Борислав Сандов: Тунел през Кресненското дефиле е най-добрият вариант за АМ "Струма"
Недопустимо е инвеститор да твърди, че ще добива злато без значение дали държавата ще разреши това, или не, казва вицепремиерът
Обратно в новинатаКоментари - Борислав Сандов: Тунел през Кресненското дефиле е най-добрият вариант за АМ "Струма" | Днес.dir.bg
Коментари
Дайте му на поредния грантаджия власт и му гледайте сеира, защото това да си министър не е като да правии кухи и безсмислени проекти.
Този въпрос с магистралите не трябва ли да се решава от транспортния министър, този неадекватник Сандов какво се бърка там където не му е работа !? Май, май "цигарките" са му дошли повече.
Тоя идиот що не прескочи до Солун- Игуменица да види как се прави магисртрала не през едно, а през много клисури ? Предната му хрумка беше налучкал правилното решение- и двете платна изнесени на изток.
Грозданката ще разширява тунела под Шипка. Този ще прави тунел в дефилето. Шефа на Еконт пък три моста и няколко тунела през Стара планина. Направихте земята България швейцарско сирене бре.
Телепорт е най-добре. С входни точки, София, Перник, Дупница, Благоеврад и в Кулата. А ако се разберем с мяляките и още 2 при тях, една в Солун и още една някъде в Халкидики. :) :) :)
трасе що се генерират по големи количества въглеродни емисии , а през тунела ще са по малко защото колите ще горят вода вместо нафта или бензин ... ха ха ха ... от къде го измъкнахте тоя празноглавец бе ?
Колко струва 15 км тунел знаеш ли.. Ако си има магистрала най добре. В дефилето няма животни ВАЖНИ ЗА ПРИРОДАТА.
Този ако продължава така да ръси глупости ще ни вкара в нови избори. Той съкращава живота на това правителство и доказва, че ДБ няма кадри.
Ечемишка не могат да ремонтират, Кресна ще прокопават!!!! Сандо и Гроздан са за театъра, не за политиката.
Кои зелени са в кабинета:))) За тоя тунел и за една швейцарска фирма да го строи, реват едни и същи вече 10 години. Независимо от всички експертизи, които доказаха многократно по-високата цена при строеж на тоя тунел, проблемите при строежа както и огромната цена за поддръжка. Между другото ако не знаете, там дето трябва да минава тунела откриха радон-който е радиоактивен.
Радиоактивен, екстра! Тъкмо като пуснат по-най-новите турбо-еко-грийн автомобили, с атомни двигатели, ще се самозареждат докато преминават през тунела. А може и да се ускоряват до почти светлинна скорост. (УРА! Най-сетне някой ще може да се доближи до скоростта на пернишки гоУф двойка.) :)
Чакай това не го ли играхме преди 20 години. Установи се че не добре да има тунел. Насипа където ще се извади е много голям и няма къде да се постави. Това е щото швейцарска фирма прави такива тунели и този лобира за това.
Подкрепям
Царе са на празните приказки! От 9 месеца в България не е сложена тухла върху тухла, а те говорят как ще насадят цветя на Луната! Кирчовци и Мунчовци!
господин Сандов може би трябва да отчете, че зоната на Кресненското дефиле е силно земетръсна и там е най-големия земетръс 1906г. Очакванията за трусове не са хипотетични. И да строиш тунел в такава зона, крие известни рискове, с оглед, че инвестицията е голяма и трябва да е разчетена за много време. А рискът е повишен. Иначе сякаш най-добре да е тунел.
Опитва се да осуети проекта за магистрала по всякакъв начин, а всеки който пътува по този участък знае колко е необходима тя. Но министърът се е запънал като магаре на мост и това си е. Що ли не се учудвам.
Ъъъъъ, защо ше е по-екологично, ако 40-годишните български трошки си бълват отровните дизели в тунела, а не на открита магистрала? Тия видимо се опитват да изстрелят инфраструктурните проекти във възможно най-амбициозния им вариант. И защо? Ами, или да се оправдаят със скъпото строителство, заради което тези проекти няма да видят бял свят, или, ако все пак намерят финансиране, да крадат по-лесно.
Боре, може и телепорт да построите. Цената ще е същата и ще опазим кресненския петнист плужек.
И този и Гроздан Караджов само се излагат с глупостите, които говорят за неща, които никак не разбират.
Чао магистрала Струма. Преди не знам колко години се коментираше относно този тунел и се стигна до логичното заключение, че 16 км тунел не е по силите на нашата държава. Сега пак започват да дъвчат тази тема и сигурно още 10 години ще се умува. А като се замисли човек, че цялата отсечка трябваше да е готова за Олимпиадата през 2004....
Ако не спрат с к0вид простотиите гърчулята, няма смисъл да се прави. Кой иначе ще го ползва?
Стига глупости! Вие некадърници не можете 30 години 4 тунела по Хемус да ремонтирате. Ще тръгнете 12 ли беше 18 ли беше километров тунел да строите! Уникални некадърници сте се събрали в новата власт. По нищо не се различавате от герберастите! Всичко затлачихте, комсомолци алчни!
Някой иска да прибере тлъсти комисионни за да облагодетелства определени фирми с милиарди за сметка на данъкоплатците.
Този пътен инженер ли е, та дава акъл къде и как да се изгради трасето????
Докато вие се бавите , от катастрофи загиват хора в дефилето! Но това вас не ви интересува , нали с Белев си получавате европейските пари! Тунелът минава през земетръсен район и не е най добрия вариант!
Сандов и Белев ли ще платят цената за тунел от 2 миларда лева? 2 милиарда за един тунел за да иамт 2 птички спокойствие? В нормланите западни държави, ЧОВЕКА е на първо място пред природата, това трябва да им е ясно на тези фанатици кришнари!