Съмнения за записа от черната кутия на Еърбъса
Френски пилотски синдикат завежда дело за нарушаване на следствената тайна за разбилия се "Еърбъс". От там изразиха и съмнения за записа от черната кутия.
Обратно в новинатаКоментари - Съмнения за записа от черната кутия на Еърбъса | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Leo (нерегистриран)
CNN "Transponder data showed the autopilot was reprogrammed by someone in the cockpit to change the plane's altitude from 38,000 feet to 100 feet, according to Flightradar24, a website that tracks aviation data." Още не е ясно дали 3-ти човек не е препрограмирал данните.Спрягаше се версия между пилоти в един форум,че това е възможно и от разстояние. А ако има негласно разбиране между двамата предварително?/незнайно по какви причини/ единият пилот да излезе точно в този момент?Доста бързо беше обвинен този млад човек...Буди известно подозрение,че до този момент не се споменава нищо за другият пилот. И навсякъде за този 27 годишен пилот пише "Неговата кариера";"в кариерата му.." За каква кариера може да става въпрос на 27 години? CNN If a person kills himself and 149 others, the word suicide should be replaced with another word, Spohr said. Списъкът с пътниците също не е за подценяване! Я да видим сега ,като са взели лаптопа му и друго ,което може да послужи за "улика" как ще го наричаме?
Мнителен (нерегистриран)
Браво на хората от пилотския синдикат! Явно са останали още хора с глави на раменете си и достойнство да се борят срещу месомелачката наречена "капитал". Абсол'тно споделям техните аргументи!
Иван Петров
Възможно е да сме свидетели на нов зле осъществен опит за прикриване на истината. Отново, както при "шарлитата" набързо обявиха, кой е виновника. Там "паднала лична карта" набързо реши случая и с убийството на обвинените всичко приключи. В този случай, пак обявиха виновник, без да е минало следствие и да са преценени всички факти. Да напомним и за украинския инцидент, с набързо обявен виновник. Има нещо гнило и то започва да се пука и вони...
Иван Петров
С набързо обвинен пилот, който няма как вече да се защити, се решават много въпросителни, като терористичен акт - слабост в сигурността или пък технически дефекти - пропуск на фирмата произвела или стопанисваща самолета, диспечерска грешка и т.н.т..
111 (нерегистриран)
Какво следствие, какви пет лева. Излиза някой журналист или политик, посочва виновния и това е. И да му мисли съдебната система, ако нещо се опъва - много бързо ще я реформират. А по темата - наистина стават все по-непонятни "инциденти" в държави от ЕС. Но онези в Брюксел така и не могат да си извадят главата от задника и да погледнат какво аджеба става.
пипи (нерегистриран)
Хмм....4 има нещо гнило в Дания"
Ч (нерегистриран)
Може записа в Ню Йорк Таймс да не е от черната кутия, а от микрофона на пилота.
Колко жалко... (нерегистриран)
Толкова разнопосочна информация в името на сензацията на гърба на жертвите и техните близки. Истината е най доброто нещо което би предотвратило подобни трагедии..но истината има и цена,дали виновните са готови да я платят?
Цилковский (нерегистриран)
На кривите самолети , пилотите им пречат.
ЯСНОООО (нерегистриран)
Путин е виновен, казах ви го в началото. Сега ще види Путляра нови санкции от Обонго . Спира вноса на банани за руснаците - внос само около Нова Година да си припомнят годините на соца.
Мнителен (нерегистриран)
Именно!
ПРОРОК (нерегистриран)
Защо не се разглежда следната версия: След излизане на единият пилот другият е натиснал нещо по грешка.Самолета започва да се снижава и пилотът изпада в паника и припада.Ако ще го разбива умишлено защо му са слушалки на главата.
Кон (нерегистриран)
Ако има сговор, нещата не се променят.
Мери (нерегистриран)
Това за дишането и мен учуди - как при толкова шум в самолета може ясно да се запише дишането на едни човек, при това - спокойното и равномерно дишане?!?
!!! (нерегистриран)
Ясно е, че пак се прикриват истинските виновници!
Мери (нерегистриран)
Абсолютно подкрепям мнението ви за списък с имената на пътниците. Някой смяташе, че високопоставени лица не пътуват с нискотарифни компании, но когато става дума за шпионаж напр. - мисля, че е напълно възможно.
Мнителен (нерегистриран)
Принципно е възможно да се отдели този сигнал от останалия шум и други сигнали, но технически това би отнело много повече време от няколкото часа които бяха необходими да се "разчете" толкова добре смазаната и доста повредена, по думите на самите разседващи, кутия.
точно (нерегистриран)
както при малайзийският самолет свален над Украйна . Първо американците съобщават каква е причината за катастрофата ,а след това целия демократичен свят повтаря като малоумен..
анонимен
"...Не трябва да се възприема сериозно изявлението на Бюрото за разследване на катастрофи, че на записите се чувало как пилотът, който е насочил самолета към земята, "диша спокойно".." -цитат от статията.А- добър ден! Сега- и френският прокурор да си понесе наказателната отговорност! Както става ясно, не само в България прокуратурата може да прави "грешки"!
Гост (нерегистриран)
И за какво са тези много часове - да напишат алгоритъм за отделяне и подтискане на звук с определни честоти ли? Та тези алгоритми отдавна са написани... Колкото до записа - ако не е аналогов какво има да му се възстановява. А според разследващите - става въпрос за карта памет - значи не е аналогов...
анонимен
Поне за мита за"спокойното дишане" е разбит- и то преди да започнат масовите подмятания и гаври от медиците...Разберете- човешката анатомия, физиология и психосоматичните ефекти са непреодолим биохимичен механизъм, който НЕ МОЖЕ да се преодолее с елементарна автосугестия! Човешкият организъм е най- сложният биологически жив компютър, познат на човека. Не може некомпетентни хора в 21 век да ни поднасят квазимедицински "теории" и твърдения от 15и век!
Порошенко (нерегистриран)
Абе казвах Ви аз че са го гътнали проруските терористи ама вии не та не
Паисий
"... ненормално е до вестник "Ню Йорк таймс" да стигат най-подробни сведения за хода на следствието, които в самата Франция главният прокурор потвърждава много часове след това" ПРЕДСТАВЕТЕ СЕ КОЛКО "ОБЕКТИВНО" СЕ ВОДЯТ РАЗСЛЕДВАНИЯТА НА САМОЛЕТНИ КАТАСТРОФИ - НАПРИМЕР ЗА БОЙНГА НАД ДОНЕЦК! ЯСНО Е КОЙ КОМАНДВА ПАРАДА - САЩ!
Като във вица ... (нерегистриран)
Една била сварена в леглото с любовника си ,когато внезапно мъжа и се завърнал...любовника що да стори ...мушнал се под леглото...Детето им както си играело с топката в стаята ,я търкулноло под леглото ..мушнало се и то ..и зърнало чичкото ..примрял едвам дишещ...измъкнало се и се развикало :... "Не дишаш ,а ,не дишаш ...а как само дишеше ...." Че възможно е и пилотът да сие дишал отчетливо,особено ,ако стюардесата е използвала момента на отсъствие на ...шефа :)))
:-) (нерегистриран)
Всички разследващи са много словоохотливи. И как всичко се поднася, на час по лъжичка... леко "загатнато" и нищо конкретно. Типичен "да разлаем кучетата" подход. Това в Щатите може и да минава, но с Европа нещо са сбъркали.
Мнителен (нерегистриран)
Като е толкова лесно според тебе, защо обикновено следствието и разчитането на тези кутии не траят минути ами месеци, а в някои случаи и години? И от всички шумове и сигнали в кокпита надали първото което ще чуеш е нормалното дишане на пилото... За да се стигне дотам, трябва целенасочено да го филтрираш точно този сигнал. А как и защо разследващите са се "досетили" да направят точно това, ти оставям като тема за размисъл...
Паисий
ЧОВЕК с ВИСОК АДРЕНАЛИН - САМОУБИВАЩ СЕ - А ДИША СПОКОЙНО. Това кой го повярва вчера??? само промити мозъци, които мислят с телевизора, а не с главите си.
бул (нерегистриран)
Сега ще чакаме и реакцията на безбройните гей-организации из франция. Разбира се, че няма какво да се крие, истината пред целия свят и то веднага!
Луфтвафе (нерегистриран)
От днес Трибестан влиза в задължителна употреба.
анонимен
Е- лично аз поддържах тезата, че това от медицинска гледна точка е НЕВЪЗМОЖНО.
брадва в салона ?? (нерегистриран)
нали още оня ден питах - е как разбрахте, че човека, който чука на пилотската врата е първия пилот ?? нещо камери ли са имали, какво ? По морзовата азбука ли е чукал, какво е станало ? И как може да излезе от кабината първия пилот, а втория да се барикадира ?? И после - каква е тази брадва в самолета, с която пилота уж се бил опитвал да разбие бронираната врата ? Аз до сега не съм виждал брадва на борда на самолет, при това при пътниците !! Те ако имаш една малка ножичка в багажа ти и ти я конфискуват на терминала, тия имали брадва в салона !!
97 (нерегистриран)
Ако пилотите имат съмнения за достоверността на тази информация, склонен съм да им вярвам. Записи могат да се изфабрикуват всякакви.
Паисий
на всички вече трябва да им е ясно "как се води разследването" за Боинга в Украйна. Просто е пълна демагогия и лицемерие това. Обективност, ама с тройни стандарти!
Хан (нерегистриран)
Като чете човек коментарите ще си помисли, че тук половината са пилоти с многогодишен стаж, част са детективи, а останалите полицейски служители разследващи авио катастрофи, а в същност повечето не могат да си избършат задника сами.....
2+2=5 (нерегистриран)
Отдавна вече не вярвям на нищо, което ни внушават отвсякъде /медиите, политици, експерти..../ "Совите не са това, което са......"
Паисий
катастрофата беше преди два дни и вече излезе 1 тон информация и всичко е ясно. За Боинга в украйна пет-шест месеца и ... НИЩО! ......... Просто нямам думи. Как разшифроваха всичко за 24 часа тук - не знам!!!!
Дядо (нерегистриран)
Има брадва за да цепят дърва за бордовото кюмбе когато е студено.
Паисий
ти като си много умен - кажи: Просто нямам думи. Как разшифроваха всичко за 24 часа тук - при това самолет който се е ударил със 700 км в час в земята. А за боинга в Украйна от 5 месеца нищо не излезе от черните кутии, при това цели и непокътнати???!!!!
:) (нерегистриран)
В едно робовладелско общество, кой друг освен роба може да е виновен?
шефче
В началото с "изпусканите" порцийки информация всичко сочеше към умишлени действия на пилота!!! Обаче, като продължават да вървят нещата и особено с ЛЕКОТОТА НА ОБВИНЕНИЯТА към втория пилот.......................нещо нещата започват да стават все ПО-МЪТНИ и НЕВЕРОЯТНИ!!! Защото, ако пилота е искал да разбие самолета, защо не му е навел носа към земята и всичко да свърши, както е желал!??????? Другото нещо, което е невероятно - НЯМА самоубиец в съзнание, на когото поне дишането да не се учести и пулсът да не удари в тавана!!!!!! Май за СЕТЕН ПЪТ СЕ ОПИТВАТ ДА НИ ВРЪТНАТ далече от истината...........................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
анонимен
И още нещо- от професионалната ми практика мога спокойно да кажа, че нашите прокурори са в пъти повече професионалисти от френските. Ако наш прокурор си позволи изявления като френският, то ще му бъде наложено наказание от ВСС- колкото и да не си се вярва. Отделен е въпросът доколко този професионализъм действително обслужва интересите САМО на държавното обвинение.
Бързо обективно разследване (нерегистриран)
Вижда се,че френската прокуратура не е на много по високо ниво от българската или от на един министър на вътрешните работи. В целия този случай има 5 засегнати страни: -Жертвите -Пилотите -Роднините на жертвите и пилотите -Авиокомпанията -Производителя на самолета Интересите на коя/и от тези 5 страни имат най-голяма възможност да повлияят на посоката и хода на разследването(лобизъм,политически и браншови натиск,икономическо влияние и т.н.)?
Паисий
какви грешки бе?! - това е замитане на следите! За да не плащат милиарди неустойки - набеждават един човек и си измиват ръцете!
аз (нерегистриран)
След като няма гласови записи могат само да се съчиняват небивалици.Тази трагедия ще бъде обвита в мистериозна тишина.
00 (нерегистриран)
и той кво ? кой е отишал да пИка ? или записа е - втори пилот, тук първия пилот, отивам да пИкам, стой и не мърдай !! хахахха
Холмс (нерегистриран)
От написаното следва, че главният прокурор на Франция чете "Ню Йорк таймс".
Алелуя! (нерегистриран)
Господ да ми е на помош-ще се съглася с теб,шизо.Сега остава да ми обясниш защо добрите западняци ни лъжат?
Кибик (нерегистриран)
Откачения пилот диша спокойно, първия пилот отвън разбива вратата с брадва, пътниците дремят, така е било със сигурност, CNN са имали кореспондент на борда
Според мен (нерегистриран)
Шумът в кабината е силен по начало. Човек не може сам да чуе дъха си, камо ли да го улови микрофон на около 50см от главата. Единствения начин е да дишаш в микрофона на слушалките, но и да държиш натиснат бутона на интеркома. Звучи нелогично и без смисъл. Ако беше държал бутона на радиото, тогава дишането му би се чуло в ефира. Ама не е. И нещо изчезна първата информация по медиите, че в последния момент бил подаден сигнал за бедствие. Странно защо.
Паисий
Цялата работа ми мирише на замитане на следите и потулване на случая с фалшиви доказателства! За да не плаща авиокомпанията милиарди евро неустойки на загиналите - набеждават един човек и си измиват ръцете с него и швабите излизат чисти. Ще платят 150 млн. на роднините и готово. А пилотът влиза в черната история като убиец! ЧИСТА РАБОТА!
НАЙ
Загиналият при катастрофата с Кирил Петков е професионален шофьор
Състоянието на ранената при катастрофа с кола на НСО остава тежко, разпитаха Кирил Петков
Борис Бонев обяви края на Симеоновския лифт
"Сова Харис": ГЕРБ е лидер с 26,6%, интрига за второто място между ПП-ДБ, "Възраждане" и ДПС
Путин: Москва засега няма намерение да превзема град Харков (видео)
Путин: Москва засега няма намерение да превзема град Харков (видео)
Състоянието на ранената при катастрофа с кола на НСО остава тежко, разпитаха Кирил Петков
Загиналият при катастрофата с Кирил Петков е професионален шофьор
"Сова Харис": ГЕРБ е лидер с 26,6%, интрига за второто място между ПП-ДБ, "Възраждане" и ДПС
НСО след катастрофата с Петков: Съболезнования за загиналия, въздържайте се от спекулации