Кап. Живко Петров за кораба: Аз не знаех, че ще изтече тор, трябва да търсим друг кран
Моето освобождаване е най-елементарното нещо, аз не съм се родил изпълнителен директор, дай Боже и да не умирам такъв, така че това е най-лесното нещо", каза Петров на въпрос дали ще подаде оставка
Обратно в новинатаКоментари - Кап. Живко Петров за кораба: Аз не знаех, че ще изтече тор, трябва да търсим друг кран | Днес.dir.bg
Коментари
Ех капитан Живко - от къде да знаеш? След като навярно нямаш и един ден практика на борда на кораба.
Нямаме медицински хеликоптери, нямаме спасителни кораби, нямаме единнирмален морски товарач, но пък си имаме илядо капитана с по 3 секлецарки и всеки с по една златна тоалетна и джакузи. Толкоз за великият тикварски феодализъм.
Ако Борисов беше на власт, на 3-я ден корабът щеше да е разтоварен и изтеглен в пристанището за ремонт... Само това ще ви кажа. Министърът още на следващия ден щеше да е на Камен бряг и докато не се реши проблемът, нямаше прибиране в София. А тоя използва хубавото време да ходи в Гърция. Щял да реши проблема, като се обади на холандеца в Гърция, дето докато си почива, ще му направи план. Абсолютни шутове са службашите на зеления чорап Фатмака!
Трябва да се забрани на стари ръждясали корита да превозват химически товари! И допълнително трябва да се изисква такива вещества да бъдат обезопасени в подходящи опаковки или контейнери!
Сега виждам шефа на морска администрация, пълна калинка. Това имаме, това можем, все едно пада от небето. Понеже нямаме друго ползвахме този - ако хирурга ти няма скалпел ами с триона те среже - все същото. Ама то нали да покажем желание само... Като нямате проверихте ли в Ръмъния, Турция, то и в България не се произвеждат компютри ама дай само на компоти да я караме тогава.
махнете зъбите на кофата подравнете отпред с две стоманени плочи да се затваря плътно и сте готови за работа . Ти да си видял ли си някъде амониева селитра да се товари с решето ? Ама акъл море глава шамандура... ха ха ха ... смешници .
аве ни са занимавайте с тоя темерут, ходете направо у ШЕРАТОН питайте дивия славяновски селянин оти 10 деня си бара макарите и накрая са присети кат мокра кошка че времето се разваля и баш преди изборите тва корито ки са разцепи и ки му провали гласовете
САМО ДА НЕ СТАН КАТО В БЕЙРУТ! ИДИОТИТЕ НА МУНЧО СА СПОСОБНИ НА ВСИЧКО! НЕЗНАЕЛ ТОЙ, ЧЕ ИЗТИЧА ТОР. ТИ КВО ОЧАКВАШЕ БЕ? МЕД? МЛЯКО? РАКИЯ?
Ми държавата няма план за подобни ситуации, щото такива като тоя са "изпълнителни директори" на структурите, дето трябва да ги измислят тия планове...
Този проблем наистина ме заинтригува и си направих труда да поровя из нета. Реално, bulk loads (насипни товари) се товарят и разтоварват по начина, който вие сте избрали. Останах с впечатление, че имате проблем само с кофата, която вие използвате - вашата ми се стори със зъбци (оттам става теча), а реално трябва да е с равна повърхност. Не би ли било решение просто да намерите подходяща кофа (разбира се такава, която би могла да бъде монтирана на вашият модел кран)? Или пък да изравните "челюстите" на вашата? Или пък да уплътните зъбците по някакъв начин, т.е. да модифицирате това, с което разполагате? Може да е наивна идеята ми, но е опит да се реши проблема. Инженерите имат думата.
Срали срали Ужас Не можем да ги изринем с години Навсякъде леш Няма оправия Толупа е за бесене
Кораб Ще Си Остане Там Като На Закинтос... Завещанието на ГЕРБ и Морска администрация *Гербаджия с акъл не съм виждал!!!
Не става и за пазач Моментално с шут в морето Лежал лежал станал и се насрал Пълно е с такива мижитурки!!! Гербаджииииии
Бойко неспиии. Атакува навсякъде. За 9 годинки разполага с много връзки и 100 000 000 000. Просто унищожиха България за 32 години. Иска Пиночет. Да изтреби 3000 спекуланти и предатели и тогава ще се оправи България.
критерии за назначаване на държавна службица - ДА СИ НАЙ-НЕКАДЪРНИЯ ОТ ВИПУСКА ТРОЙКАДЖИЯ, НО НАТЕГАЧ И ДЕБЕЛ КАТО ТОЯ "КАПИТАН"
Поредното стадо малоумни говеда, оставени да се оправят с нещо, което не разбират...никаква разлика от стадото в парламента.
Заявява, че карбамидът не е отровен! Бих го попитал: Знае ли той, колко грама карбамид може да изяде самият той, преди да умре!
Я вземете спретнете една екокатастрофа. Пак да ви пишат по целия свят. От " Локо София' на монумента в Япония не съм ви гледал. Ще падна от смях. То бива негодници и липса на оборудване , ама то това вашето и в Африка го няма.
Некадърна работа. Без Бойко и един кораб не могат да разтоварят
Може и да е капитан, но в него няма нищо морско. Той е псросто един чиновник. Не съм стъпвал на кораб от 13 години,но сърцето и ръцете ми не спират да ме "сърбят" за моряклък.това не е професия, това не се учи, това е призвание, или го имаш или го нямаш. Всеки един истински моряк, дори и морето щеше да пресуши, и сън нямаше да го хване, докато не се убеди, че е направил всичко възможно, за да изкара кораба. Подписите са за чиновници, действията са за професионалисти
Абе страшно опоскана територия. Все нищо няма. Няма хеликоптери, няма кораби, няма електронни системи, няма капацитет, няма пари, няма хора, нищо няма. Голямо нямане. Има за крадене......още....
Министъра луд ли е да се оправдава с ББ?!? По времето на Борисов нарязали единствения кораб, хмхмх... На колко години беше тоя кораб? 50? 70? Колко му струваше поддръжката на година докато чака веднъж на 6 години са стане авария? И пък като стане и какво - морално остарелия кораб дали ще се справи?? Да не потъне преди това? В света, с тази работа се занимават частни фирми и са много добри, работят с модерна техника, защото това им е целта - да са конкурентноспособни, да могат да приемат всякаква поръчка и така да печелят. После спечеленото се влага в модернизация. Кога последно заседна кораб в България. Не е ли по-изгодно да викнеш специалиста, отколкото да поддържаш нещо за единия престиж. Все едно както в България всеки е майстор по всичко....
Явно усеща, че е история вече и е капитулирал капитана далечно плаване. ..Това са едни заплатаджии, които и седят по офисите. Мястото на Морска администрация не е в София. ...Сега ще гледаме как го вадят чужденците и ние пак ще цъкаме с език.
Абе,Петров-никакъв капитан не си ти,бе! Вечно нищо незнаете,пиете кафета по цял ден и мързелувате! Заради такива като теб България няма Океански Риболов,няма БМФ няма и Корабостроене! Сладко е на държавна служба,ела при мен да видиш как се бачка на частно! Простак!!!!
Служебно правителство. Нямам думи! Да обвиняваш бившите, за своята некадърност е чиста проба шизофриния.
Вижте го и го чуйте какво говори тая дебела бойкова калинка, пардон Калин. Отделно нищо не правещата морска администрация София, неадекватните такива във Варна и да отговоря на простите герболя, не повсеместно изчегъргване, два метра заравяне. Не министър или Радев ви е виновен, простия от банкя, дето ще си премаже м@дете като изберем пак Румен, а Кирчо стане мин. Предс.
И Радев и Премиера са с фуражки на главите но не се сещат да изпратят военноморските, след като цивилните не могат да се справят. Не Бойко им е виновен а липсата на акъл. Ако това беше по времето на Живков бай тодор щеше да ги трича яко и двамата.
Капитани много,механици и мотористи малко. Много тропат с крачета,но ключ 46 не са хващали.
Кап. Петров би трябвало да знае, че няма грайфер, който да не изпуска товар. Особено бългсрски грайфер. Ако наистина не знае да си махне титлата капитан.
Човека (Живко Петров) ви го е казал всичко: 1. Държавата няма техническа обезпеченост за такива ситуации. Вие сериозно ли мислите, че е работа на служебното правителство да създаде такава обезпеченост, ако този въпрос е бил занемарен много години наред? 2. Такава техника е скъпа и специализирана. Изисква и подготвен персонал. Вие сериозно ли мислите, че България може да затвори десетки милиони и да седи и да чака кога едно малко-вероятно събитие ще се сбъдне? 3. Подготовката за подобно събитие е чисто организационна. Трябва да има подготвена процедура какво се прави при такава ситуация и тази процедура да се задейства експедетивно. Процедурата е най-вероятно чисто организационно координиране - коя организация, в кой момент и за каква дейност се вика, за да свърши конкретна част от цялата работа. Такава процедура - НЯМА. Не само трябва да има такава процедура, но и трябва да се проиграва тестово всяка година, за да може да са сигурни всички, че има готовност за реакция. Кой знае колко още такива процедури липсват в България и колко "дупки" има да се запълват, за да имаме по-голяма увереност, че сме подготвени. Дано нямаме много аварии, защото не съм сигурен, че сме подготвени.
При другаря Живков когато цивилните някъде се посерат, бай Добри изпращаше войската. И нямаше ядене, нямаше спане, нямаше почивка докато нещата не се оправят. Армията на бай Добри беше желязна. От манганова стомана. Немаше лабаво.
Ако беше по Живково време щяха да изпратят войската и за една нощ всичкия тор щеше да е на брега а военномрските да са изтеглили и провлачили кораба. За тогавашната войска невъзможни неща нямаше.
Щом си казал. Няма да броим натровените войничета участвали в разтоварването. Ама нали е за престижа на Родината - ще търпят!
На жертвите не се обръщаше особено внимание. На война, като на война. Загинал при изпълнение на войнишкия дълг.
Цялата ни държава е тотална пародия! Иначе дойде ли, петък и събота, баровете са пълни с хора, а приказките им са още по-голяма пародия... аре разпускайте тоя цирк
Елате в ВВМУ Варна,всяка седмица Парад правят,музика,гости посрещат...адмирали,капитани .. Накрая едно корабче не могат да провлачат.
Заплати вземат ли , държавна заплата ?
Сега ще видиш как ще оправят кораба. Като строят всички виновни на плаца, като ги накажат показно, кораба ще се уплаши и може да се издриска в морето. Особено ако това което идва е буря, а не само лошо време. Абе от фатмак пример с особени "препоръки" от академията на НАТО работа да искаш. И като си помислиш че тези са едни от най-добрите в този кабинет, не са инфлационните зелени юпита.
Няма техника ,няма политика и желание за промяна. Масово не се спазват ,охрана на труда,трудови договори,работно време. Трябва,да ПРОДЪЛЖИМ ПРОМЯНАТА
Този като му гледам тарикатската физиономия на старата номенклатура си плаче за директно уволнение. Някъде се спомена, че цялото протакане е свързано с едни застраховки. Собствениците на кораба и товара да пишат, че загубени в морето и да си приберат застраховките. За това може да се извадят всякакви документи от Морска администрация и като нищо тоя може да им обещал, взел "необходимия аванс" и сега се прави на ни лук ял, ни лук мирисал.
Добруджанската граница ни мой са упази. Придставятили си ко стаа у Странджа кък шетат талиби.
Не виждам оправдание за Министъра, че чака до сега. Той дори не беше стъпвал на мястото, а вече 10 дни от както заседна кораба. Метеорологичните прогнози бяха ясни още преди 20 дни, че около 28ми ще се разваля времето - всяка домакиня на пазара щеше да му го каже! Нямали сме техника- ясно няма , но точно заради това Министъра трябваше да се задейства около 2рия ден и да наеме. И да не ми разправя за лични контакти, тези фирми работят срещу кеш, с това се прехранват - имаш пари - наемаш. Нямаш пари - никой не идва. Властта е отговорност, не е просторен кабинет със секретарка и шофьор. Този министър по власт е над директора на Морска администрация - да му беше дал нареждания! Сега се оправдава като ученичка... ББ, техника.... Прав е оня надолу - дадоха 40млн напред за някакви илюзорни Ел автомобили на албанци, да ги бяха дали за техника. И холандската фирма е частна, не е държавна! Само да го имате в предвид
Днес е осмият ден от засядането бе АНАЛНИК!!!!!!
Само за твоя информация - има едно нещо International Salvage Union се казва. някъде 42 фирми са и всичките са частни. Това е цвета на спасителите.
Не смятам, че съм компетентен ама ... тоя кораб няма и 50 метра от скалите. Смятам, че със система от гъвкъви шнекове е възможно товара да се прекара на сушата директно в камиони. Дали е така, морските вълци ще кажат. Сещам се и за вакуум помпа, ама толкова мощна не знам, дали има.
Ако беше по Живково време щяха да изпратят войската и за една нощ всичкия тор щеше да е на брега а военномрските да са изтеглили и провлачили кораба. За тогавашната войска невъзможни неща нямаше.
В случая изтеглянето на кораба е пряко зависимо от разтоварването и олекотяването на кораба, но и корабособственика има пряко отношение с разтоварването на товара! Не е задължително товарът да е притежание на корабособственика! Отнема време съгласуването на действията на всички зависими институции, както от външна, така и от българска страна, затова се проточи малко и самата операция, пък и липсата на нужната за такива ситуации спасителна техника! Не е нужно да се плюе нито морската администрация, нито временното правителство А НАЙ МАЛКО ПРЕЗИДЕНТА НА БЪЛГАРИЯ, но пък това е характерно за герберастката измет!!!!
И аз гледах шнековите транспортьори, има даже такива и за АДР насипни товари. Проблема, който виждам е, че скалите са доста нависоко и незнам дали наклона няма да попречи. А може и да няма достъп дотам за камиони.