Експерти: Да се търси отговорност от стопани на разбити пътища, причиняващи катастрофи

При всеки случай трябва да има експертиза, смятат от Института за пътна безопасност

Обратно в новината

Коментари - Експерти: Да се търси отговорност от стопани на разбити пътища, причиняващи катастрофи | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

И да се спре с рефрена "Несъобразена с релефа и пътните условоя скорост" че докато персистира в протоколите на КАТ винаги шофьорите ще го веят

Лошите пътища са причина на70 процента за тежките ПТП Откраднатите пари в продължение на 10-15 години кой ще ги възстанови -десетки милярди

ㅤ

Да се търси отговорност на фермери с пръдливи коне и миризливи пръчове, за качеството на въздуха.

Тази диария от НПО пак прехвърля проблема от болната на здравата глава. Каквито и да са пътищата, ако ще и с дупки на три нива, ако се спазва скорост и маневри, съобразени с пътните условия, няма да има такива идиотски катастрофи. Като е зле пътят, неравен, с коловози или с дупки, какви ги върши някой дебил със 150 км/ч по този път? Или защо изпреварва на забранени участъци, защо отнема предимство, защо се ръга като прасе в кочина? Така че преди някой да носи отговорност за качеството на пътищата, отговорността на задкормилното устройство преди всичко!

Това НПО е здраво лансирано.. интересно с каква цел. А то си е просто частна фирма с бизнес-интереси.

Никога нищо няма да се управи при наличие на неизброимите комисии, агенции, обществени разни и какво ли не. Всички аут и да се създадат малко но работещи органи, иначе парите ни потъват в джобовете на безбройните служители, а за дуките няма пари и лъжичка асфалт.

ㅤ

Докато има шофьори-идиоти, този "рефрен" Ви е необходим.

Ти май не си шофьор. Като гледам кви тъпотии пишеш. Най-вероятно си колоездач или по-лошо, умнокрасив с тротинетка, дето не само че не спазва правилника, ми и псува шофьорите и им показва средни пръсти, докато го прави.

Каква експертиза, какви пътища, какви пет лева - за КАТ всичко приключва с несъобразена скорост, винаги шофьора е виновен.

Пътищата са лоши не се поддържат. Шофьорите са лошо подготвени и много от тях карат пияни и дрогирани. Колите са много и повечето стари. Поради всичко това има много катастрофи.

Това за съжаление е реалността. НК има един член, с който дори и без нарушение си виновен, защото не си предотвратил ПТП.

Всички проблеми в държавата ни произтичат от изключително ниското ниво на образование. Образователната система бълва идиоти, простаци и неграмотници. Те избират нагли, корумпирани и некомпетентни политици, които крадат от строежи на пътища, въобще от всичко крадат. Понеже индивидите са неграмотни и прости не осъзнават къде е проблема и кервана си върви.

Некои бележки по статията: 1. “ Между 60 и 85% от фините прахови частици (ФПЧ) в София идват от печките на твърдо гориво - е записано в Националната програма“ Националната програма на какво се позовава? Питам понеже има доста изследвания, които показват че най-голям принос на ФПЧ са строежите. А една четвърт от жилищата с София са празни. Бетонирането не престава. 2. Единствените които все още ползват въглища за топлина са ТЕЦ-овете. Дори в най-бедните родопски села отдавна не горят кюмюр. Просто вече не е по-евтино, пък цапа къщата много повече. Да се говори за битови потребители на въглища в столицата е смехотворно. Малко като извънземните - има ги ама никой не ги е виждал. 3. Брикети и Пелети е едно и също гориво в различна форма. За второто ти трябва пелетна печка, първото може и в печката от баба. Пелетите са по-лесни за ползване, но е необходима първоначна инвестиция. 4. Още миналия сезон брикетите се изравниха като цена с дървара. Съхраняват се и се транспортират по-лесно, зареждаш и чистиш по-рядко. На дървата чистя печката максимум на два дни. На брикети мога да се размина веднъж седмично. Тоя сезон за пръв път експериментирам и със слънчогледови брикети, които пък са отпадъчен продукт (кюспе) от производството на олио. Там цените изглеждат по-евтини и от дървата, но искам да ги тествам преди да препоръчам. 5. Цялата патардия бе абсолютно безмислена освен, че търговците на климатици и пелетни печки генерираха оборот на гърба на оперативна програма околна среда. На домакинствта с печки, можеше просто да раздат по 100 кг брикети за проба и резултата щеше да същия. 6. Отново чиновници и “еколози” си намират работа. Ефекта е обратен - отвръщавате хората от екосъобразно начин на живот.

Да се търси ама МВР не иска. Дори и да изчезнеш в дупка на пътя - пак ще те пишат несъобразена скорост

Милчев,Милчев.................

Такъв филм нема - катаджията пише “несъобразена” скорост и да си се движил с 20 на разбир пър с ограничение 40. Реформи в КАТ трябва и намалени на щата. Останалото е бошлаф.

Държавите с най-малко смърт по пътищата са: Норвегия, Япония, Швеция и Швейцария. Същите са и с най-малко полиция на глава от населението. Там няма и такова животно като “рутинна проверка” - ако не си направил нарушение или не криволичиш сериозно по пътя, не могат да те спрат по закон. В същото време България е в топ 5 по полицаи на глава от населението в ЕС и най-много жертви по пътищата. Крайно време е да спрем да си баяме, че трябва повече контрол. Не е необходимо да откриваме топлата вода. Намален щат на кат и повече инвестиции за изграждането на безопасна пътна мрежа. Вина имат и медиите. От сутрин до вечер ни заливат с катастрофи (че дори и в Турция), а една статия не видях за това как развитите държави са се справили с тоя проблем. Ако за всяка подобна статия пишехте и по една, която анализира “отличниците” щяхме да живеем в много по-различна държава. От войната по пътищата печели единство КАТ и Семерджиев и губят всички българи…

Ти си типичния пример за неграмотен индивид.

А от наркомани и състезатели да не се търси,пишман експерти

Трябва да се махне тази част от закона която гласи "не съобразена скорост с пътната обстановка и условия " . Също така трябва да се задължат тези от които зависи качеството на пътищата да карат с личните си автомобили по няколко стотин километра по най разбитите пътища . Но най големият проблем в България е огромната държавна администрация, която изяжда парите от данъците и за друго нищо не остава !

Значи няма проблем с пътищата в България? Ти явно отговаряш или работиш по тях ?

Предизборни приказки. Нали ако реално се оценят пътищата милиардите заровени в дворовете на “ елита” ще трябва да се изкопаят.

Супер коментар.

Премести се по на юг либерален глобален там е по топло и нема да патиш печки и въглища .Също ще живееш в бащината си къщичка депутатска у Гърция.

Началниците излезли 20 дни в отпуска. .... А, кой им е разписал молбата за отпуска? Спокойно отпуската може да бъде и прекратена. На обикновенните джандарчета, как им прекратяват отпуските, когато Народното събрание е под обсада и народните представИтели се чувстват застрашени? Хайде стига оправдания!!! Който иска намира начин. Който не иска намира оправдание.

Ония хора, дето умряха на заледения мост - те всичките ли са наркомани и състезатели ?

Кои сте вие? КАТ или София Запад ;)

Погледнах заглавието : "стопани на .... пътища". Замислих се: Кой е стопанинът на даден път? Държавата? Общината? От там нататък - Ще се наказва държавата/общината? И държавата/общината от къде ще вземе пари за глобата? Казано с други думи - всичко се пише на задника на хората които живеят на тази територия (колония).

Трябва да се забрани движението на автомобили над 5 тона ,по пътища без банкет. Отделно от това те са с по слаб асфалт и се трошат много лесно.

Танциорките от пилона пак искат да асфалтират.Малко по нормално уважение към кашимерията няма ли?

Мисля че ще получа подкрепа за коментари ми . Преди 2 седмици пътувах от София до Добринище . Пътя между Симитли и Банско - на бялата лента , фиксираща края на пътя имаше вързани да пасат Крави , Коне и Овце ??? На някой направи ли му впечатление - караш с 80км/ч , с деца в колата - и хоп Кон или Крава - КОЙ ще оцелее?

Според икономическата дефиниция, данъците са цената на общественото благо, вкл. инфраструктурата в една държава. Не може да те ръсят под заплаха от затвор за "укриване на данъци", и да не се носи отговорност за 40г неремонтирани пътища, на които всеки ден рискуваш да се очистиш!

Какво значи разбити пътища . Пътища с повече от една дупка трябва да се затворят и да се забрани тяхното ползване до изпълнение на нормален път . Ако българските пътни строители не могат да се справят да възложат изпълнението на чужди фирми .

Ако пътят причинява катастрофите как така не катастрофират всички, които минават по него???

То до сега не се ли търси отговорност? Аз си мислех че има и актове за общината както за фирмите които не чистят сняг примерно. Това дали ги пишат е друг въпрос ама в закона такава опция е предвидена. Само служителите трябва да си вършат работата.

Докато 1млн работещи хранят още 6млн хрантутници - няма шанс за каквото и да е да се оправи....

Издръжка е Института по пътна безопасност?

Абе някой знае ли кой финансира тоя институт? Това всъщност е частна фирма.

Ха, ха! Добра предизборна шегичка! Ама нали всички институции в кочината отговарящи за състоянието на пътищата са хранилка за политици! Къде са нашите братчеди, шурнайки, гъзолизци, любовници и колеги от прайда? Ами там са на копанкята... И кво, сега да им я ритнем....

бюджета плаща...

късмет тикво герберска..

Миналата година валеше. Минах през локва с 25. Завоя на включване в околовръстното . Оказа се ще капаците на шахте под локвата ги няма. Изкривих 2 джанти. Дупката под локвата е нещо като 50х100х200 см. Колко е съобразената скорост за дупка под локва? Кат дойдоха но не ми написаха акт. Само протокол за застраховката. Опитаха ама не можаха да ми кажат как ще се докаже с колко съм карал. А то завоя с повече не можеш да го вземеш. Виновни били циганите щото крадели капаци. Ама това не е мой проблем. Има неозначено препятствие или капан на пътя. Това е. Хората не са гадатели да знаят кой какво е откраднал и че трябва да минат в насрещното.

Вече се оправихме с отговорността на дрогираните и алкохолизирани индивиди, които убиват по пътищата и сега е време да търсим отговорност на стопаните на пътищата ...

Задача N 1:Незабавно уволнение на 80% от катилите наричащи се полиция!

Otvratne bugarske govna jedni.. Kukate kao kurve....

"Според Руслан Вуцов липсва координация между институциите, отговорни за пътната безопасност." Това явление е навсякъде в държавата. И преди 10 ноември, и сега. Защото катилът, наречен чиновник, е в състояние да свали цели правителства. Това го пише в учебниците на студентите по икономика. А в България явлението е НОРМА.

Милчев много почна да ги разбираш тези неща нали бе в КАТ кво направи изгони кадърните.. Сега под нареждане на учителката водеща Платено НПО почна да говориш.

От вън дават пари. За малко време взеха нови коли техника и тв почнаха да ги рекламират. Взимат и пари за безсмислени програми не приложени никъде за организиране на трафик на пътища. Има си ДЪРЖАВЕН ИНСТИТУТ ЗА ТОВА. ТАМ ДА РАБОТЯТ.

КО? НЕМОЖАЧИТЕ ВЪН! ПЪТЯ ШЕ СТАНЕ ВИНОВЕН ЗА СИЧКИ КАТАСТРОФИ И ЩЕ ПЛАЩАМЕ ОТ БЙДГЕТОТ НА СИЧКИТЕ МУТРОГЪЗАРИ С КОЛИ.

Той стопанинът е един и се казва държава, ама отдавна отсъства...