Коментари - Година след трагедията на бул. "Черни връх": 100 000 нарушения на скоростта месечно в София | dnes.dir.bg
назад

Година след трагедията на бул. "Черни връх": 100 000 нарушения на скоростта месечно в София

Георги Семерджиев, който причини смъртта на две млади жени, получи 20 г. затвор, но делото ще влезе в Апелативния съд в края на септември

Обратно в новината
| Автор : Надежда Христова

Коментари - Година след трагедията на бул. "Черни връх": 100 000 нарушения на скоростта месечно в София | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

В КАТ спокойно могат да предложат "волни пожертвования" и с дребни за доходите си отчисления покрият исканото увеличение от 10 процента за колегите си полицаи и пожарникари. И без друго в КАТ заплатата е нищожна на фона на доходите и е по-скоро за да вървят осигуровки. И "проверяващите и разписващи" в пожарната могат да сторят същото за колегите.

Нарушенията ще стават все повече. Ако ще и по 2 да се увеличат глобите и броя на камерите. Нарушения ще престане да има когато има нормални пътища с нормални ограничения. До тогава ще се оправдават че правят нещо с горните мерки и че водачите виждаш ли били нарушители....

пробвали ли сте да спазвате на 100% правилата - еми става страшно отзад ! То не е засичане отдясно, подпиранена см. от бронята, крясъци, физиономии и т.н.

На мен едно не ми става ясно: Как успяват да измерят скоростта на нарушшителите, за да я има тази статистика, но не успяват да ги глобят? Започвам: Щом могат да измерят скоростта, значи необходимите камери ги има. Щом ги има и очевидно работят, значи остава да се установят номерата на автомобилите. Обаче нещата стигат до там. При 80, минаваш с 230 и после няма честитка. Това означава, че този с 230-те си има начин да заобикаля глобата, а ние, превишаващите с 10-15км/ч си кихаме като попове. Закон има, камери има, полицаи има, нарушения има, глоби няма. Не мирише, а чак смърди тая работа. За да се спрат нарушенията, просто глобата за нарушение над 50% от ограничението трябва да става с множител. При надвишаване на 50км/ч с над 10км/ч - глоба 100лв. При над 20км/ч - х2 (200лв). При над 30км/ч - х5 (500лв) и така докато се стигне че да караш с 200 да ти струва 7-8000лв. А за да не ги яде инфлацията и да не остарява закона заради нея, могат да ги обвържат и с минималната заплата, която се помръдва чат-пат.

че тези ограничения не са сложени за да пазят хората , а за да са хранилки за полицаите. Българите го знаем много добре, затова и няма уважение към правила, ограничения и институции

Къде е тука господин Георги Георгиев да се похвали с успехи? Или той става само да облече чистата отразителна жилетка и каска и да държи лопатата на обратно за снимките?

100 хиляди месечно... Звучи много.... Я да посмятаме: 100 хиляди / 30 дни = 3300 нарушения на ден. При един милион коли, движещи се всеки ден (https://profit.bg/balgariya/edin-milion-koli-se-dvizhat-v-sofiya-vseki-den-povecheto-20-godishni/) това прави по едно нарушение на триста автомобила. Или иначе казано 0.3% от водачите нарушават ограничението за скоростта.

само на едно от местата, където има камери... :) тези нарушители със сигурност превишават скоростта и по другите булеварди и улици

Аз мисля че дори са под 0.1% , просто едни и същи водачи правят нарушенията.

Министъра на финансите що се кахъри за бюджета? Те парите са по улиците, буквално. Да си прибере държавата глобите и ще напълни хазната. И келешите ще се укротят малко.

малоумник и си и всички 11 про руски амеби които са ти харесали постчето

Е и тъпаците от КАТ какво правите.

"Според българското законодателство при наличието на няколко обвинения се дава едно общо наказание, което е и най-тежкото от всички." - е това спешно трябва да се промени, наказанията трябва да се събират. Защо остава наказанието само за най-тежкото? Другите изчезват, не са важни, все едно не са се случили?!?!?!

Stanko

Напротив. Физическо присъствие на полицията ще намали нарушенията на скороста.Между другото южната част на околовръстното е там където недосегаемите цял ден хвърчат със всички сили да покажат големите си пишки-пардон коли.Безочливи,татуирани,арогантни.При 238 км/ч и ограничение 80 трябва да остане без книжка за година а колата на наказателен паркинг.А откровено казано на Тодор Александров къде е намерил място да вдигне 160 не знам.То през 300 м има кръстовище. Та майката му е контрол.Камери.....да ама не вършат работа.

Един такъв по околовръстното лично полицията го беше ескортирала, за накои и друг лев. Коренът на проблема е другаде, но пък ако този корен бъде изтръгнат, с него ще бъде премахната и управляващата клика. Всичко се намира в порочен кръг, от който няма излизане.

Точно по Южната дъга има радари, които "не глобяват", а само показват скоростта. Но, от 5 броя, само 2 са горе-долу точни - слагам темпомата на 80 и те ми показват горе-долу толкова. Останалите са с отклонения, достигащи до 20 км/ч и в плюс, и в минус. Ако преработят тези камери да снимат, но, по стар български обичай, без да тарират радарите, ще има много "изгорели" невинни - това ОК ли ще е ?

Поредната "смешна" статистика... 80% от тези "нарушения" влизат в рамките на толеранса от 9 километра, както е по закон. И вместо да направят анализ на останалите (потенциално опасни) нарушители от МВР пак смесват зърното с плявата и ни "хранят" със стъкмистика... Липсата на адекватни данни и задълбочен анализ на тези данни води до грешните и ялови решения на проблемите с безопасността на движението! Но както навсякъде в България и тук липсата на професионализъм и добре подготвени кадри си казва думата!

1)Българина е калпак шофьор, ненаучен още от кормуването 2) Българина е нахален и арогантен. 3) инфраструктурата е зле и не позволява бързо шофиране. Тия 3 неща водят до проблемите.

Хайде да навържем нещата. Цитираните нарушения са измерени от несертифицирани камери - вече стана ясно че не мерят правилно в доста случаи. Второ, камерите не са на КАТ, някой взе парите и след 6 месеца ще ги махнат. Трето, дори и да беше вярна цифрата - наказания няма, ефект няма и никакви 10% увеличение на заплатите в МВР - с едно голямо ИЗКЛЮЧЕНИЕ - трябва да вдигнат заплатите с 20%, не с 10%, но на пожарникарите, защото от тяхната работа има видим и важен ефект.

нарушения направо няма, всички са супер внимателни.

Нарушения ИМА, разбира се. Но колко от тях са реални при фалшиви камери? Колко от тях са с 10 км/ч отгоре? ако 98% са до и с 10 км/ч отгоре - това не е новина, но ни се хвърля бомбастичната цифра от 100 000 . А наистина проблемните са едници, с които никой в КАТ не се бори, щото няма желание. А няма желание щото има мотивация, която не минава по банков път. Пък ти си вярвай на който искаш, вероятно смяташ и че Земята е плоска.

Разделяй и владей. Млад начинаещ полицай след 6 мес школа застъпва на нощно дежурство със заплата 1350лв. Мислиш ли, че при тези условия ще се навият да работят читави хора?

И мислите, че тази заплата е малка за хора с минимално образование и желание за работа?!

Налични са съвкупност от фактори. Неадекватни ограничения водещи до тапи , неадекватно позициониране на екипите на КАТ и Полицията, лоша и неадекватна маркировка и сигнализация. Неизвеждане на нарушители от трафика, а само констатация за поведението им от видеонаблюдението. Невръчване на наказателни постановления повече от 6 месеца след издаването им. Несъбиране на наложени глоби и нереализиране на наказания!

Като дойде банкянската мутра на власт едно от първите неща, които се опитаха да пробутат в НС пенсионираните милюционери знаете ли какво беше? Да, точно така! Искаха законово 30% от наложените глоби на водачите да остават в МВР за фонд "Допълнително стимулиране"....

Да беше единствен този татуизрод.... Хиляди немуподобни вилнеят,мачкат,бият и убиват по улици и пътища. Първенци сме по бр.ченгета на глава от населението.Е,и?! Пазят ги.Както него,така и онзи с"Панамерата"от ОколоМ ръстното.Чадърчета срещу абонамент.Ефективни,яки наказания да има? Дръжки.50-100 лева глоба за черните джипове,резачките и лимузините за по 200-400 хиляди-жалко и смешно!Няма Държава в БГ която да мачка тях,затова нагло и арогантно те убиват децата ни и нас.

така си е - всичко е под зоркия поглед на службите и не е никак случайно

Министерство на вътрешната статистика. А Ушев си бърка в носа. И кво направихте с тия нарушения—— аааааа Нищо!

Като няма адекватни наказания и за всички така ще е. Предполагам 90% са от "наши" хора?

Те ако бяха "наши" хора въобще нямаше да фигурират в статистиката. Тези са случайни хора. Наще хора като видят пияни надрусани и неадекватни ги екстортират с полицейски кортеж да си стигнат необезпокоявано за където с тръгнали, ако стане някой сакатлък с убийство, тогава само влизат в статистиката.

Те пишат камерите са засекли, но не казват кои са, какви са. Нали трябва да се вдигне статистиката с някого. По бул. България освен да хвърчи наш човек с 198 км/ч, това няма да е обикновен човек със сигурност. Обикновените хора нямаме такива мощни и бързи коли и не сме толкова нагли.

... Всеки месец се извършват между 80 и 100 000 нарушения. Хм-мммм колко камери снимат в София и засичат скоростта? 100К прави по 139 на всеки час от денонощието, по 7 на всеки 3 минути!? Ще излезе, че в София живеят само нарушители?

Информацията е взета от таблата за скорост. Нямат законова тежест. Също така са много повече от 7 на 3 минути.

Едно време бай Тошо го беше решил. 1 на десет семейства имаше кола, а новините за катастрофи и жертви не се съобщава ха. Така въпреки, че имахме по над 1500 убити годишно, никой нищо не знаеше и бяхме щастливи.

Остави, цъкащите минуси няма как да разберат тънката и тъжна ирония в поста ти.

Повечето глоби са за скорост от 62 км/ч, което е прекалено.

градско ограничението е 50 км/ч, само на определени места, като Цариградско, околовръстния и тн не важи. Ти с колко искаш да караш, 70, 80, 100?

По алея Яворов колко е? До скоро беше 50, което е тъпотия. Примери колко искаш. А забравените след ремонт знаци, т.н. хранилки? На България от околовръстното надолу строиха нов комплекс и имаше ВОД с ограничение 50 (вместо 70). Строежа е готов, всичко е възстановено, но ограничението седи. Я познай дали не стои там и тринога от известно време?

Ми не е нормално на трилентов булевард да караш с 50! Например пред ТЕЦ София. Там е 3лентов булевард с локално платно. И съответно е пълно с дебнещи вмирисани лоени човекоподобни. На тях им плащаме и заплати за това дебнене!? Ботевградско шосе и там е същото!

-> По алея Яворов колко е? До скоро беше 50 На спускането още си е 50км/ч. Има и камера! Само изкачването към кулата е 70км/ч и то след надлеза идващ от Цариградско. Симеоновско шосе и то е двупосочно с х2 ленти право като конец е 50км...?

-> :) И надолу вече е 70, отскоро. Но това не променя картината по друга част от тоя булевард, както и цитираното малоумие при ТЕЦ София.

вие знаете ли колко разказани идиоти има на Яворов и Теца, поради тая причина и не ви разрешават. Там пътя е с 3 ленти, за да няма задръствания , а не вие да се правите на джигити. Ква е тая мания за бързо каране, колко ще спечелиш, ако на Яворов караш със 100?

Това 70км/ч на Яворов спокойно може да продължи надлу чак до сточна гара, а от там и по бул. Сливница до околовръстното.

->ХА Не, не знаем. Много ме кефи "Вие знаете ли". Ти като знаеш - сподели. Иначе си на ниво детска градина, брато - само излишна емоция, подклаждана от неподплатено его - няма факти, няма аргументи. Специално по Яворов, по който минавам по няколко пъти дневно е имало един инцидент за всичките тези 30 години в които съм водач на МПС. При това точно там където има подлез - но за пияницата който е решил да се самоубие пречки няма - там нито подлези, нито огради ще го спрат. И това е типичното за КАТ - щом някъде стане инцидент (та дори и веднъж на 30 години) - се слага светофар, дигната пешеходна пътека на 6-лентов булевард и малоумно ограничение.

Не знам, какво трябва да се случи да се обърнат нещата в България, .... явно многото смърт не е решение.... Лошото, е че към момента статистиката е яко тъпи и неможещи (някакви с 1000 лв заплата са си купи 15 г "спортна" кола и яко ама яко са си повярвали) убиват умните и можещите избрали да строят, а не да рушат.. Кой беше казал... За да триумфира злото е необходимо само добрите да не правят нищо.... (нещо такова беше)...

Умните и можещите също са българи, господине. Купуват си по-мощни коли и понеже знаят че ще им се размине карат като идиоти. Тия с по-скромните възможности виждат това и по типично нашенски комплексарски манталитет си викат "Аз ли съм балама да се влача с ограничението" - и давай, върти яко. Не е до скорости, глоби и камери. До национален манталитет опират нещата - същия тоя който кара изродите да си хвърлят фаса през прозореца на автомобила, дъвката на тротоара и като ходят в гората/планината да си оставят боклуците, да спират пред чужди гаражи "за малко" - 2-3 часа и т.н.!

100 000 нарушения на скоростта - снимани с камера която не е минала през ДАМТН, която показва превишена скорост на празни булеварди и която показва неземни скорости на МПС-та които седят в задръстване. Аре не на нас тия милиционерски подпорки, щото даже не са и опорки

Допреди няколко години в статистиката на КАТ присъсъваше причината за ПТП "превишена скорост". От КАТ регистрираха че около 1% от всички ПТП, и около 1% от всички жертви са причинени поради ПРЕВИШЕНА скорост. От няколко години насам няма такава причина. Има само НЕСЪОБРАЗЕНА скорост, на която се дължат около 50% от ПТП и жертвите. Въпросът е защо от КАТ продължават да следят за нарушение, което дори не отчитат в статистиката като причина за ПТП?

Да, а тези 100 000 нарушения на скоростта са от камери които отчитат движение на коли които ги няма... Вече на няколко пъти ми се случи. Вкл. на Черни Връх показа 150 км/ч когато наоколо нямаше МПС с подобна скорост, по простата причина че имаше задръстване.

Ако столицата се премести в друг град дали ще се говори за София да колкото например за ямбол

Първо, какво общо има поста ти с темата? Второ, София не е просто столица, а точка на пресичане на много потоци, но вероятно ви трябва повечко мозъчен капацитет да го схванете. Трето, има си причини София да е избрана за столица след Търново. Последно, един нов правителствен град (примерно в района на Казичене/Верила би бил най-доброто нещо за София - да се махне паразитния административен трафик от София и да остане само бизнес/пътническия такъв.

ЯнбУл Е ГърДъ Сасмо да ти кажа, пич, че видя ли я кола с регистрация се пазя, често карат срещу движението

Почти всяка верчер , при разходка по бул. Черни връх при Метростанция Европейски съюз съм подминаван с коли каращи със над 120 км/ч ... Трагикомичното беше, че двама полицай бяха спряли момче на доставащо пица с 50 куб скутер за проверка, а този хубавец с бмв просто си мина покрай тях... не го и погледнаха...

Ми къде е тръгнал с тоя скутрер бе :))))

По глупава покупка, от кола за лично ползване, няма....

Така е, от работа до вкъщи и обратно спокойно може да си се буташ и в адският транспорт. Пък и ти личен живот нямаш и на почивка не ходиш

Твърдението ви е пълен абсурд. Казвам ви го като човек, които мрази да шофира и години наред се е мъчил да пътува с транспорта!

До всеки който кара така има полицайка да му държи стълбата, двама да го ескортират и още 5 да му прикрият катастрофата ако нещо стане. В момента полицайте протестират че им били малко прите. Като започнат да протестират срещу такива колеги и шефове тогава ще ги подкрепя за повече пари.

Какво реват тези нещастници от КАТ? По булЧерно връх, по две ленти в посока, ограничение 40 км/ч. По околовръстното на София ограничениетоже 80 ?! При наличие на мантинели, по 3 ленти за движение и т,н. То по-добро от магистралата ни…:. в комбинация с шофьори идиоти които по бул.България карат със 100, а на тракия се движат като охлюви в лява лента с 90 случайно да не вдигнаъ разхода с 500 мл. на 100. Ограниченията в България не са променяни повече от 40-50 год. , но автомобилите вече не с ажигули и лади.

Доказани бандити като Борисов продължават да дават акъл от парламента вместо да са в затвора, оправия няма да има. Точно те дърпат конците на престъпността и беззаконието.

При толкова много нарушения, като сложим и тези от синята зона, София трябва да е по-добре от Монако. Ама кражба колкото може и тва е.

"Присъдата на бившия футболист обаче НЕ Е е окончателна и делото ще влезе в Софийския апелативен съд в края на септември." ???? И защо да не е окончателна при наличие на 5 очевидни престъпления и отнемане на два живота?! Да си гние в затрвора и това е, само това е решението! Категорична , окончателна и безапелативна присъда, която да е ефективна!

До Телевизионна кула, Цариградско до Орлов мост, на Околовръстното има също камера. Докато не въведат навсякъде камери, ще продължат да минават на червено и с висока скорост. Вижте в бус лентите вече как не минават коли

Да бе не минават. Ти може да не минаваш, обаче богоравните си минават

Много по-евтино и ефективно беше с таймерите. НО заради един късонещо ги махнаха, сега май се кани да става кмет ли, общински съветник ли, не знам.

Демокрация без върховенство на закона е като шкембе чорба на скара.

София се напълни със трашни отрепки, комплекирани селяндури и убийци.Придошли от плевните тука и убиват невинни.Веднага да се върне софийското жителство, че много пречат тия придатъци.

така става с над милион селяни допълнително в София които само с простотия могат да блеснат - деца на новото образование егоцентрици

Никой не прави нищо в таз държава, защото акъла на българина работи от отпуска на отпуска и от заплата до заплата, а по средата пустотота.

По средата изтрезняваме.

Законите от години в България не важат за "избрани", после се включи в бройката и слугинажа им, после и тези, които трябва да ги прилата и налагат санкции и децата им и до днес, когато е пандемия. Истинско чудо е, че малко се мре. И сега, за да продължи това, че налагат рекет над обикновените хора, които са нарушили с под 10 км/ч, за да издевателстват, а онези каращи с над 30-50 км/ч от ограничението пак няма да са санкционирани. То цяла машина се впряга, за да се направи така, че да не им се наруши комфорта. А какви безобразия вършат самите полицаи не е за споменаване - закони и ограничения са за другите, но не и за тях. Те минават десетки пъти покрай нарушители и безумни пътни знаци, маркировки, разбити пътища, но никога не подават сигнал и настояват за мерки. Как пък веднъж не се събраха и протестират, че знаци, пътища, разрешителни за строеж са безумни и носят риск и смърт.

Като започнем от това, че глобата за преминаване на червен светофар е 25 евро и стигнем до всички покрити дела за убийство на пътя, под влиянието на алкохол и дрога, за които има сидетели, записи, доказателства... даже са малко 100 000 нарушения годишно! Сами си го правим и най-лошото - овце сме българите и търпим!

Така наречените камери на общината са пълен таш..к. Тоя дето е дал парите за тях е за прокурор. Имам снимка от събота, как при червен светофар и спрели коли, табелата показваше 53 км/ч

Тези са само за информация.

демек не служат за нищо ... да не говорим че дори да измерваха вярно , при един двулентов булевард със средно натоварено движение - въобще не е ясно това дето го показва за кой е - лявата кола, дясната или предната ...

Да обаче цитираната цифра 100 000 е възоснова на тях. ЦГМ отдавна мечтае да почне да събира глоби и от такива "нарушения"

абе къде е третата?

Това показва единствено, че ограниченията не са коректни. 10000 засечени, 100000 незасечени. Колко катастрофи има на 100000 превишили ограничениеята в %. Какъв е % човешка грешка с или без нарушение. Очевидно е, че глоби и по-ниски скоростни лимити, няма да помогнат.

Абсолютно съм съгласен че ограниченията не са коректни. Мога да дам няколко примера. Околовръстното на София, към Казичене ограничение 90 а към Герман 80. Двете отсечки са абсолютно еднакви. бул България, ограничение 70, Цариградско 80, Сливница 50.

В София организация на движение НЯМА ! Има самоорганизиран хаос ... СО и КАТ са оставили шофьорите сами да организират трафика ... Такива неща , като да се помисли кои са най-натоварените артерии и как да се облекчат, как да се избегне създаването на тапи, къде има смисъл ограничението да е 30 и къде - 80 - йок, действа се на парче и на кой както му скимне ... Е , какъв друг резултат да има ?!?

Според мен, най-големия проблем се разделя в няколко аспекта. 1. Наглост Брааат аз съм си куПил , баси бегачката, всички се мърши , ще карам как искам, не ми дреме. 2.Алкохол и наркотици Хах ... кво ми дреме бе , пинал съм е ся за 5 минути ще векарам ръчка и съм си у нас . 3. Тариката. Бате ся ше мина тука и ще дам газ да ги изпреварА, ще съм 1-ви на светофара, щот съм тарикат. 4.Светофар,където може а не където може. Ще карате спрели и точка. 5.Знак 30 км. е така да има Влачете се гниди... И на края максимално сложни кръстовища, да има нарушения. Това е причината за смъртта по пътищата.

И само да допълня... Пешеходеца Ски ся, бро аз ще си пресичам как си искам и на пешеходната пътека , по-бавно , че да видя кво стааа у фейса Теа мърши ше чакат Нищо, че в закона пише , максимално бързо

Проблема е, че вместо да се работи по превенция, родната полиция точи лиги по тези нарушения за да пълнят "хазната" (ама семейната)

И как точно да се промени кръстовището на Черни Връх и Свети Наум така че през него да не прелитат на червено дрогирани мутри?

Съвсем леко промениха режима на светофара. Ама оня дрогирания и без това мина на червено, така че промените в режима едва ли ще са от полза за немуподобните.

Сигурно новината е спусната, за да се изгради по-голямо обществено недоволство срещу протестиращите за по-високи заплати полицаи. На есен , като започва учебната година - пак ще ни обсипват с новини за размера на "бизнеса с частните уроци". Важното е никой да не ни занимава с неадекватността на "ковачницата" на закони и особено откровено лентяйстваща, неадекватна и дори антихуманна изпълнителна власт. Вчера пътувах от Калотина до София , а преди това преминах 1700 км из Европа. По- неадекватни знаци, организация на движение, ограничения на скоростта и разбира се разбити пътища няма никъде. Сега преди да ни говорят каквото и да е - нека отчетат колко милиони са платени на "консултантски" къщи за "анализ и оценка на безопасността по пътищата и какви са резултатите. Крадене, крадене, самоуправство, дивотия и една присъстваща на работа структура, като МВР.

100 000 месечно ?! Те на ден са повече бе!

Предстои да разберем с колко са го захлебили съдята от апелативния! Ако му даде под 20г. на тоя, за всичко това, следва че здраво е бил мотивиран.