Руската ”Маруся” ще конкурира ”Ферари”

Руска компания излезе на пазара за спортни автомобили. Моделът "Маруся", за който се говори от две години, ще конкурира доказани марки като "Ферари" и "Ламборгини", разчитайки на по-ниска цена.

Обратно в новината

Коментари - Руската ”Маруся” ще конкурира ”Ферари” | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Един виц за съветското автомобилостроене: На международно изложение СССР представя новия модел волга. Специалист обяснява на събралата се тълпа техническите данни на автомобила. Сред хората един американец подпитва колоко е разхода на колата. Руснакът обаче се прави , че не чува. След малко човекът повтаря въпроса си. Пак нямама отговор. На третото напомняне обаче съвтския специалист се нахвърлил гневно на американеца - А вие защо биете негрите ?

По време на задръстване предпочитам да седя на велосипед вместо във ферари или маруся. Пожелавам им успех в безумното начинание, но явно светът има нужда и от тези неща.

Че кой е Шмайзер, някакъв шваба, потомствен констуктор на оръжия. Разбира се, че Калашников, с образование седми клас, го е използвал най-много като чистач на цех.

ще се скъсат в америка милионерите да си поръчват "маруся".....ама по каталога за булки......ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха....къде са тръгнали тия смешници, бе?

За мияча на чинии , какъвто представител сте драга Тодорке от Горно Уйно , наистина колата е скъпичка. Не се притеснявай - има коли втора употреба - тама за вашия джоб. Не мога да разбера ако в USA толкова е хубаво, защо човека би киснал в форумите, заместо да се наслаждава на живота. Мъчи ли те нещо?

Някой е излъгал крепостните, че били велики :)

Другарката "рускиня" пак се развихри. Тъче на няколко стана. Като тъкачка-многомашинничка. От Иваново, разбира се, няма да е като нашата партийна икона Найда Манчева. Не ми се щеше да коментирам г-жа Путина, само ще кажа че аз предпочитам любовницата на г-н Путин. Има вкус човека. Аз съм му фен - пичага е той. Има доста почитателки. И, което е по-важното полага доста усилия да направи Русия цивилизована държава. Личи си немската школа - него го цивилизоваха в Германия. Въобще, ако говорим сериозно Русия дължи цивилизационните си ценности на Западна Европа. И на Петър Велики, и на Екатерина Велика, и на още много други. И всеки път, когато руснацуите са се опитвали да се правят на интересни са се доближавали до Азия. До Централна Азия - Монголия, Афганистан, Иран. А болшевизмът и в частност сталинизма ги е върнал поне 100 години назад. Не само в автомобило-строенето - в мисленето. Което е страшно. Добре, днес на власт е Путин. ами утре ако на властр дойде селандур клато Хрушчов, Полу-идиот като Брежнев, или пияндур като Елцин, какво ще правите, бе? Не за "Маруся", за Мара-Отварачката" няма да сте кадър да се доредите!

е поне се опитват......ами ние в наше село?

Съдейки по броя на реплики - се развихри май другаря КГБ. Та така че плюнки хвърчат. Но щом вече български мъже почнали да мешат в една дискусия и коли и жени и любовници - вдигам рамена и млъквам. Вероятно на западни представители и жени по-красиви и любовници по-млоди и коли по-бързи. Но преди да плюете по руски технологии - може ли да се похвалите със собствени разработки - или как?

по-вероятно е да ми ръждяса AIDI-то отколкото този да те разбере

Руска спортна кола.

Очаквам с нетърпение теста в Auto-Bild , ще падне голям смях...

Аз пък очаквам теста на Top Gear и коментарите след него. Много са свежи англичаните за тези неща. Ще е пълно с пинизи.

Много е красива колата...също като жената ...на Путин! Разберете едно - скъпата спортна кола е преди Всичко Опит, Стил и Революционни технологии - един вид ВОСР, но малко по- различен от типичния руски продукт. Така че, няма нищо, нека дялат, пресоват, коват / може и пирони /, нека се учат...И да ги продават в Куба, Монголия, Венецуела и други сродни на руската душа места. Пък ние, които не вярваме във Веф-ове, Рубини, самовари и други, сделани в СССР, ще си караме "грозните" американски коли...

Красотата на жена на Путин е лично негова работа. А г-жа Путина - интелигентна и елегантна. Ако разбира се знаеш какво е това , в което се съмнявам - човек който не е видял нищо по добро от разголени форк ферии има много специфични естетични понятия. Нито един уважаваш себе си мъж няма да коментира недостатъци на жена и то в публично пространство. Успех с каране на американски коли.

Е, не забелязваш ли, че всички ти спестяваме недостатъците. От какво тогава си недоволна?

То и аз от малък имам мечта да карам Понтиак, ама те закриха марката, сега докато се наканя и то няма да има годен екземпляр в движение. Пък Шевролет как да си купиш, като то всъщност е Деу, Волво го купуха Китайци, въобще...глобализация. Вече не знаеш кое, какво е.:)

Само да спомена, за непросветените: - ЦЯЛАТА Теория на Управлението (това е за управление на СИСТЕМИ от раличен тип) е РУСКА. На това се базира съвременната автоматизация В ЦЯЛ СВЯТ. - Бъдещето на световната енергетика се базира на РУСКА разработка на модел на устройство за СТУДЕН СИНТЕЗ. Технологията е известна като ТОКАМАК (ТОроидная КомнатА МАгнитнами Катушками) и в момента в градчето Кандараш, Южна Франция се изгражда първият такъв реактор, като част от програмата на ЕО за разработка на нови енергийни източници. Оборудването се прави в Япония, а се финансира от 7-те на-големи страни в света. - Ракетите "Искандер", от които се притесняват и американци и европейци, са руски. - Носителят "Буран" е руски. Американците си признават откровено, че в следващите 20-на години не могат да постигнат такава товароподемност. - Технологията "Стелт" е руска. Списъкът е наистина дълъг. Но е излишно да продължавам, тъй-като който не се е срещал с руски специалисти, а ползва информация от разни евтини жълти сайтове, трудно ще разбере, за какво точно говоря.

Навремето имаше една книжка събрала всичките руски открития. Не си спомням как се казваше. Беше пълна с лъжи.

Абе всичко е руско, няма спор. Или поне руснаците така си мислят. Защото, като се поразрови човек в нещата лесно може да види че НЕЩО НАИСТИНА РУСКО, ама измислено от руснаци, всъщност няма. Повечето неща друг ги е измислил, пък после руснаците си присвояват нещата, измисляйки някой си който преди тах уж го бил измислил. За да се стигне до куриозни ситуации, включително и в този форум. Руснаците нямат нищо общо с измислянето на теорията за автоматизирано управление, и това може да го види всеки в "Интернет. както може да види че совалката "Буран", която има един единствен полет, ин то експериментален, е създедена 18 години след първата совалка. Когато полетите със совалките бяха вече рутинни. А самите руснаци се оказаха такива некадърнници че "Буран" остана под отломките на съборилия се покрив на хангара. Хубаво нещо е Интернета. По времето на милиционеро-социализма лъжеха колхозниците с всякакви небивалици - колко е велик СССР. После се оказа че СССР е бил на нивото на страноите от Третия свят. В долния край на списъка. Такава държава като СССР отдавна вече няма. Е, Русия успешно продължава традицията. На свободното падане. А червено-кратунковците, пеят революционни песни и скандират "Вечна дружба със СССР". Нищо че СССР отдавна го няма. И всякакви бравурни нотки в прослава на Русия изглеждат жалки.

Споко, като завземат половината свят, всяко второ изобретение ще е тяхно, а ако глътнат целия...

Не се заблуждавайте - това е "бутикова" кола, т.е. направени отделни не-серийни екземпляри, за които искат завишена цена за да я изкарат значима. Я продадат 300 броя въобще я не. Ферари е кола с продадени десетки хиляди от много години. В тая връзка какво стана с великата българска кола разработка на студенти? Големи хвалби бяха как вече задминаваме Тойота, а май никой не я помни вече - да не говорим за продаден 1 брой.

Ще си умра от смях, руска кола различна от Москвич или Лада ... хахахахааха

Не горячись тов "рускиня", не горячись. Накрая ще се смеят китайците, това поне е ясно. И причината за това е проста - за разлика от руснаците те работят. Бачкат, та пушек се вдига. Крадат и бачкат. Изпращат свои хора навсякъде, вземат най-доброто и го правят. Вярно, за момента не всичко е качетсвено. Но те вървят по пътя на Япония, Тайван, и Ю. Корея. След 20 години ще се научат да работят и ще започнат да произвеждат каччествено. А Русия върви по пътя на Иран и Сев. Корея. Екстензивно. Те изостават с всяка измината година. Отдавна вече никой не ги търси за нещо индустриално, освен за нефт, газ и суровини, даже Китай. Да, американците трябва да му целуват ръка на обер-щурмбанфурера от СС Вернер фон Браун. Не едната, двете ръце трябва да му целуват. Че и още нещо, май. Благодарение на него кацнаха на Луната. Но това е минало. А за твое сведение, другарко, някога в залеза на СССР някакви умници бяха обявили "ЗАЗ Таврия" за най-добрия автомобил в своя клас. По-голяма глупост от това много трудно може да се измисли. За чест на руснаците един съветски инженер аргументирано показа че тази информация е всъщност несъстоятелна. Идиотизъм, значи. Очаквам същото и сега. И ако го направят руснаци мога само да им кажа "евала". Да, ама едва ли.

Ти май не схващаш моята мисъл - хубаво когато една страна се опитва да развива производство. Или по-добре да седнем и да посипваме главата с пепелта , че ние мужиците никога няма да стигнем запада? Ами ако седнем да ревем наистина нямаме шанс. Което е валидно и за БЪлгария.

Май не схващаш, че в най-добрия случай Маруся ще бъде "руското Ферари". Няма как Ферари да стане "италианската Маруся". Не можеш да настигнеш някой, като го копираш.

Ха-ха-ха, НАРОДНА РЕПУБЛИКА КИТАЙ ще възтержествува, ха-ха-ха и аз така мисля. Иначе хубаво е да напишеш как някой върви по пътя на собствената си провинция. Също така незнам дали осъзнаваш, но ако Китай се засмее последен, Южна Корея доброзорно ще се съедини с братята си от север под общото име Корейска Народна Република.:)

Глупости, моля ви, престанете да бистрите геополитиката - не ви се удава. И на тебе, и на КаГеБиста, и на цяла кофа "специалисти" по тия форуми....

За сега имат два GT модела, но тази година се очкават още. Любопитно е как ще изглежда SUV-а им, който обещават скоро да покажат. Фоменко моторспорта явно му е голяма мания, да видим и във формула 1 как ще се развие Маруся Върджин Рейсинг.

Другарят "ЦРУ" е много наясно в базите данни. Сигурно ги е учил в СССР. Когато компютърната техника и кибернетиката бяха обявени за дяволска работа. не само те де, много неща бяха обявени за "вредителски". Това е причината руснаците да са на опашката във високо-технологичните области. Да, руснаците крадат - не само прототипа на "АК47", взели са и прототипа на "Москвича", на многостепенните ракети, на реактивнбия самолет и още много неща. За съжаление, когато откраднеш нещо трябва да имаш научния и технологичен потенциал да разбереш как работи за да можеш да работиш с него. За да пуснат успешно ракета "Фау"-2 на руснаците са им трябвали около 2,5 години. При положение че са притежавали цялата документация, технологично оборудване, линия за производство, и готови изаделия. Плюс пленени немски специалисти. Но то не става смо с ядене. или само с пиене, като говорим за СССР. Трябва и акъл, а те го нямат. Ето в това им е проблема, а не в базите данни.

Никога кибернетика не е бела обявена за "дяволска раБота" . През 80 -и учихме в институти подобни предмети , използвахме и ЕВМ, Алгол, Фортран, Ассемблер - всичко това се учеше. Но ако ти ако съдиш по Русия само от американски филми страшилки , където мужици изяждат сурово месо на хванатия американец то дискусия със тебе става безпредметна. И аргументите е смешни. Ти плюй - дано да просперираш с този занаят - а руснаци ще работят и неизвестно кой ще се смее последен.

Да, бе! Я опитай пак?!? Във БСЭ, изд. Акад.Наук СССР, 1954, статията за думата "Кибернетика" ясно си започва с думите "Реакционная лженаука, возникшая в США, после 2-рой мировой войны...". Сама си потърси в Google - има достатъчно цитати на тази и други статии от онова време по този въпрос. Това идеологическо мракобесие започва през 1953 и ле-е-еко се отдръпва едва през 1958-ма, като междувременно доста кадърни учени, обвинени в "механицизъм" са разкарани от ГМУ и други водещи научни институти и звена.

Апропо - за великите недостижими американски умове - космоса те също покориха не със собствени сили - фон Браун - не е Американец, внасят технологии на килограм. Че свои идеи недостигат. Оставям да плюеш , този продукт много се харчи на пазара.

Циничен е факта , но на война стават най-добрите и най-качествените технически постижения. Знаем руснаците с какво са участвали, знаем и италианците. Така , че моля не подценявайте първите. Достатъчно е да има отбив на учени от военно-промишления комплекс и нещата си идват не място.

Едно от най-великите постижения на руснаците е кражбата от германия на Sturmgewehr 44 и преработката му в АК47.

Чакай малко? Кой го казва това? Я прерови малко инфо за двата автомата - НИЩО ОБЩО като механизъм само за дизайна - "Тhe basic design principles of the StG44 are embodied in all modern assault rifles, beginning most famously with the numerously manufactured AK-47". Та дори самите германци не са били доволни от STG-44 и са го променили доста!

Те затова след войната руснаците са прибрали Хуго Шмайзер при тях - факт който малко е известен в историята. Пускат го да си ходи в Германия чак по-късно . факт е обаче че самият Хуго Шмайзер заявява че е бил удивен как един негов колега - конструктор - Михаил Калашников е стигнал до неговите идеи по собствен и оригинален начин. Затова казва Шмайзер, аз бях горд да му помогна - простотата и качествата на изобретения от Михаил Калашников АК47 бяха гениални :))))

пич, ти си клиничен случай на хейтър-идиот. жал ми е за теб...

Наистина пратиха човек в космоса 22 дни преди изостаналите във всяко едно отношение американци.

Не искам да се меся в глупавия спор, но няма как да не Ви поправя, господине.Извеждането на човек в космоса от американците има толкова общо с полета на Гагарин колкото каруца и съвременен автомобил.Прочетете всичко преди да описвате събитията, и не спестявайте истина. Поздрави

Прав сте, но с обратен знак. Американския полет е значително по къс и кратък - 15 минути, като ракетата не е била способна да изведе човек в орбита, но в техническо отношение е по-добър от руския. Алан Шепарт се завръща на земята в капсул, който е бил пригоден за приземяване с парашути. При руснаците е трябвало да се катапултира. При техния полет става и авария, при която сервизният модул не се откача от капсула, но за щастие прикачващите кабели изгарят и всичко приключва добре.

Едва ли нашата цензура ще пропусне материал свързан с Ищван Нади - унгарски журналист който поставя под съмнение полета на Гагарин. Най-малкото защото нещата които Гагарин е описвал е нямало как да бъдат видени от неговата траектория на полета. Между другото той доста е обичал да си пийва и да дрънка наляво и надясно, та и тази злопулука при която той загина е доста съмнителна.

Колко прав беше "ляв, но небесепар"! Говорим за коли - или ти харесват или не - някак простичко и приятно... НО - вече мина двугънковия KGB и се изходи върху темата, очакваме Клитко ми Аврорка! ..... руснаците, Гоце, СерГей и да живей ББ и Пуделът МУ!!! Само САЩ и Бразилия!

сергей не е руснак.

Вече ще си слагам сам точките:)) Така че, другари: ..... и украинците! Австомобилният специалист и виден технолог KGB, както и другарите му Калитко и всевидялата, многознаеща Аврора също ......

Браво ! Това е модерно мислене за обещаващ бизнес и стабилен поминък на данъкоплатците ! /// Само дето няма нищо за параметрите/характеристиките на болида ... а френската връзка (и по снимката, и по изписването на името) е малко много-явна ; Както-и-да-е, било то Рено, МоятаРусия или Нормандия-Неман -- дано ги видим у нас !

Русофилите от Дир-а измислиха нова тактика в цензурирането - пускат само част от постинга. Вярно, аз пиша малко по-пространно, но то е с образователна цел - чтвено-кратунковците от две думи не схващат. Дълго трябва да им се обяснява. А за скапаната техника произведена в Русия трябв ада им се вадят доказателства от къде ли не. "Маруся" е поредният боклук, от класа на "Москвич" и "Лада". Без значение от къде са го откраднали. Руснаците са доказали че каквото и да откраднат те го съсипват с некадърността си и слабата си подготовка. Е, някои от коневръза си мислят че руснаците имат много "секретни" неща дето ние не знаем. Всъщност истината е по-прозаична - секретността служи главно за прикрииване на ужасно ниското технологично ниво. Щото ако бяха чак толкова напред да са кацнали на Луната. Или да бяха показали поне една свястна кола, направена в Русия. Даже и открадната. Но няма. Нищичко няма. Има само приказки.

Пич, теглих ти вече една майна - още ли искаш?

Никой не измислил тактика за цензурирането. Полетата в една база данни все пак не са безкрайни, но ти едва ли ги разбираш базите. Освен това "още" накрая е за да разпънеш мнението, когато е по големичко и да си го дочетеш до края. Производството на скъпи или луксозни автомобили, не е било приоритет по времето на СССР за да се очакват чудеса. Сега вече заповат да правят това и за кратко време започват да се мерят с компании с вековен опит. Секретността е много добре използвана и в термина "класифицирана информация"- придобил напоследък популярност и в БГ , но отдавна ползван от задокеанските ти господари.Те какво прикриват?! И за какъв чеп им е да кацат на Луната като "Луноход-1" още в далечната 1970 г. е събрал данни за Луната и са видяли, че няма нищо интересно там. Затова и насочиха повече усилия към северния полюс, а американците се усетиха късно какво богатство има отдолу, но уви . Не са се включили навреме в съответния договор. С перфектната си техника винаги са крачка назад за важните неща.

абе хора а вие какви рена карате в момента или ония с големия плюс каде се правят а като се съберат английската прецизност и руската мащабност следва да кажем само едно "ИСКАМ НА МАРУСЯЯЯЯЯЯЯ!!!!!!" ps по възрастните се сещат за тоя лаф;)

"сделано в СССР". Кажи му тъй и не го обиждай повече. Руснаците са една ужасявашо изостанала в технологично отношение държава. и няма как ей тъй от нищото да с епояви технологичен лидер, който да прави неща, конкурентни на Мерцедес, БМВ, Ауди, Ферари, ламборгини и т.н. Просто няма как да се случи. Да, може да откраднат всичко. А това дето не успеят, да си го купят. И да направят нещо като "Мерцедес", нещо като БМВ, или нещо като Ферари. Но в никакъв случай няма да направят М

Абе, ....... - ти и за коли вече пишеш? Защо се не навреш при темата за Доган? ...... - руснаците имат тоооолкова неща, за които и САЩ и ЕС могат да мечтаят. За автомобилите - коя марка камион печели СЕДЕМ пъти ралито Париж-Дакар и е един от най-продаваните в света? Кажи, теле американолюбиво? А най-скъпите и уникални джипове - те случайно са също с руско участие - справка: Dartz Prombron Monaco Red Diamond Edition. И - мъързи ме да хвана да те направя съвсем смешен за руска техника/технологии, защото герберливата ....... едва ли ще поеме толкова образование в нея!

Дорогой, със сигурност сега Маруся не може да конкурира с други известни марки. Но както много добре казал Путин "от някъде все пак трябва да се започне. " Ако седят , не правят нищо и хленчат - не мислиш ли че ще постигнат повече. Хората се пробват да се борят за пазари - не виждам нищо за осъждане. Ако кола не е добра - няма да се купува - и пазар сам ще я изхвърли. Апропо - това "да се започне от някъде " трябва да се приложи и тук в България

Кое да се приложи и тук? Руските глупости ли? Та досега 65 години все това правим и виж докъде стигнахме. Ние трябва да правим това, което правят в ЕС, а не в изостанала Русия.

За съжаление никой ама никой от така наречените олигарси от която и да е страна ще си купи Маруся. Просто името и традицията, а и фукарлъка им ги кара да носят и купуват само марки. Така, че жалко за симпатичното автомобилче.

Не съм русофил, но малцина от тук пишещите си имат на идея на какво са способни руснаците - както в производството, така и в развойната дейност. Не ми давайте за примери москвичите и жигулитата. Там нещата бяха такива с политическа цел - да не се разглезва пролетариата с разни упадъчни капиталистически глезотии. В условията на отворен пазар, обаче, нещата ще са различни. Както скоро ще се уверим всички. Руснаците имат страхотен потенциал за производство - с кадрите му, традициите и материалната база. Като добавим и новите технологии, това ги прави съвсем конкурентноспособни, на да речем, компании като GM, Renaud или Opel. Или пък на Ferrari, в случая.

Това, че руснаците нарочно правели боклуци, за да не се разглезват сами, не бях го чувал. В опитите си да изкарате, че черното е бяло, преминахте от легенди за свръхсекретни руски технологии (по необясними причини несекретни за вас) до още по-изобретателни измислици.

То Опел за малко не стана руска марка, след като Всеобщите Двигатели (General Motors) фалираха миналата година и въпреки натиска на германците да продадат Опел го удържаха блгаодарение на държавната помощ от САЩ.

Идеята за руска спортна кола не е добра , но пък за руски джип ще е перфектна. Джипът просто излъчва черти характерни за Русия : здравина , грубост, заплашителност и доста би се продавал. Още повече че руснаците имат и опит с УАЗ - ката

Значи си много изостанал . Руснаците отдавна правят много яки джипове ( нямам предвид УАЗ). Разрови малко в нета и виж разните Тигр и Комбат ;-)

ти си по изостанал защото личи че си ги виждал само по нета тези джипове, ако беше ги видял на живо въобще нямаше да пишеш че са много яки защото са пълен боклук.

"Човек е толкова голям, колкото са големи мечтите му". Не го знам тоя Николай Фоменко, но съдейки по мечтите му, мисля че е голям човек. Едва ли в скоро време неговата Маруся ще може да конкурира Ферари. Но едно е сигурно - разработката ще даде голям тласък на руските автомобилни технологии.

Демек аз съм най-големият човек!

Николай

Нищо подобно, бароне. Ти си силен в измислиците, не в мечтите... има разлика.

Мечтата на големите руснаци е да настигнат технологично мижавите западняци.

Николай Фоменко е известен руски артист :)

Екстра си е автомобилчето. На запад хората не старадат от "български комплекси".

Точно, ясно и кратко го каза, по-добре не може да се каже!

Мечтай си:)))

Името на колата е доволно тъпо и не бих я купил дори само заради него.

Напротив - много тънко чувство за хумор има в него, но трябва да си живял през 70-те и 80-те години на XX век, за да го разбереш. Навремето имаше едно детско анимационно филмче, където едно момиченце постоянно ревеше: "ИСКАМ ДА СЕ ВОЗЯ НА МАРУСЯ-А-А!!!", а Маруся беше дървено конче от въртележка... А за тебе съм сигурен, че и Ламборгини на цената на Маруся не би си купил по обясними причини...

Живял съм през 80-те и го схващам чувството за хумор. Само че ти май не схващаш, че същото чувство за хумор се подиграва с цялата разработка - изглежда собственика се оставя да го баламосват хората му. Би ли си купил Ферари-аналог с емблема "Прасчо"? Голям хумор, голяма работа, но не си подхожда на парите. За жалост в Русия големите пари са предимно при олигарси с меко казано съмнително минало - съответно целият им начин на живот е фалш и всичко което правят няма как да е стабилно и перспективно.

На мен Маруся повече ми харесва от ММ.

Ми щото си червен глиган...

Колко кила кюмур харчи дзвера на километър?

Колкото сипеш, както всички такива дзверове:))))

Каквото и да пишете, там все пак някакви производства и технологии се развиват - за разлика от у нас. Така че няма какво да им се присмиваме.

някой ден руснаците може би ще имат конкурентна автоиндустрия, но след някой друг век. не че не могат, имат всичко да го постигнат, но просто предпочитат да откраднат наготово, първо от ЮСт., а след втората война от германия. всички руски возила, на които се друсахме 50г. са краднати от Форд, Опел и луксозни американски лимузини--напр. Пакард. чичко сталин и по-късно брежнев са нанесли непоправими поразии в съв. соц. авт. пром./ да ме извини ФИАТ--те бутат руснаците светлинни години със серията жигула--лада./

Какво крадат? Покажи автомобилна фирма , която произвежда всичко от до. НЯМА ТАКАВА- дали ще е електроника,спирачна система, флуиди (масла), гуми, джанти и т.н. Всички така са се омешали че не можеш да кажеш "моята кола е немска" или каквато и да било там. Част от автомобилите на Мицубиши и Пежо/Ситроен например се сглобява в Русия и има части от руски доставчици, спокойно може да пишат на тях "Сделано в ..." :))) Лиценза за Фиат си е закупен съвсем легално а и индустриалния шпионаж не е от вчера. Не виждам нищо лошо в това да ползваш "топла вода" вместо тепърва да я откриваш и да влагаш пари в тази дейност. Интересни хора сте българите!

Прав си, ама те като вземат топлата вода и я изстудяват.

Руснаците са слаби в масовото производство - на конвейр, но когато става дума за единични бройки, ръчно производство - пипат много здраво, повярвайте!

Руснаците най-добре правят секретни неща, дето никой не ги е виждал, но непременно всеки е чувал за тях от достоверни източници.

Събрали се мериканеца, италианеца , руснака и Инж.Ганев и се хвалят кой какъв градски транспорт има . Съответно раздули се там приказки за Шеви Корвет, Ферарита и Маруси-та .... Съответно дошло време и на инж.Ганев, който седял седял пък казал "Тва вашто нищо не е - ний караме шатъли " - Брех недумайте бре инж. Ганев истина ли ? ... "Ами разбира се че е истина !Нека ви покажа космодрума дето архитект Доган го вдигна на входа на София на бул Цариградско шосе - точно срещу недовършената ни Наклонена кула в Младост е" ...

Има един Опел на който му викат " Циганското ферари " , а вече ще си имаме и " Руско ферари".

Ще конкурират Ферари и Ламборгини завалийте.

Както казват руснаците "Ще поживеем ще видим". Но колата на снимката е със странични огледала, а според коментара такива няма.

Може би това не са огледала,а камерите,за които се говори,че предават към LCD монитора вътре!?;)

Снимките са две. На втората е моделът без огледала ;-)

Ето това е истината . Вижте само каква машина , какъв звяр. Нека сега простите и тъпи американофилчета да почнат да плюят по Русия .Но каквото и да храчат и да плюят ,истината е една-хамериканците само ще дишат праха на руснаците . Русия е велика страна и ще си остане такава , а хамериканците са пред залеза си .САЩ-тази изкуствено създадена държава е пред своя крах. Тепърва руснаците ще ни изненадват с технологии , за които тъпите и ограничени янки само могат да сънуват .Тепърва ще ставаме свидетели на руската инвазия на технологиите

СМЯХ!Как може ВСЯКА една каквато и да е новина,да бъде обърната на политика и хули....

Събуди се, бе ей. Още не си се събудил, сънуваш.

Колата се прави с английски двигател. За каква руска кола става дума?

Димитър

Явно за пластмасовото шаси...

Че ти ако ми намериш кола, на която всички части да се правят в същата страна, аз ще си обръсна оная работа.

ляв ,но и лайнар вече се събуди...очакваме другите титани на анализите...

Щом вече си изразил мнение - други титани на мисълта просто няма смисъл да говорят.

Тази новина е ... трогателна :)

....хахахахах ..... муахахахах.... ще конкурира Ферари с по-ниска цена, тоя дето си купува Ферари цената му е последната грижа, да направят конкурент на Москвич, да се разваля повече.....хахахаха

Да но на комплексарчетата (където са къде-къде по-многобройни от купувачите на Ферари) цената им е първата грижа!