FIA каза ”не” на пренавиването на километражите

Световната автомобилна асоциация (FIA) подкрепи официално предложената от евродепутата Андрей Новаков програма срещу манипулирането на километражите - O.R.E.L.

Обратно в новината

Коментари - FIA каза ”не” на пренавиването на километражите | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

С такиива глупости се занимават.Подобре да няма такъв парламент.

Почти всички "кенефи" над 7 години внесени от Западна Европа са на минимум з00 000 км. Всички го знаем и се надяваме поне да са на толкова, а ни се представят за по на 100 - 150 000 на пазара. Нама как западняка да я маха от гаража си преди да и е изтекла гаранцията. Ние сме балъците, че за коли струващи там 1000 eu да плащаме по 5000 лв. Законотворците да не ми се правят на много разбиращи, а да забранят вноса на коли над 10 години и най- малко euro 3 еко- норма.

По долу нали написах , че трябва да се спре вноса на всичко що е под 7г :) Така щял да остарее автопарка на българина като , че може да бъде по стар от това в момента !

Не е задължително. Последни две коли съм ги докарал лично от Италия. Едната беше на 150 хиляди, а другата на 250 хиляди на по 5 и 8 години. И двете бяха с мотори за основен ремонт, лупащи демфери, турбини и прочие. Реално кола втора употреба няма значение дали е на 150 или 250. Или е на 5 или 10 години.Въпрос на късмет да е поддържана или не. Което в Италия е малко вероятно ако е обявена за износ и продажба на ниска цена.

Доста хора карат малко колите си - примерно между 3000 и 10000 км/година, т.е. за 10 години ще са изминали между 30000 и 100000 километра, само дето няма как да ги намериш между тези с превъртян километраж.

Нито за по-нови,още по малко за 15 годишни! Важно е моментното техническо състояние и визия/боя,ръжда ,салон и др./ Най-големните измамници са тези които твърдят ,че една кола на по-малко километри е по-добра такава/същия модел/ на повече км!Такива измамници трябва да ги съдят за измама!

Брей, че нямат значение навъртените километри! Двигателите и ходовата част са механични системи, подложени на големи напрежения, които си имат определен живот и се износват при употреба. Това е и пряко обвързано с "моментното техническо състояние", под което предполагам, че имаш предвид добра и съвестна техническа поддръжка.

Да се забрани вноса на автобили които са по възрастни 5-7 години. Тези които се внасят и са над тази възраст да се ползват само за резервни части.Само , че стана ли това ще изчезне всичко от Горубляне и други такива места :)

Това, което предлагаш гарантира остаряване на автопарка. Пробвали са го в други държави и това е резултат по понятни причини.

Той българският автопарк е толкова млад , че няма на къде :D Стига глупости. Българина кара кола на 15 и повече години и това е масово !

че е задължително една кола на 10 г. да има поне 200 хил навъртяни км?!?

Шилo

Не е задължително, но е много по-вероятно да ги има, отколкото да ги няма. А по българските авто-къщи всички коли, от 5 до 25 години, са все на около 150К км, което е меко казано съмнително.

"Щото" автопарка е 90 процента внос от Италия, а там се продава на нашите нещо което италианеца е изхвърлил поради търсене на ниски цени. Италианеца изхвърля, когато е издухано от употреба и предвид тамошната инфра структура, често кара по 50-100 километра на ден. което прави над 170- 300 и нещо за 10 години.

Не всички са над 200 хиляди има и по запазени на по 170 000/ 180 хиляди.

В Италия карат средно по 50-60 хиляди километра на година и 10 годишните са средно на 500000-600000 километра. За какви 200000 хиляди и по-малко пишеш. Щом е стигнала до моргите, откъдето ни ги карат, значи е на много километри.

Автомобил на 200 000 километра каран на градско в София, или София-Перник, дали е в по-добро състояние от автомбил същата марка и модел каран 400 000 километра по германски аутобани? Всъщност ви лъжа;) Не искам да ви питам ,защото знам отговора и вие го знаете:) Питам само, кой ви пусна мухата, че изминатите километри са индикатор за състоянието на един автомобил?

Проблемите на един автомобил не са само по ходовата част за да има значение пътят. Важни са часовете на работа на двигателя и в какви режими е работил. В тази връзка един сдухан двигател работил на максимални обороти и с лош или не навреме сменяно масло може да струва на новият собственик доста по-скъпо от смяна на носачи или амортисьори!

Индикатор са разбира се и ти сам си си отговорил. Не се ли сети, че и сега се задават тези въпроси - от Италия ли е, Гемания, Скандинавско...или е от България, служебна ли е била, колко собственика и т.н. На много от въпросите се лъже и ще се лъже дори и да не се превъртат километражите, обаче ще стане мааааалко по-трудничко. То бива, то може ама междуселските пътища се напълниха с боклуци. Поне ще се разредят малко.

Много добра идея. Данъчните също да хвърлят по едно око на годишно отчетените километри и да сравнят с реално написаните пътни листа. Веднага ще лъснат купища фирмени автомобили, които се позлват в 99% от времето за лични нужди.

Мисля, че Новаков е прав като е потърсил подкрепа от ФИА срещу пренавиване на километражите, защото един мотор има моточасове, от които може да се съди по- точно за състоянието му и техническото обслужване. Все пак важното е техническото състояние на един мотор и автомобил като цяло, а не само изминатите километри.

За ''членките'' в ЕС от Източна Европа ,....НЕ ВАЖИ ! В България няма кой да контролира това престъпление , веднага ще се извлекат ДИВИДЕНТИ ЗА КОРУПЦИЯ . Ще се ''сътвори'' българска група за ''проверки'', като след всяка ''проверка'' , ще бъде констатирано КОНСТАНТНОТО изречение , както е било винаги до сега , а именно : ---СЛЕД ИЗВЪРШЕНАТА ''ПРОВЕРКА'' , НАРУШЕНИЯ НЯМА ! В тази държава , всичко е наопаки .

Особено , в съд. система .

пълно е с комплексари, които си мислят, че някой постоянно и за всичко ги лъже. Има много по важни неща от километрите на един автомобил ,но никой не мисли да ги оправя тях и пак ще си бъдем най зле в света.

За съжаление, в случая не е въпрос на комплекси - няма търговец, който да не връща километражите и няма кола при търговците, на която да не е върнат. Моята на 250 хилки изглежда като нова, сравнена с онези на по 130 в Горубляне.

Защо мислиш, че е недостойно един човек да изисква да знае реалните километри на една кола? Аз мисля, че е добре да се зае реалното състояние, защото по- лесно може да се съди кога и какви ремонти ще са необходими и така да си направя сметка кога да ги правя. Да вземем живота на датчика на колянов вал или разпределителен вал- тогава е много важно кога са сменяни преди това. Истината е технически важна и няма никаква емоция в това. Друга тема е, че няма как една стара кола да бъде представена за много по- ноева, след като се огледа по- внимателно. Може да е 2009година, а да е със съсипан салон и тогава се говори за съсипания салон, ходова част и т.н. дори и да е врътнат един километраж пак има по какво да се говори, защото 100 000 километра не означават, че предния стопанин не е бил мърляч, дришльо и сополанко. Така или иначе такава кола се минава на внимателно изчистване и пак има какво да се прави...

Това с километража не е само тук. Цитирам обява в .it сайт: € 7.000, Luglio 2008, 86.293 Km, 110 KW, Diesel, camabio manuale, 6.6 l/100 km!!! Друг Кашкай, 2008г. на 133000км.

И? Нищо не разбрах какво искаш да кажеш.

Казвам, че километражи се превъртат не само в БГ. Девет годишен Кашкай на 86000 километра в Торино, не в Дупница.

Ако БСП го постегнат, след 10 години ще има повече желаещи.

Нещо стана, сайтът се бъгна. Моля, изтрийте ми коментара, защото е под статията за паметника на Бузлуджа.

Клиента иска да бъде излъган, че новия му внос е на 100 хиляди. И сам да си повярва на това, а то е ясно, че няма как кола от Италия на 10 години да не е поне над 200-300 хиляди, но нашенеца е по спокоен, когато на таблото показва 100. И си вярва. За това се превъртат километражите.

Голямо оправдание, нама що. Много ми е интересно тогава, защо се манипулират и издухани двигатели, удари, шунтират се сензори, замазват се проблеми и изобщо се прилагат всякакви измами само и само да се докаже че колата е такава за каквато се представя. Ако не можеш да отговориш, аз ще ти отговоря.

Кола на 80 000 км не може ли да и ''издуха двигателя'' Знам слуай за гаранционно волво джип ,къса ремък и двигаталя...за скраб!

Написаното е ирония, но явно не си я схванал, защото е ежедневие у нас това.

А защо да няма начин? Нещо по-конкретно?

Сега гледайте какво става:))) Масовия българин ще се чуди как кола на 350 000 километра изглежда като на 120 000, че и по-нова:))) Тази ''екстра'' за колата на малко километри я искаше всеки купувач , за това и джамбазите я ''наложиха'';)

Кола на 120 000 км. я вижда изгнила , все едно е на 350 000 км.

Синдикатите на джамбазите от Дупница и Горубляне свикват своите членове на протест. Както изтъкна председателят Георги Китоносец и секретаря Светльо Шпакловчика, тези изменения ще огорчат много купувачите. Как да си вземеш 15 годишна кола на 800 000 км?! Трябва да си луд! Но като е на 123 000 с радост плащаш и пеем даже.