Коментари - Експерт: Оценка за поведението на детето, не решава проблема. Той тръгва от семейството | dnes.dir.bg

Коментари - Експерт: Оценка за поведението на детето, не решава проблема. Той тръгва от семейството | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

В обществото ни цари безнаказаност и има дефицит на справедливост. Децата взимат пример от възрастните, а примерите на така наречените успели е лош. Лошият пример е заразителен. У нас цари принципа за неспазване на правилата и законите. "Законите са затова, за да се нарушават". От друга страна оторизираният орган в училище, който следи за спазване на правилата, т.е. учителите са лишени по закон да налагат принудителни мерки за спазването им, защото уж така се нарушавали правата на децата и защото трябвало да убеждават децата на правилно етично поведение. Да, ама не. Децата винаги пробват до къде могат да стигнат, до къде са границите на допустимото в поведението им и ... повечето нямат спирачки, защото родителите нехаят. Е, тогава и децата остават объркани, родителите неврозни, а учителите безсилни... И утре тези недисциплинирани деца се качват по колите дрогирани, пияни, катастрофират и се нараняват и/или убиват, крадат, рушат, рекетират, корумпират и ... ни управляват. И стигнахме до "Рибата се вмирисва откъм главата." Ами, как да имаме държавници, визионери, личности - водачи към светло бъдеще за България?!

Няма нищо за разсъждаване. Олигофрени създават и отглеждат олигофрени, после учителите им били виновни.

Тези, които ние наричаме учители, се обучават в ПЕДАГОГИКА. Дано да знаят какво означава това. Защото в училище не е просто обучение. Всеки може да научи децата да събират 2и 2.

Споко, вижда се резултата от държавната мащеха-педагогика! Ни мога да смятат нито мигат да се държат като хора, да не говорим за мислене!

Поведението на учениците е функция на РОДИТЕЛИТЕ и УЧИТЕЛИТЕ. При учителите и родителите трябва да има ОБРАТНА ВРЪЗКА.

Децата не стават като учителите, стават като тези с които прекарват най-много време и като тези които са им идоли. Друг е въпроса защо родителите оставят децата си по цял ден с някой друг! Та родителите хвърлят децата на държавата от 8-месеца и 2г. От там нататък децата си правят каквото поискат и подражават на който си и.м харесва. И си имат поведение за пред другарчета, за пред даскали и за пред родители! И най-очевадния пример колко не работи тая схема са децата израснали по "институции" т нар домове! Децата се раждат и трябва да се отглеждат и растат в семейства. Няма как ти да се развиваш а детето ти да расте в инкубатор! Това не е домат или краставица и ти просто си настойник а не родител!

Всъщност, не разбирам какво репликирате. :) ПЪРВИТЕ 7 години са НАЙ-ВАЖНИТЕ. Никой не го оспорва. А КОНТРОЛЪТ на учениците се осъществява най-добре при взаимодействие между учителите и родителите. НАВРЕМЕННИТЕ мерки при ПРОБЛЕМНИТЕ ученици пресичат в зародиш лошите постъпки. Ако родителите НЕ УВАЖАВАТ учителите, забравете за респект на учениците към учителите! БЕЗ РЕСПЕКТ обучението е проблематично. КОНТРОЛ, КОНТРОЛ и ПАК КОНТРОЛ! И от родители, и от учители. Друга РЕЦЕПТА НЯМА. Обратното на контрола е СВОБОДИЯТА.

Оценка за дисциплината задължително трябва да има. Нещо като рейтинговата система. И да не искате , ще ви я наложат задължително. За това по добре е за децата да свикват на дисциплина , а не да са изтървани шебеци. Кой разбрал-разбрал.

Как точно ще има дисциплина като няма как да се налага? Все едно да има съд ама да няма затвор и полиция?