Полицията в ЕС започна ”хайки” срещу високата скорост

Полицията в 25 от 28-те държави в Евросъюза започна общоевропейска операция за контрол на скоростта на автомобилите по магистралите и в градовете на Европа.

Обратно в новината

Коментари - Полицията в ЕС започна ”хайки” срещу високата скорост | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Поредната платена от КАТ статия... за стресиране на шофьорите. Пари нямат за море.

Pesh0

барабар петко с мъжете. Привипена или не съобразена скорост ще гоните ?

Постоянно реклами на автомобили които развиват 100км в час за не знам колко си секунди, вече няма почти автомобил да не е над 100 конски сили, повече турбини 6 -7 скоростни кутии и НА КРАЯ ОГРАНИЧЕНИЯ НА СКОРОСТТА е НЯКАК СИ не ВЪРВИ, не се ВРЪЗВА

Добре де, техниката вече толкова много се разви, защо не въведат електронен контрол, който да ограничава скоростта на автомобила в зависимост от ограничението на пътя.

е как защо ,ами то вав глобите е истината.нали от там влизат немалко пари в бъуджета. тук в еспаа те глобяват за какво ли не,щом те спрат обезателно си глобен прошка нямама,деюрният лаф е небрежно каране или казано просто- пеел си,или си ракомахал,не спазваш необходимата дистанция или пееш, причини при които те винаги имат право. *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

а забелязали ли сте че участъци от пътя които са за основен ремонт се обозначават с знак А12- неравности по платното за движение? бързо и лесно! печели само производителя на знаците!

Забележете "МВР засега не е обявило официално, че българските пътни полицаи се включват в акцията", което може да означава, че вероятно България заедно с Румъния и Хърватска са извън периметъра на ЕС относно тази акция, а на практика точно тук най-много се нуждаем от строг контрол и още по-строги санкции!!!

Нашите постоянно са си в акция :) Само дето следят на места, където и най-примерния може да сгреши, а не там където стават птп-а.

Бате, скъпите коли спират и завиват по - добре! Катастрофите ги правят бедните имитатори!

Катастрофите ги правят СЛАБИТЕ шофьори, а не колите (ефтини, скъпи или птк имитации), бате (по цигански казано!)...

"скорост","светлина","алкохол","документи"-що за тъпотии! Това, което ще правят на акция, си е тяхно основно задължение!Бюрокрацията е неизтребима, независимо какво е управлението на държавите!

Иначе нямат основание да те глобят, ако не си носиш досието с теб... после да те хвалят какъв убиец си и част от заплатата да отива за паразита !!!После защо имаме малки заплати.... те защо... престъпна бюрокрация.

Никаква пощада за нерваците убийци не трябва да има.

половин милион нарушители по 100 евро средна глоба, смятай, дюшеш за бюджета и то само за седмица.

Тъй като,тази изцяло бюрократична структура,ЕС,"започва борба с високите скорости",ще си позволя да разгневя куп драйвъри.Ако,че и аз съм автоманиак.ЕС винаги са имали двоен стандарт и аршин.И са адски лицемерни.Най-големите концерни,производители на автомобили,брутно,са на територията на ЕС.Но чичковците с кинтите и лобитата,си имат интереси и правила.Някой да ми обясни,след като ще борич безмислено високите скорости,защо се произвеждат безмислено мускулести коли?Имаше предложение в ЕК,да се ограничат кубатурите и киловатите.Кому е необходимо,найтежкареещите производители-Даймлер,Ауди,БМВ,ФИАТ и подразделенията им,да бълват 4.2,5.0,6.3 и прочее,кубатури,с по 8-10-12 цилиндрови мотори?Някои от тях-пък и двуместни.Уж сме за екология,уж искаме да борим скоростта....лъжи и глупости.Такива коли са за свръхскъпо предлагане и свръх печалби.Нима един трилитров шестак,не вади достатъчно коне?Предложението беше отхвърлено.ЕК и ЕС угодиха на спонсорите си.Колко Бентли,Ферари,Мазерати,Аудита 8,С,Мерцедеси С,БМВ 6 и 8 се карат из Европа?Пък ги накарайте да се движат със 130!

Напълно съм съгласен. Да мъчиш един огромен двигател, който изхвърля ужасно количество вредни емисии, със 130 е грехота. Дори вещиците (V6) да ги мъчиш с тази скорост им е тежичко. Всичко е пари, за съжаление. И безсмислена надпредвара за ресурси, които се разхищават по най-неразумният начин. Добрите технологии ги има от години, умишлено са покрити, защото печалбите им ще идат на кино. Какво стана например със GM EV-1?

sawo

Имал съм няколко V6 двигателя, нито един не се е "мъчил" със 130, даже напротив - приятно е да се кара с ниска скорост на висока предавка, защото се усеща, че на двигателя изобщо не му пука - настъпваш и заминаваш, връщаш газта и си намаляш.

Преди 15 години пиехме и карахме из Италия и Германия, минавал съм 1300 км. с две срещи и обяд за 10 часа... Сега се напълни с джагали, и Европа не е същата, уви!

Ко?Не!

"МВР засега не е обявило официално, че българските пътни полицаи се включват в акцията."... те са си включени по подразбиране...иначе откъде да набавят парички за отпуските и ремонтите... Освен това, по-безполезни от нашата пътна полиция никъде другаде по света не съм виждал. Половин Европа кара без фарове ( вижте Италия, Франция, Германия - половината коли там карат без фарове - ама там полицията не е дребнава, при все че в тези страни фаровете са задължителни по всяко време ), а тук ако ти изгори фара по време на път - ебати глобата ще отнесеш. Е как бе тъпаци, да видя, че ми е изгорял фара когато не го виждам. Все едно да искат да имам очи на гъза си. Тъпанари. И като те спрат се правят все едно, че са хванали Бога за рога. Какво са по-различни от мен? Лайното им да не би да мирише на теменужки. Нашата пътна полиция е мижитурка. Никога досега не е била в мое улеснение, продължават да се крият по храсти като някакви зайци. Едно задръстване не са оправили. Напротив - обратното - полицията ни ВИНАГИ образува задръствания. Просто защото броя на гънките горе е по-малко от броя на гънките долу...

да, само не разбирам за какво ревеш за дневните светлини.

Прав е... за какво на това силно слунце трябва да светиш... като и без това си товариш алтернатор и др. системи.. харчиш повече гориво... и др. дребнави, но постфактум утежняващи бюджета хитринки. Разбрали 69?! Или си някоя теменужка?

България не се е включила в хайките защото нехае за живота на гражданите си. А колко мангизи само могат да се изцоцат от джигитите. Това са подвижни касички.

И унас, и в Европа, а и по целия свят, пътните полицаи са п-си. Ако спрат колите да се движат, няма да има никакви жертви (освен от слабоумие); най-опасни са шофьорите дето лазят по пътищата!

Аз предпочитам (ако недай си боже) ме блъсне да е такъв дето лази, а ти щом предпочиташ да те размажат с превишена скорост твоя си работа.

Аз когато си карам с максимално разрешената за даден участък и някой ми се залепи за бронята така че даже и мигачите не му се виждат. Почвам да лазя щото ако ще ме блъска поне да е със скоростта която аз кажа. Единия път даже си спрях питам го къв чеп търси заврян от горе ми оня нищо смислено не можа да каже.

А у нас кВо праим. И двойни стандарти към водачине и престъпниците. Първа категория труд. Плащаме им осигуровките. Пенсионират се по на 50 годни. Администрацията им препълнена с чантаджии. Идете в Гърция да превишавате скоростта. Оставате без книжка на момента и солени глоби. У нас ад. Мотористите ни побъркват от нарушения по пътя и рев на мотори из кварталите.

В България доим само българите,защото са "богати".Чужденците и да ги снимаме не ги глобяваме,защото няма разработена система за събиране на глоби от чужденци!

то система май има, ама на никой не му се занимава.

Защотооооо глобата няма да остане на Бг територия, второ ще стане междудържавен скандал и трето нашите куки не ги броят за хора извън БГ!!!

Глоби, хазната е празна.

Нормално е хайките и проверките да предшестват събитията,особено лошите, но у нас е обратното : от днес започват хайки за висока скорост и естествено започваме проверка на газовите бутилки...

Kalin

Едната дето не се е включила е Германия по разбираеми причини там на някои магистрали няма ограничения на скороста;-)

В Германия законите се прилагат ежедневно затова нямат глупави хайки.

Каква хайка ще правите със в БГ с 5 счупени камери ве? знаете ли че в англия има над 2 000 000 камери

Подкрепям -и не можеш да видиш полицай с палка на пътя ,като нашите плондири -сухо и сакато маха палки ,дали е наясно с правилника и закона -не се знае ,важно е да каже " и сега кво праим?"-да гушне 20 кинта ,кой го е грижа за възпитателния ефект

А кога ще започнат "хайки" срещу ниските доходи и високите разходи на хората в новоприсъединените държави членки на ЕС ? Или от това няма как да постъпят пари от глоби, с които да се пълни хазната на ЕС, от която самодоволните европейци взимат огромни заплати ? Да, да слушли сме го и друг път за това, че работели много повече от нас ... в някои държави и по 4 дни в седмицата ... и затова взимали по-високи заплати ! Само дето не им личи да са толкова работливи ...

Важното е това да не е "хайка", а постоянно действие на правоохранителните органи. Надявам се в България да виждаме все повече стационарни радари по пътищата, това наистина действа за намаляване на скоростта. Дано наказанията бъдат съобразени и с материалното състояние на нарушителите. Тези с по-скъпите коли и по-високи доходи да получават по-високи глоби, за да е наистина ефективна борбата с хулиганите по пътищата. Надявам се, че не сме сред 3те невключили се в инициативата.

Dimi

Има страни, в които глобата е процент от заплатата това би накарало някой "бизнесмени" с лъскави коли да се замислят, но като знаем какъв е контрола над самите катаджии пак същите тези ще минават с една две банкноти

наистина проблемът с подкупите на служителите на КАТ е огромен, а всички висшестоящи се правят, че не го забелязват. Но и той може да бъде поне частично решен с технически средства. Камери в колите на полицаите (видеорегистратори) и микрофони, строги правила кой могат да спират и подобни.

Да, така е в някои страни, Емблематичен е примера с Финландия, където един от босовете на Нокиа отнесъл глоба от порякъка на 12-15 хил евро за превишена скорост. Но 'фатката е,че там няма скрити доходи - у нас 99% от споменатите бизнесмени ще изкарат документ, че получават я минималната, я въобще никаква заплата !

Глобата трябва да е обвързана със застрахователната стойност на автомобила и да има минимален размер.

Естествено, че БГ не участва - тук скоростите се развиват от мутроуправлявищите, а тях глоби и санкции не ги ловят. БГ не е член на ЕС, а само миимикрува и си плаща членския внос, но нищо свястно не получаваме - поне да ни бяха изгонили от Европата Бойко-Тиквата и Орешарски-Олигарски.

А другите две трети са липса на маркировка и дупки по пътищата. Поне за България е така, НО защо да оправят дупките, или пък да слагат маркировка... НЯМА СМИСЪЛ !

Взе ми го от устата. Имено това исках да напиша и аз. Все пак първият си е първи по право .

там, където има маркировка, било то хоризонтална или вертикална е поставена по идиотски начин!

Аз бих искал да попитам агенцията, която поставя знаците за ограничения и забрани дали наистина прави някаква оценка на риска. КАТ следи за спазване на закона, но знаците, маркировката и ограниченията идват от друго място. Проблемът не е в охлювите или джигитите - манталитетът в България е такъв, че гледаш да догониш някой пред теб и непременно да го изпревариш, независимо, че не знаеш защо го правиш - може би чисто спротна злоба. От друга страна много пъти ми се е случвало да карам след някой пред мен(особено в града), светофарът е зелен, но до кръстовището се стига много бавно, цветът става жълт, но не пречи на автомобила пред теб да даде мръсна газ и да влезе в кръстовището на червено.....