Звездата на родния футбол е пръв и единствен избор на бързоразвиващата се компания "Максима България" за лице на супермаркети T MARKET. Камата ще бъде част от всяка рекламна кампания на T MARKET. Наскоро веригата засне и първите рекламни видео клипове със Стоичков, за да даде старт на много изненади, които екипът на "Максима България" е подготвил за клиентите си.

"За нас е не само удоволствие, но и истинска чест, Христо Стоичков да бъде част от T MARKET. Изключително щастливи сме, че той се съгласи да стане рекламно лице на нашите магазини и заедно с него ще осъществим всички планирани кампании. Предстоят много изненади за нашите клиенти, които ще бъдат още по-интересни, заради това, че ще бъдат представяни от този уникален и харизматичен човек, с невероятни качества и блестяща кариера. Не случайно той беше нашият пръв и единствен избор за лице на T MARKET. Смятам, че присъствието му винаги е гаранция за успех" коментира Петър Павлов, генерален директор на "Максима България".

Миналата зима веригата магазини T MARKET стартира кампанията си "Избери България", която има за цел да подкрепи българските производители и фермери в кризата след пандемията.

"Наше си е" беше основното послание на кампанията. Все още активна, тя има за цел да отбелязва мястото на българските продукти по стелажите на веригата.

"Ценя и обичам българското, защото от нашето по-хубаво не съм срещал по света. Да, има различни и интересни места, хора и храни, но в България ми е най-хубаво и вкусно. Не мога да съм постоянно в страната ни, защото работата ми налага да съм далеч от родината, но винаги когато съм тук искам да хапна любимите си храни. Харесвам концепцията на T MARKET, в която българското е на фокус. Там има сготвени вкусно български ястия и винаги може да намеря всичко, което ми трябва, на добро качество и супер цена. Светът е в криза и трябва да сме по-практични. T MARKET доказаха през последните 15 години, че наистина са практичният избор на българите. Затова ги харесвам и затова се съгласих да работя с тях," коментира Христо Стоичков

В последната година веригата заложи на развитие на кулинарията в магазините си, които вече са 86 на брой в 42 града в България. Веригата разполага със собствен цех, в който се готви всеки ден, при изключителни мерки за сигурност и с най-добрата техника за транспортиране и съхраняване на храна. В последната година T MARKET разнообрази и подобри рецептите на традиционните български ястия, които предлага в мрежата си от магазини. Христо Стоичков е опитал всички гозби от топлите витрини на T MARKET, а носталгията по българското и качеството на вкуса на готвените ястия в магазините им, са го спечелили не само като лице на веригата, но и като редовен клиент.

Освен, че ще бъде лице на веригата, Стоичков ще предостави във всички магазини T MARKET в страната свои продукти, както и новата си марка за спортни дрехи.

Легендата на българския футбол и кавалер на Златната топка Христо Стоичков ще бъде лице и на онлайн магазините на веригата в София и Пловдив. Напомняме Ви, че T MARKET изпревари всички и първи от веригите магазини за продажба на дребно, пусна онлайн магазин в София, а отскоро услугата вече е активна и в Пловдив. На tmarketonline.bg софиянци и пловдивчани ще се радват на свежото присъствие на Камата, докато избират от голямото разнообразие на стоки и постоянните промоции в сайта, плюс безплатната доставка, която е на път да превърне веригата в лидер на онлайн супермаркетите.

Допълнителна информация:

T MARKET присъства на българския пазар от 2005 г., като за 15 години успя да се превърне в една от водещите вериги за хранителни стоки в България. Всяка година мрежата от магазини на компанията интензивно се разраства, а заедно с това се увеличава и броят на разкриваните работни места в страната. Към момента за компанията работят над 2200 служители, превръщайки T MARKET в един от най-големите работодатели в България.

Веригата супермаркети е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика.


 

Материалът е предоставен от Т Маркет.