Губим битката за пакета "Мобилност"

Камионите пък ще трябва да се връщат в държавата, в която е регистрирана фирмата, поне веднъж на 8 седмици

Обратно в новината

Коментари - Губим битката за пакета "Мобилност" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Само не ми е ясно - защо самите шофьори протестират против това?????

200 хиляди сме и с семействата сме към 350 хил. дето ще гласуваме срещу герб ако тва ни се случи

500 000 сте...аре бегай.

Гласувай, кой ти пречи. Аман от отворковци.

Защото ги карат шефовете им. Казали са им, протестирате защото всичко ще е за ваша сметка, не за наша.

Каквото им се каже, това казват.... те нямат собствено мнение. Който им дава парата, той диктува мислите и постъпките им.

НИКОЙ НЕ Е ОЧАКВАЛ ДРУГО

Да не би да има някой учуден

фирма с клонове в евро страните и всичко е ок ;) ...

Нека ти обясня тогава: Когато ЕС беше основан на базата на четирите непоклатими свободи на движение: на стоки, на капитали, на хора и на услуги, всичко това работеше в полза на развитите централноевропейски страни. Напоследък България, Румъния, Латвия итн. развиха цял бранш на транспортните услуги и превозват стоки вътре в ЕС на много по-ниски цени отколкото цените на местните превозвачи. Местните се разпищяха и сега централна Европа, начело с Австрия направи пакета "мобилност", зле прикрит като грижа за камионджиите, а всъщност убиващ източноевропейската конкуренция. В българия има фирми с по 1000 камиона. Скоро те, при новите условия нама да могат да бъдат по-евтини и ще загинат. Ще загине един от малкото работещи браншове в БГ. И хиляди шофьори ще останат без работа. Това и на тях им е ясно и затова са против. Сега разбра ли?

Е сега да се изкаже Джамбаски, нали върху тази платформа си проведе пред изборната кампания: че пакета мобилност няма да бъде приет и нашите транспорни фирми ще продължат да работят из Европа наравно със западните такива!

Всъщност това е добре за шофьорите!!!! Така че, кой губи битката не е ясно - печели обикновеният шофьор. Аз подкрепям тези мерки!

хем реват,че стоят с часове по границите и живеят като скотове в кабините хем защитават работодателите си да печелят на техен гръб-сбъркан генезис...…..той Сталин за това ги е стоявал само до гумата на камиона а не в строя защото не ги е смятал за войници

Когато ЕС беше основан на базата на четирите непоклатими свободи на движение: на стоки, на капитали, на хора и на услуги, всичко това работеше в полза на развитите централноевропейски страни. Напоследък България, Румъния, Латвия итн. развиха цял бранш на транспортните услуги и превозват стоки вътре в ЕС на много по-ниски цени отколкото цените на местните превозвачи. Местните се разпищяха и сега централна Европа, начело с Австрия направи пакета "мобилност", зле прикрит като грижа за камионджиите, а всъщност убиващ източноевропейската конкуренция. В българия има фирми с по 1000 камиона. Скоро те, при новите условия нама да могат да бъдат по-евтини и ще загинат. Ще загине един от малкото работещи браншове в БГ. И хиляди шофьори ще останат без работа. Това и на тях им е ясно и затова са против.

Ха-ха, калинката бокова-Новаков ще ви реши проблемите!

Само малко по-скъпо иначе е ОК.

Супер !!!!

Къде са нешите "евродупетати". Нали фукнята беше голема. Бля-бля,бля. Да върнат големите заплати. не ги заслужават.

Така трябва ,не хората да спят като кучета в кабините и да не се прибират при семействата си по три месеца докато превозвачите правят милиони на техен гръб,също така трябва и да задължат чорбаджиите да осигуряват хората си на реалните доходи а не на МРЗ ,въобще трябва да приветстваме това решение на ЕС.

Това ли е върха на мъдростта, която можа да сътвори Брюксел-да се разкарват празни камиони на хиляди километри? Това са тонове гориво, износване на скъпи за поддръжка машини и умора на водачи, които да въртят геврека за нищо. Разбирам че е човешко да се спи на чаршафи в хотел, че трябва да почиват шофьори и т.н. Но не разбирам недомислията. А някой прави ли сметка колко ще оскъпи това продуктите, които ще се превозват? Не прави сметка, защото с 15к евра на месец и аз не бих правил сметки за нищо.

Ха-ха-ха, а добро утро ! Къде са ония дето возиха хора до Брюксел и викаха "forget about it" ??? Видяхте ли как действа Европа тъпунгери ? Аз ви разправях тука, че в Германия и слепите плащат такса за телевизия и това е потвърдено от съда, а вие не вярвахте.

Па като добавим и писъците на грета-ти-тунберг за климатичните промени заради изгорелите газове положението става мамсиджейс! А всичко това е за едни пари...

То тоя бранш съществува само и единствено защото експлоатират бедняците като нас българите , и защото ДЗЛ-то на фирмата е някой клошар и не се плащат никакви данъци . Абсолютно прави са западноевропейските страни ! Сега чорбаджиите могат да си продават камионите и да стават те шофьори !

Плащат защото имат телевизори и слушат телевизионните програми ,но какво общо има това с превозвачите и камионите.

Случаят с 39-мата умрели виетнамски емигранти в камион с български номера беше върха на сладоледа ! Две години не се е връщал в България , пък има документи за годишен технически преглед !!!!

Ей това е... "трябва да бъдем евтини", а после ревете, че мямате пари??? Ами нямате, щото сте евтини!!!! И самите вие искате да сте ЕВТИНИ!

Е, нашите шофьори вече ще ги осигуряват други работодатели. А разхождането на камионите си е култово решение, направо еманация на брюкселската мъдрост. Едно ще е позитивно - товарните автомобили с мигранти с българска регистрация драстично ще намалеят.

Aбя я някой да ми обясни какво прави българки камион 8 седмици извън България, та не се връща, при положение, че България внася купища стоки от Европа, което изисква много по-чести курсове с камиони отколкото веднъж на 8 седмици!?

А ти какво искаш шофор да пътува в бизнес класа на самолет и да спи в Интерконтинентал ли ?! Толкова ли си сляп и не рабираш че утрепаха този бизнес който България се опита да възроди. Съгласен съм че този бизнес в Бг иам трески за дялане номакро икономически погледнато пак го изядохте ....а то се иска мозък за тези неща..

Слушат телевизионните реклами по-скоро...

Крайно време беше да им го начукат на робовладелците. Като се правиш на много умен и не плащаш заплати , а командировъчни, така става. Единствената тъпотия е, че трябва да връщат камионите. "Жалко" само за оня с Бугатито, че няма да може да го замени с по-новия модел, поне тази година.

Общото е че когато един лобистки кръг намери подкрепа в политиците, то решението се прокарва на всяка цена, без оглед на това доколко е справедливо, в нормата на закона и на здравия разум, кой повече печели и кой е по-ощетен. Всякакви протести по съдилища и тем подобни, само отлагат неизбежното. Пълни баламурници бяха нашите протестъри, че биха път до Брюксел.

Да живее президент Макрон и неговия пакет"Мобилност",бре!Мухите по форумите седяха и му се подиграваха,че бил "бабоебец" и прочие тъпотии,но ТОЙ спаси хиляди тираджии от скотския им ежедневен живот!Той е велик а мухите си остават мухи и нищо повече,бре!Да живее младия лидер на ЕС.Vive le France!!!

Имам лошо предчувствие-Калигула от Банкя скоро ще хвърля кърпата! Вдигат му вноските, режат му кинтите, а сега и 30% от бизнеса. Той за това е толкова изнервен на последък.

да не се наложи да връщат пари на спонсорите си, които заблуждаваха, че ще успеят. Кауза пердута си беше това...

Лошо няма малко да им смъкнат заплатите на шоферите, все пак на хотел ще спят. Пък и те хора да станат най-накрая!

Имам познат шофьор, който ми казва че най-хубаво си спи в кабината. На Е79 до Ботевград гледам, че спят много шофьори от различни страни.

как ще гласувате като перманентно сте в чужбина?

Това е сериозна загуба.. Първата последица от нея е, че един собственик на транспортна фирма ще спре да си купува новият модел Бугати през 6 месеца и ще започне през година. Втората последица е, че шофьорите ни ще започнат да миришат на по-чисто.

Правилно. Това е тяхната квалификация.

Борисов спечели няколко пъти тази битка, е как така? То като магистрала Хемус, всяка година я открива, заделя милиарди, строи...

решение с отворени врати за нарушения. Шофьорите и техните работодатели които ги експлоатират се смеят в момента. Българинът ли няма да го подмине тарикатски. Макрон и идея си няма КОЙ Е АНДРЕШКО. Ако шофьорите сега не поискат увелечение на заплатите и командировачните това означава ЧЕ ВСИЧКИ ЗНАЯТ, ЧЕ ЕФЕКЪТ ОТ ТОВА РЕШЕНИЕ ЩЕ Е НУЛЕВО.

Цялата драма илюстрира това, че обикновените шофьори си искат работата при текущите условия. Същевременно всички искат от държавата по-високи заплати... ама като как ще стане това - не е ясно защото шофьорите не са на държавна, а частна работа.

а кога заплатите във веригите ще са като на запад или западняците могат да експлоатират българите в България важното е да не ги конкурираме на тяхна почва евро.ейски ценности

Наемам фалирали български превозвачи за общи работници в строителството в София . Гарантирана заплата от 800 лева .

Абе, какво губим? Нищо не губим! Я, Той да разпореди на ония там, в Брюксела и да се приключва... С Него гаргара ще си правят. Мискини такива. Да вдига телефона, да разпорежда, че да не яхва джипа и лично да ходи да ги съветва как да се отнасят с Него и Неговата държава. Казах!!!

Като почнат да дават читави заплати на всякакви работници и служители в българските фирми и учреждения , то и западните вериги ще вдигнат заплатите . Един учител взима 1000 лв. Колко да взима касиерка в Лидл в Каспичан !? 3000 ли !?

не точно. Изнервен е, защото Доган и Пеевски са изнервени. Тея многократни посещения на Прокуратура и разузнаване на най-високо ниво в САЩ последната половин година (!!!) не са случайни, а посветени на предстоящите санкции срещу тези двамата. Нищо чудно че те попиляват ББ в момента. Явно самолетната сделка не е била достатъчна за спасяване на капо ди тути милиционери.

само евродгендърите са вярвали, че България и другите малки страни от Изт.ЕВропа ще могат да се преборят в големите в ЕС. Сега разбрахте ли, че сме придатък към Богатия Запад, който ни експлоатира и не се интересува от нашите желания и интереси?!

трябва да даваш заплата от 800 лева ...но на седмица.