Коментари - Дерайлира локомотивът на бързия влак София - Варна | Днес.dir.bg
Коментари
БДЖ-Най опасният транспорт.Докаран от ГРАБителите до разпад.Там се возят безплатно преобладаващо циганите....
Само едно уточнение:”бързия “влак София-Варна дерайлирал с ЦЕЛИ 57 км в час ? Предишния дето се блъсна в скалата в кресненското дефиле пък возеше ЦЕЛИ 43 пътници ( един автобус вози 55пасажера!!) . Та въпроса ми към сегашния министър( преди организатор на напечатване на едни 500 000 в повече предизборни бюлетини в Костинброд) защо аджеба ЦЕЛИЯ БЪЛГАРСКИ НАРОД трябва да издържа това крадливо , разпадащо се,бавно и авариращо БДЖ ( с цели 12 000 служители!!!) и всяка година да покрива загуби в размер на 150-180 000 000 ЛЕВА ? Защо с парите от концесията на летище София ще се покриват загубите на БДЖ ? Докога държавата ще налива пари като в каца без дъно в нереформирани структури ?( и МНО и МВР и Дравеопазване)
Обезщетения няма да се изплащат, клиентите ще бъдат извозени с автобуси. По някое време. И без информация какво се случва. Да седят и да чакат, никой не им е длъжен. Благодарим ви, че избрахте БДЖ!
Всичко се разпада в тази държава управлявана от треторазрядна проста мутра, физкултурници и калинки - ОПГ ГЕРБ.
"Бързият влак по линията София-Варна дерайлира в участъка между гарите Реброво и Своге тази сутрин...............Във влака са пътували около 100 пътници." Бърз влак с 100 пътници, много ефективно ползване на ЖП състава. :)
Не че нещо, ама като гледам снимките - всичко е мръсно - локомотиви, инструменти, даже хора. Сигурно са големи професионалисти - ще бе обори някой - и с нищото,което имат правят чудеса, ама тая мръсотия я гледаме толкова години. Помните ли границите ни какви кенефи бяха ? Не, че сега са много по-добре. Царчето дойде и се разпореди да ги лъснат. Сега са една идея по-добре. И как никой в тая държава не се сеща да погледне, тъй, отгоре. Защо се примиряваме с тая сивота, строшентия и мръсотия. Не е въпрос на пари, сигурен съм.
По времето на царя, продадоха вагоните от 90-те години и върнаха тези от 70-те, спомнете си катастрофата с влака "Албена", подпали се кушет-вагонът и загинаха 9 души.
Питайте ги кога за последно са подменяни железопътните линии... Мога да се обзаложа, че повече от 30 години не са пипани. От снимката си личи изкривените и липсващи болтове на релсите. Добре, че влаковете пъплят с 10 км в час по този участък. През 1980 средната скорост на българските железници е 46 км в час, а сега е 35. Статистиката ясно говори накъде отиваме, но със сигурност не е към шенген и светло европейско бъдеще.
Моята фамилия са само машинисти много отдадени, чичо ми почина в кабината. Държава без функционираща железница не е държава. Драги сънародници, сериозно се замислете следващия път преди да отидете до урната или въобще дали си струва да отидете, по добре да се блокират маалите.
боже опази че няма пострадали хора,сега да видим каква ще е причината,в хитрино маи осъдиха машинистите че влезли с висока скорост в гарата
Причината е стари локомотиви, скърпват ги , след два дни пак развалени, карат хората с мотриси, прехвърлят ги от влак на влак, както ми каза един кондуктор имат два милиарда за самолети, а да купят локомотиви за превозване на българските пътници нямат. Премиерът го каза, аз съм прост и вие сте прости, но имаше предвид, че че той е прост, а "материалът" е прост, че гласува за него.
Бананеви имат подъл план. Да се ликвидира промишлеността и на мястото на заводите да се засядят бананови палми и да станем бананова република. Премиера Боци Маймуната ще помага за плана, сега сключва задкулисна сделка с Бананеви.
Ей тъпаци вземете и закрийте тези железници че ще изтрепете хората НЕКАДЪРНИЦИ!!!!!!
Хареса ми началото на последното изречение: "Националният железопътен превозвач осигурява транспорт с автобус..." Явно има някакъв минимум на хора, които при инцидент трябва да издъхнат едновременно, за да се пренасочат малка част от парите да отидат по предназначение в транспорта. Е, няма такава управа!
Пълен хаос в територията на шайката на Тиквуна и Пипоня
Машинистите се превърнаха в камикадзета- жалко за хората, защото труда им е безкрайно тежък и онеправдано слабо платен. Само благодаря на тези хора БДЖ-то все още го има като факт.
Ако бяха дали на Баневи тази каца без дъно вместо да се доливат постоянно милиони кинти, сега тази измислица БДЖ щеше да е нарязана на скрап и нямаше да я мислим - хахахах
то да печаташ фалшиви бюлетини и да подгъзуваш на Бою И Пъпеша е едно , да управляваш транспорта е съвсееем друго...айде със здраве!
Само на мен ли ми прави впечатление, че на няколко от снимките ясно се вижда счупена релса? Дори нов локомотив ще дерайлира със сигурност при такъв дефект в релсовият път. В допълнение, не е нужно някой да е крадец или келеш за да се случи подобна авария - всички значими инфраструктури в ежедневието ни дефектират постоянно и техници по поддръжката се грижат пак постоянно за тях. Не е нужно да има зла умисъл във всяко нещо.
А бе тя държавата дерайлира вие правите въпрос за един локомотив.
Нищо чудно клетият локомотив да е ветеран от годините, в които още ходих на детска градина. Като гледам как оставиха БДЖ на разсипия...
Оставка на Бойко Борисов! Хората оскотели бродят по мръсните улици, падат от глад, чупят си дисплеите на айфоните, масово отменят почивките в Банско за Нова година, а сега и десетки хиляди загиват в железопътни катастрофи в тунели!
След като прикриватурата мълчи и се крие значи става дума за ЧАДЪР над МНОГО ГОЛЯМА КРАЖБА.
Значи за софийската железница (метрото) може да се наливат милиарди, които никога няма да се върнат, а са огромен социален харч. В същото време, за железницата на България няма пари, тя трябвало сама да се издържа. А в същото време държавата налива пари и в конкурента - магистралите, които също никога няма да се върнат. Значи за метрото на софиянци и за магистралите, които са губещи социални проекти държавата може да дава пари, а за държавната БДЖ - няма.
Сега т.н.министър има по важни дела.Трябва да защити бранша на престъпниците наричани "превозвачи".В Компаниите с национално значение няма кой да му бутне сухо.Там е пълна трагедия.
Време е да се закрие изцяло тази яма наречена БДЖ и да започне бавно и постепенно изграждане на нови, бързи и модерни железници в България и то само по линиите, които си заслужават т.е наистина се използват.
Докога ще крадете???? Не ви ли стигна вече бе? Не мислете, че може да се опазите в тази разпадащата се държава. Вчера минах по Славейков, то няма промяна от есента. Не ви ли прави впечатление господа управляващи как е в другите държави, или вие все сте извън страната и не виждате как всичко се руши. Славейков прилича на снимките след бомбардировките от войната. Не искате ли и ние да живеем в красива държава? Престанете да крадете. Не може да отнесете нищо от този свят. Железницата ни е по зле от началото на соца. Нали сте виждали как се пътува в германия и околните страни. Или искате да ни унищожите по бързо. ПРЕСТАНЕТЕ ДА КРАДЕТЕ! Или каквото сте откраднали и се махайте със скъпите дрешки, чанти, коли, ....
Шарше льо мангал!!!
Е как няма да дерайлира, като въпросният локомотов е произведен преди 60 години? За такситата - искат да са до 15 години, а за локомотиви, вагони, стари, раздрънкани автобуси и водоплаващи съдове няма такова изискване. Защо? Това е престъпление. С отдавна остаряла морално и физически машина да превозваш хора....
Момченце, един локомотив струва около 750-800к лева, по документация експлоатационният му срок е 30г. Това да не ти е мобилен телефон, за да го сменяш на всеки 3м?
30 години. А локомотивът е на 50-60. Експлоатационният му срок е изтекъл отдавна, момиченце. Отдавна е трябвало да бъде нарязан и претопен. Защо това не се е случило? Защото разни намазани пееливани от министерства, ведомства, управления и държавни фирми са трансформирали парите за нови локомотиви във вили, яхти, тлъсти банкови сметки, къщи, силикон и ботокс за любовници, вина, пури от по 300 евро и така нататък.
Тогава машините и изделията се проектираха така, че ако се поддържат може да се използват в продължение на десетилетия. Например имам печка Раховец закупена през далечната 1980г. Може да се каже, че се използва почти всекидневно. Смених преди години един реотан на фурната и една плоча на котлона, но те бях работили вече 20 години. Западната техника е лъскава и е проектирана да работи колкото е гаранционният сррок + месец, два. Проектира се така, че да може капиталиста да продава повече и да печели от това.
Експлоатационният срок е гарантиран от производителя при спазване на изискванията за техническо обслужване. Машината може да бъде използвана и след това, ако е в отлично техническо състояние. Аз нямам компетенциите да определя дали машините наистина са в такова състояние. Също така е редно да отбележим, че дори нова машина може да дерайлира, ако релсовият път е дефектен.
Поддръжката на релсовия път е задължение на Национална компания Железопътно инфраструктура, БДЖ е само превозвач. Не смятам, да оправдавам БДЖ за дереджето на което са, на пишещите тук нека са по-коректни, и поне да знаят от къде е причината. НКЖИ въпреки милионите европейски средства за подобряване на релсовия път не съумява да ги оползотвори ефективно. И там трябва ново ръководство....този сегашния само PR му дай...другото се вижда.
като ми потребе да идем некаде палим баварецо и фиут та там.
ТОЧНО НА ИЗЛИЗАНЕ ОТ ТУНЕЛА ГО Е ЗАСЛЕПИЛО ЯРКОТО СЛЪНЦЕ (локомотива). ВИЖДА СЕ ОТ ПРЕДОСТАВЕНАТА НИ ЛЮБЕЗНО СНИМКА .
Време е да има национална трагедия.Няколко влака дерайлираха ,вчера автобус с деца се разпадна.Готви се нещо страшно преди Коледа.
Нещата излизат извън контрол. Тези аварии в БДЖ стават всяка седмица. Да чакаме загинали ли ? Тотална липса на инвестиции в инфраструктура, поддръжка, обслужване. На скраб и това е !
Дерайлира локомотивът на бързия влак София - Варна
Инцидентът е станал между гарите Реброво и Своге, няма пострадали пътници
Обратно в новината