Коментари - Зейналата дупка затвори Дунав мост за тирове до 13 април | dnes.dir.bg
назад

Зейналата дупка затвори Дунав мост за тирове до 13 април

Дунав мост остава затворен за тежкотоварни автомобили над 10 тона до 13 април, като те ще се пренасочват през други гранични пунктове. Причината е образувалият се в нощта срещу неделя отвор до една от дилатационните фуги в едното пътно платно. След тази дата ремонтните работи ще продължат, като товарният трафик ще бъде възстановен в едната лента за движение, съобщиха от Агенция "Пътна инфраструктура".

Обратно в новината

Коментари - Зейналата дупка затвори Дунав мост за тирове до 13 април | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Редно е сега поради тези извънредни пренасочвания към другите гранични пунктове да се осигури безплатен транспорт до там за жриците на любовта от Руси,те какво са виновни,ама ха....

там отдавна няма никой ... освен теб май, че си търсиш такъв транспорт

деер

29 дни ще мислят и на 30-я ден ще го направят по бързата процедура. И лентичка.......преди изборите!

мамалигите да не се обясняват много много,знаем ние:)

сега се изпъчете и заплюйте руснаците дето за 60 години са ни построили само един мост.

Не ревете,не ревете,нали плюхте Борисов че правел само пътища!!

Наскоро беше направен ремонт на този мост за много милиони!?!?

Добре де, ГРОБ на идиоти ли ни прави? Все пак има и чучко Гугле, за да се прочете това от 03.09.2011 год. : "От днес в движение е изцяло ремонтирания участък на Дунав мост. За два месеца беше подменена асфалтовата настилка, фугите и хидроизолацията. Ремонти са претърпели парапетите и пътните знаци. Сменено е и осветлението. Мостът е открит през 1954 година и оттогава подобно цялостно обновяване не е правено. Ремонтът е само от българска страна и е на стойност 1 милион и 700 хиляди лева. Таксата за преминаване по моста е три пъти по-ниска, отколкото тази на румънските ни съседи. Рехабилитираният участък беше открит от премиера Бойко Борисов. " И СЕГА КАКВО?

в таз дупка що не виждам бетон, нали българските колеги го ремонтираха моста и се биха по гърдите и по ТВ-то, че румънците закъсняли... Явно българските колеги са запушили дупката само с асфалт, въпроса е дали само таз дупка или всичките са така.

rado_7_6@

Ето затова е яко бесеапаш-поганците да са опозиция - кога по ламешко време са били проблем дупките? Или тогава не е имало дупки :) Радомир?

Ами то си пише какво е ремонтирано - асфалтова настилка, фуги и хидроизолация! Някъде да виждаш да са ремонтирани и подменяни бетонени плочи?Моста не пипан 60 години,ама са виновни тези които взели та поне асфалта поправили ... друг е въпроса,че е било по добре да се ремонтира из основи или направо да се строи нов ....

Ленторезна му работа,хубава,ама бокова.Тъпани,зурли,ленти,усмивки....и това там.Усвоени са едни пари на документи,реално ремонтът е струвал на една трета от обявената цена,остатъкът е поделен подобаващо.Сега лъсват резултатите на "имащите воля".

Чекай, чекай малко..... Виж прессъобщението на БОКО ТИКВАТА : ".....изцяло ремонтирания участък на Дунав мост.Мостът е открит през 1954 година и оттогава подобно цялостно обновяване не е правено. Ремонтът е само от българска страна и е на стойност 1 милион и 700 хиляди лева. НЕЩО ДА ТИ КАЗВА? ЧЕ Е ИЗЦЯЛО РЕМОНТИРАН БЪЛГАРСКИЯ УЧАСТЪК. не ми се оправдавай, краднахте като луди.....

А дали не са същото измислено състояние и всички други мостове. Цялата работа ни е такава, сменени знаци, маркировка, а основата я няма! От няколко дена гледам една фирма как асфалтира в дъжда с кръпки, дебели само по няколко сантиметра. Как мислите, за похвала ли са или за затвора майсторите?

Дунав мост е единственият дето е слуга на двама, че и повече господари. Като се има предвид, че е и стратегически обект по време на война-дига се от румънска страна, познайте защо- и толкова години е сам като трафикант, нищо чудно, че е на това дередже. Вижте само в Париж и Лондон колко мостове има над Сена и Темза, ние отпреди десетина години се сетихме да прехвърлим още един при Видин. Ние сме единствената държава, дето Дунава не тече през територията ни, а покрай нея. Не съм ходил в Будапеща и Виена, но и там мостовете над Дунав са доста.

Преди до около десет години имаше едни чичковци с едно тракторче, които ежедневно обикаляха по моста и поддържаха както пътя, така и жп линията, но напоследък май никой не го прави това да поддържа. Само се хвалим и режим ленти!

Американците взривиха няколко моста в Нови Сад, Белград и къде ли не? Днес няма помен от тези разрушения, при това, забележете, че Сърбите бяха във война няколко години. Още една малка подробност - няма платени "такси Мост". Вярно е, че магистралите са им платени , но това са две различни неща.

деер

Като гледаш колко асфалт е отишъл ...... трябвало е два пъти по 1,7 милиона да искат от правителството за този ремонт..

а защо не се пита по колко кожи дерат по фериботите и чя е фирмата която прибира парите? *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

rado_7_6@

Е слабо, само седем ли сте радомирци в темата? А, всъщност - силно - само седем ама дигате джангър като за седемстотин. Молодци!

От подобно правене само каруцарски пътища останаха.То и аз мога без пари да правя каруцарски пътища,а тиквата изхарчи милиарди за тези каруцарски пътища.

Имах предвид тиквата открадна милиарди за тези каруцарски пътища.

С тия срокове за ремонта и усукванията за причините от АПИ направо се излагат. Някой знае ли този директор Златев дали е строителен инженер или е "калинка-малинка"

Работата е от ясна по-ясна.При подмяната на "дилатационните"фуги,задължително се кърти бетона от двете страни на фугите.Именно,замяната на бетона с некачествен такъв е довело до проблема. Няма нищо общо с неграмотните обяснения на АПИ. Бетонът има свойството,да увеличава якостта си с годините. Какви са тези панели.Това е монолитна конструкция. Какви са тези обяснения за 13 и 30тона.Едното е колесен товар,а другото е верижен товар.Винаги са се правили изчисленията и за двете натоварвания. Възстановяването на ст.бет. конструкция,не зависи от времето,а от така наречените "Пластификатори",ама кой да учи.

Наследството на ГЕРБ е лошо

Да беше само дунав мост с мед да го намажем,но в цяла България положението е подобно.Варна е блокирана от безброй дупки и трапове по пътищата,а временната власт ремонтира с милиони в дъжда с 2см.асфалт.В село Тънка Бара жители протестират заради липсващ път отнесен от свлачище.След 4г.на безумно крадене и рязане на ленти пътната инфраструктура е в бедствено положение."Гарантирано от Герб!"

"Мостът на дружбата" - така се казваше дълги години този мост строен от 1952 до1954г. За МПС има едно платно с ДВЕ ЛЕНТИ. Има ограничение за движение с максимална скорост 40км/ч, забрана за спиране и забрана за изпреварване. Защо в статията пише веднаж ПЛАТНО, а след това ЛЕНТА. Явно авторът на статията не прави разлика между ПЛАТНО и ЛЕНТА. Но бомбите от слабата образованост в България почнаха да падат навсякъде, та даже и върху Дунав мост 1 и дупките зейват. Тежко и горко й на майка България!

Абе плужеци, нали асфалт не ядете, нали няма кой да се движи по пътищата, защото сте бедни? Това , че сте мизерници и нямате 2лв. в джоба не значи , че всички в България са като вас. Борисов направи Дунав мост 2 и това е истината - МАГИСТРАЛИ, ПЪТИЩА, ЕСТАКАДИ....

Борисов направи ремонт на моста съвсем скоро ако незнаеш;плужек комунистически;

Края на 2011-та година, 45 дена ремонт за милион и половина! Лично Винету откри моста все едно той го е построил!

Видяхте ли бе червенушковци ГЕРБ паднаха и България започна да пропада . Само преди 18 месеца ГЕРБ ремонтираха Дунав мост и ако ги бяхте ги оставили на власт щяха пак да го ремонтират ама сега ще чакате хахахаха

А каква е якостта на бетона на умора и тя ли нараства с времето.

Крайно време е моста да бъде съборен.

ГЕРБ остави дупки след себе си по пътищата по мостовете в бюджета и в душите на хората

Якостта на бетона нараства до 80-100 години.Следва деструкция в зависимост от условията на натоварване.

И най-вече м/у ушите....

Не бъдете заядливи! Ремонтът беше за видимите дефекти. такива аварии ще има, все пак нищо не е вечно! А боко тиквата има много за какво друго да се ругае!!!

От сутринта опашката от ТИР-ове не намаля, дори леко се увеличи.

ми неможе ли да качват тировете на един влак с вагони платформи и той да снове ту насам ту натам. нали бдж фалирало и те че изкарат някой лев...

Това е една идея отпреди много години. Не знам защо не е реализирана, по скъпо ли ще бъде транспортирането с влак?!

Ето това е какво представлява държавата - за сега имаме само един мост на Дунав и той се разпада - пълян срам и резил - нямам думи!

Даваха преди време по една медия,цигани режат металната конструкция отдолу под моста,железата ги товарят на микробуси.И за това ли Герб имат вина,че някои екземпляри изобщо не мислят?

Не така с рогите напред де:)))Обиждаш майка си и баща си ма като гледам какъв пишлигар си сигурно обиждаш баба и дядо дет са ти мили насраното дупе:)))Дунав мост-2 го започнаха преди нанайсет години и още не е в експлоатация.Бат ти Бойко нищо не е направил,направи го Н.В.Народа.Капиш момче?

...ни поздравяват от щатите и западна европа, когато отидохме при тях, а не те при нас/ става дума за цяла соцевропа./

От Уикипедия : "Дунав мост, наричан още Мост на дружбата, е стоманен фермов мост над река Дунав между градовете Русе и Гюргево (на речен километър 488,7). Дължината му е 2,80 км и минава на височина от 30 метра над водата. Изграден е на 2 нива - за влакове и автомобили. Средната част (с дължина 85 м) може да се повдига и да пропуска големи кораби. До момента това е единственият мост над река Дунав по границата между България и Румъния на разстояние от около 500 км. Архитектурата на моста е на архитект Георги Овчаров, а художественото оформление (порталите на българския и румънския бряг, както и орловите глави по неговата дължина) е дело на украинския скулптор Михайло Парашчук. Открит е официално за експлоатация на 20 юни 1954 г., като за времето си е най-големият комбиниран мост (с железопътна линия и за автомобилен трафик) в Европа. Строен е 2,5 год. от България и Румъния в сътрудничество с тогавашния СССР."

Чел съм, че зимата на 1954 или 1953год, когато се е строял този мост е имало голям ледоход, който заплашвал да събори недостроения и недоукрепения градеж. Тогава много русенци доброволно са се притекли в помощ за спасяването на моста!

Сега ако питате кой е виновен БОЙКО ЩЕ КАЖЕ ТОДОР жИВКОВ Е ПОСТРОИЛ ЛОШО МОСТА

като специалис пътно стр.имам мнение и не търпя този тъпанар от АПИ да говори глупости

като специалис пътно стр.имам мнение и не търпя този тъпанар от АПИ да говори глупости-некомпетентни хора да не пишат

Ами кой да е виновен? Ако комунистите имаха грам идея за икономика, по Дунава трябваше да има поне 3 моста. За тях това смешно мостче е върха на сладоледа. Иначе се перчат, колко много били построили. 60 години крадене и тъпанарщина, строели развито соц. общество. Как се не наядоха? И още искат да пробутват простотиите си. комшиите в Сърбия даже им бомбандираха мостовете и пак са по-напред от тъпото българско комунист.