Мъж почина след челен удар с камион на Кресненското дефиле

Мъж загина, а други двама са в болница след челен удар между камион и лек автомобил на главен път Е-79 близо до Кресненското ханче.

Обратно в новината

Коментари - Мъж почина след челен удар с камион на Кресненското дефиле | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Единственият вариант е легнали полицай през 5 / 6 метра , иначе няма оправия .

Кво се състезават в това дефиле жалко

Няма спасение от идиотите шофери. Според мен на тези 10-15 км трябва да се направи ЯКАА БЕТОННА СТЕНА, висока 1,5 м, както е в Гърция разделителя на магистралите. Поне ще се трепат по 1 кола, а не две......

Ако ще бетонен тунел да им направиш без дисциплина хората ще започнат да пробват да се въртят по тавана на тунела и пак ще се изпотрепват. Дисциплината и общия умисъл за безаварийно движение е много важно нещо за цялата колона. Те са ценното и достойното. Само бездарниците изпреварват без видимост и най- често това се доказва с трагичната им смърт. Това се отнася и за магистралата от и до морето. На практика цялата магистрала се запълва от 11,00 до 18,00 часа и който бърза попада на постоянен трафик. Тогава само дисциплината на целия керван е доброто решение за безаварийно придвижване. Иначе една- две катастрофи затварят магистралата за километри и трафикът се забавя. Дефилето на Кресна изисква дисциплина за около 23 минути в най- лошия случай. Това е отлично решение, което нищо не струва на никого.

Магистрала през Кресненското дефиле скоро няма да има! Затова е необходимо да се предприемат мерки за спиране на кръвопроливането в този участък. Предлагам да се забрани изпреварването в целия пролом с двойна непрекъсната линия със съответните знаци, минимална глоба от 1000 лв, строг контрол и разгласяване по всички медии. Подобна е организацията на движението при прохода Темпи в Гърция и никой не протестира защото човешкия живот е по-ценен от 2-3 минути, които ще спечелим с рисково изпреварване. Докато не се въведе такава мярка, ще продължаваме да четем такива статии ежедневно.

Не е добре пациентът да издъхне на път за скенера-първо трябва да го стабилизитат,после да го изследват.

като гледам тука едни предложения, едно чудо, кое от кое по екзотични. не схванахте ли че няма как до всеки в колата да седи полицай, също както няма как да се поставят камери на всеки 500 метра. проблема е в главите ни и когато се променим там, тогава и катастрофите ще намалеят. щото като караш, трябва и да мислиш. а се оказва че голям процент български водачи на мпс не мислят или по точно си мислят че всеки е длъжен да ги пази, само не и те самите

Да, но защо нашенци карат по правилата зад граница, защото знаят, че има закони и наказания. У нас няма контрол. Не през 500 метра, а на на 5 километра.!! Дриско Насрания!

Карането по правилата не те прави автоматично безопасен шофьор. В много ситуации непревишената скорост е НЕСЪОБРАЗЕНА. И като стане ПТП от КАТ пишат, че причината е била НЕСЪОБРАЗЕНА скорост. Това е причината при над 1/3 от всички ПТП.

Сега какво, ще се обиждаме ли?

ДЕБИЛИ БЕЗ КРАЙ.ТРЯБВА ДА СИ НАПРАВЯТ ОРГАНИЗАЦИЯ. За съжаление,имам и такива приятели.

А, имат си! Сбирките им са на гробищата. Жалко за близките им, обаче..

Тук призовават за дисциплина при шофирането! Но дисциплина се възпитава с бой. Ето предлагам ви следната поправка в Наказателния кодекс за сериозни провинения на пътя: 1. Конфискуване на голата 2. Тояги на голо на Централния площад в съответния областен град 3. Качване на записа от боя с всички данни на провинения в YouTube Аз главата си залагам, че след една година прилагане на такива мерки, всичко живо по пътищата ще кара със 60 км в час и дори няма да бипка нервно!

Шило

Съгласен! Попиляха се от простотия. Лошото е, че го отнасят основно невинни хора, които я са пресичали на пешеходна пътека, я са чакали на спирка.

Дисциплина кола не кара. За да караш безопасно, трябва да имаш адекватна оценка на ситуацията. А това става с опит и обучение, а не само с дисциплина. Сигурно ще се съгласите, че по соц. време дисциплината беше по-добра. Да, но и жертвите на ПТП са били повече -- над 1000 души годишно за годините от 1968 до 1990 при значително по-малко трафик.

Освен дисциплина трябват и навици. През соца всичко живо бачкаше и коли караха само тези които с това си вадеха хляба. Частните коли се караха или през отпуската или събота и неделя. Малк част ходеха с кола на работа. От там и липсата на навици. Другият момент е че се караше без колани и еърбеците не бяха изобретени, както не се знаеше нищо за пасивната безопасност на автомобила. Та затова. И основно катастрофите ставаха петък събота и неделя.

Нямам никаква база на която да не се съглася с това твърдение...

КЪДЕ СА ОРГАНИТЕ НА РЕДА? НАРОДЪТ ИМ ПЛАЩА ЗАПЛАТИТЕ, НИМА ТЕ НЕ НОСЯТ ОТГОВОРНОСТ, ИЛИ В ЧАСТНОСТ ПО-ГОРЕ СТОЯЩИТЕ??? НЯМА ПОЛИЦИЯ, НЯМА ДЪРЖАВА!!!

Да дойде да ни пази полицията, че ще се самоизбием и ще изчезнем безкрайно!

Шило

Не знам кой орган имаш предвид, за мен е до органа "мозък". Според теб, до всеки шофьор, катаджия ли да има в колата?

да може ако спрат да се мислят за безсмъртни

Забранено изпреварване в завой. Добре че отсреща е бил камион, иначе си отиваха и невинни хора.

Измамнико, отново пишеш с чужд ник.

Наскоро засякох за колко време се минава Кресненското дефиле със скорост от 60 км/ч без да се изпреварва от начало до край? Тръгнах в "16 и 56 мин" и излязох в "17 и 19" минути... или 23 минути... Едно камионче се тътреше със 60.. Е, като знаем това, за какво ни е да не проявяваме масова дисциплина и за това време да не си починем като "отпуснем напрежението" в една колона коли ? Ако всички знаят, че за това време- 23 минути се излиза, по- добре са се тренира масова дисциплина и да "почиват в движение" на разумна дистанция. Апелирам за дисциплина в колоната, за да няма общо забавяне от катастрофа в Кресненското дефиле. Апелирам към по- бавните да пропускат колоната, за да има движение, близко до разумната позволена скорост. Няма никаква полза от "спечелените" с неразумен риск 5 или 10 минути! Общата скорост на колоната е по- важна и с нея се печели време за всички. Наскоро през "Последния голям януарски сняг" се образува голяма колона в средна лента на "Тракия" около 18ч, която стигна до София без катастрофа, която да препречи трафика. Всички хора в колоната спечелиха и се прибраха около 20 часа. Какво пречи да се мисли така и за дефилето, което се минава за 23 минути с 60км/ч? Общият умисъл за общ успех е нещо много важно, помислете за него и ще изпитате удовлетворение и вие.

така погледнато и от София до Бургас може да се стигне за 6 часа! Ако се кара с 60/км/ч. И за 3 часа със 120 км/ч.Но така се губят цели три часа от плажа!А на връщане 3 часа от ракията! От там идва цялата работа!

Е, сега са спестили достатъчно време, че цяла вечност да се наслаждават на вареното жито и евтиното вино...

Що не се возите с влака или рейса? Така хем ще е по-безопасно за вас, хем трафикът ще намалее, т.е. ще е по-безопасно и за другите. Проблемът е един -- твърде много се набляга на формалното спазване на правилата и твърде малко на това шофьорите да се научат да преценяват правилно ситуациите. КАТ са останали в социализъма, когато жертвите годишно почти без изключения са били над 1000 годишно. Добрият шофьор няма нужда от знаци за ограничение на скоростта, за да кара безопасно. Само че за КАТ е далеч по-лесно да си измият ръцете с ограничения за скоростта, отколкото с това да си размърдат задниците и да обучават шофьорите.

Абе тъй тъй ама ходи го обясни това на нискочелите урунгели с Бе Ен Ве татат

Шило

Аз го минавам за повече- с разрешена скорост, и престой на ханчетата. Над реката.

Хиляда плюса ти давам. Всеки път, когато минаваме през Кресненското дефиле, точно това повтарям и аз.

Там ТРЯБВА да има БЕТОНЕН разделител МЕЖДУ двете платна! Докато пътя позволява, ще има тарикати за се правят на улави да изпреварват.

И като аварира един ТИР, ела да видиш шоу на колела. Аман от малоумни предложения.

Когато започнах да го говоря, имаше доста, все още живи българи. Бог да ги прости. Колко ТИРа в годината, са аварирали на този път до момента?

така е, това е един и същ народ.

Камери през 1 км. и жестоки глоби. Тогава ще са само мърморещи, но живи.

Средната скорост също трябва да бъде засичана.