Над половината от първия етап на третата метролиния е готова
Над половината от първия етап на третата метролиния от Малък градски театър „Зад канала“ до кв. Горна баня е вече завършен.
Обратно в новинатаКоментари - Над половината от първия етап на третата метролиния е готова | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
чешещ се по главата (нерегистриран)
Интермодален проект? хммм, не знаех че в метрото може да се качваме с колите. Тоз' министър да се застреля и да се понаучи малко кое какво е.
леле (нерегистриран)
40 километра? Направо да продължават към Монтана.
123 (нерегистриран)
БРАВО НА ДАНЧЕТО ГОЛЕМА Е
Голямото лежане (нерегистриран)
Министърът на транспорта кога излежа присъдата? Или някой друг е влязъл да лежи.
талибаните от софийската джамахи (нерегистриран)
С откраднатите европейски пари за видинския път софийските шопари си градят метро от мазе до мазе,а в северозапада дупките станаха като окопи!
Питащ (нерегистриран)
А вярно ли е, че част от линията използва построените тунели за метро преди повече от 30 години? И включено ли е в цената като новопостроено?
m (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
ИВО (нерегистриран)
Вярно
ХГ (нерегистриран)
Тва с 39-те станции да не е някаква грешка, малко множко ми се виждат като за един лъч...От Младост до Обеля едва ли са повече от 15
Йордан (нерегистриран)
Споко коч, и тук има големи дупки, като трапове! А само да вметна, защото имам наблюдения. Видинският път с на кого парите се строи ? Инак супер много ще се радвам да има скоростен път до Видин и тунел под Петрохан, защото редовно пътувам по този път и си прав, че е зле !
3евзек
"Ще бъдат изградени" и "ще има изградени". Някой е объркал израза.
mgs (нерегистриран)
Ако погледне някой от фукащите се паркинга на Бизнес парка в Младост ще разбере, че не е и тази новина попада към fake news. Иначе съм голям почитател на метрото и го ползвам редовно, откакто стига до Младост.
3евзек
На запад вече се качват направо със самолетите. Интермодален транспорт е такъв, при който са свързани различни мрежи, не само автомобилни.
к (нерегистриран)
Първото изречение да не си го превеждал с гугъл транслатор. Кой, какво, кога и защо е направил не се разбира.
гост (нерегистриран)
София не е България.
мизерията изяжда всичко (нерегистриран)
освен плъховете от софийските канали и тея от парламента, друг не знам дали ще ги ползва тия тунели.
леле (нерегистриран)
Аз затова разправям да продължават копането към монтана.
домакин (нерегистриран)
София е 1/4 от България.
3евзек
На плъховете в парламента не им е притрябвало да се бутат с простолюдието. Особено след като имат пряк излаз към мрежата от секретни тунели.
само дето (нерегистриран)
най-голямото простолюдие е събрано в парламента, по-прости, по-некадърни, по-престъпни елементи ти виждАл ли си
Пешо (нерегистриран)
Ако в белите държави се строи както вие строите метро, още щяха да се возят на файтони.
машинист (нерегистриран)
Изчисленията навремето показваха, че ще се постигне около 20 цента на USD себестойност на един билет при пълното построяване на трите диаметъра и то без 80% финансиране по програми. От къде се взеха тези 1,60 лв. цена в момента? Или по-точно къде отива или отиде разликата?
пълно с лордове (нерегистриран)
селските аристократи - бойко, цвета, мента, цецка исие
548 (нерегистриран)
Колко по-бързо напредва метрото в София, толкова по-бързо запустява провинцията...а населението се преселва в София или чужбина
имаш психически проблеми, (нерегистриран)
тъпанар....софия като че ли е майка ти, мизерник тъп
Инфо (нерегистриран)
В Сосия е възможен трус до 9 по Рихтер.Замислете се дали ще влизате в дупката...
младен (нерегистриран)
"Призовавам гражданите на столицата да осмислят ползите от проекта и да слязат от колите" Може, само трябва да пуснете влакчетата по начесто в час пик и да набиете еко такса влизане кола в центъра и ще се качиме :)
ето го (нерегистриран)
Пеше, в коя бяла държава си инспектирал строителството на метрото, да те в селянина :))))
Павел (нерегистриран)
В Сосия е възможно ама в София , надали .
Аз съм (нерегистриран)
Ей заради тези кътичини в Софето, останалите се облизваме и чекаме 9км магистрала-проекта й. А за дупка под Балкана? Сега още се чертае и ще се очуждяват подземията. Ще!
пазар (нерегистриран)
Обаче в София плащат билетче по 1.60 лв, а също така има достатъчно пътници за метрото.
16907 (нерегистриран)
Ти двата щата не ги бъркай. Едното не е за сметка на другото - иди се ограмоти малко.
а (нерегистриран)
взимайте лопатите и копайте.
Аз съм (нерегистриран)
Ще копаем, ама няма кой да плаща.
дрън (нерегистриран)
Като поддържате червения отпадък и ще станете на една голяма дупка/
Все тая
"Призовавам гражданите на столицата да осмислят ползите от проекта и да слязат от колите". Аз съм тъпо парче, разбирам само от примери, онагледяващи призивите. Ще почакам. Когато самоковската... жена и титаните на управлението на града, започнете да ползвате обществен транспорт, веднага ще си подновя картата и ще се лангам и аз. Обещавам!
Лозунг (нерегистриран)
Ами с това билетче 1,60 как да си сметнем разходите. Направете го кръгло 5 лв. и чакайте гражданите да преосмислят!
Аврора (нерегистриран)
Докато стоя по 40 - 59 - 75 минути на спирката да чакам автобуса 45, който да ме откара до метро-станцията ... много неща мога да си осмислям! Ама мислите ми не водят до нищо добро или приятно за СО, иска ми се да ги сменим тия, не мога вече да ги понасям с техните глупости! Само приказки и обещания, а делата са яростно СРЕЩУ гражданите на София!
3779 (нерегистриран)
Нали не мислиш че ще прекарат метро до твоето жилище? Купи си жилище до метростанция.
585 (нерегистриран)
Добре че е Бойко да направи метрото, за да могат и ватните плюнки да се возят на него.
Браво (нерегистриран)
Това е разликата с червените тикви - някои работят, други все търсят кусури...
Аврора (нерегистриран)
А ти как мислиш - нормално ли е редовна вътрешноградска автобусна линия да се обслужва от 1 кола, или от две в час пик?! И да се чака по 40 мин. най-малко, или по двойно повече - ако вторият се повреди, и остане един автобус?! Каква е ползата от бързото метро, като след него чакам права на един ъгъл на две улици автобуса по час и нещо да ме откара на още 3 км от там - до моята улица?! В оная крайна част от града няма навеси на спирките, нито пейки, но се събират по 30 - 50 души, докато някой стар и скапан автобус дойде, ако не се е разпаднал по пътя ... Често се разпадат - наистина са много стари и скапани, карат лошо, шофьорите са простаци, викат по хората, тръгват като изтребители, завиват като на пистата на Формула 1 ...
Ивайло Йорданов (нерегистриран)
Пълни и абсолютни тролски глупости! Явно целта Ви е хора, които никога не са стъпвали в София да Ви повярват. ЛЪЖЕТЕ и то много нагло!
Гост (нерегистриран)
При социализама копаехте без пари и не мърморехте
Ивайло Йорданов (нерегистриран)
Как така не са го изчислили да бъде безплатно, другарю?
004 (нерегистриран)
Е те сега се раздвоих. Тъкмо събрах пари за електроавтомобил за да не ползвам дизела, който замърсява адски чистия софийски въздух и да си карам чистичко без да ме яде съвестта и хоп - метро от врата до врата. Йорданке, какво да правя да купувам ли електрото или карта за метрото( като съм с метрото пак няма да замърсявам въздуха)?
Обама Бин Ладен
"Над половината от първия етап на третата метролиния" ... това е скоропоговорка като във вица. ... влиза човек в музикалния магазин и пита , имате ли вратна жила от черна пантера за трета струна на първа цигулка? -Не нямаме днеска, но може да си вземите черна пут*а от бяла мечка , за пета дупка на усна хармоника.
машинист (нерегистриран)
Изчисленията са от 1993 г.
Аврора (нерегистриран)
Ела да видиш, умнико! Овча купел - страта част, по улиците Любляна, Боряна, бул. Овча купел, на спирките на автобуси 45, 73, 107 - особено вечер след 19:00 часа! Аз всеки ден се убеждавам, няма начин да ги забравя тия цифри на таблата - това им е честотата на преминаване на автобусите! 45 е по-често само в час пик, сутрин и вечер, а денем и особено вечер е един на час, същото е и 107, на него и разписанието му е такова, а върви до квартал Княжево от кв. Бузема - два стари софийски квартала, много хора живеят там! Но отдавна те са принудени да спират таксита, да се организират с лични коли, да се справят някак си с дивотията на днешните ни общинари, които се возят в служебни коли и не се интересуват как пътуват "простосмъртните"! Частната фирма иначе си прибира парите - че ужким обслужва някого ... ама само рушвети дават, за обслужването - "Обслужи се сам!" Който иска да ходи някъде - да си прави сметките сам!
Така (нерегистриран)
Така се прави и ще остане и за внуците ни. Браво.
НАЙ
Осъдиха на 3,5 г. затвор заради подкуп бившата здравна министърка на Румъния
Ожесточени боеве в Очеретине, Русия подсилва офанзивата с още военни части
Киев отвърна на атаките: Удари с дронове руски петролни рафинерии и военно летище
Руски атаки срещу енергийна инфраструктура в 3 украински области. Ударени са 4 ТЕЦ-а
"Уолстрийт джърнал": Според разузнаването на САЩ Путин не е наредил убийството на Навални
"Политико": Индия търси производители на оръжие, различни от Русия
Ожесточени боеве в Очеретине, Русия подсилва офанзивата с още военни части
Руски атаки срещу енергийна инфраструктура в 3 украински области. Ударени са 4 ТЕЦ-а
"Уолстрийт джърнал": Според разузнаването на САЩ Путин не е наредил убийството на Навални
Киев отвърна на атаките: Удари с дронове руски петролни рафинерии и военно летище