И точно сега Фолксваген иска да инвестира в Турция?

Южната ни съседка обкръжава с кораби Кипър, изнудва ЕС с плашилото на миграцията, потъпква правата на собствените си граждани

Обратно в новината

Коментари - И точно сега Фолксваген иска да инвестира в Турция? | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

"Послепис от първо лице. В хрониката на моето семейство има четири автомобила от марката Фолксваген. Но ако сега концернът реши да строи новия си завод именно в Турция, пети няма да има." Колко по американски.

Уаууу, яко! ДирЪ що не напишете как нашио герой, пръв преател на Егродана, араби, балканите и т.н. миротворецъБоко шъ отиде, шъ се разцелува и каже квото си требе, нали е полиглод и всияко ще е ОК, Yes, ухааааааааа, опсаааа, бря, бря, ръйййййййййййййй, Народе, де,дееееееееееееее

В бизнеса няма политика, дойчевелевци. Парица е царица. ... " В хрониката на моето семейство има четири автомобила от марката Фолксваген. Но ако сега концернът реши да строи новия си завод именно в Турция, пети няма да има." Тоя уплаши и Ердоган, и "Фолксваген"...

Направили са си сметката, бъдете спокойни. Освен това, Турция няма да падне толкова лесно. Ердоган е хитър и опитен политик. Играе на ръба но не е и.д.и.о.т. Като цяло, ситуяцията никак не е розова, но по-вероятно е да се срине БГ отколкото Турция, това също е вярно. Не виждам каква е далаверата на ФВ да има завод в Турция, но те си знаят, направили са си сметката. Едно е сигурно, в БГ няма да дойдат :)

Фолксваген притежава Шкода, купиха заводите на Трабант в Цвикау, тоест имат си предостатъчно база за производство в Европа. Така че между България и Турция предимствата са само на Турция. Първо Турция има по-хлабави регулации, второ е 80 милиона, трето намира се в състояние на икономически подем. За какво им е да инвестират в България при същите законодателство и регулации като в Чехия и Западна Германия, за същия пазар, за същите клиенти ... много ясно, че Фолксваген биха търсили разширение на пазари като Турция, Иран, Индия, Източна Азия, че дори и Африка ...

Имидж срещу азиатския пазар? Само плевнювалника може да си мисли, че на някой в VW му пука за неговите клъстерски брътвежи. ЕС скоро ще разбере каква надупена политическа мравка е всъщност. И от турция ще го разбере и от Англия ще го разбере и от Америка ще го разбере и от Русия. Политическа мравка, пълна с имидж мейкъри и джендъри. Това е ЕС.

Моля ви, защо не пишете, че това е Александър Андреев от Дойче веле и ни подвеждате да губим време с четене на повече от един абзац.

Ами факт е че иска. Бойко е по страшен, иска човек в управлението, да определи мястото на завода и да си сложи партийните фирми на входа и на изхода

Ашколсун бе Андреев! За пръв път тоз да напише нещо честно! Браво!

А от Перник, ако надигнат глас и се откажат от голфа, Фолксваген го закъсват отвсякъде!!! Няма да има къде да се срещат на старини голфовете !!!

Благодаря Дир! Реагирахте за минути!

Хаха, много си зле Саше...

Тия докога ще ни занимават с една частна автомобилна фирма. Искат да инвестират, някъде проучват и избират най-доброто за тях. Това, че не са избрали държавата от ЕС трябва да е тъмно червена лампа за ЕС , че нещо в тази членка не е наред. Вместо дрънкат врели некипели да вземат да почнат да работят.

Ами четирите автомобила на този ахмак не се равняват на обещаните 40,000 годишно от Ердоган, Банев синоптика даже спомена, че иде реч за 100,000. Ами това е положението, пък ти се цупи като някоя девойка в пубертета:) Но наистина Ердоган прекалява в желанието си за всевластие, само че това очевидно допада на концерните.

То и ти си едно нищо на фона на няколко милиона население, обаче никой не ти го натяква, нали?

Мани го тоя бе, явно той и семейството му са мазохисти. Последните читваи вагени са от далечната 1995 от там до сега само чупетини и пластмасарки. Даже в Перник почнаха да ги заменят с азиатски коли.

Давам и четирите фолксвагена от моето семейство. И други хора, особено в Германия, ще го направят. Така че ахмаците са доста и 40 000-те на Ердоган в един момент ще се окажат нищо в сравнение със загубата на реалните и досега верни клиенти.

Сашко, да те светна: 1) това само идва да покаже, че колкото и неподходяща да е Турция за такава инвестициа, Боко Тиквовата България е дваж по-неподходяща и непривлекателна. Е, ако Ердоган почне да влачи по 3 синджира роби, може и някой да се замисли, но пак няма да си докара поточната линия в Кремиковци или в Ловеч, да кажем; 2) ще си купиш 5-ти фау-ви драги, ще си купиш - като ти предложат да ти изкупят стрите на подходяща цена, не само ще си го закараш у дома ами и лика на Ердоган ще приемеш на емблемата. Защото като всички други и теб те управляват с копчето по интернета ...

Добре, добре ... стига сте ръчкали трупа с пръчка. VW отидоха в Турция. Няма да ги върнем обратно. И вмето да тъжим по VW, които искат да правят дизелови шкоди у нас, да вземем да намерим някой, който иска да прави електрически автомобили, а? Нещо с перспектива и бъдеще?

Трябва в посочената членка да вземат да заработят за без пари и тогава ще VW ще дойдат.

VW са в много деликатна ситуация в момента. Сигурно затова си мълчат.

За да излъжете някой голям инвеститор да дойде в България трябва да реформирате съдебната система, най-вече ВСС и политическите квоти в него, да премахнете сатута на главен прокурор - началник на всички прокурори. Но ако направите това ще влезете по затворите. Цунг цванг.

Ами аз в случая съм съвсем нищо, защото нямам фолксваген:) Имах преди време, ама се оказа голям боклук /да ме прощават перничани/, та макар и относително нов, на 4 години, та го смених за хонда и съм много доволен от японеца. Отдавна съм казал Не на фолксваген:)

Завода трябваше да се построи в Перник. Там щяха да имат добър пазар и здрава работна ръка. Ръчно ще ги сглобяват и подсилват с винкели. GOLF-PERNIK.

Предпочитат диктатурата на Ердоган, защото той е още по-голямо корумпе от нашите. Те поне нагласят търгове, за да спечели някой, а онзи обявява победителя по радиото и телевизията още 5 години преди самите търгове.

Смятайте само тука в БГ колко е по-зле от Турция, след като въпреки Ердоган и войната там, немеца избира там да си строи завода.

За такива всичко е пари. Изчисляват къде ще им е най-изгодно и го правят там. Освен това някакви там били араби във Волксваген. Запазват само имената, а може да са китайски и всякакви акционери. Вече какво стои зад марката (бранда) не е ясно, ако не разследваш. Принципно си е тяхна работа. Избира се къде е най-ефтина работната ръка и други фактори, които не са за хвалене. И на Самсунг едва 1.4% от производството останало в Южна Корея. Най-много било във Виетнам. Маркови дрехи и обувки ги правят в Индия дечица. Изчислява американец, че му излиза по-евтино да плаща за смърт на служител, отколкото за здравните му. Просто бизнес! А идеала - пари. Затова е реалистичен капитализма. Разчита на алчността на хората.

Дали на визираната от теб креатура и е ясно, отговорът е да, но пък друго си е да си постоянно по телевизията, оправдание е за грантове и лобистки тантиеми

А как ли ще прокопсат от Хонда с една продажба повече, при това на старо?

нас ни подминават като ТУРСКИ гробища

Швабите,ердо има изгода и си плаща,но алчният еврозадник на всичко е съгласен за пари.А уж сме в ЕС никой не ни иска,насочваме се към гадните араби,американци ни го начукаха,канадци ни смучат златото,руснаци ни продават скъп бензин ,а ние ги боготворим,особено турчолята

Бабите на тлаката вършат същото. Само дето последствията са далеч по малки и незначителни от разпалването на омраза между съседни държави. Този диктатор води политически стрийминг, преговаряйки по вякакви въпроси и със САЩ, и с Русия и с ЕС. Няма как да постави никой от тях на колене, но поддържа постоянен баланс, преследвайки собствените си и на държавата си цели. А нашият писач от ДВ какво ни предлага? Да му дадем да се разбере на този войнстващ диктатор, а? Да почакаме поне самолетите от дружката на Ердоган иззад океана, че то, с тази мощна армия, не можем да спрем на границата дори беззащитните мигранти, камо ли военна техника и боен състав на съюзника ни от НАТО.

Колкото са по-зле, толкова по-евтина излиза работната ръка. Сега е най-изгодно във Венецуела, но там ще следват санкции. А тук действат и правила на ЕС, но пък няма мита с него.

Не усещате ли, че отново ви хвърлят прах в очите. За дойчовците няма почтеност и справедливост - интересуват ги само парите! Докато глупавите българи се придържаха към санкциите срещу Русия, дойчовците си строяха Северния поток 2. Така е и със завода на Фолксваген. Баба Меркел вдига пушилка срещу турската агресия, но фирмите на Германия, включително Фолксваген, инвестират в Турция, а не в България. А тази сълзлива статийка на Дойче зеле е само за баламите. Авторът нямало да си купи фолксваген от Турция - ще си купи друга стока, произведена в немски завод в Турция.

Мислиш че обществото ще реагира негативно заради избора на ВАГ? Аз лично съм скептичен. В Германия вече свикнаха на диктатурата - погледни как им налагат "мултикултурността" и не гъкват, защото санкциите са големи, ако се обявиш против - расист си, нацист си, айде без работа, айде в ареста, оправяй се ако можеш...

Защо ние да се грижим за германските бежанци, защо си затворихме реакторите? Бойко да вземе пример от Ердоган. Няма VW няма да слушаме на еврото.

Здрасте ве деменцийо! Volkswagen, VW (произнася се Фолксваген; буквален превод – „кола на народа“)

Онези там едва ли чуват какво се говори тук и едва ли ги интересува. Избират тези с най-евтината работна ръка, на най-изгодната локация.

Ако Фолсваген . избяга от Турция, ще отиде в Сърбия. Тука няма кой да дойде. Това поне трябва . да . е . ясно на всички ни

И въпреки това Фолксваген не желае да инвестира в България, а избира Турция?!?! Бойко, оди са гръмни!

Абсолютно. Ще помълчат докато отмине политическата вихрушка и ще си обявят официално вече взетото решение...

Просто пазара в БГ е много малък. Това е основната причина, да няма производство на автомобили в БГ. Въпрос на сметки.

Територията на бившата държава България, VW явно показва, че е много по-зле от Турция.

не чеердоган е стока ама за " плашилото на миграцията" не са ли виновни еврогейския ви съюз и най вече комсомолския лидер баба меркел.А Фолксваген може и в Румъния да иска защо да е в Турция и България то само цигани и пенсионери останаха а другите са сервитйори и алъш вериш по морето ...кой ще ти работи във фабрики

Преди той да се гръмне ти и родата ти ще сте се гръмнали или по-лошо.

стига сте в бъркали производството с продажбите! Това изобщо не е критерий къде да се направи завода, но показава наличитео на много дебили в българските земи.

А ми на който не му харесва да не купува германските щайги на VW. Има и други марки коли. Аз никога не съм карал немско, винаги Япония!

Дреме ми на дядовия...

Миндил

Че Турция да не би да има мита с ЕС? Ти не знаеш ли, че от 25г Турция има митническа спогодба за облегчен режим с ЕС? Тези тойотки дето ги карате тука да не мислиш, че са сглобяване в ЕС или в Япония?