Губим битката за пакета "Мобилност"
Камионите пък ще трябва да се връщат в държавата, в която е регистрирана фирмата, поне веднъж на 8 седмици
Обратно в новинатаКоментари - Губим битката за пакета "Мобилност" | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
не знам (нерегистриран)
Само не ми е ясно - защо самите шофьори протестират против това?????
Шофьор (нерегистриран)
200 хиляди сме и с семействата сме към 350 хил. дето ще гласуваме срещу герб ако тва ни се случи
Ото Скорцени (нерегистриран)
500 000 сте...аре бегай.
hihi (нерегистриран)
Гласувай, кой ти пречи. Аман от отворковци.
ами (нерегистриран)
Защото ги карат шефовете им. Казали са им, протестирате защото всичко ще е за ваша сметка, не за наша.
1234 (нерегистриран)
Каквото им се каже, това казват.... те нямат собствено мнение. Който им дава парата, той диктува мислите и постъпките им.
БРАВО (нерегистриран)
НИКОЙ НЕ Е ОЧАКВАЛ ДРУГО
Изненада (нерегистриран)
Да не би да има някой учуден
... (нерегистриран)
фирма с клонове в евро страните и всичко е ок ;) ...
Андрешко (нерегистриран)
Нека ти обясня тогава: Когато ЕС беше основан на базата на четирите непоклатими свободи на движение: на стоки, на капитали, на хора и на услуги, всичко това работеше в полза на развитите централноевропейски страни. Напоследък България, Румъния, Латвия итн. развиха цял бранш на транспортните услуги и превозват стоки вътре в ЕС на много по-ниски цени отколкото цените на местните превозвачи. Местните се разпищяха и сега централна Европа, начело с Австрия направи пакета "мобилност", зле прикрит като грижа за камионджиите, а всъщност убиващ източноевропейската конкуренция. В българия има фирми с по 1000 камиона. Скоро те, при новите условия нама да могат да бъдат по-евтини и ще загинат. Ще загине един от малкото работещи браншове в БГ. И хиляди шофьори ще останат без работа. Това и на тях им е ясно и затова са против. Сега разбра ли?
Учуден (нерегистриран)
Е сега да се изкаже Джамбаски, нали върху тази платформа си проведе пред изборната кампания: че пакета мобилност няма да бъде приет и нашите транспорни фирми ще продължат да работят из Европа наравно със западните такива!
Емо (нерегистриран)
Всъщност това е добре за шофьорите!!!! Така че, кой губи битката не е ясно - печели обикновеният шофьор. Аз подкрепям тези мерки!
явно не искат да са нормални хора (нерегистриран)
хем реват,че стоят с часове по границите и живеят като скотове в кабините хем защитават работодателите си да печелят на техен гръб-сбъркан генезис...…..той Сталин за това ги е стоявал само до гумата на камиона а не в строя защото не ги е смятал за войници
Андрешко (нерегистриран)
Когато ЕС беше основан на базата на четирите непоклатими свободи на движение: на стоки, на капитали, на хора и на услуги, всичко това работеше в полза на развитите централноевропейски страни. Напоследък България, Румъния, Латвия итн. развиха цял бранш на транспортните услуги и превозват стоки вътре в ЕС на много по-ниски цени отколкото цените на местните превозвачи. Местните се разпищяха и сега централна Европа, начело с Австрия направи пакета "мобилност", зле прикрит като грижа за камионджиите, а всъщност убиващ източноевропейската конкуренция. В българия има фирми с по 1000 камиона. Скоро те, при новите условия нама да могат да бъдат по-евтини и ще загинат. Ще загине един от малкото работещи браншове в БГ. И хиляди шофьори ще останат без работа. Това и на тях им е ясно и затова са против.
Гошо тарабата (нерегистриран)
Ха-ха, калинката бокова-Новаков ще ви реши проблемите!
A (нерегистриран)
Само малко по-скъпо иначе е ОК.
Az (нерегистриран)
Супер !!!!
данъкоплатец (нерегистриран)
Къде са нешите "евродупетати". Нали фукнята беше голема. Бля-бля,бля. Да върнат големите заплати. не ги заслужават.
Чикаго (нерегистриран)
Така трябва ,не хората да спят като кучета в кабините и да не се прибират при семействата си по три месеца докато превозвачите правят милиони на техен гръб,също така трябва и да задължат чорбаджиите да осигуряват хората си на реалните доходи а не на МРЗ ,въобще трябва да приветстваме това решение на ЕС.
Разкарване на празни камиони? (нерегистриран)
Това ли е върха на мъдростта, която можа да сътвори Брюксел-да се разкарват празни камиони на хиляди километри? Това са тонове гориво, износване на скъпи за поддръжка машини и умора на водачи, които да въртят геврека за нищо. Разбирам че е човешко да се спи на чаршафи в хотел, че трябва да почиват шофьори и т.н. Но не разбирам недомислията. А някой прави ли сметка колко ще оскъпи това продуктите, които ще се превозват? Не прави сметка, защото с 15к евра на месец и аз не бих правил сметки за нищо.
Филанкишията (нерегистриран)
Ха-ха-ха, а добро утро ! Къде са ония дето возиха хора до Брюксел и викаха "forget about it" ??? Видяхте ли как действа Европа тъпунгери ? Аз ви разправях тука, че в Германия и слепите плащат такса за телевизия и това е потвърдено от съда, а вие не вярвахте.
4е! (нерегистриран)
Па като добавим и писъците на грета-ти-тунберг за климатичните промени заради изгорелите газове положението става мамсиджейс! А всичко това е за едни пари...
Ганьо Балкански
То тоя бранш съществува само и единствено защото експлоатират бедняците като нас българите , и защото ДЗЛ-то на фирмата е някой клошар и не се плащат никакви данъци . Абсолютно прави са западноевропейските страни ! Сега чорбаджиите могат да си продават камионите и да стават те шофьори !
Чикаго (нерегистриран)
Плащат защото имат телевизори и слушат телевизионните програми ,но какво общо има това с превозвачите и камионите.
Ганьо Балкански
Случаят с 39-мата умрели виетнамски емигранти в камион с български номера беше върха на сладоледа ! Две години не се е връщал в България , пък има документи за годишен технически преглед !!!!
андрешко си (нерегистриран)
Ей това е... "трябва да бъдем евтини", а после ревете, че мямате пари??? Ами нямате, щото сте евтини!!!! И самите вие искате да сте ЕВТИНИ!
Аха (нерегистриран)
Е, нашите шофьори вече ще ги осигуряват други работодатели. А разхождането на камионите си е култово решение, направо еманация на брюкселската мъдрост. Едно ще е позитивно - товарните автомобили с мигранти с българска регистрация драстично ще намалеят.
A?! (нерегистриран)
Aбя я някой да ми обясни какво прави българки камион 8 седмици извън България, та не се връща, при положение, че България внася купища стоки от Европа, което изисква много по-чести курсове с камиони отколкото веднъж на 8 седмици!?
43я (нерегистриран)
А ти какво искаш шофор да пътува в бизнес класа на самолет и да спи в Интерконтинентал ли ?! Толкова ли си сляп и не рабираш че утрепаха този бизнес който България се опита да възроди. Съгласен съм че този бизнес в Бг иам трески за дялане номакро икономически погледнато пак го изядохте ....а то се иска мозък за тези неща..
Некой (нерегистриран)
Слушат телевизионните реклами по-скоро...
нАКа-47 (нерегистриран)
Крайно време беше да им го начукат на робовладелците. Като се правиш на много умен и не плащаш заплати , а командировъчни, така става. Единствената тъпотия е, че трябва да връщат камионите. "Жалко" само за оня с Бугатито, че няма да може да го замени с по-новия модел, поне тази година.
Филанкишията (нерегистриран)
Общото е че когато един лобистки кръг намери подкрепа в политиците, то решението се прокарва на всяка цена, без оглед на това доколко е справедливо, в нормата на закона и на здравия разум, кой повече печели и кой е по-ощетен. Всякакви протести по съдилища и тем подобни, само отлагат неизбежното. Пълни баламурници бяха нашите протестъри, че биха път до Брюксел.
Джери-бързата пушка!!! (нерегистриран)
Да живее президент Макрон и неговия пакет"Мобилност",бре!Мухите по форумите седяха и му се подиграваха,че бил "бабоебец" и прочие тъпотии,но ТОЙ спаси хиляди тираджии от скотския им ежедневен живот!Той е велик а мухите си остават мухи и нищо повече,бре!Да живее младия лидер на ЕС.Vive le France!!!
Гошо тарабата (нерегистриран)
Имам лошо предчувствие-Калигула от Банкя скоро ще хвърля кърпата! Вдигат му вноските, режат му кинтите, а сега и 30% от бизнеса. Той за това е толкова изнервен на последък.
Абе, (нерегистриран)
да не се наложи да връщат пари на спонсорите си, които заблуждаваха, че ще успеят. Кауза пердута си беше това...
Лошо нема (нерегистриран)
Лошо няма малко да им смъкнат заплатите на шоферите, все пак на хотел ще спят. Пък и те хора да станат най-накрая!
не знам (нерегистриран)
Имам познат шофьор, който ми казва че най-хубаво си спи в кабината. На Е79 до Ботевград гледам, че спят много шофьори от различни страни.
коментатор (нерегистриран)
как ще гласувате като перманентно сте в чужбина?
==== (нерегистриран)
Това е сериозна загуба.. Първата последица от нея е, че един собственик на транспортна фирма ще спре да си купува новият модел Бугати през 6 месеца и ще започне през година. Втората последица е, че шофьорите ни ще започнат да миришат на по-чисто.
... (нерегистриран)
Правилно. Това е тяхната квалификация.
ха ха ха (нерегистриран)
Борисов спечели няколко пъти тази битка, е как така? То като магистрала Хемус, всяка година я открива, заделя милиарди, строи...
гражданка (нерегистриран)
решение с отворени врати за нарушения. Шофьорите и техните работодатели които ги експлоатират се смеят в момента. Българинът ли няма да го подмине тарикатски. Макрон и идея си няма КОЙ Е АНДРЕШКО. Ако шофьорите сега не поискат увелечение на заплатите и командировачните това означава ЧЕ ВСИЧКИ ЗНАЯТ, ЧЕ ЕФЕКЪТ ОТ ТОВА РЕШЕНИЕ ЩЕ Е НУЛЕВО.
коментатор (нерегистриран)
Цялата драма илюстрира това, че обикновените шофьори си искат работата при текущите условия. Същевременно всички искат от държавата по-високи заплати... ама като как ще стане това - не е ясно защото шофьорите не са на държавна, а частна работа.
tt (нерегистриран)
а кога заплатите във веригите ще са като на запад или западняците могат да експлоатират българите в България важното е да не ги конкурираме на тяхна почва евро.ейски ценности
Ганьо Балкански
Наемам фалирали български превозвачи за общи работници в строителството в София . Гарантирана заплата от 800 лева .
Мюмюн 4G (нерегистриран)
Абе, какво губим? Нищо не губим! Я, Той да разпореди на ония там, в Брюксела и да се приключва... С Него гаргара ще си правят. Мискини такива. Да вдига телефона, да разпорежда, че да не яхва джипа и лично да ходи да ги съветва как да се отнасят с Него и Неговата държава. Казах!!!
Ганьо Балкански
Като почнат да дават читави заплати на всякакви работници и служители в българските фирми и учреждения , то и западните вериги ще вдигнат заплатите . Един учител взима 1000 лв. Колко да взима касиерка в Лидл в Каспичан !? 3000 ли !?
коментатор (нерегистриран)
не точно. Изнервен е, защото Доган и Пеевски са изнервени. Тея многократни посещения на Прокуратура и разузнаване на най-високо ниво в САЩ последната половин година (!!!) не са случайни, а посветени на предстоящите санкции срещу тези двамата. Нищо чудно че те попиляват ББ в момента. Явно самолетната сделка не е била достатъчна за спасяване на капо ди тути милиционери.
ИСТИНАТА
само евродгендърите са вярвали, че България и другите малки страни от Изт.ЕВропа ще могат да се преборят в големите в ЕС. Сега разбрахте ли, че сме придатък към Богатия Запад, който ни експлоатира и не се интересува от нашите желания и интереси?!
ИСТИНАТА
трябва да даваш заплата от 800 лева ...но на седмица.
НАЙ
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
Димитър Стоянов: Имах два избора - или да го ритам, докато шава, или да туширам конфликта
Шефът на СДВР: Димитър Стоянов е забавил с часове освидетелстването си в "Пирогов"
Американски служител: САЩ тайно са доставили ракети с голям обсег АТАКМС на Украйна
Полша ще помогне на Украйна за връщането на мъжете, подлежащи на военна служба
Полша ще помогне на Украйна за връщането на мъжете, подлежащи на военна служба
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
Американски служител: САЩ тайно са доставили ракети с голям обсег АТАКМС на Украйна
"Послание към Путин": Байдън подписа закона за военната помощ за Украйна, Израел и Тайван
Димитър Стоянов: Имах два избора - или да го ритам, докато шава, или да туширам конфликта