Глад за коли "втора ръка", цените скочиха двойно
Според заместник-председателя на Асоциацията на вносителите на автомобили в България ситуацията става все по-тревожна
Обратно в новинатаКоментари - Глад за коли "втора ръка", цените скочиха двойно | Днес.dir.bg
Коментари
toyota avensis t25 1.8 vvt-i, 129 ps 02.2009 година 85000км Комби 2ри собственик Сервизна история само при тойота 20.000 лева
Отваряш mobile - то и всяко търсене ти връща повече от 3000 резултата, толкова е максимума на сайта, иначе кенефи колкото искаш :)
Голяма работа. 25 000 лв е нова Дачия Логан. А има и по-евтини автомобили Ама нямало бараки на 15 години за по 15 000 лв, щото пикльото признавал само Мерцес и ВАГ, ноф фнос на 50 000 км превъртяни от не повече от 500 000 км
Пълна лъжа и измама. Пълно е с коли втора употрабе. Т.н Марж - печалбата за авто тълговеца започва от 1000 лв. на автомобил, колкото "по-лъскав+, толкова повече печалба. Журналистически измислици - премислици.
Щом са скочили двойно веднага продавам моята! Ама едва ли някой ще иска да я купи за такива пари. Тези статии са пълна измама.
даже и Толупа докато беше на власт не си правеше толкова смотана и явна реклама, за да си пробутва далаверите. тия за бум на търсенето на 15 годишни таралясници ги разправяйте за лека нощ деца.
Тъп рекламен трик. Автокъщите са препълнени с бракми и никой не ги купува, а трябва да задължат мутрите да продават само регистрирани коли!
Къде са многознаещите когато сравняваха две различни епохи - прди 40-50 при Соц. се чакало с години за лек автомобил вярно но тех. развитие на човечеството беше на съвсем друго ниво. Ако Китая ( мисля,че магнезий) която произвежда 80 % от световното производство още ограничи произвдството й цялата " цивилизована Европа" особено Германия ще " рухне" като гнило дърво защото последните 15-20 години милиарди бяха вложни в автомобилната индустрия само ДВГ ( от корабите до леките автомобили) пазарния им дял е 150 милиарда Евро ( стопедесет милиарда евро).Само VW произвеждаше около 10 милиона леки автомобили , наред с чиповете високата цена на Природният газ и Китайският магнезий ще накарат Еропа не да дава "уроци" на дугите а да коленичи и да се влачи за помощ. Не й трябва война ще се научи и ще разбере,че някои неща не са така както си мисли.
провинция е, няма да те разберат! Световния недостиг на чипове за електронната част забавя изключително много производството. Кой държи "козовете" - Китай! Ама ще пуснем електрички - ОК, ама батериите се произвеждат къде?...пак в Китай Ама то и цената на лития/магнезия и другите скъпи метали за батериите скочи двойно, и световния запас е малък...но сигурно се сещате къде се добива?!?...точно такаааааа, пак в Китай Европа умря отдавна, само ние ще го разберем както винаги последни и както винаги - необратимо късно!
Тия гробници си ги дръжте. Има нови коли на адекватни цени. Но няма да се счупят след година.
В България коли втора употреба няма и никога не е имало. Има пета, десета и незнам си коя употреба таралясници с превъртяни километражи, но на външен вид лимузини...
Коли много, автокъщите са пълни с таратайки от 2005 до 2012г. Но няма кой да ги купува защото искат много пари. Не може 12г.кола да струва над 20 хил. лв
Продавам 28 годишна фиеста. На 2800 километра, като нова. Всички екстри. Не съм я карал, ползвах я да спа в нея.
Скоро и велосипедите втора ръка ще поскъпнат драстично. Много ще се търсят за производство на ток с въртене на педали. Пък и защото чиповете са кът. Само парите ще поевтиняват, от тях има много.
Аз моята кола си я карам вече 17 год. Уж все ще я сменям, ама тя си върви, а и аз не карам много, и така вече 17 г. Вече не мисля да я сменям. Докато върви ще я ползвам. Току-виж ме и надживее. За коли не се кахърете. Айде със здраве!
"На автомобил до 20 хиляди лева печалбата обикновено максимум е около 1000 лева." Хайде хайде! Даже на загуба ги продават. И това е от 1990г насам не се е променило. Те автоджамбазите умират от глад все.
Тичайте по автокъщите, докато има, че да не се прекарате. Амма, лакардии ги разправят тия автоджамбази...
Българина е скара с електромобилите ! Иначе как ще се прави на майстор пред блока !
Ойльо... нека позная - ти си от тия модерните плъхове дето мислят,че като напишат 10 реда на С(плюс,шарп,диез,what ever..) или малко php и вече са новото време.Know how елита... Съдейки по аватара, то не си повече от 22-24годишен още с единия крак в плейстешъна. За да има развит бизнес с ектромобили, трябва да имаш инфраструктура от зарядни станции, да имаш хора с умения да се оправят с тия електрички и да са същите на поносима цена. Нито едно от изброените не съществува в България. Като човек речонтирал най-различна техника включително и автомобили мога да ти заявя, че читави механици и техници все по-малко има.А такива многознайковци като тебе силни зад клавиатурата,но не можещи един болт да стегнат на правилното динамометрично усилие ще чакат някой да им оправи хубавата ектричка, защото от две лади една можеш направи пред блока но от две тесли една посмъртно! Вероятно когато човъркахме по Ситроен АХ на ток си вървял под масата, но сега кланяйки се пред инстаграма на Свети Мъск раздаваш определения... Аз мога да си оправя от карбураторна машина от 30-тте, до модерен натъпкан с лайна (пардон компютри) автомобил. Ти му мисли
Ебати комплексара! Ползвал динамометричен ключ в живота си веднъж и се мисли за голям мъж хаха. Боклук! Понеже не можел да си оправи сам Теслата дай всички да караме карбураторни тенекии на по 30 години, защото там ти е спряло мозъчното развитие... Ти чуваш ли се какви тъпотии ръсиш, ама ъкъл да раздава на килограм по форумите. А и никой не е казал, че всеки трябва да е с кола. Каква е тази комплексарщина?! Нещо ще ти стане ли ако се качиш на градски транспорт, на колело или на скутер? Ето от този манталитет идват проблемите ни, а не от това че някой можел, а друг не можел да завива болтове.
Вече се оглеждам за електричка и дядя Путя ще прави като вятъра!
Нова кола само на ток! не си струват парите обикновените вече с тези скъпи горива. Много поздрави на путев московски
Офф значи дядя Путя става рано и си мисли: на кой ли бг цървул днес ще правя като вятъра? Ама редко си прост!
Че то вибратори отдавна има на ток. Заври си един на едното място, че да се успокоиш малко. И е тъй, докато те клати провери за новия закон м Англия кога ще имаш право да си зареждаш електричката че при 1/20 от авто парка не е още станал на ток и вече имат проблеми с мрежата.. Питай и тексасците предната зима колко им струваше да си заредят електричките.. Поогледай се в България на колко места имаш зарядни особено като тръгнеш на дълъг път.. и а тогава да се дръвчиш... Истината за момента е в хибрид, и хората да имат достатъчен финансов потенциал да ги купуват
Айде и автоджамбазите решиха да изкярат на гърба на народа. Гледам автокъщите пълни! Европейците гледат да се отърват от старите дизели и продават почти без пари. Само някакси в България цената "трябва" да скочи 2,5 пъти. Алооо!?!
4 месеца в Германия си търся кола над 2010та година със 7 места и около 6-7000 евро... няма, освен на над 300км от нас дето няма да хукна да гледам каква боза предлагат.
българин си мисли, че тези кошници внесени от Германия и Италия са коли!!! Коли с дефекти с по 500 хил. км и безброй собственици!! Това не са коли а кошове!
И за това пак е виновна пандемията - Гейтс е изкупил чиповете, за да има за вас като се ваксинирате и затова има недостиг сега за колите...
Ами тогава правете по-дълготрайни коли както едно време, а не еднодневки. И ще се карат по-дълго и няма да се подменят толкова често. Били по-екологични новите, а производството на една нова кола не е ли свързано със замърсяване и емисии? Защо да се произвежда и купува нова кола, когато старата е годна да служи още дълги години. Всичко е от суета и лакомия и това ще ни изяде главите.
Колите свършиха. Автоборсите във Владиславово-Варна са празни. Следващата година ще сеят картофи.
Що не ходите до Горубляне да видите какъв недостик има, само че на места за нови трошляци!
Боклуци има бол ... за читавите коли - да, там цените се качиха точно защото са читави и не са много на пазара.
Просто хората не си продават колите както преди.Това води до поскъпване.В Германия кола която си купих преди 3 години и беше на 5 тогава сега мога без проблеми да я продам с близо 1000 Евро повече от тогавашната ми покупна цена.