И точно сега Фолксваген иска да инвестира в Турция?
Южната ни съседка обкръжава с кораби Кипър, изнудва ЕС с плашилото на миграцията, потъпква правата на собствените си граждани
Обратно в новинатаКоментари - И точно сега Фолксваген иска да инвестира в Турция? | Днес.dir.bg
Коментари
Има резон в публикацията. Стига да не е партенка. Най важното, и за настоящия покварен свят, не са парите. Това се отнася и за личното семейство и за фирми и концерни и за всеки отделен индивид. ЧОВЕШКИТЕ ДОБРОДЕТЕЛИ, ОТ ВРЕМЕ ОНО, НЕ СЕ ИЗМЕРВАТ С ПАРИ, КОЛКОТО И ВАЖНИ ДА СА ТЕ ЗА СЪЩЕСТВУВАНЕТО, ЗА ЖИВОТА НА ХОРАТА.
Кой е авторът? Колко непокрито самочувствие трябва да има човек, та да смята, че Фолксваген ще се трогне, че този индивид няма да купи пети такъв?? Да не говорим, че там не са толкова глупави, да четат ДВ. Тиражът е за Бг, по-точно Дира. И как се мъчат да докарат някаква връзка между Сирия, Турция, Фолксваген. А то няма.
Дпс ще го направи. Квото е казал доган, това става, а и майка Турция. Рр е избран именно от малцинства, в е е мнозинство в България и по света
До кога ще ни занимават с това ? Това е частна компания и ако иска и на луната ще си направи завод..а що се отнася до България..ами то тук и краставо магаре да вържеш и то ще избяга..по обясними и видни причини..така ,че не ни занимавайте с "проблемите" на Фолксваген,а с нашите-за растящите цени и инфлация, бедност и престъпност ,за беззаконието и мутренския маниер на управление на ../знаете на кого/за пълната безизходица и отчаяние на хората ...спрете да дрънкате и угодничите на определена прослойка..аман ..проглушихте ни с небивалици,оправдания и обяснения ,истината е,че Бате ви първо трябва да мисли и после да говори..ама..де ти чак толкоз акъл...
НЕ ИМ ПУКА. ВАЖНОТО Е ДА ИМА ПЕЧАЛБА. МОЖЕ ДА СТЕ УБЕДЕНИ.
Не е точно така... Печалбата е най-важната им цел, но ако инвестират точно в този момент в Турция, продажбите им ще спаднат чувствително. Още повече, че колите трябва да минат българската граница, а ако са произведени с не регламентирана държавна помощ имаме пълно право да ги спрем. Та по принцип правилно разсъждаваш, но не и в този КОНКРЕТЕН случай!
дв се изказа по въпроса и за това как стабилна компания да си развива бизнеса:((((( Защо не погледнете еврогейския ами все другите гледате та и ''акъл'' дето за себе си нямате ръсите???
"личното": Купували сте Фолксваген, защото сте доволни и е добра, а не защото обичате Меркел. Спрете с политиката до тук и ще има и ...пети автомобил. Независимо къде е завода !?
Ей, Относно, я стига!!! Каква политика... човека ти пише "нещо лично..." И аз имам Лично! Без VW и при мен!
И аз отдавна исках да напиша, че и моето семейство има закупени 4 нови автомобили Фолксваген, но сигурно пети няма да има.
Германците правят всичко , за да запазят стандарта на живот в страната и най-вече на пенсионерите си, които са причината Германия да е това, което е. Точно обратното, на това което творим ние българите в т.н. наша държава.
В желанието си да привлечем Фолца имаше само желание и никакви реалности. Нещо като България - Англия по футбол.
Дори в тази ситуазия, Турция е по-добро място за инвеситции !!!!!! Уптавляват ни ШИЗОФРЕНИЦИ!
Като българин като че ли дори бих предпочел да свалят повече звезди за Хюндай. не че Ен.о, но Тойота и Хюндай държат първите места като надеждност и цени от десетилетия. VW отдавна не са надеждни или изгодни. В определен смисъл не са VW.
не ви трябва фолксваген. трябват ви заводи във фармацията и във химията. най-голямата индустрия е химическата.
Преди седмица написах коментар, че "Фолксваген" си вкарва автогол с избора си за завод в Турция и ето на !! Каръци големи са :-)!!
Ако Hyundai започне да прави електрически автомобили в България, дори турците вече няма да купуват Volkswagen.
Верно, че предния ми ФВ беше супер лошо качество и се чупеше кат побъркан (че даже и гаранцията не признаха).... ама корейска кола пък съвсем никога няма да купя....
Статия във Франкфуртер Алгемайне отпреди няколко часа: VW stellt Werk in der Türkei in Frage VON CHRISTIAN GEINITZ, WIEN AKTUALISIERT AM 14.10.2019 - 16:48 "ФВ поставя завода в Турция под въпрос"
Privet ot Velika Turtsiya.Germantsite veçe zapoçnaha da investirat.Platiha avans ot 1 miliard evro.Ayde çestito.
Андреев, радвам се че си се опомнил. Можеше малко да развиеш темата в посока политическите машинации на курвенските германски политици и ръководството на фирмата на което Катар е намазало ръцете, но и обещания за икономически бойкот са достатъчни от един родоотстъпник, за начало.
Наш Роско нали е най- големия германофил изкара Турция само виновна, а Андреев дето си е германец отбелязва простотията и лакомията на Фолксваген! За Роско германците са нещо като дядо Иван за вазовите герои...
Ако заводът в Турция стане факт, ако българите имат чест трябва да бойкотират колите на Фолксваген, дори да ги предлага на 1/3 от цената. Но тъй като бг народа е прост, тъп и продажен ще се втурне на евтиниите. Впрочем същото се отнася и до истерията с търкането на лотарийните билетчета. Купуват тези нещастници и наливат пари в джобовете на мошеници като Черепа и Домусчиев.
"Дойче веле".....
Купи Fiat-Забий пирон в кофчега на Фауве!
и всякакво, но няма такава корупция, мошеничество и обирджийство като тука. Особено като се има предвид какво правителството и народът позволи да сторят с българските предприятия баневци и маневци - никой никога не би дошъл да инвестира тука! Да не е луд? Да не го е е..л лудият?
Защо завода няма да е в БГ! Не случайно премиярът ни Гробчу предлага нищо не предлагащото село Фелибе(Пловдив), дето няма нищо. Няма цивилизация- летище, пристанище и т.н. АЕЦ БЕЛЕНЕ Ю поток, Нефтопровода Бургас-Александруполис и завода на Вагена - Боко Турската Тиква ЛИЧНО ТОЙ и само ТОЙ ги провали в полза на любимата му Турция. Не случайно ТОЙ за първи път свърза с магистрала България и Столицата с друга страна и туй беше Турция за да могат турците да си внасят боклуците. Още няма магистрала свързваща ни със Запада. Герберастите са ориенталци и там подобните Дай България, костовци, Мостовци- една лоша дума за Туркия няа да чуйте от тях.
Фолксваген не иска да инвестира в България,и това е проблем.но защо не е проблем факта,че нито една българка компания не иска да инвестира в България.а,има ли смисъл да питам,защо българските компании,въобще никъде не инвестират
Тук вече е уговорено да дойдат Хщндай и LG. Така фолвето остава на улицата, край Босфора. и Дарданелите. Не ги щем в балканска Швейцария да ни цапат с дизеляците си!
това го писах и преди, в България може да покажем достатъчно самосъзнание и да купуваме всеки друг модел освен VW, Шкода, Порше или Сеат!
При толкова голям избор на марки коли човек спокойно може да се отдаде на емоционални аргументи при покупките. Изненадващо и за самия мен, този път се присъединявам към автора от DW: Volkswagen - nie wieder!
там ,там да го построят . На нас ни трябват малки заводи близко до малки населени места за да имат там хората пари а не огромен завод до София в който никога няма да има работници щото заплатите няма да са високи а работата нелека. 5000 работници е абсурд да бъдат намерени освен ако половината не са факултета или столипиново и да ги извозват с автобуси до работата
Не ми е съвсем светло, как, при такава бронирана цензура, DW са истървали такива размишления и тълкувания за апетитите на могъщия WV-аген?
Излиза май, че Фолксваген търси условия като от концлагерите от втората световна война... Ще падна от смех. Кой казваше, че Германия се била срамувала от този период на историята си? Че тя неистово си търси фюрера на едно или друго място.
С тоя послепис направо ме утепа, бях се попритеснил какъв ще ти е следващия автомобил ,сега ми е по леко..
VW e олицетворение на най-долните човешки качества - немски и западноевропейски . Помъчихa се да излъжат цял свят с измислените си дизели , обаче aмитата само това чакаха : дотук аферата само в Щатите им струва 30 милиарда долара . Много хора ни казват : e да дe , ама това е частна фирма ,държавата не може да се меси . къде да правят нова фабрика . Тъй ли ? Държавата в лицето на областта Niedersachsen е собственик на 25 процента от акциите на VW . В момента това са около 100 милиарда Евро . Айде холан , не можела да се меси . Ама може да лапа дивиденти и данъци от VW . И да им плаща глобите в Америка съобразно дяла си но с парите на данъкоплатците . Някой да каже нещо за законите в EU ? Леят блоковете 1.6 . - 2.0 в Полша , главите в Словакия , дребна електроника от БГ , едра от Китай , ламаринени джанти от Турция , бутала , бутални болтове , биели , пети на биелите , колянови и разпределителни валове - от Мексико ? А някой знае ли , че Ауди Q5 го правят и в Китай ? Фабриката в Инголщат не смогва на търсенето , затова с кораби - автовози докарват в Емден ( там правят VW Passat ) голи купета Q 5отделно мотори като резервни части , за да не плащат мито ( Китай не е в EU ) и пред погледа на държавата на най - честните хора в света женят мотора с купето , лепят лепенката "Made in Germany" и айде честито ! Ама в Китай мотокариста не взема 35 Евро на час , колкото взема колегата му във Волфсбург . Това обаче не е интересно за иначе политкоректните германски власти . Колата е китайска , ама цената е германска . Сега вече е ясно защо правят фабрика в Измир . А всичко това го знае всеки , който е вътре в нещата . Язък за прегръдките на ББ с Меркел .
Фолксваген са компания която върви от скандал на скандал. Преди 20 години е имало скандал с предпазните колани и еърбаговете , това се случва на всеки на Тойота и Хонда дори наскоро, но от Ауди са отричали дълго докато американците ги осъждат на едни мазни милиарди обезщетения ... Днес се видя че нищо не са променили с Дизелгейт. Хора не купувайте Фоклсваген за да си научат урока . Никога Фолксваген!
За н-ти път да кажа . Фолксваген е безмислена компания управлявана от морони, без никакво технологично предимство в света който идва на електромобилите,
След първоначалния шок - май по-добре турско Рено от турски Фоксваген .
Крайно време е да се разбере, че икономическите фактори са пред политическите. Политическите се менят, но икономическите действат винаги. Ярък пример е Китай. Уж нарушени човешки права, но инвестициите са от най- големите световни фирми. Ами енергетиката, с отнемане на Южен поток ще ни продават газта на по-високи цени. С построяването на ядрените централи ще имат и евтин ток. А ние къде сме. Само сме послушковци на загуба.
Аз и без завода в Турция друг фолксваген няма да си купя. Купих го нов, сега стана на 50000 :първо изгоря ключ ето къси/дълги. В гаранция. Смениха го ама 10 дена без кола. После:клапан ежр и маховик. Чакам да дойдат и още 10 дена без кола. Добре че е в гаранция. Амбреажа струва 1300 лв и ми казаха че още може да изкара ама било добре да го сменя! На 50000...2 години. И други коли съм имал такова чудо не е било. Киата не е мръднала а е на същите километри... И на два пъти повече години(4).Реших че е от китайския завод но не:Европа.