ЕК одобри ”Струма”, получаваме 274 млн. евро
Европейската комисия одобри проекта за изграждането на АМ “Струма“ лотове 1, 2 и 4, съобщи министърът на транспорта в оставка Ивайло Московски, цитиран от БГНЕС.
Обратно в новинатаКоментари - ЕК одобри ”Струма”, получаваме 274 млн. евро | Днес.dir.bg
Коментари
Московски прати кантарите на пристанището във Варна да видиш камиони натоварени като вагони с по 40-50 тона.
аз мисля,че борисов ще е отново на власт! аз ще гласувам за него отново ,защото там ,кадето жиеех патищата бяха много лоши,а сега са -"сланце".подкрепяите с мисал ,а не по предубеденост внушена от комунистите....моля! гадове само смут и лошотия има краи тях гадове .....гадове *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.
9 МЛН. ЕВРО/КМ - ЦЕНА НА ДОГАНОВАТА АМ-Люлин! 2 МЛН. ЕВРО/КМ - ЦЕНА НА ПЛЕВНЕЛИЕВАТА ЧАСТ НА АМ- Тракия! ПИТА СЕ КОЙ Е КРАДЕЦА??? КОМУНОИДИ, ПО-ПОЛЕКА, В КРАЖБИТЕ СТЕ НЕНАДМИНАТИ ЛИДЕРИ, АБСОЛЮТНИ ПРОФЕСИОНАЛИСТИ! ПРИЗНАВАМЕ ВИ ГО!!! НО И НИКОГА НЯМА ДА ГО ЗАБРАВИМ, НЕ СМЕ МАЙМУНИ...:о)))!
За да го набият на Борисов, КОМУНОИДИТЕ са в състояние ДА ЛИКВИДИРАТ България дори! Мръсна, предателска, КРАДЛИВА ПАПЛАЧ, българската история НЕ Е ВИЖДАЛА ПО-ГОЛЕМИ ПРЕДАТЕЛИ!!!
........и с коментари и без коментари безспорно по-крадливо племе от комунистите не е имало, няма, няма и да има!!!
Браво!! Дано има кой да я построи!! Че току виж Доган КОНСУЛТИРА и този строеж!! Ей, голям специалист!!
ВЪПРЕКИ, ЧЕ НА ПРЕДИШНИТЕ ИЗБРОРИ НЕ ГЛАСУВАХ ЗА ГЕРБ НА СЛЕДВАЩИТЕ ЩЕ ГЛАСУВАМ ЗА ТЯХ ЗАЩОТО ТОВА БЕШЕ ПЪРВОТО ПРАВИТЕЛСТВО КОЕТО СЕ ОПИТВАШЕ ДА РАБОТИ В ПОЛЗА НА БЪЛГАРИЯ! И ЖЕЛАЯ ОТ СЪРЦЕ НА БОЙКО ЗА ОЗДРАВЕЕ И ПРЕЗ СЛЕДВАЩИЯТ МАНДАТ НА ГЕРБ ДА ДОВЪРШИ ЗАПОЧНАТОТО БЕЗ ДЯНКОВ РАЗБИРА СЕ!
Не ги получаваме много безвъзмездно тия пари, защото и ние даваме пари на ЕС, пък и ни налагат какви ли не правила и простотии.
Предното правителство строеше, пускаше в експлоатация и не правеше далавери и престъпления с парите за изграждане на магистрали." Днес не се бях смял от сърце.
БРАВО!! НО ДАНО КАТО ДОЙДЕ ОДИТА ОТ ЕС , ДА НЕ КАЖАТ : ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ НЕ СА НАПРАВЕНИ КАКТО ТРЯБВА И СЕГА НЯМА ДА ДАДЕМ ПАРИТЕ ИЛИ ГИ ВРЪЩАЙТЕ!!!
Хората виждат кой прави нещо и кой лъже и маже не са слепи Така че Другари, не искайте чак толкова избори Че ви чакат още години в будна кома
По Живково време 1 км. магистрала струваше средно 1 мил. лева. Какво се промени от тогава - само цените на горивата са се повишили и малко заплатите. Изчислете колко струва сега един километър. Тук цената е близо 10 пъти по висока. ПОЗНАЙТЕ КОЛКО КОМИСИОНА ЩЕ ВЗЕМЕ БУДА. А КОЛКО Е ВЗЕЛ ОТ ДРУГИТЕ УЧАСТЪЦИ. ПРИ ЕДНОПАРТИЙНО ПРАВИТЕЛСТВО НИКОЙ НЕ ГО КОНТРОЛИРА. НЕ ВЯРВАЙТЕ НА ГЕРБЕРИТЕ ТЕ СА ПО АЛЧНИ ОТ ВСИЧКИ ДОСЕГА.
НЕ напразно казват американците ,че ББ има над 2 млрд. ЕВРО ....ако ги изкара , изборите пак са негови
Магистралите се правят ц асвалт. Асвалта го правят от битум. Битума го правят от нефт. Ако имаш малко мозък сам ще можеш да провериш колко е струвал нефтът по живково време ( отстъпката от пазарната цена като на братска страна не я броим ), колко струва сега. По живково време земята беше държавна и не се налагаше обезщетяване на собствениците. Сега се налага.
ДА СЕ СПРЕ ПОДПИСВАНЕТО НА ТОЗИ ДОГОВОР. ТОВА Е КРАЖБА НЕ САМО ОТ БЪЛГАРИЯ НО И ОТ ЕВРОПЕЙСКИТЕ ФОНДОВЕ. ИМА КАРТЕЛ ПРИ КОНКУРСИТЕ И ВСИЧКО СЕ ОПРЕДЕЛЯ ОТ ТЕСЕН КРЪГ ИГРАЧИ КОИТO СИ ПОДЕЛЯТ ЛОТОВЕТЕ. НОВОТО ПРАВИТЕЛСТВО ДА НАПРАВИ НОВ КОНКУРС И ДА ПОДПИШЕ ДОГОВОРА. ТЕЗИ ГЕРБЕРИ КРАДАТ КАТО ЗА ПОСЛЕДНО. НАРОДЕ ОБИРАТ ВИ!!!!!!!!
Всички сте големи бастуни ...що не питате дали се плаща на подизпълнителите, що не питате защо се плаща повече от колкото е свършено а? Седите и се заяждате едни други ! Герб, БСП , ДПС и т.н све тая ....
Отиваш в магазина и си купуваш хляб. Разпитваш ли продавачката, за това, дали всички подизпълнители са заплатени, колко взема пекаря, колко мелничаря и дали те устройват техните заплати?. Какво правиш, ако мелничаря не е получавал 3 заплати? Няма да ядеш хляб?!?!?!? Ами честито! Не си купувай НИЩО, защото междуфирмената задлъжнялост е на 50 милиарда. Т.е всяка фирма в Б-я е на практика ужилена.
Интересно, явно всичко се произвежда в София, а всички суровини в Бургас или е обратното? Щото докато Светиня му строеше лично по думите му две автомагистрали и двете от София поне три пъти по толкова второкласни и третокласни пътища се превърнаха в картофени ниви от движещите се по тях тежки камиони /не джипове и лимузини/!!! Казвам ви го защото всеки ден пътувам не по малко от 70 км и годишно не по малко от 40000 км с лична кола, не с такси, камион или служебен автомобил!!
1. По-основният коридор е към Свиленград, а не към Бургас. 2. Щом минаваш 40 000 км на година, значи ползваш магистралите на омразния ББ. Защо не минаваш по китните третокласни пътчета? 3. Според някои мнения по-надолу си или мафиЙот или мутра. Кое си избираш? 4. Да не би да ядеш асфалт, че толкова пътуваш? 5. София-Бургас не е единствената магистрала в БГ. Може би е добре да се осведомиш или не ти пасва на критиките?
1. Можеш да прочетеш по долу какво съм написал за Хаинбоаз и Русе Свиленград 2. Пак там може да прочетеш защо, как и кои пътища ползвам. 3.Работя в МВР, но не съм полицай - ти си избери къде ще ме причислиш. 4.Не ям асфалт още, но може и да се науча като магарето на хитър Петър. Пътувам защото не мога да си позволя да живея там където работя и пътищата са ми много важни! 5. Ами коя по друга магистрала е работил лично светиня му освен по нея и по Люлин, а забравих че той до 2013 щеше де построи и София Варна, или може би по Хемус нещо пък аз не съм разбрал?
Димче, ръка да цулуваш на Бат Бойко, че не ги плещищш тез глупости от затвора заедно с шефа ти Гагаузов. Близнаците ти как са отърваха покрай теб и те затвора за побоя в Димитровград а?
Това още веднъж доказва, че това правителство не краде. Като ви дойдат Станишев и Местан, ще гледате еврофондове и магистрали през крив макарон - пак ще има батко и братко.
Лазаров, гнидо веднъж за винаги решете проблема с претоварените камиони. Съсипват пътищата и са опасни за останалите участници в движението.
ще кажете ли поне един път добра дума и да ви видим, че работите за България и нейните граждани? Жалкият ви живот минава в отрицания, атентати ,грабежи ( на мандри ), унощожаване на интелигентните хора, концлагери, и естествено до безкрайни фалити на другари-бизнесменковци спонсорирани от смешната ви партийка БКП/БСП. След 1989 с активната подкрепа на антибългарското образование ДПС. Дано по-скоро свършите.
Пита ме един германец : колко магистрали имате? 300 км. (малко послъгвам аз). Той пак: едната ли? Абе и да му обяснявам цял ден - няма да разбере !
Общата им дължина в страната към август 2012 г. е 571 км check wikipedia
тази ПАВЛОВА И ШЕФА НА ''АПИ''- ЛАЗАРОВ са за прокурор.Никакъв контрол по договорите за изпълнение на магистралите.популизъм и това е.как се допускат на проекти финансирани по европейски програми десетки подизпълнители,които не са обявени,че участват в строителството.
Е какво стана при Тройната коалиция без шум 133 км... При ГЕРБ с много шум 111 км... магистрали
де ги тея 133 км бе другари?! Покажете ги на картата?
Народа ще подкрепи изграждането на магистралите. Червените кхмери, ще са отново в опозиция. Честито!
Браво Димчо, браво Мийаловски, ашкосун, машала, евала би казал Доган Бей! Такава наглост и лъжливост никога не успях да постигна. Жалко, че те нямаше по наше време, Фюрерът щтеше да те оцени високо! Хайл, венсеремос, gut, besser...
Братя ПНСИОНЕРИ станишко обеща це ако спели изборите, щял тези пари за магистралите да ги раздаде на нас червените пенсионери а за другоцветните най дебелия БРАТЯ гласувайте за станишко
И още благини ще има -вече ще ни дават боза,локум,алва ,лукчета и пасти на аванта направо от държавният бюджет! Пенсиите ще бъдат възстановени ,като си бяха при тр00йката- 3000Е! Ще си ходим пак на море по Акапуко и Монако ,като при другарката Масларова! Набори и Наборки,само с другаря Сергей ,социализъма наново ще изгрей!
Разбира се че ще ги одобрят. Нали тези магистрали отварят път за техните превози. А ББ послушно изпълняваше заръки!
Да вземем да затворим границите за мръсните капиталисти,а? Ей така напук, да им е гадно. Да си мизерстваме ама и на тях да им е гадно... Чугуни!!!
Т...к, тези магистрали спасяват живота на теб, твойте близки и всички, които пътуваме по тях. Докъде докарахте държавата червени св... !!!
Тази ЕК дали е посочила колко ЗАПЛАТА ще взема обикновения работник,работещ по изпълнението на този проект?
Михалевски, ние много добре помниме кой и кога пусна магистрали, и не сте вие водещите. Не съм особен фен на ББ, но хайде да казваме на бялото - бяло и на черното - черно! По ваше време открихте един къс участък , започнат от правителството на НДСВ! И започнахте фиаското Люлин. Това е!
ИМЕННО ТАКА Е И АЗ НЕ СЪМ ФЕН НА БОКО АМА ТЕЗИ ПРЕДНИТЕ НЕ МОГА ДА ИЗМИСЛЯ ОБИДНА ДУМА ЗА ТЯХ ЧЕСТНО. МАГИСТРАЛИТЕ СА ВАЖНА ЧАСТ ОТ ИНФРАСТРУКТУРАТА НА БЪЛГАРИЯ АЗ СЪМ ОТ БУРГАС ПРИ НАС МНОГО СЕ НАПРАВИ РЕШИХА СЕ ПРОБЛЕМИ КОЙТО НИ ТОРМОЗЕХА ДЪЛГИ ГОДИНИ. ВЯРНО Е ДОХОДИТЕ НИ ПАДНАХА ЗАПЛАТИТЕ НИ ВМЕСТО ДА СЕ УВЧЛИЧАВАТ ТЕ НАМАЛЯТ АМА КАТО СЕ ЗАМИСЛЯ И КАТО СЕ ОГЛЕДАМ ВИЖДАМ ЕДНА МНОГО БЕДНА ДЪРЖАВА ОТ КЪДЕ ДА ДОЙДАТ ПАРИТЕ ОТ КЪДЕ ДА ДОЙДАТ ГОЛЕМИТЕ ЗАПЛАТИ КАКВО ПРАВИМ КАКВО СТРОЙМ КАКВО ПРОЙЗВЕЖДАМЕ И ПИТАМ КОЙ РАЗРУШИ ВСИЧКО ТОВА СЪЖЕЛЯВАМ НЕ Е БОЙКО
Ахахахах! Евалата Димчо Михалевски. Вече ме убеди - ше гласувам за вас на тези избори. Биете ГЕРБ с 22 км. Аз ако бях на твое место, щях да играя на сигурно и да сподела, че предното правителство са направили поне 500 км магистрали. Така и некой друг можеше да се навие да пусне глас за вас.
Айде пак псувайте "тиквата" и ГЕРБ и се опитвайте да върнете тройните крадци на власт.
Ако управлението на една държава не може да си изгради един от най-важните инфраструктурални елементи, то какво може да се очаква от управляващите. Поне ''Герб'' доказват, че работят добре в тази насока. Дано строежа на АМ "Тракия" да се завърши, както беше предвидено. Това е в един голям ПЛЮС за БГ. Как ще привлечем туристи, като нямаме улици по които да минат, без да им настръхва косата от ненормалното шофиране по еднопосочните ленти към морето? А смешното качество на асфалта от София към Пловдив, на управлението на коя политическа партия се дължи? Пътя може да не се яде, но благодарение на него е възможно да се подобри лицето на една държава, да се улесни безпрепятсвано придвижване на хора, стоки и услуги от една географска точка до друга, което засилва и сигурността на гражданите.
Буля,знаеш ли кога е строена отсечката София-Пловдив и знаеш ли Нова Загора-Зимница на нейните години на какво ще прилича-на селски път с ограда за птички.
Какви туристи ще дойдат по м.Тракия -гърците ли?Ако мислеха за туризма щяха да наптавят първо Хемус - Букурещ е на 55км. от Русе, около 250 до Варна. Всичко е PR - да могат софиянци да ходят бързо до морето, защото са много избиратели.
прави само в Ю БГ защото там са повечето гласове, а за северозападна БГ,или за тях депутатите няма такава БГ.
Таня, отговори на въпроса на човека! Той те пита знаеш ли кога е строен участъка. Да ти отговоря аз ако искаш щото ти явно не знаеш. 170 км от АМ "Тракия" от София до Чирпан Бяха построени за по-малко от 5 години преди 10.11.1989 г. включително мостовете и тунела на Траянови врата. Дали това помогна на Тато да остане на власт сами си отговорете. Отговорете си също така кой наистина мисли за развитието на икономиката и кой не. Щото от АМ "Тракия" ще имат полза най-вече туристите от Турция и Гърция - ама пътуващи за Европа, а не към Черноморието. А какво ще кажете за ремонта на "Хаинбоаз", дето Тиквата искаше да го затваря щото имало едно "незаконно" платно. Това е стратегически коридор север-юг, по който се движат ТИР-ове обслужващи икономиката /за наше съжаление на комшиите/ и друг такъв няма ама го правиха Батко-Братко, а не Тиквата! И да ви кажа ли майната ви на магистралата , карайте си по нея, аз лично ще си карам по Подбалканския път, щото и него го ремонтираха Батко и Братко и е перфектен, а няма и движение!!
А ти се запитай - кой и с какво качество на материала(асфалт ) покри този участък, за да изглежда още в началото на едно смешно изпълнение, за да се покаже на хората - вижте колко добре харчим парите. За това говоря аз. А ГЕРБ имат по-голяма заслуга, защото новият участък от магистрала Тракия е абсолютно нов път, не е само асфалтирано повърхностно покритие.
Тиквун на думи е великан, на дела джудже. Черта типична за мутромилиционерите и физкултурници с гладки мозъци.
ПОЛУЧАВАМЕ-опа,кой получава и кой не.Получават уродите по министерства и партии,а до реалния изпълнител кинти не стигат,Тракия не е разплатена нито към труд,нито към материали,нито към горива,може би е добре изобщо да не ги получаваме т.н евросредства,хем палщаме 68мил евра за тях от нашия джоб,хем Бойковци,Батко и ко се нагушват фалирайки дребните изпълнители на обектите.
След "качествено" свършената работа отсечката Стара Загора-Петолъчката вече е на коловози.
Оказа се, че Станишката е построил повече магистрали от Божественият Вожд Слънце - да се свети името му и да пребъде във вечността... :))) СМЯХ.......
ХАЙДЕ СЕГА КОМУНЯГИТЕ- ЗАПОЧВАЙТЕ ДА ПЛЮЕТЕ !!
гарантирана от ГЕРБ 12 Юли 2012 Трейс" ще поддържа магистрала "Люлин" за 1.2 млн. лв. ДЕСИСЛАВА КОЛЕВА През следващите 2 г. пътната агенция ще плати 1.2 млн. лв. за поддържане на малко над 19-те км от единствената завършена магистрала "Люлин". Тя ще бъде поверена на обединението "Люлин Трейс" с водещ партньор "Трейс груп холд" АД на Николай Михайлов. Другият кандидат в надпреварата - сдружение "Люлин 2014", в което основен партньор е "Пътища и съоръжения" ЕАД на Цоло Вутов, е отстранен още преди да бъде отворена офертата му за цена. От комисията, която провежда тръжната процедура, отказаха да кажат какъв е мотивът за това. Прогнозната стойност на АПИ бе близо 1.5 млн. лв.
Незабавна повторна оставка на Кръволока Борисов и затварянето му като вреден за България!! Благодарение на този долен човек само за магистрала Струма България ще получи като абсолютен подарък 536 млн. лева! Ще позволим ли по такъв начин гадните империалисти да ни развращават?! Не, другари! Аз искам Батко и Братко да се намесят и да спрат този процес!
Подкрепете протеста под наслов: "Не на асфалта, долу инфраструктурата" Ще се проведе на вр. Бузлуджа, а след речта на Батко и др. Станишев ще отлетим на организирано посещение на Червената планета, където ще взривяваме мандри, ще избиваме интелектуалци и ще зовем към революция. Не пропускайте!
А направи ли сметка за нашето съфинансиране и за това, че изпразнихте хазната и сега ще се прочуем с най-голямата криза в ЕС , в сравнение, с която гръцката ще е направо приказка.
Ето един истински мислещ човек - на Позитано сме само такива! Само вие прозряхте, че ако някой иска да му дадете 20 лева, за да ви даде после той 100 лева, то ТОВА Е ПЪЛНА ИЗМАМА И ЗАД ТОВА СТОЯТ ИМПЕРИАЛИСТИЧНИ СИЛИ! Браво! Явете се за Партийна книжка веднага!
Определени хора отново ще се облажат от тези пари. Нямам предвид работешите, а гнусните политици. Ще има голяма кражба.
държава - МАГИСТРАЛА ЛЮЛИН С 1 ГОДИНА ГАРАНЦИЯ - Пукнатините по магистрала "Люлин" са очаквани, защото трасето не е завършено. Това обясни председателят на УС на Агенция "Пътна инфраструктура" Божидар Йотов, предаде АСН. Магистралата има и гаранция за качество. Ако бъдат установени каквито и да е дефекти по трасето една година, след като аутобанът бъде завършен и по него се пусне целият трафик, те ще бъдат отстранени за сметка на изпълнителите. За това обаче към момента не може да се говори, защото пътният възел не е завършен и приет официално.
ЩЕ БЪДАТ ГОСПОДИНЕ, ЩЕ БЪДАТ И ДОРИ ОЩЕ ПО-НАТАТЪК ЩЕ СТИГНАТ...ВЕРВАЙТЕ МИ !!!!!!!!!!!
герберски ПИ АР. Ако го няма ВОЖДА светът умира бе хора. Одобреното не е като даденото - нагледахме се на рязане на лентички, а пристият матриал искал да живее що годе нормално - каква наглост
Свърши вече тая с изграждането. Започва разкраждането. Публикувайте новини само от къде, как и колко може да се открадне. Тия с изграждането вече не са на мода!
Има един малък проблем: Автомагистралите не се ядът, освен това за да се пътува по тях е нужна кола и бензин. Ама на кого му пука. Мафийотите и мутрите имат достаъчно и отгоре.
Права си Гери. Който има кола и какво да яде е мафиЙот и мутра. Никога няма да осъзнаеш, колко си елементарна. Само за ядене и с*ане мислиш. Животно!
За да има и за папкане, трябва някой да изкара пари, икономиката на България имаше ужасна нужда от пътища и ето че се започна отнякъде.
E,те това е ''мисленето'' на кухия булгаристанец.Коя е тази икономика,която може да се развива без инфраструктура?Колко примитивен мозък трябва да си?!Един пирон да призведеш,трябва да го транспотираш,за да го продадеш.
Интересно, явно всички пирони се произвеждат в София, а всичкото желязо в Бургас или е обратното? Щото докато Светиня му строеше лично по думите му две автомагистрали поне три пъти по толкова второкласни и третокласни пътища се превърнаха в картофени ниви от движещите се по тях тежки камиони /не джипове и лимузини/!!!
2рия мост на дунав е готов , а до него ни магистрала, ни читава жп. линия- що всичко се прави без дългосрочна мисъл.
Вярно ще получим 274 млн. евро, но ще трябва да дадем 68 млн. евро. А Дянков остави празна хазната. Да няма протести на работници както на магистрала "Тракия" край Карнобат?