Автобусите за детски екскурзии - вече само до 10-годишни

Автобусите, които превозват деца на екскурзии, вече ще трябва да бъдат под 10-годишни, а изискването за шофьорите им ще е да бъдат на възраст между 25 и 60 години.

Обратно в новината

Коментари - Автобусите за детски екскурзии - вече само до 10-годишни | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

а защо не и до 7 години,става въпрос за децата ни.

Трябва да се намали таксата за лиценз на автобусите;трябва да се премахне категоризацията - тя се дублира с УТГ и лиценза; конфорта е еднакъв както за деца , така и за останалите възрастови категории , но заплащането според удобствата трябва да е различно , а това не е по възможностите на ученическите пътувания,същото се отнася и за средствата за настаняване;най - важното е сигурността на всички потребители , а сигурност няма и при шофьори на възраст над 50 години.Всички катастрофи статистиката показва ,че при възраст на шофьорите стават над 50 години.Премахнете паричните глоби и високите такси които са принудени превозваческите фирми да плащат и по - скоро да фалират,т.е. да се унишожат .

От двадесет и пет до шейсетгодишни!?На двадесет и пат години един шьофор е все още без никакъв опит.Ами нали искате да се пенсионираме на 65.Какво ще правят шофьорите от 60 до 65 години.Не е ли дискриминация това?

значи, аз като съм на з0 - кучета ме яли. моят живот е по-малко ценен. това не е ли дискриминация?

Това е мачкане на дребния бизнес! Автобусът може да е на пет години и да не е в пълна изправност, особено тези, кoито са правени в Турция! Трябва да се затегнат техническите прегледи, а не да се броят някакви години и да се мачкат малките транспортни фирми! Проблемът не е толкова във възрастта, колкото в изправността! Техническите прегледи трябва да са жестоки и не само за автобусите, а и за всички кошници, които се движат по пътищата!... Това трябва да важи за всички автобуси, превозващи ХОРА извън ГРАДОВЕТЕ! Може ли това ограничение в годините да се въведе и за шофьорите на леки коли? Няма да е лошо, за да се намалят катастрофите!... И това не е гаранция - и на 7 години един автобус може да е за боклука - въпросът е прегледите да са ИСТИНСКИ - тогава няма значение възрастта! Така е, правят се много икономии за сметка на изправността на транспортните средтва!... Но много някак им хареса на управляващите тази мярка от 1000 до 3000"!... Защо не спират от движение например при констатиране на нарушение - така собствениците ще държат на техниката много повече, защото много повече ще губят при спиране! А парите им няма да отиват в джобовете на управляващите!... Стига с тези парични санкции - да направят наистина нещо истинско! Възрастта на автобусите не е от значение, важното е правилните фирми да завземат пазара! Всичко се прави с идея да се унищожи малкият бизнес, да се зароби с тежки кредити (знаете какви са лихвите у нас!), за да не може да натрупва парична маса и да стане наистина независим!... Няма никакъв проблем автобуси на 20 години да са в изправност! Въпросните фирми да си направят асоциация и да заведат дело срещу министъра! Може и да се протака, но после ще го съдят и за пропуснати ползи!... Ако не у нас, то в Европа делото ще бъде спечелено! Такситата бяха сритани по подобна схема с възрастта на колите!... Българската администрация, казвам администрация, защото това не са демократично избрани хора, непрекъснато вкарва какви ли не лобистки поправки, единственият коректив е, че все пак сме част от Евросъюза и не могат да правят каквото си искат!

Това е мачкане на дребния бизнес,автобуса може да е на пет години и да не е в пълна изправност,особено тези където са зделяни в турция,трябва да се затегнат според мен техническите прегледи,а не да се служат някакви години и по точно мачкане на малките транспорти фирми

Аз си мисля, че проблемът не е толкова във възрастта, колкото в изправността. Техническите прегледи трябва да са жестоки и то не само за автобусите, ами за всички кошници, които се движат по пътищата...

това трябва да важи за всички автобуси превозвашти ХОРА извън ГРАДОВЕТЕ

Може ли това ограничение в годините да се въведе и за шофьори на леки коли? Няма да е лошо, за да се намалят катастрофите.

ти да не си търговец на коли,БЕ?не си ли на парада на гейзерите??и какво бълваш мозък?искаш да ми кажеш,че волвото ми на 240 хил км(реални) и 12 годинки е по-опасно от петгодишна дачия такси на 400 хил км ??страшна логика обслужваща потреблението!!!ми давай нататък-например да бутнем всички жилища по стари от 15 г под предлог,че са опасни....айде със здраве!!!

Така е правят се много икономии за сметка на изправността на транспортните средтва. но много някак им хареса на управляващите тази мярка "от 1000 до 3000". Защо не спрат от движение например при констатиране на нарушение - така собствениците ще държат на техниката много повече защото много повече ще губят при спиране. А парите няма да им отиват в джобовете на управляващите. стига с тези парични санкции. да направят наистина нещо истинско.

Възрастта на автобусите не е от значение, важното е правилните фирми да завземат пазара. Всичко се прави с идея да се унищожи малкия бизнес, да се зароби с тежки кредити /разбирате какви са лихвите у нас !/, за да не може да натрупва парична маса и да стане независим. Няма никакъв проблем автобуси на 20 години да са в изправност. Предлагам въпросните фирми да си направят асоциация и да заведат дело срещу министъра, може и да се протака, после ще го съдят и за пропуснати ползи. Ако не у нас, то в Европа делото ще бъде спечелено. Такситата бяха сритани по подобна схема с възрастта на колите. Българската администрация, казвам администрация, защото това не са демократично избрани люде, непрекъснато вкарва какви ли не лобистки поправки, единственият коректив е че все пак сме част от евросъюза и не могат да правят каквото си искат.

И това не е гаранция - и на 7 години един автобус може да е за боклука - въпроса е прегледите да са истински - тогава няма значение възрастта.