Експерти: Всички шофьори да се тестват периодично дали са правоспособни

Всеки, който не е карал дълго автомобил, трудно влиза в ритъма на движението

Обратно в новината

Коментари - Експерти: Всички шофьори да се тестват периодично дали са правоспособни | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

И какво ще стане като се тестваме на всеи шест месеца??? Само ще се види, че за нищо не ставаме, това ли е целта? Аз съм убеден, че подобни закони ги прокарват някакви комплексарчета с маломощни коли, които само завиждат на немците!

На всички ченгели да им отнемат думата щото са тъпи

Ако тези които проверяват са доказани честни хора и ще си вършат работата независимо.

Не може човек на 72 г.да управлява автомобил.За всичко си има време,нито рефлеси са му рефлекси,нито нищо.Да се взимат книжките до определена възраст.Дават им карти за градският транспорт и то безплатни,а за учениците се плащат.Та и коли ще карат

И с това съм съгласен!! НО ТРЯБВА ДА СЕ СПАЗВАТ ЗАКОНИТЕ, А НЕ КАТАДЖИИТЕ ПО МЕСТА ДА СА ПОДВЛАСТНИ НА МЕСТНИТЕ ФЕОДАЛИ, КМЕТОВЕ И ВСЯКА ДРУГА ПАПЛАЧ, ДЕТО МОЖЕ ДА ГИ " РЕСПЕКТИРА ПО ГРОБСКИ"!!!!! МНОГО Е ЛОШО СЪСТОЯНИЕТО И ПОРАДИ ФАКТА, ЧЕ НАПРИМЕР В БУРГАСКО СЕ РАЗМИНАВАШ ОТ РАЗ С ТАКИВА ПРОБЛЕМИ, ЩОТО СИ "НЕКОЙСИ", СТАВАШ НЕПОБЕДИМ И КРАЙ... ЗА ТЕБ ЗАКОН НЯМА! ВИЖТЕ КЪДЕ СА НАЙ ТЕЖКИТЕ КАТАСТРОФИ, НАПРАВЕТЕ СТАТИСТИКА ПО РЕГИОНИ И ПО ЧАСОВЕ И ИСТИНАТА ЩЕ ИЗЛЕЗЕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Сигурни ли сте? И тези на КАТ, ДАНС, институциите, мутренските кръгове? Защо ли нещо не ми се вярва, че ще стане? Лично пострадах от такива преди време, но друг път ще ви разправям как с малолитражна мандракулка пета ръка уж сме препречвали кортеж! Пак кьор-фишеци за наивници, така да се каже. Така ли си спират и проверяват колегите както нас, до документ и дупка? Вече не е важно кой е с предимство според закона и листовките, важно е какво кара и ти си длъжен да го пуснеш, че не можеш да го платиш ако го одраскаш, а може и по-лошо да ти се случи! Това коментирайте, г-да "експерти"! Това!

От години говоря , че трябва да се въведе проверочен когато СУМПС се преиздава ! Малко късно се сетихте , но по-добре късно отколкото никога ! 70% от шофьорите ще останат без СУМПС ако въведат изпит за подновяване !

Тестът ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да включва познаване на Закона за движение по пътищата. Да се изпитват и велосипедистите.

Переодично да се проверява дли може да чете и пише и да му се отнема свидетелството от първи клас. С това отпадат всички останали и разбира се книжката. Проблема е решен. Браво.

Съгласен съм, но като знам кой и как ще оценява ми мирише на нова корупционна схема. И ще се окаже, че някое мурвенце с две мозъчни клетки на кръст и пари ще може да кара, а този който кара всеки ден и няма кинти не. Въобще каквото и да измислят, като се има предвид какви хора ги прилагат законите всичко е безсмилслено. Просто нови корупционни схеми.

Mлък киртаци, ненаядохте се. Не може от един частен случай да се налага наказание за цялото население. Такива брутални идиоти трябва веднага да бъдат санкционирани.

Книжките се дават вече по следният начин-Оставят те на улицата и ако пресечеш успешно и минеш от другата страна,т.е не те блъсне кола,честито вече си шофьор.

Един на 73 и 101 на по 25-50 са "нарушителите", но … да се забрани на "дъртите" да шофират се предлага. Що не забранят на всички, имащи шоф. книжки да карат автомобили - ей така, превантивно. Тогава няма да има некакви катастрофи. А за "тестването" - сигурен съм, че ще е безплатно за явяващите се.

Хм.....ако се направи статистика възраст/катастрофи ми се струва,че 18/25 годишни каращи BMW ще са първи в списъка !!!

На снимката сред тези "експерти" липсва само оня михлюзин от Българската АПК...застрахователен лобист, хранейки се от нещастието на пострадалите,така, както собственик на траурна агенция от близките на "пътниците към отвъдното"! Какъв "атестат" за правоспособност ще ми искате бе ? Какъв по-голям от досието ми в КАТ...с всичките ми категории и близо 2 000 000 безаварийни километри...е почти..на млади години имах няколко чукнати калника по моя вина...но това бе кога бях още на 20-25 години...и то само леко чукнати тенекии! А всеки ден ,всесезонно съм на пътя и от 30++ години НИКОЙ застраховател не е изплатил и стотинка "ЩЕТА" на пострадал по МОЯ ВИНА ! А не само не ми намалят вноската за ГО,като безавариен водач,НО ВСЯКА ГОДИНА МИ Я ВДИГАТ ! А Йонко-инструктора,който надали има моя стаж ,като километраж,нека вместо да миткосва по студията,да си сяда на дирника и ОПРАВЯ БАКИИТЕ В СОБСТВЕНАТА СИ КЪЩИЧКА ! Днес подготовката на водачите е ПОД ВСЯКАКВО НИВО,започвайки още от ДОПУСКА И ПОДБОРА !

да вземем да плащаме всяка година и на тези от шофьорските школи данък/сиреч да ги издържяме и тях хрантутниците/ и всичко ще се оправи. това, че за две седмици вземаш книжка, без да знаеш кое какво е по колата, вместо едновремешните 6 месеца когато научаваш вся и все и ставаш едва ли не линейкаджия/можеш да поправиш това онова в колата, да окажеш първа пъмощ и пр./ това няма значение. Истината е не че трябва всяка година да се ходи на изпити и да се гушат разни инструктори и катаджии, а трябва да има контрол/73 годишен вече на пръст мирише ама кара кола, като прибавим, че колата обикновено е на над 30 години и картинката се изяснява/.

Нищо лично, просто "експертите" си имат и те бизнес.

и как ще разберете, смо тльовци кой кога колко е карал? ще ни монтирате проследяващи устройстнва, или ще въведете пътен лист за леките автомобили?? тоя не случайно е бивш!!

72 не са толкова много, един съсед си кара на 80+

Хайде започнете от дъртофелите!

И ти ще станеш, евентуално, на 72! То се връща!

Не е лошо и експерите да бъдат проверявани в това отношение.

Между другото, ако на идеята се погледне така по-широко, се откриват огромни перспективи за бизнес. Да се проверява всичко и всеки! Примерно лекар си анестизиолог - всяка година изпит (щото ето стават грешки)! Имаш диплома за икономист или инженер - всяка година изпити потвърждаващи квалификацията! И така всяка година изпит дали ставаш за милиционер... за министър... сума ти пари са това. Голям бизнес ше стане.

Няма проблем... щом е безплатно, ще се тестваме.

Аман от експерти!!! Чудят се,как да оберат народа вече! Всичко това се прави с цел народа да му се взимат едни пари! Не е с цел спиране на катастрофите,а с цел пълнене на хазната! Никой не иска да спре купуването на шофьорски книжки,никой не спря пияните шофьори на пътя,а сега искат някакви безумици да правят,аман от експерти с купени дипломи!

За да може младите да си катастрофират на воля,защото сега като се опитват да се утрепят,аз с опита си предотвратявам немалко катастрофи.

НА 73 ГОДИНИ И ПРИЗОВАВАМ ВАС ДВАМАТА ЕКСПЕРТИ НА СЪСТЕЗАНИЕ. ЩЕ ВИ ПРОВЕРИМ РЕФЛЕКСИТЕ. ШОФИРАМ ВЕЧЕ 54 ГОДИНИ И НЯМАМ НИТО ЕДНО НАРУШЕНИЕ. НИТО ЕДНО. А НЕ СЪМ ОТ ШОФЬОРИТЕ ДЕТО КЛАТЯТ КОЛАТА С 40 КМ В ЧАС. ПОБЕДЯ ЛИ ВИ - ОСТАВАТЕ БЕЗ КНИЖКИ. СЪГЛАСНИ? И НЯМА ДА СЕ НАРИЧАТЕ ПОВЕЧЕ ЕКСПЕРТИ! ЯСНО?

Такива сертификати и изпити има при моряците. Като се върнат от плаване и почват - тоя сертификат изтекъл, оня, изпити, презаверяване и понякога половината отпуска минава така

Аз предлагам да започнат от теб.

Да бе, едни пари трябва периодично да се вземат от всички шофьори та едни фирми да си напълнят касичките ............................ а джигитите на пътя никой не ги "забелязва" и закача!

поредното лоби, да се изкарват пари на гърба на бедния народец

Къде телевизиите ги намират тези "имаше ли Гюро глава?" На всякъде се наказват само виновните, а не всички. За сега и тук е така, но гледам, че има и други предложения.

съм на 66 и си карам така, както и когато бях на 30...имам колеги тираджии, които си карат камионите на тази възраст и са много по добри от маймуните по пътищата, дето се самоизтребват, но и трепят другите около себе си - това са хора не само без шофьорска култура и етика, но и без всякаква такава, повечето са без книжки и вниманието на институциите трябва да е насочено най - вече към хулиганите по пътищата, а че този се оправдавал с годините си - така решил, така направил, но човек приказва всякакви глупости, само да се отърве от законна!

ЗАБРАВИХ ДА ДОПЪЛНЯ. НАЙ-НАПРЕД ТРЯБВА ДА СЕ ПРОВЕРЯТ ИНСТРУКТОРИТЕ. ПО ВСИЧКИ ПОКАЗАТЕЛИ. БЕДНА ВИ Е ФАНТАЗИЯТА КАКВИ НАРУШЕНИЯ ПРАВЯТ ТЕХНИТЕ "ВЪЗПИТАНИЦИ" ПО ВРЕМЕ НА ШОФИРАНЕ И ИНСТРУКТОР КУКНАЛ ДО ТЯХ.

ами да почнат първо от стратиев, той е към 65години. Ама да е в учебен център, който е напълно автоматизиран и да се предава онлайн, а не при негови приятели.

и дъртите "експерти" изкуфяват

Синчето на съседите от долния етаж взе преди 2 седмици книжка. За тези 2 седмици бутна 3 коли на паркинга и успя да се преметне в едно дере по таван. Да не говорим, че неща като предимство, червен светофар, ограничения на скоростта не бяха за него писани. А сега ми кажете, след като келеша е новоизпечен шофьор, кой го е учил, кой го е изпитвал и кой му е дал книжка?

а в БАН защо има "учени" на 70-80 години? Те не са ли опасни? Само лапат...

Единият умник е бивш шеф а КАТ-мисля че обяснението за ситуацията с безопасността на движението е намерено.

PEYTSCH

Кой плаща, щото безплатно нЕма ?

Жалки смешници .... Колкото и да си изряден и перфектен, винаги може, ако се разсееш за момент, а това може да се случи на всеки, да направиш беля, независимо на колко си години и колко години стаж имаш зад волана, това не ти гарантира нищо. А кой следи и наказва шофьори качили се да карат без книжка, с алкохол и наркотици в кръвта .....???????? Кой????? Къде са адекватните наказания за извършени нарушения???!!!!! Младите водачи правят повече нарушения! Трябва да се вдигне възрастта за взимане на книжка на 25 навършени години, барем поумнеят тинейджърите ..... На 16 години още неосъзнат за живота е престъпление да имаш книжка!!!

Ежегодни проверки са безсмислени и ненужни, такива няма никъде по света. А и каква е гаранцията, че тези изпити няма да се провеждат по начина, по който се провеждат и първоначалното обучение/изпитване? Та нали ще ги извършват същите "експерти". Има си друго решение, по света хората отдавна са го открили - застраховките отчитат реалността, т.е. плащаш според това колко добър шофьор си и колко щети причиняваш. Именно адекватната застрахователна политика ще регулира безумието по пътищата. Чупиш малко - плащаш малко, трошиш наред - плащаш много ... или изобщо никой не иска да те застрахова, щото и това го има. А допълнителни изпити може да се въведат за такива, които не са се застраховали определен брой години, защото явно не карат. Познавам не един и двама такива, които дори ходят до КАТ, за да си вземат "златния" талон ... да им се чуди човек на кого ще го показват.

Абсолютно вярно го е казал 999. Пак мерки срещу изрядните шофьори, а тези дето си карат без книжка ще им накривят каскета.

Браво! Ако може всяка година 3 милиона водачи на МПС да минават курс и да полагат отново изпит! По 500 лева ще ви стигнат ли да им взимате? И само свои фирми да участват в далаверата. Който може, да смята каква е хранилка. Абе в тая държава само олигофрени ли се пишат експерти? Продадохте няколко стотин хиляди книжки и сега всички периодично на курс и изпит. А къде са "статистиците"? Да си изработят най-накрая заплатите. Стига са мишкували в храсталаците. Не повече от 50 000 книжки трябва да се вземат до живот и ще се оправят нещата. Застанете в час пик в София на проблемно място по едно и също време и ще видите че 90% от нарушителите са едни и същи. Всеки ден! С едно и също нарушение! Сигурен съм, че така е в цялата държава

Тези са "експерти" ама друг път. Гола вода са. Акъл от тях не искаме!!!

Аман от "брилянтните" идеи и "мъдростите" на малоумника Алекси Стратиев. Може обаче да води в някоя телевизия собствено шоу - Глупост след глупост

Имам един въпрос към експертите: тези, които ще изпитват ежегодно, същите които продават книжките на хора, без да са направили нито едно упражнение по паркиране и неумеещи да тръгват по път с наклон?

Шило

Айде стига простотии, бе. Един случай има с възрастен човек, голям проблем, големи дискусии. Я да отворят бюлетина на КАТ за деня, колко катастрофи стават и на каква възраст са извършителите. Ясно е за какво са тези тежнения зда преподготовка, изпити и т.н. Да лапат тези от съюза на преподавателите по авто-мото подготовка

ChatGPT

Шофьор: Всички експерти да се тестват периодично дали са добре с главите! Проблема не са ви шофьорите, а системата. на 1во място е чувството за безнаказаност - Масово се нарушават правила, защото шофьорите знаят, че никой няма да ги глоби... а дори да ги глоби - никой няма да им търси парите След това се нарежда разюзденото разрешение за шофиране! - Не може да си карал 20 часа на кръст няква трошка с максимално разрешена от инструктора скорост - 30км/ч и изведнъж да се качиш на БМВ/Ауди и т. нт. и да караш с 990-100 км/ч. градско... а извънградско с 220! Тук промяната съм я казвал много пъти: Вземаш книжка - кола до 75кс. при 10 години шофьорски стаж - 100кс. и така... На трето място щом един човек е категоризиран като негоден за работа (пенсионер) трябва да премине опреснителен курс и проверка на рефлексите! Новоиздадената книжка да важи 5-10 години и след това да се отнема без право на подновяване!

драги експерти В Швейцария минаваш на червена 300 фр глола и 3 месеца без книжка караш в зона 30км с 1 км повече120 фр без съд ако има такъв 1500 след 72 г минаваш лекарски преглед и ако си добре караш блъснал си дърво само матир щети без книжка 1 г и глоба 2500фр Жоро