Влак без локомотив измина 12 км на заден ход

Двадесет и два претъпкани с пътници вагона от влакова композиция, от която се отделил локомотивът, изминали на заден ход 12 километра в Индия.

Обратно в новината

Коментари - Влак без локомотив измина 12 км на заден ход | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Тия стрелочници пападурци нямат ли механични спирачки, които се залагат на релсите?

Яко, в индостан не са чували за спирачки във вагоните. Добре, че имат камъни и релси :) А ние пък искахме с горящи вагони да доставим въскресния огън до всяка гара :)

До колкото знаю нормалното положение на спирачките е ЗАТВОРЕНО. За да тръгне, локомотивът подава налягане/прилага напрежение и челюстите се отварят.

Имат спирачки на всеки вагон поне въздушна но за него трябва локомотива . Има и ръчна с едно колело където се върти и спира вагона.

Какво общо имат парните влакове, да не си мислиш, че индийците се придвижват още с парни влакове от миналия век?

Имал съм възможността да се возя. Честно казано, ние сме доста напред от индийците, защото ако при инцидентите, които имаме, ако нашата железопътна система беше така натоварена, като индийската, трябваше да има специални страници само за инцидентите. Да, в Индия ежедневно стават инциденти и то много, но на фона на броя пътници, които ежедневно се превозват, процентът е доста малък. Затова недоумявам защо тази новина са я сложили. Същото важи и за пътните инциденти - на фона на натовареността и трафика, процентно инцидентите не са чак толкова много. И какво общо имат парните влакове, да не си мислиш, че индийците се придвижват още с парни влакове????

Новината е фалш!!! > >...Вагоните, в които имало около 1000 пътници, изминали на заден ход 12 километра, преди да бъдат спрени с помощта на каменни блокове, поставени върху релсите.... > >При това положение влакът може да дерайлира!!!

Човешките способности нямат граници. Хубаво е да се поизгледат филмчета в ютюба за индийските вагони. Пътници има на покрива, на врътите закачени по дръжките, отпред на первазите на локомотива. Даже съм гледала филмчета че на някои гари има дежурни дето натикват пътниците във вагоните.

Същото става и в Япония и там също има специални хора, които в пиковете часове тъпчат хората във вагоните на метрото.

Повярвай ми, далеч не е същото. В Япония подобна небрежност щеше да има сериозни последствия, а не да благодарим на "бдителните служители", че са забелязали влака едва на 12-тия километър.

А какво е това врЪтите?...

Двадесет вагона не два такава е Индия има много богати и много бедни . Ето едни влак с хора https://link/images/56d08e682e526575008b9e6b-1334-883.jpg

Двадесет вагона не два такава е Индия има много богати и много бедни .

Господа, примитивно и лошо - 1000 пътници в два вагона... Влакът спрян с каменни блокове по релсите - примитивно, но няма жертви - имало е комуникация на персонала от влака и поддържащия пътя персонал, бързо творчество и действие за и спасение при примитивна техника... Напомням Ви влака с човешко печено по времето на Симеон - монарх - министър председател на републиката ни, а Дянков - министър му на транспорта. Осъден бе кондуктора, а изгорял пътник бил подпалил влака и себе си - сложил дезодоранти върху радиатор. В Индия също няма виновни, но поне е е обвиняват персонала, а го хвалят за действията му да няма жертви.. В кое Индия е безусловно по-напред?

Нещо послъгваш за Дянков. Той не е бил министър при Симеон, бре...

При абсолютно всички влакови композиции по света спирачката се разблокира чрез налягане в пневматичната система. Налягането се подава от локомотива. Ако по някаква причина се наруши херметичността на системата (скъсан маркуч или се разкачи вагон от композицията), цялото налягане в спирачната система пада, спирачките се задействат на пълна мощност и композицията спира. Очевидно става въпрос за огромен пробив в сигурността или за нескопосано отразена (фалшива) новина. Според мен е второто.

Мангалия!

Индия е една излишна държава. Само генератор на престъпност. Трябва да се направи чистка и излишните хора да се премахнат в концентрационни лагери.

Iivanov84

те вагоните нали за това имат ръчна спирачка.....

Ох, горкият, мамин сладък! Ръчна спирачка казваш имат вагоните?

Който е карал влака назад, е бил български ром.

това е влака на комунизма, за тях движението назад е прогрес ..

Риска бил предотвратен от бдителен персонал който сложил камъни на релсите...?! Те ако бяха бдителни първо нямаше да позволят на вагоните сами да вървят на заден ход 12 км, а другото е, че при такива ситуации спирането на композиция не би трябвало да става с камъни. Бил съм в Индия по работа и с очите си съм виждал как се возят на влаковете отгоре, стърчат от вратите и какво ли още не.

вЛАК ВЪРВИ ПО-ГУМА. Да идеш на кучиту лукума

На гарата в Бангалор месечно загиват около 500 човека при инциденти. Примати.

Това като процент от населението колко ли е? Предполагам, че и ние може не само да се доближаваме до този процент, но и да го задминаваме, защото вероятно в цялата ни държава живеят доста по-малко хора, отколкото в този град:)

Индия

Без коментар!

Не знам как е при влаковете, ама при камионите, в момента когато ремаркето/хидравликата се разкачи, се задейства спирачката.

Значи 1000 (хиляда) човека в 22 (двадесет и два) вагона е претъпкан влак???? Няма и по 50 (петдесет) човека във вагон??? Някой се майтапи с читателите! Я по-добре да видят в петък вечер влака за Видин, за да разберат какво е претъпкан влак!

то ясно, че с билет са били толкова, остананалите 10 хиляди били гратисчии, ама тях кой ги брои. :)

добре че персонала е бил бдителен, иначе нямаше да забележи че го няма локомотива! а как се спира влак с каменни блокове знае само индийския бдителен персонал! а как 50 човека претъпкват вагон знае само редактора на статията! дет се вика новина фалшименто от всякъде!

Спирачката е пускаш краката като Флинстоун. Циганска работа

Характерен пример как не техниката а хората сами са си виновни за произшествията.

"с помощта на каменни блокове, поставени върху релсите. " Как не са успели да го дерайлират се питам аз....

бе те нямат ли там спирачки по вагоните бре?!?

В третия свят пътниците ползват аварийната спирачка като "спирка по желание" и затова ги махат.