Експерти: Да се търси отговорност от стопани на разбити пътища, причиняващи катастрофи

При всеки случай трябва да има експертиза, смятат от Института за пътна безопасност

Обратно в новината

Коментари - Експерти: Да се търси отговорност от стопани на разбити пътища, причиняващи катастрофи | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Отсега предчувствам какво прехвърляне на отговорности ще настъпи между некадърниците по институциите

Идеята,е много добра,но трябва да се даде от тяхна,страна отговор,а тои е парите са откраднати,не от кметствата,тук отговор трябва да даде,Б,Б,защото парите са внеговият,джоб,господа.

Вярно ли е че 860.000 издържат цялата държава.На половината сме на Париж но имаме държавни служители колкото Китаи.Сметнете колко са и от там да започваме.Имало 31000 прокурори но и дрогирани управници,Всичко е една голяма Пунта Мара,,

НЯМА абсолютно никакви нормални пътища, бай Тошо се опита нещо да строи, но не му стигна времето, а след него настъпи зоната на здрача и малкото построено се разпадна. За над 30 години само и единствено се кърпи и краде. Това трябва да спре незабавно, защото е ПРЕСТЪПЛЕНИЕ.

РИвете русофили,имате поздрави от Кадиров със селям алейкум!

"Института за пътна безопасност" е сороско НПО, и трябва да бъдат бити, е!ни, и закопани

88888

'' Стопаните на разбитите пътища'' съгласно нашето национално законодателство, не са частни физически лица, а са 1. съответната община или 2. държавата. Така, че- отдааавна си има административни съдилища и административни дела именно с посочената цел- образуване на наказателно- административно производство в съответния по степен административен съд. Няма какво да се открива топлата вода- такива дела се водят отдавна и решенията на административните съдилища са част от обичайната съдебна практика.

А кога ще се търси отговорност на идиотите които си мислят,че колата ги пази?!

всички на пияни и дрогирани зад волана да се спират колите от движение - пропорционално на нарушението и независимо чии са - техни, или на родители, или на приятели или ..., но не по-малко от половин година и след това да се изисква документ преминат курс на детоксикация и рехабилитация.

КАТ не работи! И така всеки дебил израства до рецидивист, защото не са го глобявали своевременно за дребните му първоначални нарушения и е израснал с мисълта, че е непогрешим и недосегаем.

Тая повърня е от рода: Дайте да дадем.

Някой надрусан потроши мантинелата,ще си я плати ли?

Поредна предпоставка за още по голяма корупция по пътищата

Той стопанинът е един и се казва държава, ама отдавна отсъства...

Държавата сме всички ние.Отсъстват държавните институции.

КО? НЕМОЖАЧИТЕ ВЪН! ПЪТЯ ШЕ СТАНЕ ВИНОВЕН ЗА СИЧКИ КАТАСТРОФИ И ЩЕ ПЛАЩАМЕ ОТ БЙДГЕТОТ НА СИЧКИТЕ МУТРОГЪЗАРИ С КОЛИ.

Милчев много почна да ги разбираш тези неща нали бе в КАТ кво направи изгони кадърните.. Сега под нареждане на учителката водеща Платено НПО почна да говориш.

"Според Руслан Вуцов липсва координация между институциите, отговорни за пътната безопасност." Това явление е навсякъде в държавата. И преди 10 ноември, и сега. Защото катилът, наречен чиновник, е в състояние да свали цели правителства. Това го пише в учебниците на студентите по икономика. А в България явлението е НОРМА.

Otvratne bugarske govna jedni.. Kukate kao kurve....

Задача N 1:Незабавно уволнение на 80% от катилите наричащи се полиция!

Вече се оправихме с отговорността на дрогираните и алкохолизирани индивиди, които убиват по пътищата и сега е време да търсим отговорност на стопаните на пътищата ...

Ха, ха! Добра предизборна шегичка! Ама нали всички институции в кочината отговарящи за състоянието на пътищата са хранилка за политици! Къде са нашите братчеди, шурнайки, гъзолизци, любовници и колеги от прайда? Ами там са на копанкята... И кво, сега да им я ритнем....

Абе някой знае ли кой финансира тоя институт? Това всъщност е частна фирма.

От вън дават пари. За малко време взеха нови коли техника и тв почнаха да ги рекламират. Взимат и пари за безсмислени програми не приложени никъде за организиране на трафик на пътища. Има си ДЪРЖАВЕН ИНСТИТУТ ЗА ТОВА. ТАМ ДА РАБОТЯТ.

Издръжка е Института по пътна безопасност?

бюджета плаща...

Аз плащам

Докато 1млн работещи хранят още 6млн хрантутници - няма шанс за каквото и да е да се оправи....

То до сега не се ли търси отговорност? Аз си мислех че има и актове за общината както за фирмите които не чистят сняг примерно. Това дали ги пишат е друг въпрос ама в закона такава опция е предвидена. Само служителите трябва да си вършат работата.

Ако пътят причинява катастрофите как така не катастрофират всички, които минават по него???

късмет тикво герберска..

Какво значи разбити пътища . Пътища с повече от една дупка трябва да се затворят и да се забрани тяхното ползване до изпълнение на нормален път . Ако българските пътни строители не могат да се справят да възложат изпълнението на чужди фирми .

Според икономическата дефиниция, данъците са цената на общественото благо, вкл. инфраструктурата в една държава. Не може да те ръсят под заплаха от затвор за "укриване на данъци", и да не се носи отговорност за 40г неремонтирани пътища, на които всеки ден рискуваш да се очистиш!

Мисля че ще получа подкрепа за коментари ми . Преди 2 седмици пътувах от София до Добринище . Пътя между Симитли и Банско - на бялата лента , фиксираща края на пътя имаше вързани да пасат Крави , Коне и Овце ??? На някой направи ли му впечатление - караш с 80км/ч , с деца в колата - и хоп Кон или Крава - КОЙ ще оцелее?

Танциорките от пилона пак искат да асфалтират.Малко по нормално уважение към кашимерията няма ли?

Трябва да се забрани движението на автомобили над 5 тона ,по пътища без банкет. Отделно от това те са с по слаб асфалт и се трошат много лесно.

Погледнах заглавието : "стопани на .... пътища". Замислих се: Кой е стопанинът на даден път? Държавата? Общината? От там нататък - Ще се наказва държавата/общината? И държавата/общината от къде ще вземе пари за глобата? Казано с други думи - всичко се пише на задника на хората които живеят на тази територия (колония).

Началниците излезли 20 дни в отпуска. .... А, кой им е разписал молбата за отпуска? Спокойно отпуската може да бъде и прекратена. На обикновенните джандарчета, как им прекратяват отпуските, когато Народното събрание е под обсада и народните представИтели се чувстват застрашени? Хайде стига оправдания!!! Който иска намира начин. Който не иска намира оправдание.

Предизборни приказки. Нали ако реално се оценят пътищата милиардите заровени в дворовете на “ елита” ще трябва да се изкопаят.

Трябва да се махне тази част от закона която гласи "не съобразена скорост с пътната обстановка и условия " . Също така трябва да се задължат тези от които зависи качеството на пътищата да карат с личните си автомобили по няколко стотин километра по най разбитите пътища . Но най големият проблем в България е огромната държавна администрация, която изяжда парите от данъците и за друго нищо не остава !

А от наркомани и състезатели да не се търси,пишман експерти

Ония хора, дето умряха на заледения мост - те всичките ли са наркомани и състезатели ?

Държавите с най-малко смърт по пътищата са: Норвегия, Япония, Швеция и Швейцария. Същите са и с най-малко полиция на глава от населението. Там няма и такова животно като “рутинна проверка” - ако не си направил нарушение или не криволичиш сериозно по пътя, не могат да те спрат по закон. В същото време България е в топ 5 по полицаи на глава от населението в ЕС и най-много жертви по пътищата. Крайно време е да спрем да си баяме, че трябва повече контрол. Не е необходимо да откриваме топлата вода. Намален щат на кат и повече инвестиции за изграждането на безопасна пътна мрежа. Вина имат и медиите. От сутрин до вечер ни заливат с катастрофи (че дори и в Турция), а една статия не видях за това как развитите държави са се справили с тоя проблем. Ако за всяка подобна статия пишехте и по една, която анализира “отличниците” щяхме да живеем в много по-различна държава. От войната по пътищата печели единство КАТ и Семерджиев и губят всички българи…

Супер коментар.

Така е. Но липсата на магистрали и скоростни еднопосчни двулентови пътища също си казват думата. В Европа двупосочните пътища са много по малко. Когато нямаш насрещно движение риска от сблъсък е много по малък. И в тази посока трябва да се мисли. Нови пътища. Но няма.....

Такъв филм нема - катаджията пише “несъобразена” скорост и да си се движил с 20 на разбир пър с ограничение 40. Реформи в КАТ трябва и намалени на щата. Останалото е бошлаф.

Милчев,Милчев.................

Да се търси ама МВР не иска. Дори и да изчезнеш в дупка на пътя - пак ще те пишат несъобразена скорост

Некои бележки по статията: 1. “ Между 60 и 85% от фините прахови частици (ФПЧ) в София идват от печките на твърдо гориво - е записано в Националната програма“ Националната програма на какво се позовава? Питам понеже има доста изследвания, които показват че най-голям принос на ФПЧ са строежите. А една четвърт от жилищата с София са празни. Бетонирането не престава. 2. Единствените които все още ползват въглища за топлина са ТЕЦ-овете. Дори в най-бедните родопски села отдавна не горят кюмюр. Просто вече не е по-евтино, пък цапа къщата много повече. Да се говори за битови потребители на въглища в столицата е смехотворно. Малко като извънземните - има ги ама никой не ги е виждал. 3. Брикети и Пелети е едно и също гориво в различна форма. За второто ти трябва пелетна печка, първото може и в печката от баба. Пелетите са по-лесни за ползване, но е необходима първоначна инвестиция. 4. Още миналия сезон брикетите се изравниха като цена с дървара. Съхраняват се и се транспортират по-лесно, зареждаш и чистиш по-рядко. На дървата чистя печката максимум на два дни. На брикети мога да се размина веднъж седмично. Тоя сезон за пръв път експериментирам и със слънчогледови брикети, които пък са отпадъчен продукт (кюспе) от производството на олио. Там цените изглеждат по-евтини и от дървата, но искам да ги тествам преди да препоръчам. 5. Цялата патардия бе абсолютно безмислена освен, че търговците на климатици и пелетни печки генерираха оборот на гърба на оперативна програма околна среда. На домакинствта с печки, можеше просто да раздат по 100 кг брикети за проба и резултата щеше да същия. 6. Отново чиновници и “еколози” си намират работа. Ефекта е обратен - отвръщавате хората от екосъобразно начин на живот.

Премести се по на юг либерален глобален там е по топло и нема да патиш печки и въглища .Също ще живееш в бащината си къщичка депутатска у Гърция.

Всички проблеми в държавата ни произтичат от изключително ниското ниво на образование. Образователната система бълва идиоти, простаци и неграмотници. Те избират нагли, корумпирани и некомпетентни политици, които крадат от строежи на пътища, въобще от всичко крадат. Понеже индивидите са неграмотни и прости не осъзнават къде е проблема и кервана си върви.

Пътищата са лоши не се поддържат. Шофьорите са лошо подготвени и много от тях карат пияни и дрогирани. Колите са много и повечето стари. Поради всичко това има много катастрофи.

Каква експертиза, какви пътища, какви пет лева - за КАТ всичко приключва с несъобразена скорост, винаги шофьора е виновен.

Това за съжаление е реалността. НК има един член, с който дори и без нарушение си виновен, защото не си предотвратил ПТП.

Никога нищо няма да се управи при наличие на неизброимите комисии, агенции, обществени разни и какво ли не. Всички аут и да се създадат малко но работещи органи, иначе парите ни потъват в джобовете на безбройните служители, а за дуките няма пари и лъжичка асфалт.

Това НПО е здраво лансирано.. интересно с каква цел. А то си е просто частна фирма с бизнес-интереси.

Тази диария от НПО пак прехвърля проблема от болната на здравата глава. Каквито и да са пътищата, ако ще и с дупки на три нива, ако се спазва скорост и маневри, съобразени с пътните условия, няма да има такива идиотски катастрофи. Като е зле пътят, неравен, с коловози или с дупки, какви ги върши някой дебил със 150 км/ч по този път? Или защо изпреварва на забранени участъци, защо отнема предимство, защо се ръга като прасе в кочина? Така че преди някой да носи отговорност за качеството на пътищата, отговорността на задкормилното устройство преди всичко!

Ти май не си шофьор. Като гледам кви тъпотии пишеш. Най-вероятно си колоездач или по-лошо, умнокрасив с тротинетка, дето не само че не спазва правилника, ми и псува шофьорите и им показва средни пръсти, докато го прави.

Невъзможността да осмислиш написаното е твой, а не мой проблем. ПП: имам доста км по пътя, над 1,5 милиона са. Пиша бавно, защото не можеш да четеш бързо. Когато говедо минава с 50 км/ч над разрешената по път с неравности, коловози или дупки, като си прави слалом за веселба, кой е виновният? Има и изключения, както е писал по-долу един, и на мен се е случвало, при спазване на условията на пътя. Само че нито той е загинал, нито някой друг. Стопляш ли?

"Когато говедо минава с 50 км/ч над разрешената по път с неравности, коловози или дупки, като си прави слалом за веселба, кой е виновният? " Май нещо станаха много условностите а? "Говедо", "път с неравности", "слалом за веселба". Аз да попитам гусин полицвай защо "път с неравности" го наричаме път и защо определяме себеподобните си като "говеда"? Мерси предварително

Значи няма проблем с пътищата в България? Ти явно отговаряш или работиш по тях ?

ей го и този впрегнал каруцата пред магарето ...

Миналата година валеше. Минах през локва с 25. Завоя на включване в околовръстното . Оказа се ще капаците на шахте под локвата ги няма. Изкривих 2 джанти. Дупката под локвата е нещо като 50х100х200 см. Колко е съобразената скорост за дупка под локва? Кат дойдоха но не ми написаха акт. Само протокол за застраховката. Опитаха ама не можаха да ми кажат как ще се докаже с колко съм карал. А то завоя с повече не можеш да го вземеш. Виновни били циганите щото крадели капаци. Ама това не е мой проблем. Има неозначено препятствие или капан на пътя. Това е. Хората не са гадатели да знаят кой какво е откраднал и че трябва да минат в насрещното.

да, случват се такива неща. Освен сдъвканите ти джанти имаше ли ранени, осакатени, загинали? За такива неща пиша, а не че няма проблеми по пътя, но то с първосигнални реакции може да си стоиш в зоопарка.

Живея в Аризона. По закон е забранено да се минава през локви, седяща и течаща вода. Закона се нарича "stupid motorist law". Ако все пак минеш, всичко, включително спасителната операция е за твоя сметка, е е така над 20 години.

ㅤ

Да се търси отговорност на фермери с пръдливи коне и миризливи пръчове, за качеството на въздуха.

Лошите пътища са причина на70 процента за тежките ПТП Откраднатите пари в продължение на 10-15 години кой ще ги възстанови -десетки милярди

И да се спре с рефрена "Несъобразена с релефа и пътните условоя скорост" че докато персистира в протоколите на КАТ винаги шофьорите ще го веят

ㅤ

Докато има шофьори-идиоти, този "рефрен" Ви е необходим.