Дерайлира локомотивът на бързия влак София - Варна
Инцидентът е станал между гарите Реброво и Своге, няма пострадали пътници
Обратно в новинатаКоментари - Дерайлира локомотивът на бързия влак София - Варна | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Нострадамус (нерегистриран)
Нещата излизат извън контрол. Тези аварии в БДЖ стават всяка седмица. Да чакаме загинали ли ? Тотална липса на инвестиции в инфраструктура, поддръжка, обслужване. На скраб и това е !
невена (нерегистриран)
Време е да има национална трагедия.Няколко влака дерайлираха ,вчера автобус с деца се разпадна.Готви се нещо страшно преди Коледа.
ЯВНО , (нерегистриран)
ТОЧНО НА ИЗЛИЗАНЕ ОТ ТУНЕЛА ГО Е ЗАСЛЕПИЛО ЯРКОТО СЛЪНЦЕ (локомотива). ВИЖДА СЕ ОТ ПРЕДОСТАВЕНАТА НИ ЛЮБЕЗНО СНИМКА .
Аз затова на влак се не возим (нерегистриран)
като ми потребе да идем некаде палим баварецо и фиут та там.
77 (нерегистриран)
Поддръжката на релсовия път е задължение на Национална компания Железопътно инфраструктура, БДЖ е само превозвач. Не смятам, да оправдавам БДЖ за дереджето на което са, на пишещите тук нека са по-коректни, и поне да знаят от къде е причината. НКЖИ въпреки милионите европейски средства за подобряване на релсовия път не съумява да ги оползотвори ефективно. И там трябва ново ръководство....този сегашния само PR му дай...другото се вижда.
Да (нерегистриран)
Пак ще представи като виновник природата или някое земетресение
васо (нерегистриран)
Е как няма да дерайлира, като въпросният локомотов е произведен преди 60 години? За такситата - искат да са до 15 години, а за локомотиви, вагони, стари, раздрънкани автобуси и водоплаващи съдове няма такова изискване. Защо? Това е престъпление. С отдавна остаряла морално и физически машина да превозваш хора....
голю босев (нерегистриран)
Нинова, Бойко счупи релсата. Веднага му искай оставката.
112 (нерегистриран)
Шарше льо мангал!!!
да (нерегистриран)
БДЖ е огледало на цялата ни Държава.
Докога (нерегистриран)
Докога ще крадете???? Не ви ли стигна вече бе? Не мислете, че може да се опазите в тази разпадащата се държава. Вчера минах по Славейков, то няма промяна от есента. Не ви ли прави впечатление господа управляващи как е в другите държави, или вие все сте извън страната и не виждате как всичко се руши. Славейков прилича на снимките след бомбардировките от войната. Не искате ли и ние да живеем в красива държава? Престанете да крадете. Не може да отнесете нищо от този свят. Железницата ни е по зле от началото на соца. Нали сте виждали как се пътува в германия и околните страни. Или искате да ни унищожите по бързо. ПРЕСТАНЕТЕ ДА КРАДЕТЕ! Или каквото сте откраднали и се махайте със скъпите дрешки, чанти, коли, ....
123 (нерегистриран)
Надминаха индийските железници тези тъпанари от герб
шушана (нерегистриран)
Момченце, един локомотив струва около 750-800к лева, по документация експлоатационният му срок е 30г. Това да не ти е мобилен телефон, за да го сменяш на всеки 3м?
Ново БДЖ (нерегистриран)
Време е да се закрие изцяло тази яма наречена БДЖ и да започне бавно и постепенно изграждане на нови, бързи и модерни железници в България и то само по линиите, които си заслужават т.е наистина се използват.
3евзек
Ако няма бум и тряс по пътя.
сега (нерегистриран)
Сега т.н.министър има по важни дела.Трябва да защити бранша на престъпниците наричани "превозвачи".В Компаниите с национално значение няма кой да му бутне сухо.Там е пълна трагедия.
Батко (нерегистриран)
Значи за софийската железница (метрото) може да се наливат милиарди, които никога няма да се върнат, а са огромен социален харч. В същото време, за железницата на България няма пари, тя трябвало сама да се издържа. А в същото време държавата налива пари и в конкурента - магистралите, които също никога няма да се върнат. Значи за метрото на софиянци и за магистралите, които са губещи социални проекти държавата може да дава пари, а за държавната БДЖ - няма.
Хе Хе (нерегистриран)
След като прикриватурата мълчи и се крие значи става дума за ЧАДЪР над МНОГО ГОЛЯМА КРАЖБА.
Защото е произведено през соца (нерегистриран)
Тогава машините и изделията се проектираха така, че ако се поддържат може да се използват в продължение на десетилетия. Например имам печка Раховец закупена през далечната 1980г. Може да се каже, че се използва почти всекидневно. Смених преди години един реотан на фурната и една плоча на котлона, но те бях работили вече 20 години. Западната техника е лъскава и е проектирана да работи колкото е гаранционният сррок + месец, два. Проектира се така, че да може капиталиста да продава повече и да печели от това.
васо (нерегистриран)
30 години. А локомотивът е на 50-60. Експлоатационният му срок е изтекъл отдавна, момиченце. Отдавна е трябвало да бъде нарязан и претопен. Защо това не се е случило? Защото разни намазани пееливани от министерства, ведомства, управления и държавни фирми са трансформирали парите за нови локомотиви във вили, яхти, тлъсти банкови сметки, къщи, силикон и ботокс за любовници, вина, пури от по 300 евро и така нататък.
= (нерегистриран)
Оставка на Бойко Борисов! Хората оскотели бродят по мръсните улици, падат от глад, чупят си дисплеите на айфоните, масово отменят почивките в Банско за Нова година, а сега и десетки хиляди загиват в железопътни катастрофи в тунели!
Моя милост (нерегистриран)
Нищо чудно клетият локомотив да е ветеран от годините, в които още ходих на детска градина. Като гледам как оставиха БДЖ на разсипия...
300 (нерегистриран)
А бе тя държавата дерайлира вие правите въпрос за един локомотив.
шушана (нерегистриран)
Експлоатационният срок е гарантиран от производителя при спазване на изискванията за техническо обслужване. Машината може да бъде използвана и след това, ако е в отлично техническо състояние. Аз нямам компетенциите да определя дали машините наистина са в такова състояние. Също така е редно да отбележим, че дори нова машина може да дерайлира, ако релсовият път е дефектен.
400 (нерегистриран)
Дерейлирал си ти от евтиния алкохол и мързела.
шушана (нерегистриран)
Не знам защо реши, че точно тази машина е на 50-60г? Тази машина изглежда като модел 44, немалка част от тези машини са произведени 75-83г. Преди малко видях, че документи за поръчка на локомотиви 2ра употреба от 2015г (не беше указан целевият експлоатационен срок).
хахааааааааааааа (нерегистриран)
и даже чукат майка ти
спасов (нерегистриран)
Що се мъчат да карат влакове?Направо да си купят автобуси и така да работят!!!!
лалала (нерегистриран)
Сега чакам да видя кога машинистът ще стане виновен.
шушана (нерегистриран)
Само на мен ли ми прави впечатление, че на няколко от снимките ясно се вижда счупена релса? Дори нов локомотив ще дерайлира със сигурност при такъв дефект в релсовият път. В допълнение, не е нужно някой да е крадец или келеш за да се случи подобна авария - всички значими инфраструктури в ежедневието ни дефектират постоянно и техници по поддръжката се грижат пак постоянно за тях. Не е нужно да има зла умисъл във всяко нещо.
Нафърфорий (нерегистриран)
то да печаташ фалшиви бюлетини и да подгъзуваш на Бою И Пъпеша е едно , да управляваш транспорта е съвсееем друго...айде със здраве!
стига ва (нерегистриран)
ма верно ли?? вие "у Банки" се убав лочите а? де гиди мишок и лизач де
чук (нерегистриран)
само Путин я е счупил знаех си аз
Ха ха ха (нерегистриран)
Ако бяха дали на Баневи тази каца без дъно вместо да се доливат постоянно милиони кинти, сега тази измислица БДЖ щеше да е нарязана на скрап и нямаше да я мислим - хахахах
Многоточие... (нерегистриран)
Машинистите се превърнаха в камикадзета- жалко за хората, защото труда им е безкрайно тежък и онеправдано слабо платен. Само благодаря на тези хора БДЖ-то все още го има като факт.
Русия (нерегистриран)
Де са демонократичните локомотиви?
Густо майна (нерегистриран)
Пълен хаос в територията на шайката на Тиквуна и Пипоня
Таратупняк (нерегистриран)
Хаос ама стабиуен...
Една (нерегистриран)
Хареса ми началото на последното изречение: "Националният железопътен превозвач осигурява транспорт с автобус..." Явно има някакъв минимум на хора, които при инцидент трябва да издъхнат едновременно, за да се пренасочат малка част от парите да отидат по предназначение в транспорта. Е, няма такава управа!
ХХХ (нерегистриран)
Ей тъпаци вземете и закрийте тези железници че ще изтрепете хората НЕКАДЪРНИЦИ!!!!!!
Бивш машинист (нерегистриран)
Аварията е по вина на НКЖИ, тя е собственик на коловозите , по които се движат влаковете.
Бивш машинист (нерегистриран)
Преди 60 години не е имало и дизелови локомотиви , след 1963 гонина започват внасянето им , а за електровозите две- три години по- късно. Но тези първите ги няма , а този локомотив е от 80-те години , със срок на ползване 30-40 години !
333 (нерегистриран)
Бананеви имат подъл план. Да се ликвидира промишлеността и на мястото на заводите да се засядят бананови палми и да станем бананова република. Премиера Боци Маймуната ще помага за плана, сега сключва задкулисна сделка с Бананеви.
Iivanov84
боже опази че няма пострадали хора,сега да видим каква ще е причината,в хитрино маи осъдиха машинистите че влезли с висока скорост в гарата
fon (нерегистриран)
Моята фамилия са само машинисти много отдадени, чичо ми почина в кабината. Държава без функционираща железница не е държава. Драги сънародници, сериозно се замислете следващия път преди да отидете до урната или въобще дали си струва да отидете, по добре да се блокират маалите.
Iivanov84
а като е имало повреда къде са КАНТОНЕРИТЕ?
Хмм (нерегистриран)
Причината е стари локомотиви, скърпват ги , след два дни пак развалени, карат хората с мотриси, прехвърлят ги от влак на влак, както ми каза един кондуктор имат два милиарда за самолети, а да купят локомотиви за превозване на българските пътници нямат. Премиерът го каза, аз съм прост и вие сте прости, но имаше предвид, че че той е прост, а "материалът" е прост, че гласува за него.
Нафърфорий (нерегистриран)
Интересно къде виждате държава
Хмм (нерегистриран)
Това е целта, за да пътуват хората с турските автобусни фирми.
Яко (нерегистриран)
Така е ! И на баба ми ламповото радио - на 70 години - още бачка ! Е - хваща само средни и дълги вълни, ама друго си е да ти попращи в ухото стария дивайс !
НАЙ
Макрон: Пращане на сухопътни войски в Украйна не е изключено, ако Москва пробие
Новият бул. "Витоша" - по една лента за автомобили и паркиране на заден ход
ДНК анализ: Велико Минков е баща на бебето на обвинената в убийство Габриела
Над 15 кърлежа по тялото на дете след игра в Южния парк в София
Силяновска към Радев: В договора ни няма нито дума за вписване на българите в конституцията
Макрон: Пращане на сухопътни войски в Украйна не е изключено, ако Москва пробие
"Загинаха мнозина. Ще загинат още повече": Вярват ли украинците в победата като преди?
Над 15 кърлежа по тялото на дете след игра в Южния парк в София
Новият бул. "Витоша" - по една лента за автомобили и паркиране на заден ход
Държавният департамент на САЩ обвини Русия, че е използвала химическо оръжие в Украйна