Бизнесът срещу Петя Аврамова: За и против тол система преди 2020-а

Категорично очакваме хаос, заяви Илиян Филипов, председател на Българската асоциация на сдруженията в автомобилния транспорт

Обратно в новината

Коментари - Бизнесът срещу Петя Аврамова: За и против тол система преди 2020-а | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Вие да не мислите, че т.нар. "система" ще тръгне преди 2020? Даже до към 2025 е съмнително... Това не е "да приберем едни пари и да отчетем дейност", а реална и доста сложна система...

Аз ли да ви плащам разбиването на пътищата, другари? Сега плащате само 800 лв и 'бий камшика' колкото си искате! Хайде стига далавера, Бентлита, Бугатита и разни екзотики в гаражите. Време е за ремонти!

Както винаги,дтане ли въпрос да се краде, правителството е много креативно. Навсякъде тол таксите не важат за второразредните пътища,защото трябва да има алтернатива на тол системата, при нас, ако може,ще въведат и черните,към нивите на хората

Никъде е Европа не се плащат второкласните пътища, а само магистрали. При това, европейското изискване е винаги да има безплатен път, алтернативен на платената магистрала. Който е беден, не кара по магистралите. В България обаче няма бедни и затова са платени всички пътища, било с винетка или с тол такса. И всичко това е само и само да се прави имидж на ДаСеСветиИметоМу. Защото ако само магистралите са платени, никой няма да ги ползва и ще лъсне истината, че голямата хвалба на Боко - магистралите, всъщност никой не ги ползва. Т.е. те са икономически неизгодни.

Не разбирам, защо смяташ, че този разход няма да си го калкулират, а ще го дадат от печалбата? Все едно с ДДС друг плаща, а не ти.

Правителството? Това са десетина говорители на Борисов, тематично разделени, Той взема решенията.

Не се съмнявай, щом опира до прибирането на едни пари. Ако трябва - и утре ще я пуснем мъни-системата.

...да плащат фирмаджиите с ТИР-овете, не стига, че повечето са 100% в сивия сектор , рушат яко с претоварване и движение в горещини, когато се деформира асфалта, ами искат и пак редовия потребител да плаща! Като не им отърва- да отиват в Европа, там ги чакат с мед и масло такива тунеядци! Ще плащат като попове, както нвсякъде плащат

За тол таксите добре са против така наречения бизнес,но те са против всичко което ги кара да дават пари,даже и на работниците си,ама то от куфарни милионери какво да очакваш

Магистрала - ТОЛ - апартаментче. Магистрала - ТОЛ - къщичка за гости. Стига сте ревали, това се нарича кръговрат на живота! И да не забравите - на изборите - бюлетина номер 1! Венсеремос!

Камионите ЧУПЯТ най-много пътищата!!! Шофьорите на камиони са НАГЛИ и ПРОСТИ! При знак ЛЯТНО ВРЕМЕ да не се кара при температура над 35 грдуса те карат При ограничен ТОНАЖ на пътя примерно 12 тона по големите по тонаж не се съобразяват и ПРАВЯТ ПОГЛОМ над пътя! Събота и НЕДЕЛЯ камиони не трабва да пътуват! Като не им изнася на камоинджиите да ходят ПРИ МАКРОН! Като не им изнася на камионите има и влакове!!! ЗАЩО КАМИОНИТЕ СЕ ТОЛЕРИРАТ????? ЗАЩО не погледем ВЛАКОВЕТЕ??? Пак ли лоби?

Ха-ха, така е събирателното понятие,то ясно в чий джоб отива всичко и кой опипва почвата чрез лакеите

фирмата ни работи вече 20тина с обществени поръчки, признавам в строителството не в транспорта, но още не съм видял договор за обществена поръчка без клауза "форсмажорни обстоятелства". "невъзможност да се коригира цената на предлагане заради обстоятелството, че тя е фиксирана за целия период на договора по силата на ЗОП" дето го пише в статията е пълна глупост. Промяна в законодателството си е чиста проба форсмажорно обстоятелство и е причина за предоговаряне. В много договори дори "промяна в законодателство" е в отделна специална клауза. Това че много хора не си знаят/разбират правата или ги е шубе да си ги търсят си е техен проблем.

Тия от АПИ защо не си отговорят на въпроса "Ние какво предлага ме". В Европа първо ремонтират пътя и тогава го правят платен,а тук първо го правят платен и после ремонтират.Е тая цялата система е сбъркана.

За тол такси за път отгорящ на стандартите за пътища, а не за кози пътека след бомбардировки !

В крайна сметка, пак ние обикновените хора ще отнесем поредния обир на ГЕРБ. Превозвачите ще помрънкат, пък после ще включат всичко в цените. ГЕРБ краде двойно - едно, дето се вдигат таксите, второ дето се вдигат приходите от ДДС. Така е то при Бойкономиката - кдради, дери, яж!

На магистрали, на 2-ро, 3-то, 4-то класни пътища, а на тези между блоковете кога ? Хайде напънете се още малко бре - хахахах

Искат пари, уж за да ремонтират, а всички виждаме как ремонтират. Т.е. те искат пари за да крадат. Цялата "философия" на ГЕРП е философия на мутрата, която е capo di tutti capi на това ОПГ.

НАЙ-СИЛНО СЕ РУШАТ ШЪТИЩАТА ОТ ТЕЖКОТОВАРНИТЕ КАМИОНИ И БИ ТРЯБВАЛО ДА ПЛАЩАТ ПО ВИСОКИ ТАКСИ. ДРУГИЯТ ПРОБЛЕМ Е ЧЕ ТЕЖКОТОВАРНИТЕ КАМИОНИ СА НАЙ-ОПАСНИТЕ ПОРАДИ БЕЗОТГОВОРНИТЕ ВОДАЧИ И СИ ПРАВЯТ КАКВОТО ПОЖЕЛАЯТ НА ПЪТЯ, КАРАТ С ПРЕВИШЕНА СКОРОСТ, ВИНАГИ СА ПРЕТОВАРЕНИ И ПЪТИЩАТА СА НА КОЛОВОЗИ ОТ ПРЕТОВАРЕНОСТТА, КАРАТ ПИЯНИ ЕТО ЗАЩО ТРЯБВА ДА СЕ СПРЕ ТАЗИ АНРХИЯ.

драги ми Смехурко, в голям грешък си! Всички тия тол-такси, които се искат дори и за черните, т.е. междуселските алеи, смело наричани "третокласни пътища", ще плащаш ТИ, крайният потребител! Няма как да стане иначе. Вече няма да има курс на тежкотоварен камион, с 25 тона товар, София-Пловдив за 200 лева, което е по-малко отколкото ще платиш за "Такси". А ще е още 50% горница, платени от ТВОЯТ джоб. Не разбирам вашата радост, че уж щели да плащат "оялите се фирмазжии-шофьори" с по 1-2-3 камиона, превозващи на границата на загубата. Те или ще захвърлят камионите, или ще си поискат справедливата цена, както е навсякъде по белият свят.

Карай по черно, там ни винетка искат, ни тол такси. Ако искаш да караш с белите хора - ще плащаш.

Това, че си тропал по клавиатурата на капслок, не те прави по-малко глупав, защото си написал пълни глупости. Можеш ли да си представиш, примерно, какво ще стане, ако тези тежки камиони не превозват товари в продължение на един месец? Пътищата не се строят за да се разхождаш с лекият си автомобил, а за да могат бързо и безопасно да се придвижват именно тия, тежките, а и другите, камиони. За почивки и екскурзии има и влакове.

Стига сте демагогствали с термините СВОБОДА И ДЕМОКРАЦИЯ, защото те нямат нищо общо с лъжовната "свобода" и "демокрация" която днес господсва в света!!! Я посмей да кажеш нещо против волята на своя ЕКСПЛОАТАТОР! На другия ден оставаш без работа.... Егати СВОБОДАТА

И защо нашите магистрали стават на коловози? Дали се досещаш? Не, не е заради това, че се движат тежки камиони. Те се движат по цял свят. Заради нещо друго ще да е.

същите тия влакове които трябва да превозват посочените от вас товари ли?

Нещо се бъркаш. София - Пловдив по магистралата е 140 км. Което прави около 25 лв тол такса ако си с най-ниската категория Евро. Ако покриваш най-горната категория, оскъпяването на курса ще ти е само 4-5 лева. Което, ако махнеш цената на винетката и сложиш тол таксата(за най-ниската категория) ще иде на 220 лв, което е 10%, не 50. Ама вие копейкаджиите не се замисляте, само повтаряте мантрите.

Няма влакове ли? АБЕ АМАН от камионджии! ДА СИ ПЛАЩАТ!!!! стига пискали! ДЕТО ВИ КАЗА ЕДИН друго по надлу от коментарите ОТИВАЙТЕ ПРИ МАКРОН!

Нашите магистрали стават на коловози по две причини!!!! ПЪРВАТА И НАЙ ВАЖНАТА -ПРОСТИ камиондижии, а са ПРОСТИ щото при знак за спиране на движени за каминои при над 35 градуса те се движат!!!!!! Що се движат не занм! Но ако КАТ им спер камиончета от движение за 5 дена да видим как ще спазват знаците!!! -втора причина - ЛОШО СТРОИТЕЛСТВО!

Искането за алтернативни безплатни пътища от нисък клас ще доведе до пренаселването им с тежки претоварени камиони, разбиването им и зачестяване на ПТП

хронично не до финансиране ???? плащаме повече от европейците за подръжка и направа на пътища , та въпроса е ,къде са парите ? за бонуси на капацитетите ? за апартаменти на власта ? в офшорки ? тъя мърлячи от АПИ трябва да се отчитат за всяка стотинка , а не да си раздават заплати от 15 000 на месец

БРЦК

Стига сте говорили глупости. Тираджиите и сега си плащат за винетки. Само дето турските си плащат 1 на 3 камиона, щото няма кой да ги контролира и да им вземе парите. Тол система за мен е пълна тъпотия и глупост. За местните да вкарат цената в цената на горивото. За влизащите в страната да го направят плащане на границата на база вход и после на изход(смятат се километрите и им се удря тол таксата). Лесно, бързо, 100% контрол, и няма нужда от хиляди пунктове, десетки хиляди касиерки, полиция, опашки и какво ли още не.

Саше, тия омразните камиони не возят стока и товари на шофьора, а твоите- хляб, селскостопански продути, битови стоки и прочее... Лично за тебе може и ЖП линия да ти построим до входа, та да ти доставят хляб и бира с влака. Или на покрива въртолетна площадка.....Кое избираш? Както се казва ако си плащаш, всичко е възможно - виж хората и лични асансьори си пускат. Ти да не си по-долу?

Логично е пътищата, където до момента се изисква винетка за всички автомабили, при отпадането и за товарните, тя да бъде заменена с ТОЛ такса!!! Иначе какво излиза - леките автомобили се облагат чрез винетни такси за 2-ра и 3-та категория пътища, а най-големите и най-разрушаващите пътя тежки камиони - НЕ!!!

" Бизнеса" защо не протестира и за таксите в Сърбия, Хърватия, Гърция, Турция и т. н., а си плащат като попове. За сравнение таксата за еднократно преминава по магистралата в Хърватия от границата със Сърбия до Загреб 279 км за лека кола 20 евро. Загреб - Сплит 30 евро. На връщане още толкова. А тук си карат и амортизират пътищата без пари.

хубаво ще я "пуснем", ама тя пущинята не ще и не ще да тръгва!

За първи път подкрепям правителството.Стига с този "бизнес"Да фалират както те докараха до фалит най екологичния транспортБДЖ.Имаше и товарни превози.Тези изтрамбушващи всички пътища трябва да плащат и то много.Какво е това превозвачи,накупили по 20камиони с неясни пари и сега "бизнеса"

Аз не само съм против ТОЛ системата, а искам държавата да ми плаща на изминат километът. Червените другари ме подкрепят.

Защо вземат такси, при положение, че няма пътища. Първо да ги ремонтират и тогава да събират пари.

И Путин те подкрепя, а Ердоган застава зад тебе....

В цял свят първо правят пътищата и после ти искат пари за тях,а тук наобратно,дайте ни пари за да направим......

Добре, че държавата не се управлява от такива, като теб!!!! Ако закупя в Одрин камион, вкарам го в България и цяла година не плащам НИТО СТОТИНКА тол такса, а след това го прекарам през друг пункт, прди да го върна отново в България, практически няма да плащам почти нищо, умнико! Аз, дето не съм от бранша веднага измислих начин да заобиколя недомислиците ти, мислиш ли, че транспортните акули няма да се сетят???? Аман от плиткоумни акълниии! То за това сме и в такова положение българите. Много вожд, а индианец няма! Колкото до това, че се измества тежестта 70 на 30 от авто към товарния транспорт, достатъчно е да минете по една магистрала стотина километра, за да се убедите, че товарните машини са над 15% от потока. Една кола тежи тон и половина, един камион - 15 тона средно. Кой руши пътищата? Една кола има 4 колела, един ТИР - 18. Кой износва асфалта? Стига сте умняли по форумите! Допивайте кафето и отивайте да бачкате!!!!

БРЦК

Мислиш другите за глупави щото не можеш да схванеш идеята. В твоя пример ще си платиш колкото за един транзит от край до край. Ако караш повече из страната преди да излезнеш , по презумпция ще е достатъчно да изхарчиш резервоара. И ще трябва да си налеев от БГ бензиностанция. А в горивото на БГ бензиностанцията ще има компонент (винетка/тол/апартамент за цецо и тн) и ти ще си го платиш. Колкото по голяма и тежка е машината - толкова повече гориво харчи. Тоест толкова и повече тол ще плати. И няма да се налага да чакаш по опашки. Ма като те гледам - такива като теб трябва да чакат по опашките, та да имат време да прочетът някоя книга.

Ако спрат да крадат!!! Изобщо завишените стойности на СМР-та също са една от причините! Реално завишивашаш СМР-то и няма на къде! Уж се правят някакви норми ама всичко е шменти капела или пунта мара!

другаря Бойко

Аврамовата оправи гр.Враца, та сега и дадоха цяла България. До кога ще ги събирате от лозята и нивите.... Има толкова читави експерти !

И какво му беше на едновремешния данък "пътища", част от стойността на горивата? Пътуваш повече, потребяваш повече горива, плащаш повече данък. Елементарна и ефективна система!