Без нови коли с дизел и бензин от 2035-а. Искате ли електрическа?
Чуйте Podcast новините тази сутрин, 15 юли 2021 г.
Обратно в новинатаКоментари - Без нови коли с дизел и бензин от 2035-а. Искате ли електрическа? | Днес.dir.bg
Коментари
Само изграждането на сградите за един съвременен автомобилостроителен завод поглъща 2 милиарда долара. Без технологичното оборудване. Не като за "инвеститора" на Кирчо за китайската рикша...
от пазара и производството когато петролната индустрия спре да е доминиращ световната икономика и политика фактор! Заради петрола се водят войни по света и в близкото столетие още няма да има какво да го замести в качеството му на сравнително лесно съхраним и преносим високоенергиен източник. Да се спре използването на петролните продукти като енергиен източник означава да се предприеме следващата стъпка към премахване използването им в авиацията и корабоплаването, а това няма нито как да стане, нито които да е заинтересовани от ползването им и получаващи милиардни печалби от тях и работещите с тях транспортни и други средства мултинационални икономически и финансови фактори да го позволят!
казваш не спряха в европата вече сламките и чашите за кафе за еднократна употреба. Казваш не осъдиха VW и останалите компании, казваш че ВЕИ в Германия не произвежда повече ток отколкото всички фосилни източници на енергия... ок в коя година живееш?
Спряха ги защото преработването им не носи печалба, за това ги спряха! Да не мислиш че толкова са загрижени за опазване околната среда?! Ако бе така нямаше да позволят вноса и производството на ГМО хранителни продукти и ползването на опасните за хората, животните и цялата природа хербициди и пестициди! Ти се запитай в кой свят и в кое време живееш! Спира се това което не носи лесни и бързи печалби!
Не се палете толкоз до 2035г. още стотина пъти ще си сменят мнението и сроковете...! Айде лек ден!
Българина иска да му е еФтнико. Не му пука какво лайна яде и какви газове диша детето му. Важното да е еФтинко и да е много. И това е нещо нормално. Собственото оцеляване е къде къде по-важно от това на децата, да не говорим внуците. Българина никога не е виновен. Винаги управляващите го са виновни. Той не. Ще създаде 1000 конспирационни теории как този и онзи иска да го заличи от земята щото много се интересувал точно българския народ да изчезне. То не бяха програми, то не бяха чипове, то не бяха ваксини и 5Г-та.ю Ама продължава да лапа аспуха на дизела си без катализатор и децата му играят на топка по паркинги фрашкани с такива коли. Ама разбира се. Боледуват щото другите са решили, че трябва да боледуват. Електро-мелектро.. ала бала. УстаФка беееее Долу бееееееееее
Не само българина, а ВСЕКИ иска да му е евтинко!
Малко бъркаш. Поживей малко в по-развити страни. Познавам професори който ходят с КОСТЮМ и КОЛЕЛО на работа. Що ли? Познавам доста студенти и аспиранти които си купуват САМО био продукти (на кирлива 1000-1500 евро заплата от които 400 им отиват за жилището в което живеят). Що ли? Познавам германски певци които си купуват дрехи втора употреба, нищо че са милионери. НЕ... не е от стиснатост. Дават доста повече за благотворителност отколкото за дрехи. Една от колежките ми е на мнение че самолетите трябва да са 10х по-скъпи за да не се джитка за щяло и не щяло из европа. (аз не съм на същото мнение) Но всичко това е до възпитание и ВЪЗГЛЕДИ най-вече. И колко далече виждаш.... дали до носа си и само за гъза си... или за децата и внуците си.
не... не са единични. Определено не са. Просто ти дадох по-фрапиращите за да разбереш (или поне се опиташ) за какво става дума. От 22 човека в на шия институт които си готвят тука за обяд и винаги с БИО продукти - 2ма са вегани, 8 вегетарианци и ВСИЧКИ 22ма ТУКА на ОБЯД не ядът месо. Замисли се. Не бързай със заключение на базата на хипотези без да имаш факти.
Многоточие, трудно ще се намери сечение между твоят германски частен случай/пример и нашенската действителност, която е друг частен случай. И за да не словоблудстваме на воля за бита и съзнанието, според социалния статус и местообитанието, нека спрем дотук. Лек ден!
Това са последствията от действията на европейските социалисти и зелените. Нов марксиско-либерален социализъм насърчаващ хомосексуализъм.
Самолетите кво ги правим след 2035?
Ами акумулаторите? След 5 години са за боклука, а рециклирането им е голямо замърсяване.
пич, искаш ли да ти подаря няколко ;d.ur почти мъртви и съответно готови за рециклиране LiB, да си ги рециклираш на воля до заветните 98%?!! Само за сведение, ФауВе наскоро отвориха първия си завод за рециклиране на батерии от електрически превозни средства. Пилотен проект в Залцгиттер, Гермвания. Те, дето имат зад гърба си опита, технологиите, парите и още каквото там се сетиш, към настоящия момент планират да рециклират до 3600 батерии годишно. Оттук-нататък може да се сещаш и сам. Колкото до товите 98%, ще префразирам думите на Пол Андерсън от Университета в Бирмингам: "Понастоящем в световен мащаб е трудно да се получат точни данни за това колко % от литиево-йонните батерии се рециклират, но стойността, която най-често всички цитират, е около 5%". Това го казва човек с достатъчно години опит и практика в този сектор на новите технологии. Не случайно е и един от шефовете на Бирмингамския център стратегически елементи и критични материяли (BCSECM).
Самолетите са едва 5% от производсвото на СО2. И отгоре на това например в Мюнхен - си ги произвеждат сами от .... ВЪЗДУХ. Как... ми седни и прочети малко вместо да си играеш с ИП сменячката.
Какви самолети, какви 5 лева! Че то кравите във фермите отделят огромни количества замърсители на въздуха, и на почвата, и на водата...
Бахти цензурата! Нещастни промити мозъци ли имат модераторите/редакторите, които си въобразяват, че са нещо повече от останалите, и могат по собствена преценка да трият каквото не им харесва... P.S. Разбира се, и този пост ще бъде изтрит след секунди.
Предимства: евтина поддръжка, добро ускорение, токът е ток и няма вече риск от некачествен бензин или дизел. Проблемите: Хората искат нормален голям автомобил с който да можеш да пътуваш навсякъде (до морето, в чужбина). А компаниите засега наблягат на малки градски коли които трудно могат за бъдат единствен автомобил или на ултра премиуми които са с ненужно висока мощност и ненужно много екстри на твърде висока цена. Реално електрически автомобил с купе например като на шкода октавия или шкода суперб с мощност от 150-200 коня и батерия 120 киловата на пазара няма. Тесла като габарити са най-близо до истинска кола и затова станаха толкова успешни дори в Европа.
1. Токът НЕ е евтин 2. Ток се произвежда чрез ЗАМЪРСЯВАЩИ производства 3. Евтина поддръжка? Питай колко струва една батерия... 4. Добро ускорение? А това, че пробегът ДРАСТИЧНО намалява при "добро" ускорение? А при включване на климатик или парно? Дори и за включването на фаровете почваш да се замисляш. 5. При липса на гараж, в който нощем да се зарежда колата, какво правим? 6. Потресаващо малкият пробег прави почти невъзможно излизането от големия град на по-голямо разстояние. Когато след 150-200 км установите, че трябва да зареждате няколко часа, за да продължите, ще ви светне някоя лампа в главата. 7. Цената масово могат да си я позволят в някои други държави, където има и големи дотации. При нас ел.колите са и ще продължават да бъдат екзотика още много дълго време. Между другото, возил съм се в коли, преправени да работят с Браунов газ. Акумулаторът с 12 волта е достатъчен за разграждането на водата. Допълнително се правят настройки по запалването, но това не са невъзможни неща. Всъщност отдавна има такова производство, дори и в България. Но докато не свърши нефта, няма да ни позволят нещо евтино. А според последните проучвания нефтът не се получава от органични фосили. Доказателства има много. Не случайно вече изчерпани и закрити нефтени кладенци след десетина години се оказват отново пълни.
Статистика от ЕС: 1 от всеки 5 закупени ел. автомобили е върнат – заради голямата разлика между реклами и действителност. А батериите, както и останалите компоненти в една кола, се произвеждат с ток от ТЕЦ-ове. Те обаче не са в ЕС, и съответно не виждайки замърсяванията, решаваме, че няма такива. Същото е с FAP-филтрите на колите. Настроени са да изгарят събраните сажди, но не в града, където ще го видим, а на магистралата. Големите ГЛОБАЛНИ замърсители са други. А в случая ОТНОВО става въпрос за печалби...
То е ясно, че играта не е за да опазим околната среда. За опазване на околната среда има една много лесна мярка която може да се наложи. Минимална гаранция за нов автомобил 20 години, минимална гаранция за битова техника 30 години. От това, че постоянно произвеждаме и хвърляме замърсяваме много повече отколкото разликата от това дали ще горим 8 литра на 100 или 7 литра на 100. Със съвременните технологии за компютърни симулации могат да бъдат създадени автомобили които да не се чупят при нормална употреба. Просто никой няма изгода от това. Целта е да купуваш постоянно.
Че то и първите найлонови чорапогащи, пуснати преди стотина години, са били вечни. Не са случайни приказките, че ако скъсаш ремъка на колата, сваляш на жената чорапогащите. Така всичко влиза в употреба. И жената , де. Но все пак производителите са се усетили около шестия месец на продажби, точно преди да фалират.
Докато не подкараш електрическа кола не разбираш за какво удоволствие става въпрос. Ускорението е като на състезателен автомобил. Икономията е зашеметяваща, а поддръцката евтина в сравнение с ДВГ. Трябват ти само гуми, акумолатор и течност за чистачки!
Как стои въпроса с отоплението зимъска!?!
И цената 30 000 евро от горе! Заминаха икономиите.
Няма проблем всички да караме електрически Китай ни е брадска държава там ще ни направят милиони Цените са високи а нямаме пари. Койййй каза че електрическите не замърсяват. Ми тока от въглища ми докато се направят батерий а те са в Китай тука е чисто.
Предимства: евтина поддръжка, добро ускорение, токът е ток и няма вече риск от некачествен бензин или дизел. Проблемите: Хората искат нормален голям автомобил с който да можеш да пътуваш навсякъде (до морето, в чужбина). А компаниите засега наблягат на малки градски коли които трудно могат за бъдат единствен автомобил или на ултра премиуми които са с ненужно висока мощност и ненужно много екстри на твърде висока цена. Реално електрически автомобил с купе например като на шкода октавия или шкода суперб с мощност от 150-200 коня и батерия 120 киловата на пазара няма.
В България сме лесни,до 2035 г. няма да остане и един километър магистрали !!! Да му мислят в Европа, където трябва на 60 км. разстояние по магистралите,да правят зарядни станции!!!
В нашето семейство имаме три коли. Четвъртата е на път! Кво праим!
Които хем искат да живеят по-добре, хем не мислят за икономиката и за другите хора, явно или са израстнали без да са си дали много зор за това, което са получили или са израстнали в семейство на хора без много мозък. Слаби са както в главите така и в телата.
Но искаме и прилични заплати, да не говорим пък за болната тема - пенсии!!! /пардон, ако настъпих някого или бохчата му/! Защо продължавате да се бъзикате с ошушканото население и по мариантоанетно му да им предлагате пасти когато нямат стотинки вече и за хляб /който впрочем също поскъпна/?
Зависи от теб!
Двама некадърници, които смятат, че някой им е длъжен! От липсата на грамотност си личи, че не заслужавате нищо повече от социалки!
Поредния АЙ ТИ или приближен на властта усвояващ обществени поръчки наготово или държавен служител с протекции. Но с партийна книжчица в джеба
Поредният, който работи и печели честно заплатата си! Учи и се развива. Без политически или държавни протекции! Жалка картинка сте българските дрипльовци! Хем некадърни, хем мързеливи... та и прости! В тази разсипана от вас страна има и такива, които наистина работят, развиват се и печелят много добре! Да, заплатата ви зависи само от вас!
Заплатата ти (нерегистриран) Зависи от теб! Зависи на около 25-30%.... В Булгаристан на 15%... Ако продваш наркотици или работищ в "индистрия", която ограбва милиони или води до смърта на милиони може да е по-висока. Ако не си съгласен - духаш супата ! АЙДЕ СТИГА ДЕСНЯШКО-ПОПУЛИСТКИ ЛЪЖИ ОТ ПРОФЕСИОНАЛНИ ЛЪЖЦИ КАТО ТЕБ !
Ако има изградени станции за зареждане на автомобили на ток,за колко време ще се зареждат батериите,защото ако сме тръгнали на работа няма ли да закъснеем ако батерията се зарежда поне за един час.Ще има масово закъсали автомобили по пътищата.
Ако решат проблема с пробега и зареждането на батериите! До тогава бензин и толкова!
Ти колко изкарваш с едно зареждане, каруцарю?!
Доказваш, че си мега прост! Такива като теб трябва да бъдат връзвани и изтрелвани в дълбокия космос. Поне едно полезно нещо да свършиш. Кретеноид!
Електромобилите имат един недостатък ! Няма как да се правите на разбирачи и да го ремонтирате пред блока , каруцарю !
Не е истина колко си прост! Разбери, че не всички са бедни като теб! Накои караме нови коли, а такива като теб само седят и гледат! И така е честно!