Коментари - Камион се преобърна на кръстовището до гара Подуяне | dnes.dir.bg

Коментари - Камион се преобърна на кръстовището до гара Подуяне | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

"Движението на трамваите е преустановено" и с каква цел? След като камиона е на поне 2 метра от трамвайната линия?

Предполагам, че камионът е турски!? Имам предвид - произведен в Турция... Те са така и турските автобуси - преобръщат се без всякаква видима причина, самозапалват се в движение, самокатастрофират. Само автобусите Скания бяха най-сигурни, но доколкото разбрах и те щели да се правят съвсем скоро в Турция, поне за източноевропейския пазар. Всякакви товарни автомобили, камиони отдавна се правят в Турция, всички марки автобуси без Скания...но то същото беше и с тировете, Сканията беше най-добрата и сигурна марка, откакто започнаха да правят влекачите в Турция и те почнаха да се трошат, самозапалват, преобръщат и какво ли не! Автомобил, произведен в Турция, може да се самозапали на паркинг, даже ако е единствен на този паркинг, при температура -40/минус 40 по Целзий/ и да се преобърне няколко пъти на място!

Скания нямат производство в Турция. Имат в Русия, Франция и куп други страни, но нямат в Турция https://en.wikipedia.org/wiki/ScaniaAB#Productionsites

как с каква ?!?! трябва да се вземат най-строги мерки! отчитат дейност, некадърниците поне 200 кибика ще дават акъл мин. няколко часа, и няколко формени ще кръстосват насам-натам, важно безделничейки

ама не за изкуфел дед! Ще има оглед, измервания,снимки на ситуацията! Разследването не може да приключи за секунди!

От известно време насам трамваите са електрически и правят искри като за запалване на разлято гориво.

В завоя с превишена скорост и готово

Добрре, че не е затиснал някоя кола. На такива шофьори на камиони, тряба доживот да се забрани да карат камион. Само лек автомобил и мотопед да могат да карат, ако не продължават с простотиите.

Пробвай да запалиш дизел с искра ... че и от поне 4-5 метра ...

Законите на Дискриптивната геометрия не прощават дори на боклуджийските камиони на мутрите.

Теория на Медианите. Написана е още преди 1600 г. от Хипатия. Кой да си пише домашните в училище...

А ти си? Форумен експерт по пожарна безопасност? Затова първо ще пуснеш трамваите, а чак след това ще провериш масло ли е, антифриз ли е... Искрите излизат и долу по релсите, не са само горе.

Ако познаваше и линейната алгебра, то с подходяща отрогонална трансформация можеше да смени базиса и да се обърне с тавана нагоре, вместо надолу.

Мургавите явайски яхтсмени от чистотата, които обикновенно висят извън борда за да балансират плавателният съд, явно не са се справили със задачата.

Един такъв камион тежи около 30 тона. Един се обърна в Германия преди няколко години върху една малолитражка с петчленно семейство и ги уби на място.

Познавам кръстовището добре. Че не е идеално, не е... Но не мога да си обясня как се обръща такъв камион... това да не е мотопед. Ако караш нормално де... ако летиш е друго.

Кви ти 30 тона... Направо 100 тона е този DAF LF 55. Това е двуосен градски камион и е най-малкият от серията на DAF. Максималното допустимата маса, според модификацията е 12-15 тона. Не че 15 тона е малко, но ти го изкара седлови влекач с все 13,60 м прицепа с тези 30 тона.

С камион съм въртял задница и гуми, ама чак да го преобърна...малко трудно. Сигурно е бил неправилно натоварен или нещо нередно по окачването/налягането на гумите отзад?

Хайде стига плямпал глупости без да разбираш....и да всички разбрахме само Скания.

Този шофер ми бил професионалист!!! Баси държавата!!! За какво говорим!!! Ама рибата се вмирисва откъм главата. Вижте ни министрите. А тоя не би следвало да му дават повече документ че е "Професионален" водач. Професионалите не правят такива изпълнения.