Над половината от първия етап на третата метролиния е готова

Над половината от първия етап на третата метролиния от Малък градски театър „Зад канала“ до кв. Горна баня е вече завършен.

Обратно в новината

Коментари - Над половината от първия етап на третата метролиния е готова | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Малък, но за сметка на това много прост народ. Вечно недоволен селяндур.

От рейсо видях, че околовръстно около Овча купел няма, няма и осветление, тротоари. Да поправят наземната инфраструктура, че тя не е за отписване.

Абе шамандури, от служебните мерцедеси призовавате гражданите да слязат от колите си. Абе много нагло всичко що е гроп

Абе тия кухи глави от общината и останалите дебили, които ги аплодират, не могат ли да си представят какво ще стане на централните метростанции след като в мрежата на метрото се влее още един лъч. И сега е ад. Особено в пиковите часове. Тъпканицата в мотрисите е безпрецедентна и непоносима. Въпрос на време е да се случи най-лошото, ако дерайлира някой свръхпретъпкан влак. Чак тогава ще започнат да се вайкат и да се сещат какво е трябвало да се направи. Общината призовава да се слезе от колите и да се ползва метрото. Ако пък това се случи, сегашният ад ще добие библейски размери. Орязаха, съкратиха десетки трамвайни, тролейбусни и автобусни линии. Например в квартал Надежда се движеха три трамвая, сега няма нито един и хората сутрин търчат като коне за да се пъхнат в подземията на отдалечените на километри метро станции. Трамвайният транспорт е гъвкав, метрото не е. Не трябваше да го запокитват. София вече брои над 3 милиона жители. Някога, при социализма, потокът от работещи бе към периферията на столицата. Там бяха фабриките, заводите, цеховете...Сега всичко работещо търчи към центъра: банки, безброй офиси, бизнес сгради, агенции, фондации, смукачи и перачници на европейски пари.

Проблемът с трафика е лесно решим - метрото е проектирано за 1,5 минути интервал, докато в момента най-малкия интервал е 3 минути. Сметката е много лесна - ще има възможност да се превозят два пъти повече пътници. Проблемът с останалия (подвозващ към метрото) транспорт трябва да се реши: 1. На всички пътникосъбиращи възли да има спирки на останалия градски транспорт - автобуси, тролеи, трамваи и маршрутки, както и стоянки на таксита. 2. По трасето на метрото дублирайки го трябва да се движат и наземните видове транспорт (изброени по-горе), като разделят разстоянията между две станции на метрото на две или три с междинни спирки - така пътниците няма да тръмбоват с километри. В момента и от 26 години метрото се управлява от специалист по строителство на метрото, който може и да разбира как но не и какво и къде да се строи. Това обяснява и безотговорното преместване на трасето на първи метродиаметър от Люлин до Младост да мине по второстепенен трамваен маршрут вместо по разчетния за цялото метро маршрут по Цариградско шосе. По този начин бяха пропуснати важните пътникосъбиращи точки, като Орлов мост, Алея Яворов, Плиска, 4-ти километър, Окръжна болница и ХМС. По този начин решаването на транспортния проблем се отхвърли неизвестно колко далеч напред във времето. Също така беше пропуснато и отложено подземното автомобилно преминаване на центъра на града.

Само дето втората линия В ЧАС ПИК влаковете са на 8 минути! ОСЕМ МИНУТИ!!! И като се качиш на Сердика 2 до метростанции Надежда и Бели Дунав са 5/6 спирки, на които станции са първите слизащи... Няма такъв ужас!!!

3 милиона:))) не е ли 7? а какви тъпотии си написал...не е за разправяне:)

Интервалът е заложен разчетно 1,5 минути за всички диаметри, това е максималната пропускателна способност на използваната система за контролиране движението на влаковете, друг въпрос е колко влака залагат в графика и от там идват големите интервали.

Така се прави и ще остане и за внуците ни. Браво.

"Над половината от първия етап на третата метролиния" ... това е скоропоговорка като във вица. ... влиза човек в музикалния магазин и пита , имате ли вратна жила от черна пантера за трета струна на първа цигулка? -Не нямаме днеска, но може да си вземите черна пут*а от бяла мечка , за пета дупка на усна хармоника.

Е те сега се раздвоих. Тъкмо събрах пари за електроавтомобил за да не ползвам дизела, който замърсява адски чистия софийски въздух и да си карам чистичко без да ме яде съвестта и хоп - метро от врата до врата. Йорданке, какво да правя да купувам ли електрото или карта за метрото( като съм с метрото пак няма да замърсявам въздуха)?

Това е разликата с червените тикви - някои работят, други все търсят кусури...

Добре че е Бойко да направи метрото, за да могат и ватните плюнки да се возят на него.

Докато стоя по 40 - 59 - 75 минути на спирката да чакам автобуса 45, който да ме откара до метро-станцията ... много неща мога да си осмислям! Ама мислите ми не водят до нищо добро или приятно за СО, иска ми се да ги сменим тия, не мога вече да ги понасям с техните глупости! Само приказки и обещания, а делата са яростно СРЕЩУ гражданите на София!

Нали не мислиш че ще прекарат метро до твоето жилище? Купи си жилище до метростанция.

А ти как мислиш - нормално ли е редовна вътрешноградска автобусна линия да се обслужва от 1 кола, или от две в час пик?! И да се чака по 40 мин. най-малко, или по двойно повече - ако вторият се повреди, и остане един автобус?! Каква е ползата от бързото метро, като след него чакам права на един ъгъл на две улици автобуса по час и нещо да ме откара на още 3 км от там - до моята улица?! В оная крайна част от града няма навеси на спирките, нито пейки, но се събират по 30 - 50 души, докато някой стар и скапан автобус дойде, ако не се е разпаднал по пътя ... Често се разпадат - наистина са много стари и скапани, карат лошо, шофьорите са простаци, викат по хората, тръгват като изтребители, завиват като на пистата на Формула 1 ...

Ами с това билетче 1,60 как да си сметнем разходите. Направете го кръгло 5 лв. и чакайте гражданите да преосмислят!

"Призовавам гражданите на столицата да осмислят ползите от проекта и да слязат от колите". Аз съм тъпо парче, разбирам само от примери, онагледяващи призивите. Ще почакам. Когато самоковската... жена и титаните на управлението на града, започнете да ползвате обществен транспорт, веднага ще си подновя картата и ще се лангам и аз. Обещавам!

Ей заради тези кътичини в Софето, останалите се облизваме и чекаме 9км магистрала-проекта й. А за дупка под Балкана? Сега още се чертае и ще се очуждяват подземията. Ще!

взимайте лопатите и копайте.

Ще копаем, ама няма кой да плаща.

"Призовавам гражданите на столицата да осмислят ползите от проекта и да слязат от колите" Може, само трябва да пуснете влакчетата по начесто в час пик и да набиете еко такса влизане кола в центъра и ще се качиме :)

Еее, поредната бисерна оферта за още такси!!! Може да предложите и данък НЕПОЛЗВАНЕ НА МЕТРО!!!

В Сосия е възможен трус до 9 по Рихтер.Замислете се дали ще влизате в дупката...

В Сосия е възможно ама в София , надали .

Колко по-бързо напредва метрото в София, толкова по-бързо запустява провинцията...а населението се преселва в София или чужбина

Ако в белите държави се строи както вие строите метро, още щяха да се возят на файтони.

Пеше, в коя бяла държава си инспектирал строителството на метрото, да те в селянина :))))

освен плъховете от софийските канали и тея от парламента, друг не знам дали ще ги ползва тия тунели.

На плъховете в парламента не им е притрябвало да се бутат с простолюдието. Особено след като имат пряк излаз към мрежата от секретни тунели.

най-голямото простолюдие е събрано в парламента, по-прости, по-некадърни, по-престъпни елементи ти виждАл ли си

селските аристократи - бойко, цвета, мента, цецка исие

София не е България.

София е 1/4 от България.

тъпанар....софия като че ли е майка ти, мизерник тъп

Обаче в София плащат билетче по 1.60 лв, а също така има достатъчно пътници за метрото.

Ако погледне някой от фукащите се паркинга на Бизнес парка в Младост ще разбере, че не е и тази новина попада към fake news. Иначе съм голям почитател на метрото и го ползвам редовно, откакто стига до Младост.

Първото изречение да не си го превеждал с гугъл транслатор. Кой, какво, кога и защо е направил не се разбира.

Тва с 39-те станции да не е някаква грешка, малко множко ми се виждат като за един лъч...От Младост до Обеля едва ли са повече от 15

"Ще бъдат изградени" и "ще има изградени". Някой е объркал израза.

А вярно ли е, че част от линията използва построените тунели за метро преди повече от 30 години? И включено ли е в цената като новопостроено?

Вярно

Изчисленията навремето показваха, че ще се постигне около 20 цента на USD себестойност на един билет при пълното построяване на трите диаметъра и то без 80% финансиране по програми. От къде се взеха тези 1,60 лв. цена в момента? Или по-точно къде отива или отиде разликата?

Как така не са го изчислили да бъде безплатно, другарю?

Изчисленията са от 1993 г.

С откраднатите европейски пари за видинския път софийските шопари си градят метро от мазе до мазе,а в северозапада дупките станаха като окопи!

Споко коч, и тук има големи дупки, като трапове! А само да вметна, защото имам наблюдения. Видинският път с на кого парите се строи ? Инак супер много ще се радвам да има скоростен път до Видин и тунел под Петрохан, защото редовно пътувам по този път и си прав, че е зле !

Аз затова разправям да продължават копането към монтана.

Ти двата щата не ги бъркай. Едното не е за сметка на другото - иди се ограмоти малко.

Като поддържате червения отпадък и ще станете на една голяма дупка/

Министърът на транспорта кога излежа присъдата? Или някой друг е влязъл да лежи.

БРАВО НА ДАНЧЕТО ГОЛЕМА Е

40 километра? Направо да продължават към Монтана.

Интермодален проект? хммм, не знаех че в метрото може да се качваме с колите. Тоз' министър да се застреля и да се понаучи малко кое какво е.

На запад вече се качват направо със самолетите. Интермодален транспорт е такъв, при който са свързани различни мрежи, не само автомобилни.