неговият евентуален акт влиза в досието на шофьорът на товарен камион, в досието на превозвач ската фирма. Боко да не си прави поредната фотосесия а да вложи пари за постоянни станции за теглене и инспекция на товарните камиони на възлови места, където не могат да се заобиколят. Така ще има контрол на сигурността спрямо шофьорите а пътищата нама да бъдат съсипвани от претоварване. Уникален е случаят в Стара Загора, където катаджиите взимат "такса спокойствие" и строителните камиони на автомагистралата летят претоварени.

А у нас разни мухльовци от паразитната институция те спират за щяло и нещяло и то на места където не може да спре и лек автомобил за двадесетте лева. ДАй да бъде закрита. ПАРАЗИТИ тяхната м...ь.

Някой знае ли - даяджиите имат ли право да не си слагат коланите в колата

На тези твои глупости ли казваш неща с точни имена.Много са малко такива полицаи и не може да слагаме всички в общ кюп.Момчетата работят под страшно голямо напрежение и стрес в много случаи и с риск за живота си.

Страхът от Бог не значи, че трябва да спрем да назоваваме истината с точните думи.

Абе вие що за хора сте?Загинал е човек и то млад по време на работа.Що за изроди сте с такива долни изказвания.Като много е добре в МВР,ДАИ,КАТ защо не вземете и вие да работите тази работа за да ви видя що за хора сте.Направо ме срам да ви чета гнусотиите.Нямата ли страх от БОГ.Светла памет на момчето и дано не дава на никого да преживее такъв ужас и да пази всички полицаи.

Защо нареждаш ДАИ до КАТ. КАТ има откакто има автомобили а ДАИ от както корупцията храни партиите. Бог да прости човека.

минути след катастрофата...направо беше ужасно, човекът лежеше отстрани на пътя, даже не го бяха покрили. На това място специално е много широко, има отстрани на пътя достатъчно широко място, за да спрат няколко камиона. Колата на ДАИ беше от другата страна на пътя, на прав участък и се вижда отдалече, така че не се е крил в храстите. Имаше врязани два камиона и отстрани този с българската регистрация, който го е убил. Този път там е пълен с идиоти...при ограничения между 50 и 70 км/ч обичайно си карат с над 120..RIP!

През изминалото денонощие в страната са станали 27 тежки пътни произшествия с шестима загинали и 31 ранени, от които двама са с опасност за живота, съобщиха от Пътна полиция. Все едно чета някаква сводка от Ирак.

Тази служба е напълно излишна и спокойно дейността и може да премине към КАТ или митниците. На всякъде спират на места където е забранено. Пример е даяджията на Капитан Андреево , който извършваше проверка на магистрала!!!????

Заради тоя дето ме снима ме уволниха неправомерно. Виновен беше ШЕФА, на всяка моя смяна на пътя искаше определена сума.

Спират автомобилите за проверка на места на които по закон е забранено спирането. Не обозначават по никакъв начин местата за проверка, спиране или намаляване на скоростта. Газят тревни площи и маркировка. После водачите на МПС (някои извън нормено време на волана) са виновни! Къде мога да публикувам снимки на ДАИ - жии, дерибей?

Sm3hurk0

прати ми ги на мейла: sm3hurk0 кльомба gmai дот ком Ще ги кача с удоволствие на много места или ще ти дам съвет, където може и ти да ги качиш.

Sm3hurk0

Как го правят на запад ? В Австрия и Германия, с указателна табела отклоняват целия трафик на превозни средства с тонаж указан на табелката в ОГРОМЕН паркинг, предназначен за проверки. Всичко е прозрачно ясно и няма място за корубция ! Проверките се виждат от всички шофьори и присъстващи ! Има си кантар и ако решат, ти показват пътя към кантара. Ако всичко е наред, с усмивка ти пожелават приятен път и всичко прилкючва.

Надушил е рушвета и забравя за всичко останало около себе си.

Sm3hurk0

Не се притеснявайте, всичко ще излезе наяве ! ТИР-а има тахометър - знае се с голяма точност скороста с която се е движил. Реално се знае и могат да се видят точните килограми на композицията ! Всички параметри на ПТП са известни ! Предполага се, че има и GPS в тира. Останалото е само математика !

Лека му пръст на човека,.........ама и като се вземат за полицай и се почва едно приклякане,изкачане в последния момент из храстите,сигурен съм ,че има и починали шофьори от инфаркт но не са докладвани.

всеки да блъска поне по един мръсен рушветчия, който изскача от храстите да видим кои ще свършат по-рано: шофьорите или рушветчиите на пътя?!

Лека му пръст на човека... загинал докато си върши работата. А ти, мухльо, следващия път като ревнеш за законност си спомни какво е отношението ти към държавните служители. Познаваш ли загиналия човек, че да го определяш като рушветчия? Следвайки пътя на твоята логика, аз като любител шофьор, мога да заявя, че няма нито един свестен тираджия и нито един изряден товарен автомобил... Ама нали се сещаш колко абсурдно би било подобно изказване?

Маави пара имаш ли?

В интерес на истината, мястото на трагичния инцидент е перфектно за проверка. Напоследък особено от околните ливади, пълзят сириици, афганистанци, и всякакви други етноси, които се катерят на тировете, докато шофьора хрупа сандвич. Проверки са нужни, защото в противен случай гадните беанци се изтърсват на метри преди Калотина...

бежанците бягат към сърбия, а не обратното. по добре е да ги остяват да се изнасят по примера на гърците. нещо ти е объркана логиката. Всеки хванат на наша територия виси на гърба на страната.

Те като го хванат при Калотина, трябва после да го карат обратно до център за бежанци в София.

Жалко за човека, бог да го прости. Ама и те са неразумни - застават от страната на водача, на 2 метра, почти по средата на пътя. И не гледат наоколо, гледат нагоре в кабината. Опасно е ! Абе накарай го да слезе с документите, отидете не на банкета не ами чак в нивата и там работете по проверката !! На пътя е опасно, професионалистът трябва да го знае !

Така е. В Европа проверката се извааршва в отклонение за целта или достатацно голама отбивка

за 50 € прее*а пенсията ! Не бягай бе, човека е спрял няма да избяга, твои са си..

Ей, изтепааме се бре!

Всеки ден в Бг, ---ЖЕРТВИ!

В Америка не е така. Там е организирано. Цяла година, ден след ден, няма и няма загинали и накрая 50,000 загинали. Сигурно в един ден ?

Колко е населението на Америка и колко на булгаристан?

Да направят спецялни отбивки за камионите и само там да ги спират,а не навсякъде.

БОГ ДА ПРОСТИ СЛУЖИТЕЛЯ ЗЗА ДА НЯМА ТАКИВА СЛУЧАИ С ЧУЖДИ КАМИОНИ НЕКА СЕ ПРОВЕРЯВАТ ОТ ДАИ САМО В ГРАНИЦИТЕ НА БГ НЯМА СМИСЪЛ ДА ГО СПИРАШ ЕДИ КЪДЕ СИ И ДА ПРЕЧИШ НА ДРУГИТЕ КОИТО ПЪТУВАТ И ЗАЩО ТРЯБВА ДА СЕ СПРАТ ЗНАЕ СЕ КОИ КМ ОТ ДО КОЛКО КМ СИ СЕ ДВИЖЕЛ АКО СА ИЗРЯДНИ ДОКУМЕНТИТЕ ГО ПУСКАШ В БГ ИЛИ КАТО ИЗЛИЗА ОТ БЛГ АКО БЕЗ ИЗРЯДНИ ДОКУМЕНТИ НЕ ГО ПУСКАШ ИЛИ ГГЛОБА НА МИТНИЦАТА А НЕ НА ПЪТЯ ТАКА ЩЕ ПОМАГАТЕ ПОВЕЧЕ НА ПЪТЯ НО НЯМА ДА МОЖЕ ДА ВЗИМАТЕ ПОДКУПИ НАЛИ И НА ТОВА ЩЕ МУ НАМЕРИТЕ КОЛАЯ ЗНАЕТЕ ЛИ ЧЕ В ДАИ НАВСЯКЪДЕ В ДОКУМЕНТИТЕ КАТО ВИДЯТ ДАИДЖИЯ ИМА В ТАЛОНИТЕ ПАРИ АКО ИМА НЯКОЯ НЕЗОВИСИМА МЕДИЯ ДА НАПРАВИ ПРОВЕРКА И ДА ГО СНИМА И ДА ГИ ВКАРАТ ВЪТРЕ ТЕ СА СЛУЖИТЕЛИ НА МВР И НЯМАТ ПРАВО ДА ВЗИМАТ ПАРИ ТОГАВА ЩЕ СЕ ОПРАВЯТ АМА НАЛИ ОТЧИТАТ И В СОФИЯ

С тези закони, такива резултати! Ако законите бяха други и резултата щеше да е друг! Например - провинил се на пътя за сефте, без смърт - 1 година тежък безплатен физически труд, в полза на държавата или фирма внесла най-много данъци в бюджета! За 2-ро провинение без смърт, годините стават 5! За 3-то без смърт са 10, а след това е доживотна каторга! Дали ще намалеят келешите джигити, калпавите катаджии и другия държавен и мизерен потенциал?? Как мислите? Но първом, ще трябва плъховете от парламента да приемат тия сурови и истински закони, да отменят тия лигавщини, които са създали и не се прилагат сега, та чак тогава ще изгрее слънце и над нашата Татковина! До тогава - народа, избиращ отявлени дебили и грабители, ще тъне в мрак!

Ей тиквар! По твоята логика, БГ трябва да се превърне изцяло в концентрационен лагер... Тогава няма и да има нужда да изгрява каквото и да било слънце!! ...Да не говорим, че явно не правиш никаква разлика между наличието на закони и тяхното налагане и спазване...

Ами ако трябва - да се превърне. Максим Ставийски пиян уби едн човек и осакати завинаги друг. А помните ли, че само километър преди това ченгетата го провериха и пуснаха да кара. И никой не пита още ли са ченгета, още ли са изрядни и още ли са без наказания.

Я като толкова разбираш ми кажи как ще ме накараш на място с ограничение 50 км/ч да не карам със 120 ? Само да те светна, че заплатата ми е 6 000 лв. месечно. Т.е. не ми говори за глоби.

Не уточняват

Sm3hurk0

И да го взел рушвета- не го е занесъл далече !

Аре стига бе, ПРОСТАЦИ! Човека е загинал на работното си място а, вие плюете на праха му!! Е, гати ОЛОГОФРЕНИТЕ!!

TIREX

няма милост съдбата си знае работата!

Уф, той е пресен още... няма прах.

Sm3hurk0

КАто сис си патил от ДАЙ и са те рекетирали неправомерно, какво очакваш ? Милост ?! - не ! Бог прощава, Смехурко не ! Няма прах, няма милост за куромпираните !

Така нацията се чисти,но от правилните хора,ръджясалите трябва да си ходят,а не българите,но кой каквото сам си направи,друг не може да му го направи.за това правете яко секс,още докато сте живи,че утре може да си заминете от този свят,като ви прегази някой.

докато се разхождат като в парка по натоварени участъци. Най-редовно ги гледам как са застанали на сянка и само чакат, а появи ли се камион баааавно се отлепват от сянката и се понасят като народна песен да спрат "клиента". Пълна малоумщина и пълна липса на инстинкт за самосъхранение!

Тази институция ако бъде закрита корупцията в Абсурдистан ще е поне 15% по ниска.

Голяма цензура бре дирА, и всичко това понеже хората казват истината.

Sm3hurk0

Тия ходят като онбашии по пътя ! Все едно са им дали пътя на концесия ! Обладани от мисълта да не изпуснат кьоравото, подтискат инстинкта си за самосъхранение ! Те не мислят за своята безопасност и ходят като мухи без глави по пътя, а сега и някои ще го съдят за убйство ! Помня клипа с рекет на ДАЙ, който бяха заснели в България турски шофьори на ТИР-ове и са го качили в нет-а.

"Тия ходят като онбашии по пътя ! Все едно са им дали пътя на концесия ! Обладани от мисълта да не изпуснат кьоравото, подтискат инстинкта си за самосъхранение ! Те не мислят за своята безопасност и ходят като мухи без глави по пътя, а сега и някои ще го съдят за убйство ! Помня клипа с рекет на ДАЙ, който бяха заснели в България турски шофьори на ТИР-ове и са го качили в нет-а." ИСТИНА Е

МНОГО ЗЛОБА В ДУШИТЕ.... ТЕ НЕ ЗНАЯТ КАКВО ПРАВЯТ...

ПРОЩАВАМ ИМ, ДОНЕСИ МИ ЕДНО КАФЕ, КЪСО, ДВОЙНО, С 2 ЗАХАРЧЕТА И СМЕТАНА, СУХА.

БЪДИ СИГУРЕН ЩЕ ТИ ДОНЕСА.....

МЛЪКВАЙТЕ БЕ ИЗРОДИ ДИРА ЗАБРАНЕТЕ КОМЕНТАРИТЕ.... НЕ МОЖЕ НА ТРАГЕДИЯ ДА СЕ ГАВРЯТ ВСЯКАКВИ ИНТЕЛЕКТУАЛНИ ИНВАЛИДИ.... ГНУСНО Е

Човече Я, я по кротко, изрод ще наричаш децата си. Ако не си добре с главата си, се сърди на родителите си, не на хората тук.

И НЕ ДЪРПАЙ ДЯВОЛА ЗА ОПАШКАТА....

кажете ми една причина служител на даи да спира сръбски тирове

Ами това им е работата, да спират и проверяват всякакви камиони, бусове и автобуси. Според теб кой контролира товарните и пътнически МПС-та с чужда регистрация? Баба ти ли?

Sm3hurk0

Р Е К Е Т

Мога да ти кажа 50, 100, 200 причини ако искаш в лева, ако искаш и в евро мога да ти ги кажа. Защо Тези проверки се правят на пътя ей така??? И се правят в Румъния, България, Унгария, Сърбия и околните държави? Просто е, и всички знаят причината! Ако искат да проверяват, има си места които да се обезопасят, паркинги и подобни. Защо ДАЙ не е на няколко километра към сръбско където така или иначе всички камиони спират. Защото там има много хора и не знаят кой ще ги снима с подкупа.

В интерес на истината, мястото на трагичния инцидент е перфектно за проверка. Напоследък особено от околните ливади, пълзят сириици, афганистанци, и всякакви други етноси, които се катерят на тировете, докато шофьора хрупа сандвич. Проверки са нужни, защото в противен случай гадните беанци се изтърсват на метри преди Калотина...

Онзи ден една линейка във Варна помете една колоездачка ей така. Момичето светеше от всякъде, с каска с жилетка. Оня пусна сирените 2 метра от задната и гума. Почна да я гони, тя нямаше къде да спре Защото започна кръстовище. Момичето започна да върти бясно педалите, за да се добере до бордюр и да се подпре с единия си крак поне. Обаче оня гони гони и накрая в притисна в една спряла кола като я превъртя поне 3 пъти. Имам чувството, че тия от бърза помощ си осигуряват спешните случаи сами.

Ежедневно пътувам по път с интензивно движение на ТИР-ове. Е, те са от най-големите циреи на пътя, създаващи хаос! Почти никой не спазва знаците.При ограничение 60км/ч (има и знак, пътя се води околовръстен, но е в чертите на града), аз карам с 70-80 и тировете ме изпреварват.С колко ли километра в час, при ограничение 60 ?

А ти си голям зад...к.

Ако караш с 50, ще те изпреварват с 60.

А не е ли по-добре да спра? Тогава и на заден ход ще могат да ме изпреварват! Абе вие от небето ли падате?Максимално разрешената скорост за товарни автомобили и мотоциклети, е 80 км/ч!!! Повтарям - 80 км/ч. Да сте виждали ТИР или моторист да се движат с толкова? Там, където могат, тировете карат с над 100, а за мотористите да не говорим. Помня един пиклю, които се хвалеше пред журналистка, че в града карал с 200 км/ч! А вие ще ми приказвате глупости - карай бавно и бавно ще те изпреварват.

Мир на душата му! Но... много често проверяващите - ДАИ, КАТ - се държат като безсмъртни. Изникват от нищото, когато най-малко очакваш и застават пред теб... А не всеки има бърза реакция, а и спирачният път на един товарен автомобил е винаги по-голям от този, на лекия...

ДАИ са най-големите корумпета. Жалко за чиновника, който е решил най-после да свърши нещо полезно за държавата, защото взема заплата от нашите данъци. Този, който го е убил, трябва да плати на бюджета и отделно на човека голямо обезщетене.

Е карам си аз с крайсерска скорост и изведнъж някой ще ме спира. То и при самолетите ако беше така?

Е той искал да спре първия пък спрял и двамата.