Борислав Сандов: Тунел през Кресненското дефиле е най-добрият вариант за АМ "Струма"
Недопустимо е инвеститор да твърди, че ще добива злато без значение дали държавата ще разреши това, или не, казва вицепремиерът
Обратно в новинатаКоментари - Борислав Сандов: Тунел през Кресненското дефиле е най-добрият вариант за АМ "Струма" | Днес.dir.bg
Коментари
Сандов и Белев ли ще платят цената за тунел от 2 миларда лева? 2 милиарда за един тунел за да иамт 2 птички спокойствие? В нормланите западни държави, ЧОВЕКА е на първо място пред природата, това трябва да им е ясно на тези фанатици кришнари!
Докато вие се бавите , от катастрофи загиват хора в дефилето! Но това вас не ви интересува , нали с Белев си получавате европейските пари! Тунелът минава през земетръсен район и не е най добрия вариант!
Някой иска да прибере тлъсти комисионни за да облагодетелства определени фирми с милиарди за сметка на данъкоплатците.
Стига глупости! Вие некадърници не можете 30 години 4 тунела по Хемус да ремонтирате. Ще тръгнете 12 ли беше 18 ли беше километров тунел да строите! Уникални некадърници сте се събрали в новата власт. По нищо не се различавате от герберастите! Всичко затлачихте, комсомолци алчни!
Ако не спрат с к0вид простотиите гърчулята, няма смисъл да се прави. Кой иначе ще го ползва?
Чао магистрала Струма. Преди не знам колко години се коментираше относно този тунел и се стигна до логичното заключение, че 16 км тунел не е по силите на нашата държава. Сега пак започват да дъвчат тази тема и сигурно още 10 години ще се умува. А като се замисли човек, че цялата отсечка трябваше да е готова за Олимпиадата през 2004....
И този и Гроздан Караджов само се излагат с глупостите, които говорят за неща, които никак не разбират.
Боре, може и телепорт да построите. Цената ще е същата и ще опазим кресненския петнист плужек.
Ъъъъъ, защо ше е по-екологично, ако 40-годишните български трошки си бълват отровните дизели в тунела, а не на открита магистрала? Тия видимо се опитват да изстрелят инфраструктурните проекти във възможно най-амбициозния им вариант. И защо? Ами, или да се оправдаят със скъпото строителство, заради което тези проекти няма да видят бял свят, или, ако все пак намерят финансиране, да крадат по-лесно.
Опитва се да осуети проекта за магистрала по всякакъв начин, а всеки който пътува по този участък знае колко е необходима тя. Но министърът се е запънал като магаре на мост и това си е. Що ли не се учудвам.
господин Сандов може би трябва да отчете, че зоната на Кресненското дефиле е силно земетръсна и там е най-големия земетръс 1906г. Очакванията за трусове не са хипотетични. И да строиш тунел в такава зона, крие известни рискове, с оглед, че инвестицията е голяма и трябва да е разчетена за много време. А рискът е повишен. Иначе сякаш най-добре да е тунел.
Царе са на празните приказки! От 9 месеца в България не е сложена тухла върху тухла, а те говорят как ще насадят цветя на Луната! Кирчовци и Мунчовци!
Да, много по-добре е да имаме кофти пътища и хората да се изтрепват по тях! Какво са ми седнали да мислят с главите си, ние да не сме бели хора, европейци!
Чакай това не го ли играхме преди 20 години. Установи се че не добре да има тунел. Насипа където ще се извади е много голям и няма къде да се постави. Това е щото швейцарска фирма прави такива тунели и този лобира за това.
Колко струва 15 км тунел знаеш ли.. Ако си има магистрала най добре. В дефилето няма животни ВАЖНИ ЗА ПРИРОДАТА.
Кои зелени са в кабинета:))) За тоя тунел и за една швейцарска фирма да го строи, реват едни и същи вече 10 години. Независимо от всички експертизи, които доказаха многократно по-високата цена при строеж на тоя тунел, проблемите при строежа както и огромната цена за поддръжка. Между другото ако не знаете, там дето трябва да минава тунела откриха радон-който е радиоактивен.
Ечемишка не могат да ремонтират, Кресна ще прокопават!!!! Сандо и Гроздан са за театъра, не за политиката.
Този ако продължава така да ръси глупости ще ни вкара в нови избори. Той съкращава живота на това правителство и доказва, че ДБ няма кадри.
Къде го прати човека? Важното е да не се смущава любовната игра на костенурките, ако евентуално решат там да се залюбят.
Колко струва 15 км тунел знаеш ли.. Ако си има магистрала най добре. В дефилето няма животни ВАЖНИ ЗА ПРИРОДАТА.
трасе що се генерират по големи количества въглеродни емисии , а през тунела ще са по малко защото колите ще горят вода вместо нафта или бензин ... ха ха ха ... от къде го измъкнахте тоя празноглавец бе ?
Телепорт е най-добре. С входни точки, София, Перник, Дупница, Благоеврад и в Кулата. А ако се разберем с мяляките и още 2 при тях, една в Солун и още една някъде в Халкидики. :) :) :)
Радиоактивен, екстра! Тъкмо като пуснат по-най-новите турбо-еко-грийн автомобили, с атомни двигатели, ще се самозареждат докато преминават през тунела. А може и да се ускоряват до почти светлинна скорост. (УРА! Най-сетне някой ще може да се доближи до скоростта на пернишки гоУф двойка.) :)
Грозданката ще разширява тунела под Шипка. Този ще прави тунел в дефилето. Шефа на Еконт пък три моста и няколко тунела през Стара планина. Направихте земята България швейцарско сирене бре.
Тоя идиот що не прескочи до Солун- Игуменица да види как се прави магисртрала не през едно, а през много клисури ? Предната му хрумка беше налучкал правилното решение- и двете платна изнесени на изток.
Този въпрос с магистралите не трябва ли да се решава от транспортния министър, този неадекватник Сандов какво се бърка там където не му е работа !? Май, май "цигарките" са му дошли повече.
Дайте му на поредния грантаджия власт и му гледайте сеира, защото това да си министър не е като да правии кухи и безсмислени проекти.