Влак без локомотив измина 12 км на заден ход
Двадесет и два претъпкани с пътници вагона от влакова композиция, от която се отделил локомотивът, изминали на заден ход 12 километра в Индия.
Обратно в новинатаКоментари - Влак без локомотив измина 12 км на заден ход | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Тъп (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
tswbg (нерегистриран)
бе те нямат ли там спирачки по вагоните бре?!?
дайте им убежище (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
42 (нерегистриран)
"с помощта на каменни блокове, поставени върху релсите. " Как не са успели да го дерайлират се питам аз....
нямат (нерегистриран)
В третия свят пътниците ползват аварийната спирачка като "спирка по желание" и затова ги махат.
Запрян (нерегистриран)
Характерен пример как не техниката а хората сами са си виновни за произшествията.
Nik (нерегистриран)
Спирачката е пускаш краката като Флинстоун. Циганска работа
той (нерегистриран)
добре че персонала е бил бдителен, иначе нямаше да забележи че го няма локомотива! а как се спира влак с каменни блокове знае само индийския бдителен персонал! а как 50 човека претъпкват вагон знае само редактора на статията! дет се вика новина фалшименто от всякъде!
Ха, ха, ха (нерегистриран)
Значи 1000 (хиляда) човека в 22 (двадесет и два) вагона е претъпкан влак???? Няма и по 50 (петдесет) човека във вагон??? Някой се майтапи с читателите! Я по-добре да видят в петък вечер влака за Видин, за да разберат какво е претъпкан влак!
минаващ (нерегистриран)
Не знам как е при влаковете, ама при камионите, в момента когато ремаркето/хидравликата се разкачи, се задейства спирачката.
ааа! (нерегистриран)
Без коментар!
Русия (нерегистриран)
Индия
(нерегистриран)
На гарата в Бангалор месечно загиват около 500 човека при инциденти. Примати.
Ко (нерегистриран)
вЛАК ВЪРВИ ПО-ГУМА. Да идеш на кучиту лукума
83 (нерегистриран)
Риска бил предотвратен от бдителен персонал който сложил камъни на релсите...?! Те ако бяха бдителни първо нямаше да позволят на вагоните сами да вървят на заден ход 12 км, а другото е, че при такива ситуации спирането на композиция не би трябвало да става с камъни. Бил съм в Индия по работа и с очите си съм виждал как се возят на влаковете отгоре, стърчат от вратите и какво ли още не.
no (нерегистриран)
това е влака на комунизма, за тях движението назад е прогрес ..
26 (нерегистриран)
Който е карал влака назад, е бил български ром.
анализатор (нерегистриран)
Индия е една излишна държава. Само генератор на престъпност. Трябва да се направи чистка и излишните хора да се премахнат в концентрационни лагери.
Да де, (нерегистриран)
то ясно, че с билет са били толкова, остананалите 10 хиляди били гратисчии, ама тях кой ги брои. :)
Iivanov84
те вагоните нали за това имат ръчна спирачка.....
112 (нерегистриран)
Мангалия!
Sgromolenko
При абсолютно всички влакови композиции по света спирачката се разблокира чрез налягане в пневматичната система. Налягането се подава от локомотива. Ако по някаква причина се наруши херметичността на системата (скъсан маркуч или се разкачи вагон от композицията), цялото налягане в спирачната система пада, спирачките се задействат на пълна мощност и композицията спира. Очевидно става въпрос за огромен пробив в сигурността или за нескопосано отразена (фалшива) новина. Според мен е второто.
. (нерегистриран)
Ох, горкият, мамин сладък! Ръчна спирачка казваш имат вагоните?
Антисоциалист за влакове (нерегистриран)
Господа, примитивно и лошо - 1000 пътници в два вагона... Влакът спрян с каменни блокове по релсите - примитивно, но няма жертви - имало е комуникация на персонала от влака и поддържащия пътя персонал, бързо творчество и действие за и спасение при примитивна техника... Напомням Ви влака с човешко печено по времето на Симеон - монарх - министър председател на републиката ни, а Дянков - министър му на транспорта. Осъден бе кондуктора, а изгорял пътник бил подпалил влака и себе си - сложил дезодоранти върху радиатор. В Индия също няма виновни, но поне е е обвиняват персонала, а го хвалят за действията му да няма жертви.. В кое Индия е безусловно по-напред?
мими (нерегистриран)
Двадесет вагона не два такава е Индия има много богати и много бедни .
мими (нерегистриран)
Двадесет вагона не два такава е Индия има много богати и много бедни . Ето едни влак с хора https://link/images/56d08e682e526575008b9e6b-1334-883.jpg
Iivanov84
мдаа всеки един вагон има РЪЧНА СПИРАЧКА..има и внезапна ако не знаеш..
kukla (нерегистриран)
Човешките способности нямат граници. Хубаво е да се поизгледат филмчета в ютюба за индийските вагони. Пътници има на покрива, на врътите закачени по дръжките, отпред на первазите на локомотива. Даже съм гледала филмчета че на някои гари има дежурни дето натикват пътниците във вагоните.
+++ (нерегистриран)
Новината е фалш!!! > >...Вагоните, в които имало около 1000 пътници, изминали на заден ход 12 километра, преди да бъдат спрени с помощта на каменни блокове, поставени върху релсите.... > >При това положение влакът може да дерайлира!!!
Махараджа Пешо (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
oko (нерегистриран)
Същото става и в Япония и там също има специални хора, които в пиковете часове тъпчат хората във вагоните на метрото.
око (нерегистриран)
Това като процент от населението колко ли е? Предполагам, че и ние може не само да се доближаваме до този процент, но и да го задминаваме, защото вероятно в цялата ни държава живеят доста по-малко хора, отколкото в този град:)
От Япония (нерегистриран)
Повярвай ми, далеч не е същото. В Япония подобна небрежност щеше да има сериозни последствия, а не да благодарим на "бдителните служители", че са забелязали влака едва на 12-тия километър.
' (нерегистриран)
А какво е това врЪтите?...
oko (нерегистриран)
Ти сериозно ли вярваш, че новината е истинска? Първо, ако от вагоните се откачи локомотива, спирачките се активират. После как така изчезнали 20 пълни с хора вагона и никой не ги видял, но след 12 км бдителни служители ги спрели? После, дори и да могат да тръгнат, това означава, че са били под наклон - ти представяш ли си тези тонове стомана, с още 1000 души, които да кажем са още 5-6 тона, щото индийците са дребни хора, това нещо да тръгне под наклон, каква скорост ще развие след 12 километра - че те ще дерайлират в някой завой и не може с камъни да ги спреш. После, дори и да не се засилят толкова, какъв камък трябва да сложиш, за да ги спреш???? Та те всичките ще дерайлират от удара!.... според мен кой чел, кой недочел, и кой какво си е измислил само и само да влизаме да правим импресии и да пишем коментари, за да може дира да се брои най-посещавания сайт, да им начшем крастата и да им докараме парички от реклама - ей това е цялата работа.
око (нерегистриран)
грешка - 50-60 тона
' (нерегистриран)
Нещо послъгваш за Дянков. Той не е бил министър при Симеон, бре...
ooko (нерегистриран)
Имал съм възможността да се возя. Честно казано, ние сме доста напред от индийците, защото ако при инцидентите, които имаме, ако нашата железопътна система беше така натоварена, като индийската, трябваше да има специални страници само за инцидентите. Да, в Индия ежедневно стават инциденти и то много, но на фона на броя пътници, които ежедневно се превозват, процентът е доста малък. Затова недоумявам защо тази новина са я сложили. Същото важи и за пътните инциденти - на фона на натовареността и трафика, процентно инцидентите не са чак толкова много. И какво общо имат парните влакове, да не си мислиш, че индийците се придвижват още с парни влакове????
око (нерегистриран)
Какво общо имат парните влакове, да не си мислиш, че индийците се придвижват още с парни влакове от миналия век?
мими (нерегистриран)
Имат спирачки на всеки вагон поне въздушна но за него трябва локомотива . Има и ръчна с едно колело където се върти и спира вагона.
Ггхйй (нерегистриран)
До колкото знаю нормалното положение на спирачките е ЗАТВОРЕНО. За да тръгне, локомотивът подава налягане/прилага напрежение и челюстите се отварят.
БДЖ факел (нерегистриран)
Яко, в индостан не са чували за спирачки във вагоните. Добре, че имат камъни и релси :) А ние пък искахме с горящи вагони да доставим въскресния огън до всяка гара :)
Гочо жЕпЕтО (нерегистриран)
Тия стрелочници пападурци нямат ли механични спирачки, които се залагат на релсите?
НАЙ
Макрон: Пращане на сухопътни войски в Украйна не е изключено, ако Москва пробие
Новият бул. "Витоша" - по една лента за автомобили и паркиране на заден ход
ДНК анализ: Велико Минков е баща на бебето на обвинената в убийство Габриела
Над 15 кърлежа по тялото на дете след игра в Южния парк в София
Силяновска към Радев: В договора ни няма нито дума за вписване на българите в конституцията
Макрон: Пращане на сухопътни войски в Украйна не е изключено, ако Москва пробие
"Загинаха мнозина. Ще загинат още повече": Вярват ли украинците в победата като преди?
Над 15 кърлежа по тялото на дете след игра в Южния парк в София
Новият бул. "Витоша" - по една лента за автомобили и паркиране на заден ход
Държавният департамент на САЩ обвини Русия, че е използвала химическо оръжие в Украйна