Коментари - Кап. Живко Петров за кораба: Аз не знаех, че ще изтече тор, трябва да търсим друг кран | dnes.dir.bg
назад

Кап. Живко Петров за кораба: Аз не знаех, че ще изтече тор, трябва да търсим друг кран

Моето освобождаване е най-елементарното нещо, аз не съм се родил изпълнителен директор, дай Боже и да не умирам такъв, така че това е най-лесното нещо", каза Петров на въпрос дали ще подаде оставка

Обратно в новината
| Редактор : Радостина Димитрова

Коментари - Кап. Живко Петров за кораба: Аз не знаех, че ще изтече тор, трябва да търсим друг кран | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Очаквал е ракия да протече, ама то тоз протекло....

Заседналия край Камен бряг турски кораб е нагледна илюстрация колко пропаднала държава е България! Пропаднала държава, за която за жалост вече нищо не може да се направи освен да се закрие и раздаде на съседите й – Гърция, Турция, Румъния, Сърбия и Сев.Македония.Защото ние, българите, сме доказали и показали, че не можем сами да си управляваме и подредим държавата, все някой отвън трябва да ни решава проблемите. Случаят с този кораб идва да покаже каква анархия, некомпетентност, некадърност, безотговорност и беззаконие цари в цялата държава.И най-вече чудовищната корупция, неподлежаща на описание! Всички говорят за корупцията по високите етажи на властта, Боко Тиквата го изкараха най-големия корумпир на всички времена и народи, но никой не поглежда към корупцията в останалите сфери. Никой не вижда или се прави, че не вижда ужасяващата корупция и некадърност в българската морска индустрия и морския бизнес. Където всички са навързани и оплетени в зависимости – роднини, приятели, приятели на приятели, съученици(съвипускници), бизнес партньори и така нататък. Цялата морска индустрия в България е пропита с корупция и шуробаджанащина отгоре до долу по цялата вертикала. България е единствената държава в ЕС и в света, която няма своя собствена морска спасителна служба, няма и Брегова охрана(Coast Guard). Има някакво подобие на Морска спасителна служба, чието предназначение е да се намери работа на пенсионирани бивши номенклатури, некадърници, дето лапат от бюджета.Има и корумпирана и неефективна Гранична полиция. Няма спасителни кораби, влекачи, самолети или хеликоптери, няма плаващи кранове и спасително оборудване.Работи се на принципа „ден да мине друг да дойде и да си вземане заплатата“. Човешкият фактор в тези среди пък е пълна трагедия – само некадърници, но НЕслучайни некадърници – всичките са човек на тоя или оня.Платили си солидно за да се намърдат на съответната службица.Без необходимия плавателен стаж като морски лица – този стаж е най-често фалшифициран! За да станеш министър на транспорта – „таксата“ е от 500 хил.лева до един милион. Около 300-400 хил. лева е комисионната да те уредят като директор на Изпълнителна агенция морска администрация(ИАМА)-София.200 000 лева е да станеш регионален директор на ИАМА по места – Бургас, Варна, Русе, Видин, Лом и Свищов. Тези директори са все некадърници, но с големи връзки.Цял живот по разни кабинети и офиси без един ден трудов стаж по морета и океани.С купени титли и стаж! Всичките овъртолени като свински черва. За да станеш пилот(лоцман) към Пилотска станция Бургас, Варна или Русе трябва да си „кихнеш“ едни 200 000 лева.Помага и ако баща ти е папата в Рим.Не е необходимо да имаш съответния стаж и образователен ценз – като си платиш, те имат грижата за останалото. Медникарчето(масон 33-та степен от варненската масонска ложа „Черноморски приятели“) пък е превърнал Морското в своя бащиния – нещо като еднолично дружество с ограничена отговорност(ЕООД).И дърпа гювеч отвсякъде!Почти няма високопоставен БГ-шапкар, който да не е член на някоя масонска ложа.Станало е нещо като традиция и мода.Почти епидемия. Същият другар Медникарче има грижата да ги тика там отявлените двойкаджии и некадърници – зер нали си плащат семестриалните такси!Важното е бройката на студиращите да е голяма, а оттам и печалбата(парата) да е голяма.Нали има делегирани бюджети.Нищо че излизат неграмотни некадърници с дипломи и не могат да различат кораб от магарешка каручка! Медникарчето раздава дипломи и титли на килограм.Раздава ги като жито на Задушница. Преди 3-4 години Медникарчето подари титлата почетен доктор(Doctor Honoris Causa) на дедо Цар Крадливий.Разбира се по масонска линия, по каква друга линия да е?!Един масон награждава друг масон. Корупцията в българския морски сектор е нещо страшно! Морските посреднически агенции(менинг агенции)за наемане на морски специалисти са буквално развъдници на корупция, рушветчийство и шуробаджанащина. За да те уредят да работиш на кораб на каквато и да е длъжност трябва да им изсипеш един чувал пари. Още като им влезеш в офисите и те гледат в ръцете какво им носиш.Дали им носиш плик с пари – по възможност по-голям и по-обемист. Въртят яки далавери и по програмата „Еразъм“ – от всеки новозавършил Морското училище, за да го уредят на стаж като стажант му вземат по 4 000 лева – толкова се полага на всеки прясно дипломирал се от Морското.Толкова се полага на всеки абсолвент по програмата „Еразъм“. Печалбите за тия корупционери са огромни – чисти печалби, безотчетни, никъде недекларирани пари!За пред НАП отчитат някакви мижави(и фалшиви) годишни данъчни декларации от по 8-10 хил.лева Тия същите нищожества печелят и от издаването на фалшиви свидетелства(сертификати)за морска правоспособност, за гарантирано вземане на изпити и фалшиви медицински свидетелства за работа на кораб.Дори грохнал, негоден, болен със 109 болести като си платиш, където трябва и на когото трябва, веднага ставаш здрав, годен и читав! Този катастрофирал на брега кораб, е представителна извадка за цялата ни катастрофирала държава – навсякъде само корупция, рушветчийство, шуробаджанащина, некадърност, простотия, анархия, беззаконие, престъпност и грабеж!

При ГЕРБ нямаше потънали кораби.

Хайде да не съм черноглед, ама един такъв кораб със същия товар нарпави миналата година Бейрут на трески.... тия що си играят с огъня...

Тъпия министър, щял да уволнява. Ами първо се започва от главата. Мунчо и министъра му да се махат.

Смех.

До идиота майно ле

Де да беше сега Бойко Министър председател...

На мунчо умуват как да откраднат товара. Бас хващам че повече от половината ще го пишат фира в морето, а ще отиде в складовете на дрогарето, специалисти по грабеж.

Абе хора, казах ви, щом не може да се облекчава местете товар от най-носовия към най-кърмовия хамбар. Това не е зърно и няма да се пресипе, трупайте на купчина. Така дори и с калпавия грайфер ще пада по палубата и люковите закрития, моряците ще го метат и ще го хвърлят обратно в хамбара. Като се получи хубав диферент и носът се отдели от скалите, тогава дърпайте. Помогнете малко и с курмови баласт.

Бойко с джипката веднага щеше да е на място и да рита задници докато не измъкнат кораба.

това олицетворява цялата ни държава!

Те направо потопиха Държавата!

Па нема да има виновни!!!

Нема ум. За тва нищо не правят.

22 години управление на мутри

Не си нормален, а идиот. Там гръмна склад с амониева селитра. Това тук е друго.

Ако товарът а съшият,като в Бейрут е по-добре да го оставят да замърси морето вместо да застраши Варна. Намирисва на мероприятие.

Карай бе, ще цъфтят водорасли цяла зима, ще има хубав цвят морето..

Тоя тулуп да бъде уволнен незабавно! 8 дни планират и накрая еко катастрофа. Изроди.

Наемете циганите от Каварна да ви свършат работата. Ни кран, че им требе ни баржа. Докато се усветите и изкуственият тор го няма и корабът нарязан на скрап.

Викайте Бойко да ви свърши работата. Че както сте я подкарали този кораб, че го вадите до напролет и най сетне ще вззема да потъне. После, че едем риби с нитрати.

Ейй, леко от дивана, оти да се не сецнеш. Умник.

Да го дръпнеш с джипката викаш

ако беше обикновен бачкатор с 2 деца нямаше да го погледнат, но тук е Тиквостан-Чалгаристан

С лебедката на джипката.

Стига сме излагали пред света, че един ден ще се гледаме в сериал по HBO. Да признаят, че в момента нямат капацитета да се оправят и да отправят апел за помощ към обществото. Изглежда, че има граждани (Водолаза) и нпо-та, които имат повече желание и възможности. Ако трябва и на ръка ще се влачи - вярвам, че ще се намерят доста желаещи. От мен хаспела и улей за строителни отпадаци. Баржата да не шава, бригадата ще свърши останалото :)

.

Ако беше обикновен бачкатор с 2 деца нямаше да го погледнат, но тук е Мунчостан-Чалгаристан...

Даже пари не требе да давате бате. То много желязо, много нафта, много бело.

Викайте Бойко! И без това нема кво да прай, залежа се в Банкя и стана 200 кила. Да създаде организация и да измъкне кораба. Ама си му върнете жипката...А след изборите ще измъкне и другият заседнал кораб наречен "България".

Ццц, хунтата на Радев даже не можа да изчегърка правилните хора - например този!

Викайте Мунчо! И без това нема кво да прай, залежа се в президентството и направи гуша. Да създаде организация и да измъкне кораба. Ама си му върнете изтребителя...А след изборите ще измъкне и другият заседнал кораб наречен "България".

Цялата ни държава е пълна с некадърници сложени от Мутрата и кликата му на управляващи позиции- 12 години!!! Затова сме на такъв хал. Този Мунчо не знаел, нали затова си там да проучиш, да прецениш, да днаеш. Дано да има промяна, че иначе съвсем сме загазили

Аз не знаех, но едва ли Вие не сте знаели....

Аз и всички останали знаехме... И знаем, че корабът най-вероятно ще потъне. Просто поради некадърност. И никой няма да е виновен. И те така.

Цялата ни държава е пълна с некадърници новоназначени от Фатмака и хунтата му на управляващи позиции - 5 месеца !!! Затова сме на такъв хал. Този Мунчо не знаел, нали затова си там да проучиш, да прецениш, да днаеш. Дано да има промяна, че иначе съвсем сме загазили.

Този, че се издъни - издъни се. Но къде е Министъра в цялата работа?!? Той не е ли по-висшестоящ спрямо шефа на Морска администрация?? Укази, нареждания не може ли да издава?? Самия факт, че се появиха на мястото 10 дена след засядането - говори колко точно го е грижа този министър!! В крайна сметка, не чух в неговото ведомство да имат някаква друга неотложна задача?? И не на последно място - властта не е само приеми и служебни коли с шофьор, а преди всичко е отговорност! Министъра е най - отгоре - най-голямата отговорност е в него

Некадърниците сложени от Мутрата ги изчегъртаха. Този е от новите некадърници.

Абе два камиона за събиране на листа от предприятие за чистота да бяхте прехвърлили на химикаловоза и после ги товарете на баржата. Нищо нямаше да разпилеете. Когато единия смуче гранулите другия ще разтоварва.

Kalin

Гледал съм го преди години при едно наводнение в Ихтиман на единБТР качен как риташе......глупости.Голям смях падна.Но иначе го дадоха по телевизията

Уточнение: Некадърниците сложени от Мутрата ги изчегъртаха. Този михлюзин е от новите некадърници.

Това да не ти е на бъркалката да бъркаш варов разтвор,на такива панчаревски моряци им е много лесно да дават акъл!

Оставка на транспортния министър,тотално некомпетентен.Кой му е виновен в миналото,че той 10 дни си бараше мадете и никакви действия не предприе. Като нямат техника да повикат турски спасители. Цялото управление на Р.Р. е такова некомпетентно и безотговорно,води държавата до национална катастрофа.

Да звънят наНАТО и Брюксел да им пращат ппмощ! За какво са тия шибанк алианси и съюзи? Боко е назначил всякакви тюфлеци в държавната администрация д крадат за герб! Трябва уволнения и реформа.

Мтнаха 200 тона тор в морето. Поне така казаха по телевизията. Напролет покрай скалите ще берем домати като дини и ще хващаме цаца по кило.

Kalin

Много хубаво си им го каза човек с примера за Суецкия канал дето цял свят се беше впрегнал и пак 10 дена им трябваше и то от сушата имаха допир с кораба и ни вълни ни имаше.Да не говорим и ква техника има там и каква имаме ние!

Да бяха сложили няколко подвижни ленти между двата кораба,и по тях да бяха прехвърлили торовете.

Ми да бяхте купили вместо да дадете 37 милиона на Киро Гела за уж електромобили, които няма да видим никога.

Истината е, че си абсолютно прав.